ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

30 Οκτ 2011

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;;

Σεντόνια ανακατεμένα.
Μαλλιά πλεγμένα  και κόμποι ιδρώτα εμφανίζονται σιγά σιγά.
Δέρμα που ανατριχιάζει εδώ και εκεί.
Νύχια που μπαίνουν σφιχτά στο δέρμα στα κλεισμένα δάκτυλα.
Κόρες που διαστέλλονται.
Πλάτη που κυρτώνει.
Κεφάλι που γέρνει πίσω και πέφτει στα μαξιλάρια με παραδοχή.
Πόδια που λυγίζουν και τεντώνονται.
Πλεγμένα μέλη…
Η θερμοκρασία ανεβαίνει.
Το δωμάτιο μυρίζει ιδρώτα, άρωμα και … αντιβίωση.
Καταραμένη γρίπη. Πάλι με έριξες στο κρεβάτι!


40 σχόλια:

  1. Κι ακόμα δε σφίξανε τα κρύα.
    περαστικά κι αγύριστα, ρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σου! φιλιά κι απ' τους δυό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άνοιξε καμιά κονσέρβα κοτόπουλο σούπα να φας, το καλλιτερο γιατρικό, φυσικά θα ήταν καλό να είχες σπιτική, αλλά κι αυτό είναι καλλιτερο από το τίποτα. Τόσοι που κυκλοφορούν στο νοσοκομείο μεσα-εξω με τόσες ασθένειες είναι αδύνατον να μην κολλήσεις και κάτι.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το πιστεύω.... γράφω και εξαφανίζεται το σχόλιο!

    Σου έγραφα Ρια να ανοίξεις κονσέρβα κοτόπουλου, φυσικά πιο καλή είναι η σπιτική αλλά μπροστά στο τίποτα κι αυτό είναι καλό, κάνει την γιατρεία του.

    Τόσοι που κυκλοφορούν στο νοσοκομείο μεσα-εξω αδύνατον να μην κολλήσεις και κάτι. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε η θεόστραβη, τώρα το πρόσεξα ότι το ορίζεις!!!! χαχαχα η στραβή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ευαισθητούλα μου είσαι...
    Περαστικά κοπελάρα μου.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα σε καλό σου!!!

    και νομιζα πως συνουσιαζεσαι!!

    Περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάντα ήθελα να είμαι ο ιός της γρίππης!!!

    περαστικά!!!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά Ρία. Οι μισοί από τους φίλους μου και γνωστούς μου ε΄ναι γριπωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά ria!
    Πάντως πρώτη φορά διαβάζω περιγραφή της γρίπης με τέτοιες αισθησιακές κουβέντες!
    Άμα ο άνθρωπος είναι μερακλής όμως, ακόμα και στη γρίπη δίνει άλλη διάσταση! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλα σήκω...σου έφερα σουπίτσα...τι να ανοίγεις κονσέρβα...που λέει και η Εvie....χαθήκανε οι φίλοι?? γιαυτό είμαστε εδώ...σήκω σου λέω που δεν θέλεις....θα σηκωθείς η θα στην φορέσω καπέλο???μ' έσκασες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. athinovio

    ευχαριστώ αθηνόβιό μου, άμα σφίξουν με βλέπω με πνευμονία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. thinks

    ευχαριστώ δημήτρη μου. τελικά δεν είναι μια απλή γρίπη, απλά μια βρογχίτιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Evie

    γενικά τα σουποειδή, δεν τα τρώω. έχει φτιάξει ομως η μαμά κοτοσουπα και τρώω κάθε μέρα γιατί όντως για άγνωστους λόγους κάνει πολύ καλό!

    την πατήσανε πολλοί που ξέρανε ότι αναρτούνταν άμεσα τα σχόλια με το να βάλω το μετριασμό των σχολίων!

    έστω και αργά το είδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΟΥΛΗ

    όχι φιλενάδα, δεν είμαι ευαισθητούλα, απλά χαζή. πήγα στο νοσοκομείο με μαλλί σφιχτό κότσο χωρίς να τα στεγνώσω μετά το μπάνιο γιατί ήθελα να πάω στο κομμωτήριο και όταν δεν ήρθε η κομμώτρια, έμεινα όλη μέρα με βρεμένο κεφάλι μέσα στα ρεύματα στο τμήμα!!!

    μόνη μου την έκανα τη βλακεία, δε μου φταίει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είπα και γω...πρώτη επίσκεψη...(πρώτη αποφασισμένη να αφήσω σχόλιο...γιατί E! λίγο γνωριζόμαστε!!!)..που λες νόμισα έπεσα σε τσόντα!!!ΧΑ!
    Περαστικά σου Ρία...να προσεχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ?????

    ευχαριστώ για το περαστικά. όσο για το δυνατή, έπρεπε να με δεις την πέμπτη το απόγευμα πόσο δυνατή είμαι..

    ευχαριστώ πατριώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Coula

    συνήθως κοπελιά, συνουσιάζομαι μέ άντρα. τις τελευταίες μέρες όμως είμαι στα τσαλακωμένα σεντόνια και συνουσιάζομαι με ένα ιό. κοινώς με έχει γαμήσει η γρίπη, που το γύρισε σε βρογχίτιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναύτης

    μα τι λες καλέ μου; τον έχεις δει τον ιό της γρίπης τι άσχημος είναι;;; δε φτύνεις πάνω του!

    ευχαριστώ για τα περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Panos Konstantinidis

    ευχαριστώ πάνο μου. το ξέρω. σέρνονται καμια δεκαριά διαφορετικές ιώσεις αυτήν την περίοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αθηνά...

    όπως τα είπες, άμα είσαι μερακλού, όλα έχουν άλλη διάσταση!

    ευχαριστώ για το εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mia

    όχι άλλη σούπα. δε μου αρέσουν. μου δίνει η μαμά σούπα, και αμα δεν την τρώω με μαστιγώνει...
    και εγώ για να διατηρησω την αλαβαστρινη επιδερμίδα μου αλώβητη αναγκάζομαι και την τρώω...

    κάτι σε σπληνάντερο δε σου βρίσκεται; άντε και παϊδάκια. θα τα καταδεχτώ.

    ευχαριστώ για τη σκέψη πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. mia

    άχ mia μου, πήγα για μαλλι και βγήκα κουρεμένη. στην κυριολεξία όμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ElenaG

    βρε καλώς το, το κορίτσι!
    ε, άμα θέλω να ανεβάσω την επισκεψιμότητα ξέρω πως!!!

    απλά επειδή με γ$#@$^ε η γρίπη, είπα να το κάνω πιο αισθησιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όχι μάνα μου δεν ήρθα για το τίτλο!!!
    Εξάλλου από εκεί που έρχομαι (από τη γιαγιά) δε λέει τίτλο γραφει μονο "σκέψεις"...εγώ για τις σκέψεις σου ήρθα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ElenaG

    κοριτσάκι μου αστειεύομαι. άλλωστε πήρες μια ιδέα τι σόι σκέψεις κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΑ! τις σκέψεις σου τις ξέρω...τι νομίζεις μάνα μου..όπου κι όπου σχολιάζω!!!!!!!!!
    καλή βδομάδα...


    και μονο για το κοριτσάκι που είπες κέρδισες 10'!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παλίιι;
    Περαστικά, φιλενάδα!

    Φιλιά από μακριά, την δική μου πέρασε σχεδόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν συ νηθίσεις να κάνεις σάουνα κάθε μία ή δύο εβδομάδες θα απαλλαγείς οριστικά (για όσο κάνεις) από γρίπες και κρυώματα. Είχα γράψει μιά σχετική ανάρτηση στις 23 του περασμένου Μάη:

    http://heliotypon.wordpress.com/2011/05/23/%ce%b7-%cf%83%ce%ac%ce%bf%cf%85%ce%bd%ce%b1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επέστρεψα! Να ετοιμάσω φιδε? Ελα, περαστικούλια ! Τα λεμε αυριο! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Verónica Marsá

    αχ, δεν ήταν γρίπη, βρογχίτιδα είναι η ρουφιάνα και θέλει και δέκα μέρες τουλάχιστον!

    ματς, μουτς. από μακριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. stefanos androulidakis

    ευχαριστώ. τέτοιο βήχα, δεν εύχομαι ούτε στον εχθρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Hfaistiwnas

    ευχαριστώ ηφαιστιωνάκο. τέτοιο χάλι ούτε όταν κάπνιζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Heliotypon

    το διάβασα, αλλά στην περίπτωσή μου τα πραγματα δυσκολεύουν γιατί στο νοσοκομείο έρχονται πολλές ιώσεις και επιπλέον τα μικρόβια εκει είναι πολυανθεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λιακαδα

    όχι και φιδέ ρε φιλενάδα. μια κοτόσουπα πηκτή πηκτή να την καταδεχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες