Αδαμάντιος Μαντζούνης.
Μήπως ξέρετε ποιος είναι; Σας ενόχλησε ποτέ; σας έκανε ποτέ κακό; Γνωρίζεται ποσα χρήματα έπαιρνε; Γνωρίζατε που γεννηθηκε που μεγάλωσε, τι υποχρεώσεις είχε;
Είναι ο αστυνομικός που πυροβολήθηκε σήμερα τα ξημερώματα σε ενέδρα έξω από το υπουργείο πολιτισμού. Πυροβολήθηκε από ένα καλάσνικωφ, ένα πολυβόλο(!) και του πέταξαν και μια χειροβομβίδα...
Τώρα που ένα παιδί 21 ετών, που έκανε τη δουλειά του, για 700 ευρώ, που δεν έκαψε το αυτοκίνητο κανενός, που δεν άφησε άνεργο κανένα συνάνθρωπό του, που έκανε τη νυχτερινή βάρδια του, που στην ουσία είναι δημόσιος λειτουργός και που στην πραγματικότητα είναι σκληρά εργαζόμενος πολίτης, θα βγει κανένας στο δρόμο να διαδηλώσει για την άνανδρη εκτέλεσή του;
Θα βγει κανένας καθηγητής πανεπιστημίου να καταδικάσει το γεγονός; Θα βγει ο «αδέκαστος» Μάκης και ο «γελοίος» Λάκης να πουν τίποτα;
Θα γίνει καμια πορεία προς τα εξάρχεια όπως γίνονται κάθε μέρα στην Ισραηλινή πρεσβεία;
Άντε, γιατί πολύ το έχουμε παραχέσει. Ασχολούμαστε με χίλια πράγματα, εκτός από την πραγματικότητα που βιώνουμε.
Δυο φορές μέσα στο 2008 οι κλέφτες ήταν έξω από την πόρτα μου. Δυο φορές άκουσα ξένους ψύθηρους έξω από το σπίτι μου και δυο φορές οι άντρες της αστυνομίας έφτασαν σε χρόνο ρεκόρ και κυνήγησαν τους κλέφτες. Δυο φορές οι αστυνομικοί, στις δύο και μισή και τέσσερις παρά τέταρτο, έσωσαν το άβατο της οικίας μου.
Το ίδιο θα έκαναν και ίσως έκαναν και για σας.
Δεν είδα όμως να διαδηλώσετε για τον άδικο τραυματισμό ενός νέου εργαζόμενου αστυνομικού.
Κάποιοι έγραψαν όταν καιγόταν ο αστυνομικός από μολότωφ, ότι μυρίζει μπέηκον. Ντροπή τους. Γιατί να που οδήγησαν όλες αυτές οι «ευαισθησίες» σας.
Σήμερα αυτό το παιδί, αύριο εσείς οι ίδιοι και εμείς. Αφορμή δώσατε με όσα γράφατε τόσον καιρό. Και ιδού τα αποτελέσματα...
(σας είχα γράψει και τότε : Θλίβομαι που ο θάνατος ενός παιδιού, έγινε αφορμή για να δράσουν όσοι ψάχνουν τέτοιες ευκαιρίες για να καταλήσουν θεσμούς, όμως κανείς δεν του είχε δώσει σημασία... να τα αποτελέσματα τώρα)
Έτσι. Για να δούμε πόσοι από αυτούς που κλαίγανε και οδύρονταν, που διαμαρτύρονταν και διαδηλώνανε για το θάνατο του Αλέξη θα κάνουνε το ίδιο και για τον αστυνομικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥγ. Κάτι μου λέει κανένας.
αχ βρε...Ρια... τα πραγματα δεν μας συμφερουν με την πραγματικη τους οψη...αφου δεν πουλαει ο μπατσος....αστον να πεθανει να δικαιωθει η κοινη γνωμη.....
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω υπαρχουν ανθρωποι που δεν πιστευουν οτι καποιοι εχουν πεθανει απο εξορια στη Γιαρο...τι λεμε τωρα.....οτι θεμε πιστευουμε και οποιους μας συμφερει τους στηνουμε αγαλματα....εδω στο Ελλαδισταν.....
ααα!!! μια που το εφερε η κουβεντα
δωσε μου λιγη βοηθεια ....τι εναι αυτο;... (to link ειναι στο τελος) Χαθηκα καποια στιγμη και δεν καταλαβαινα....γρι !!!!
Moυ κινησε πολυ την περιεργια μηπως καταλαβες εσυ...!!!
στειλε στο issallos@yahoo.com αν δεν θες να απαντησεις φανερα.....
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/
Με ενθουσίασες Ρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάχνω στα ιστολόγια όλων αυτών που με διάφορους τρόπους εκμεταλεύτηκαν τον θάνατο του ατυχούς 15χρονου και δεν βλέπω τίποτε άλλο εκτός από την "ξηρή" περιγραφή του γεγονότος.
Η ζωή φαίνεται πως δεν έχει την ίδια αξία για όλους.
Δυστυχώς...
Με την άδειά σου ανάρτησα την σκέψη σου στο http://otwnagrafwn.blogspot.com
Σ' ευχαριστώ.
Πες τα Ρία μου.. έτσι είναι,
ΑπάντησηΔιαγραφήνα μπορούμε να τα βλέπουμε από όλες τις πλευρές ..
Ρία το ανάρτησα κι εγώ στο δικό μου ιστολόγια, πάντα με την άδειά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραιο ποστ,αλλα και λιγα λες!Οπως λιγα λεμε και οσοι θα επρεπε τωρα να κατακεραυνωνουμε τους αληταραδες,ακομα κι αν αυτοι ειναι "συναδελφοι μπλογκερς"-αν θες τη γνωμη μου αυτη ειναι χειροτεροι κι απο εμμισθους δημοσιογραφους.Παντως εχει και τα θετικα της η υποθεση:για αλλη μια φορα ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΑΝ οι αυτοκλητοι υπερασπιστες της νεολαιας,της γενιας των 700 ευρω,της δημοκρατιας κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και καλή χρονιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι το θέμα σχολιάζεται από λάθος βάση και οποιεσδήποτε προσπάθειες σύγκρισης και συμψηφισμού είναι εντελώς εκτός τόπου.
Και ο λόγος γι' αυτό (αν και θα περιμένω τα τελεσίδικα αποτελέσματα) είναι ότι πίσω από το χτύπημα βρίσκεται μάλλον τρομοκρατική οργάνωση. Η τρομοκρατική οργάνωση έχει μία ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ διαφορά από κάθε μορφής συνειδητοποιημένο αναρχικό ή αντιεξουσιαστή. Επιδιώκει το σκοπό της με χρήση ΒΙΑΣ και μάλιστα στο χείριστο βαθμό. Οι τρομοκρατικές οργανώσεις όπως έχει δείξει η πρακτική τους έχουν ως ένα από τους στόχους τους τα σώματα ασφαλείας και το συγκεκριμένο περιστατικό ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα λάμβανε χώρα αργά ή γρήγορα ΑΣΧΕΤΑ με τον θάνατο του μαθητή. Απλώς πήρε μία αφορμή για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Όπως έχω ήδη γράψει στις αναρτήσεις μου είμαι κατά της βίας και φυσικά λυπάμαι πάρα πολύ για ένα ακόμα τραγικό συμβάν το οποίο αν δεν αντιμετωπίσουμε ψύχραιμα μπορεί να ανάψει ξανά φωτιά στην ήδη τσουρουφλισμένη σάρκα μας.
Όλα τα γεγονότα του τελευταίου μήνα είναι κομμάτια σοβαρών προβλημάτων της χώρας και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν χωριστά και όχι να βράσουν στο ίδιο καζάνι για πολιτικό και ιδεολογικό τυχοδιωκτισμό με απώτερο σκοπό τη νίκη ενός εκ των δύο μεγάλων στις επόμενες εκλογές ή την ενδυνάμωση ενός τρίτου πόλου με αριστερή απόχρωση.
Ένα πρόβλημα είναι η εκπαίδευση των αστυνομικών και ο έλεγχος του χαρακτήρα τους (δεν μπορεί ο καθένας να κουβαλάει όπλο) αλλά και η σωστή ανταμοιβή αυτού που κάνει ένα επικίνδυνο επάγγελμα, άλλο πρόβλημα είναι το μέλλον της νέας γενιάς που την κάνουμε σαν τα μούτρα μας και άλλο πρόβλημα η τρομοκρατία.
Κοινός παρανομαστής ως αιτία αλλά και ως τελική λύση όλων είναι η παιδεία μας. Αλλά αυτό και αν είναι μία πονεμένη ιστορία...
ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ....
ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΙΑ ΜΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ 17ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΝΟΣ "ΜΠΑΤΣΟΥ".
ΝΤΡΟΠΗ,ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ...
λάθος κάνετε κατά τη γνώμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήμέχρι ο πρωθυπουργός πήγε στο νοσοκομείο, τα κανάλια ολημερίς εξετάζουν το γεγονός, ειπώθηκε ότι κάποιες από τις σφαίρες ήταν από όπλο που είχε κλαπεί από αστυνομικό παλιότερα και έγινε τηλεφώνημα στο μέγκα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την επιθεση ο "επαναστατικός αγώνας" (ή κάπως έτσι, συγγνώμη αν το έκανα λάθος)
δεν είδα πουθενά κάποιον να λέει καλά του κάνανε. Όλοι λένε ότι είναι ένα νέο παιδί που μόλις σχεδόν βγήκε από τη σχολή του συνέβη αυτό. Δεν είπε κανείς αν ήταν θέλημα Θεού, ούτε ότι θα αποφασίσουντ α δικαστήρια αν ορθώς πυροβολήθηκε.
Συμπονώ το ίδιο τον αστυνομικό όπως συμπονώ και το παιδί. Αλλά είναι 2 διαφορετικές περιπτώσεις. Από ότι φαίνεται στην δεύτερη περίπτωση ενδέχεται να είναι χτύπημα τρομοκρατικής οργάνωσης, προμελετημένο και οργανωμένο. Τον 15χρονο σήκωσε κάποιος το όπλο του και τον πυροβόλησε γιατί ένοιωσε να απειλείται κατά δήλωσή του.
και κάτι πολύ σκληρό αλλά που το έχω ακούσει και εγώ η ίδια όταν μιλάω για την δουλειά μου είναι ότι για τους όποιους προσωπικούς λόγους ο αστυνομικός επέλεξε να κάνει αυτήν την δουλειά γνωρίζοντας τους κινδύνους (θα μπορούσε να έχει παραιτηθεί αν δεν ήθελε να ρισκάρει) ο 15χρονος απλά βρέθηκε εκεί. Ούτε κουκουλοφόρος ήταν, ούτε μολότωφ είχε στο χέρι.
Τον αστυνομικό τον πυροβόλησαν για την στολή του. Το παιδί?
Ρε παιδιά εννοείται ότι είναι εν ψυχρώ δολοφονία και είναι απαράδεκτο. Δεν νομίζω ότι κανένας έχει αντίρρηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε και να συμψηφιστούν τα γεγονότα. Άσε που το σημερινό πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια όπως διατείνονται δεξιά και αριστερά.
Επίσης αντί όλοι να εξαπολύουν μύδρους και να ειρωνεύονται αυτούς που είναι έξω απο την πρεσβεία του Ισραήλ θα έπρεπε να αναρωτηθούμε όλοι ποιός φταίει για αυτην την κατάντια της Ελληνικής Αστυνομίας. Μέχρι και ότι τους ήξερε και τους παρακολουθούσαν είχαν το θράσος να διαρρεύσουν.
Σε πληροφορώ Ρία ότι η άμεση προστασία του οικογενειακού σου ασύλου μάλλον περί μεμονωμένου περιστατικού πρόκειται διότι δυστυχώς η ΕΛΑΣ βρίσκεται υπο διάλυση. Έστειλα 20 χρονών παιδί στα Εξάρχεια χωρίς αλεξίσφαιρο να κάνει σκόπια. Αστυνομικοί και νονοί πουλάνε προστασία και εμπορεύονται απο σάρκα μέχρι ναρκωτικά και προστασία.
Συγνώμη παίδες αλλά αυτό που κάνουμε είναι εθελοτυφλία και υποκρισία.
@spark
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αλλά είναι 2 διαφορετικές περιπτώσεις. Από ότι φαίνεται στην δεύτερη περίπτωση ενδέχεται να είναι χτύπημα τρομοκρατικής οργάνωσης, προμελετημένο και οργανωμένο. Τον 15χρονο σήκωσε κάποιος το όπλο του και τον πυροβόλησε γιατί ένοιωσε να απειλείται κατά δήλωσή του."
Εδώ είναι το θέμα. Στην πρώτη είχαμε ένα ατύχημα (με στοιχεία, αφού η σφαίρα αποδείχτηκε ότι εξοστρακίστηκε) ενώ στη δεύτερη ένα προμελετημένο έγκλημα. Λυπηρό και για τις δύο περιπτώσεις μεν, μόνο στην πρώτη είχαμε αντιδράσεις δε. Θα συμφωνήσω με τον Σπύρο1000, φαίνεται πως η ζωή ενός 15χρονου μαθητή έχει μεγαλύτερη αξία από κάποιου 21χρονου αστυνομικού.
@Spark εχεις ψυχολογικο προβλημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήφονος ο ενας ,φονος και ο αλλος!
εκτος αν οι αστυνομικοι δεν ειναι ανθρωποι και ειναι αναλωσιμο υλικο!
αλλα δεν περιμενα να ακουσω απο κανεναν επαναστατιμενο ταχα,να καταδικασει οτι ενας εργαζομενος που εκανε απλα την δουλεια του ,εγινε θυμα απο μερικα παρταλια.
που ακομη και αν τα συλλαβουν θα τρεξουν οι ταχα αντιεξουσιαστες να καινε τον συμπαν για να τους απελευθερωσουν.
Ελπιζω οχι απλα να βρεθουν αλλα να υποστουν και οτι υπεστει η οικογενεια του μπατσου που σκοτωσε το παιδι.
από τη στιγμή που συγκρίνουμε θανάτους, όλα τα άλλα είναι απλώς παζάρεμα για την τιμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήαντί να υποκύπτουμε στο ψευδο-ζήτημα πολίτες vs αστυνομικών, καλυτερα θα ήταν να δούμε πίσω και πάνω από αυτό το προπέτασμα καπνού. κάποιος κερδίζει χρόνο για να φάει περισσότερο και τον λένε κώστα.
και τις αλλαγες στο ασφαλιστικο τις πήρατε χαμπάρι?
ΑπάντησηΔιαγραφήria
ΑπάντησηΔιαγραφήη καταχώρηση σου είναι γεμάτη πάθος και χαίρομαι για αυτό. Έχω βαρεθεί τις νηφάλιες φωνές που συνιστούν ψυχραιμία.
Ναι είναι προφανές ότι η ανθρώπινη ζωή έχει διαπραγματεύσιμη αξία, όπως και τα ιδανικά, οι ιδέες και οι θεσμοί.
Δεν ξέρω τι αξία έχει η ζωή του Διαμαντή σήμερα. Μάλλον χαμηλή. Αλλά τουλάχιστον αυτός
"πάλ' εις μικρόν γενναίος" έχει κρατήσει τη τιμή και την ανθρωπιά του, όπως και όλα αυτά τα ανώνυμα παιδάκια για τα οποία οι εθνικοί επαναστάτες μας δε στεναχωριούνται καθόλου που χάνονται.
Εύχομαι να τα καταφέρει να επιβιώσει από αυτό.
Μόνο μία μικρή επισήμανση για τη spark.
Δεν κάνουν λάθος, απλά μερικοί άνθρωποι έχουν διαφορετική άποψη από εσένα.
Είναι ενοχλητικό μερικές φορές, δεν είμαι και κανένας μορφωμένος με πολλά πτυχία για να γνωρίζω με σιγουριά, αλλά έχει να κάνει νομίζω με την ελεύθερη βούληση ή κάτι τέτοιο.
η επιθεση με τις31 σφαίρες είναι προειδοποιητική μάλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣα να λέει:
Όταν βγεί το πόρισμα για τον γρηγορόπουλο, μην ακούσω καμμία μαλακία…..
Ο/Η stella είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Spark εχεις ψυχολογικο προβλημα!
όσο και να ξύνεις τα νύχια σου για καυγά δεν θα πέσω στο επίπεδό σου.
"Συμπονώ το ίδιο τον αστυνομικό όπως συμπονώ και το παιδί."
μάθε ανάγνωση και κατανοήση κειμένου και μετά προχώρησε σε ψυχολογία και ψυχιατρική.
ειδικά όταν εκφράζεσαι δημόσια ενάντια κάποιου
@Spark ασε το επιπεδο μου,που δεν ξυνεσε για καυγα ΚΑΤΙΝΑΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήαμεσως απαντησες καραπ........ριο!
Ισα μαρη λεμε!!
την στολη πυροβολουσαν θεουσα?
ε βαλε μια στολη να παρω το μπερρετακι μου να δεις!
καλιακα!
@Panos Konstantinidis
ΑπάντησηΔιαγραφή"Θα συμφωνήσω με τον Σπύρο1000, φαίνεται πως η ζωή ενός 15χρονου μαθητή έχει μεγαλύτερη αξία από κάποιου 21χρονου αστυνομικού."
κάθε ανθρώπινη ζωή έχει σημασία.
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να τα βάλει σε ζυγαριά και να τα ζυγίσει, να μου πει γιατί αυτός ο αστυνομικός μετρά παραπάνω από τον άλλον τον αστυνομικό που ήταν μήνες στην εντατική από την επιχείρηση στα ζωνιανά και η αστυνομία του έκοψε και τον μισθό στο μισο -από τον οποιο ζουσε η οικογενεια του-; (που τους στείλαν οι απο πάνωξυπόλυτους στα αγκαθια),
περισσότερο απο τους πυροσβέστες που καήκαν στις φωτιές,
περισσότερο από τον κόσμο που χάνεται κάθε μέρα στην παλαιστίνη?
ζυγίστε τους λοιπόν...
(και όσο γνωρίζω μέχρι στιγμής το 21 χρονος είναι στην εντατική, ο άλλος είναι νεκρός. οπότε μην τον κάνουμε μακαρίτη πριν της ώρας του. μακάρι να γίνει καλά και να βγει όρθιος και απολυτως υγειής από την Μ.Ε.Θ.)
@Stella
Mην μπεις στον κόπο να μου απαντήσεις. δεν προκειται να ανοιξω συζήτηση μαζί σου.
ισα μαρη,πανω απο το πισι εισαι να δεις τι θα γραψω να απαντησεις,εχιδνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήκατι κακο..μημενες σαν του λογου σου αμολανε καλα καλα την κοτσανα και μετα την μαζευουν.
ακου να μην εκανε αυτο το επαγγελμα!
τοτε με την ιδια λογικη να πυροβολουμε τον ιατρο που περνει φακελακι ,τον ταριφα που χρεωνει παραπανω,τον μαναβη που κλεβει στο ζυγι!
Την δουλεια του εκανε το παιδι!
παλιολινατσα!
Η ανασυνθετική και περίπλοκη σκέψη μερικών είναι καταπληκτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τρόπος λειτουργίας αυτών των περισπούδαστων εγκεφάλων είναι για μελέτη.
Ο ένας είναι φόνος αλλά ο άλλος είναι αλλά δεν, ναι για τον ένα ξέρουμε αλλά για τον άλλο δεν ξέρουμε αλλα θα μάθουμε, ο ένας έγκλημα αλλά ο άλλος τρομοκρατική ενέργεια.
Έχετε χάσει το νόημα. Μιλάμε για θάνατο αν δεν το καταλάβατε. Τι προσπαθείτε να διακαιολογήσετε.
Είναι ντροπή, και μερικοί θέλουν να λέγονται και επιστήμονες.
Σας βαρέθηκα, η μαλακία κάνει πάρτι με τον εγκέφαλο σας και τα πίνουν παρεούλα.
Για να μην πω ότι τα έγραφε η συντάκτρια του ιστολογίου στο παρελθόν και ότι έπεσαν μερικοί να την φάνε, απλά η Athinovio το είπε με σαφήνεια
"από τη στιγμή που συγκρίνουμε θανάτους, όλα τα άλλα είναι απλώς παζάρεμα για την τιμή"
@Ιάσιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανασυνθετική και περίπλοκη σκέψη μερικών είναι καταπληκτική.
Ο τρόπος λειτουργίας αυτών των περισπούδαστων εγκεφάλων είναι για μελέτη.
Ο ένας είναι φόνος αλλά ο άλλος είναι αλλά δεν, ναι για τον ένα ξέρουμε αλλά για τον άλλο δεν ξέρουμε αλλα θα μάθουμε, ο ένας έγκλημα αλλά ο άλλος τρομοκρατική ενέργεια.
Έχετε χάσει το νόημα. Μιλάμε για θάνατο αν δεν το καταλάβατε. Τι προσπαθείτε να διακαιολογήσετε.
Είναι ντροπή, και μερικοί θέλουν να λέγονται και επιστήμονες.
Σας βαρέθηκα, η μαλακία κάνει πάρτι με τον εγκέφαλο σας και τα πίνουν παρεούλα.
Αυτό σε εμένα απευθύνεται?
Το να λες κάποιον μαλάκα δεν σου δίνει δίκιο αλλά δείχνει ανεπάρκεια επιχειρημάτων. Το αν είμαι επιστήμονας ή όχι ας το κρίνει η δουλειά μου και δεν είναι το μέρος που θα κάνω ή θα δεχτώ προσωπικές επιθέσεις για κάτι πέραν των απόψεών μου.
Εσυ εκτίθεσαι με τις εκφράσεις αυτές. Όχι εγώ.
@Γιάννης Τ11
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο μία μικρή επισήμανση για τη spark.
Δεν κάνουν λάθος, απλά μερικοί άνθρωποι έχουν διαφορετική άποψη από εσένα.
Είναι ενοχλητικό μερικές φορές, δεν είμαι και κανένας μορφωμένος με πολλά πτυχία για να γνωρίζω με σιγουριά, αλλά έχει να κάνει νομίζω με την ελεύθερη βούληση ή κάτι τέτοιο.
Κάποιος μπορεί να έχει διαφορετική άποψη από μένα και ναι μπορεί αυτή η άποψη εκτός από διαφορετική να είναι και λάθος. και δεν εννοώ ότι εγώ θα αποφασίσω οριστικά αλλά αυτό δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να την κρίνω με τα δικά μου κριτήρια και μέσα από επιχειρήματα μπορεί να μην πείσω τον άλλον αλλά να αρθρώσω ένα λόγο σωστόν.
αν εννοείς ότι είμαι ενοχλητική δεκτό. εντούτοις είμαι κόσμια και αυτό από ότι φάνηκε σήμερα εδώ είναι θέμα ανατροφής όχι μόνο πτυχίων.
κανεμας και κυρηγμα ανατροφη τωρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήμετα απο την μαλακια που ειπες!
Απορω αν ο αστυνομικος ηταν συγγενη σου τι θα ελεγες!
παρταλι!
Spark
ΑπάντησηΔιαγραφήόποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται
Έχεις την αξιοπρόσεκτη ικανότητα να τα κάνεις όλα προσωπικά
Και ξέρεις, δεν γυρνάει ο πλανήτης γύρω απο εσένα
Η έλλειψη επιχειρημάτων απο μεριάς μου όπως λες είναι δεκτή γιατί δεν επιχειρηματολόγησα, απλά εξέφρασα την άποψη μου για μερικές απόψεις που διάβασα και θα μπορούσε να ήταν απόψεις που άκουσα και διάβασα αλλού.
Προσωπική επίθεση σε σένα γιατί; Δεν το έκανα προσωπικό εγώ αλλά εσύ. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να σου επιτεθώ αν θελήσω.
Την καληνύχτα μου γιατί πραγματικά έχω πολύ πιο σοβαρά πράγματα να κάνω απο το να συρθώ στο λούκι της απολογίας αβάσιμων κατηγοριών.
Υπάρχουν άλλοι τρόποι να σου επιτεθώ αν θελήσω.
ΑπάντησηΔιαγραφή??????????????????????
προειδοποίηση;
απειλή;
κοινοποίηση;
:)
@spark
ΑπάντησηΔιαγραφή"να μου πει γιατί αυτός ο αστυνομικός μετρά παραπάνω από τον άλλον τον αστυνομικό"
Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα της καταχώρησης. Δεν είπε κάποιος ότι η ζωή του μετράει παραπάνω, ίσα ίσα το αντίθετο. Το πόστ της Ρίας έγινε ακριβώς για να στηλιτεύσει τη μονομέρεια που δείχνουνε κάποιοι ψευδοδημοσιογράφοι και ψευδοκουλτουριάρηδες, που ξεσηκωθήκανε για τον ατυχές θάνατο του νεαρού (λυπηρό) αλλά όχι για τον προμελετημένο χτύπημα του αστυνομικού (επίσης λυπηρό). Δύο μέτρα και δύο σταθμά δηλαδή, λες και η ζωή του αστυνομικού δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Panos Konstantinidis
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγώ την ίδια εντύπωση έχω, ότι κανένας δε θα διαδηλώσει για την εκτέλεση του άτυχου διαμαντή!
issallos
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πουλάει ο διαμαντής, δεν είναι παρά ένας εργαζόμενος νέος που σπουδασε τρια χρόνια για να προστατεύει τον καθένα μας και τώρα δίνει μάχη για τη ζωή του.
για το λινκ, δεν ξέρω, μου άρεσε όμως ο τίτλος του και κατά καιρούς το τσεκάρω μπας και καταλάβω τι στο καλό λέει!
?????
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι ένοιωσα πατριώτη, έτσι έγραψα.
σε ευχαριστώ για την αναδημοσίευση. άλλα τέσσερα μπλογκ αναδημοσίευσαν την ανάρτηση αυτή!
Hfaistiwnas
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θέμα δεν είναι να τα βλέπουμε από όλες τις πλευρές, αλλά να βλέπουμε πίσω από τα γεγονότα.
όλες οι αντιδράσεις που έγιναν έδωσαν το στόχο στον καημένο το διαμαντή.
αν δε μύριζε μπέηκον κάθε φορά που ένας ταλαίπωρος αστυφύλακας φλεγόταν από τις μολότωφ των αναρχικών, ίσως ο στόχος να ήταν πάλι άψυχος. κανένα αστυνομικό τμήμα, καμιά άδεια κλούβα. υλικά πράγματα...
Spark
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άλλη άποψη δεν είναι ενοχλητική. Τουλάχιστον για μένα. Και σε καμμία περίπτωση λανθασμένη.
Ο κόσμος θα ήταν αφόρητα βαρετός αν όλοι συμφωνούσαν.
Απλά η κρίση σου, υπόκειται σε κρίση και αυτή.
Panos Konstantinidis
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ πάνο.
το είδα. μπορείς να αναδημοσιεύεις ότι θες, μόνο πές το για να το ξέρω.
dim79
ΑπάντησηΔιαγραφήέχεις απόλυτο δίκιο.
μόνο που θα προτιμούσα να ξεβρακωθουν χωρίς ένα παιδί που παλεύει για την καθημερινότητά του, είναι φορολογούμενος πολίτης και επιπλέον φροντίζει για την ασφάλειά μας να χαροπαλεύει τώρα...
@Γιάννης Τ11
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι φυσικά είναι όχι απλώς δεκτή αλλά ευπρόσδεκτη η κρίση στην κρίση μου αρκεί να είναι με επιχειρήματα και όχι με κοσμητικά επίθετα, απειλές και λοιπά συμπαραμαρτούντα. Αν είμαι ολιγόλογη και πλέον του δεοντος απότομη είναι γιατί η εκφορά του λόγου κάποιων δεν με αφορά.
Δεν σημαίνει ότι διαφωνώ με όλους όσους σχολίασαν ή με όλα όσα σχολίασαν ή με τον τρόπο όλων
Mistirios
ΑπάντησηΔιαγραφήλυπάμαι φίλε μου αλλά δεν επιασες το νόημα.
ναι είναι μια τρομοκρατική ενέργεια η εκτέλεση του διαμαντή, μόνο που το στόχο τον δώσανε όλοι αυτοί που από τις 6 δεκεμβρίου βάλλουν εναντίον της αστυνομίας!
τώρα θα γίνουν διαδηλώσεις για τον ατυχο διαμαντή?
θα σπάσουν γιάφκες όπως εσπαζαν τα μαγαζιά των πολιτών?
θα καούν κουκουλοφόροι όπως καίγονταν οι καημένοι οι αστυνομικοί?
δουλεύω σε νοσοκομείο και ξέρω πολύ καλυτερα από όλους σας πόσοι αστυνομικοί τραυματίστηκαν, πόσοι κάηκαν και πόσοι θα χρειαστούν μήνες και μήνες ανάρρωσης για να μπορέσουν να περπατήσουν ή να κουνήσουν τα χέρια τους!
spyros1000
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να πω σπύρο???
τα είπες όλα σε τρεις γραμμές!
φιλιά στη μπουμπούκα σου!
ρε σπαρκ
ΑπάντησηΔιαγραφήδε βαρεθηκες να γινεσαι ρεζίλι στα μπλογκ των άλλων?
πάνε στο δικό σου και "χωστα" όπυ θες οπως θες.
σπαρκ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο παιδί όπως έχω γράψει και σε προηγούμενη ανάρτηση σε σχόλιο, δεν είχε καμιά δουλειά να είναι εν μέσω ταραχών στην καρδιά των ταραχών. στην καθομιλουμένη, τα ήθελε ο κώλος του.
το ότι ηταν εξοστρακισμός αποδείχθηκε περίτρανα. το ότι ο μικρός δεν είχε μολότωφ το λένε οι σύντροφοί του. γιατί να τους πιστεψω???
δεν είναι λογικός ο συλλογισμός μου?
είναι και ας μη σου αρέσει.
το ότι επέλεξαν έναν άστυνομικό οι τρομοκράτες (?) για στόχο, το έκαναν κατόπιν υποδείξεως των διαδηλωτών, των μπλόγγερ και των καθηγητάδων που έχουν σκατά για μυαλό και βγαίνανε και κατηγορούσαν την ΕΛ.ΑΣ για τα πάντα. είναι αυτοί οι ίδιοι που χρησιμοποιούν τρεις ένστολους που πληρώνουμε εσύ και εγώ για την ασφάλειά τους.
και έγινε, του έριξαν με καλάσνικωφ, με πολυβόλο και για κερασάκι μια χειροβομβίδα!
ωραία, εσύ που ήσουν πριν υπέρ των διαδηλώσεων για το δεκαπεντάχρονο, θα κατέβεις για διαδήλωση για το διαμαντή?
όλοι αυτοί που κατέστρεφαν για το παιδί που σκοτώθηκε στα εξάρχεια ενώ εμενε στο ψυχικό και θα έπρεπε λόγω ηλικίας να είναι σπίτι του, θα καταστρέψουν τις γιάφκες αυτών που εκαιγαν τα πάντα πριν???
ο ένας ήταν σε διατεταλμένη υπηρεσία και ο άλλος εκανε το κέφι του. έστω και αν το κέφι του είχε να κάνει με τις περιουσίες των άλλων.
ποιος θα καταστρεψει για το διαμαντή?
δυο νέοι, ο ένας υπεύθυνος και ο άλλος ανεύθυνος, ο ένας της τάξης και ο αλλος ταραξίας. γιατί δεν καίγεται και τώρα η αθήνα???
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήεπειδή είδα ότι έγραψα σεντόνι πριν, πάρε την απάντηση της σπαρκ και σύ.
και σήμερα το πρωί οι δημοσιογράφοι λέγανε ότι το φορούσε το αλεξίσφαιρο και επειδή τηλεφώνησα και σε κάτι φίλους στη γαδα, πράγματι φορούν αλεξίσφαιρα, γιατί αλλιώς ο διαμαντής δε θα χαροπάλευε, θα του κάνανε νεκροτομή!
στελλα
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς δε θα τους πιάσουν,
και τα δυο περιστατικά είναι τόσο φτιαχτά και τόσο οφθαλμοφανή που μόνο όσοι εθελοτυφλούν δεν καταλαβαίνουν που πάει το πράγμα...
@Ρία
ΑπάντησηΔιαγραφήto make a long story short. Εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι οι αστυνομικοί δεν θα ξαμολυθούν; Δεν θα κάνουν φύλο και φτερό τα πάντα; Δεν θα τρέξουν περισσότερο από ότι θα τρέχανε για 1 απλό πολίτη για να βρουν τους ενόχους και να τους φέρουν ενώπιον της δικαιοσύνης;
Έχω γνωστούς αστυνομικούς και ξέρω ότι όταν κάτι αφορά αστυνομικό τότε είναι θέμα τιμής για την αστυνομία. και δεν εννοω τιμής με την χρηματοοικονομική διάσταση του όρου.
athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλενάς, δεν κατάλαβες το νόημα των όσων έγραψα.
απαντήσεις θα λάβεις αν διαβάσεις τις απαντήσεις στα σχόλιά μου!
athinovio παρτ του
ΑπάντησηΔιαγραφήσόρρυ αλλά εμένα δε με αφορούν.
και δεν κάθισα να ενημερωθώ για αυτό.
μπορεί να είναι εγωιστικό αλλά δε νομίζω ότι θα ασχοληθεί κανείς με τις αλλαγές που γίνονται στα θέματα του υπουργείου εθνικής άμυνας, οπότε, γιατί να ασχοληθω εγώ με τα ασφαλιστικά?
εμένα με αφορά η πατρίδα μου!
οι κάτοικοί της, χάνουν από μυαλό και λυπάμαι. γιαυτό και ο καθένας κοιτά τον κώλο του!
Γιάννης Τ11
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ πολύ ψύχραιμα τα έγραψα όλα αυτά.
αλλά προβληματίζομαι, για τον μικρό αναρχικό, κάηκε η αθήνα, τα μπλογκ ξέρασαν χολή για την αστυνομία, οι πνευματικοί ηγέτες (τρομάρα τους) πήραν θέση. τώρα τι θα γίνει???
athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφήκοριτσι μου λυπάμαι, αλλά είσαι αλλάργα νυχτωμένη αν το πιστεύεις ότι η εκτέλεση του διαμαντή έχει να κάνει με το πόρισμα του δεκαπεντάχρονου.
ιάσιος
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ τα έλεγα, ποιος με άκουγε όμως?
και τώρα νομίζουν ότι η εκτέλεση του διαμαντή έχει σχέση με το πόρισμα για το δεκαπεντάχρονο.
σημείωση προς όλους.
λέω εκτέλεση, γιατί δεν περπατά κανείς στο δρόμο με ένα καλάσνικωφ, ένα πολυβόλο και χειροβομβίδες παραμάσχαλα!
περίμεναν τους αστυνομικούς επί τούτου!
ήταν καθαρή πεντακάθαρη εκτέλεση!
το θέμα δεν είναι τόσο οι αλλαγές καθεαυτές αλλά το γεγονός ότι περάσανε στα μουλωχτά ενώ εμείς κοιτάμε αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο γεγονός ότι κάποια πράγματα δε σε αφορούν είναι λογικό γιατί όλοι έτσι κάνουμε. με τον ίδιο τρόπο τότε δε σε αφορά ο θάνατος του αστυνομικού ούτε τίποτα άλλο. ούτε κανέναν μας.
αυτό που εγώ βρίσκω τρομακτικό είναι ότι πέφτουν πυροβολισμοί στους δρόμους, ότι νέοι χάνουν τη ζωή τους, ασχέτως της ιδιότητάς τους, και ότι όπως είπες και εσύ το μόνο λογικό που μένει πλέον στους πολίτες είναι να φυλάξει ο καθένας τα νώτα του. αυτό για μένα είναι ο επιθανάτιος ρόγχος μίας κοινωνίας.
δε νομίζω όμως ότι γίνεται αλλιώς εδώ που φτάσαμε
ria
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα γίνει; Θα μας πρήξουν με αναλύσεις. Πχ για τα αλεξίσφαιρα γιλέκα. Θα μας φλομώσουν με μεγαλοστομίες περί του ρόλου της Αστυνομίας. Θα μας κάψουν τα εγκεφαλικά κύταρα με στοχασμούς περί τρομοκρατίας. Στο τέλος θα πούμε ευχαριστώ.
Αν θα βγεί κάτι από αυτό; Αμφιβάλλω. Δε νομίζω να ενδιαφερθεί κανείς για την Αστυνομία και πολύ περισσότερο για τους Αστυνομικούς.
επίσης επειδή ο αδερφός μου ανήκει στο πολεμικό ναυτικό και αυτή τη στιγμή βρίσκεται πολύ μακριά από την οικογένειά του και τα ανήλικα παιδάκια του πολεμώντας πειρατές, ξέρω ότι οι ένστολοι δεν είναι κρεμάστρες της στολής ούτε τους αξίζει ο θάνατος για το επάγγελμα που διάλεξαν. ξέρω ότι δεν τα περνάνε τόσο φίνα όσο νομίζουν οι απέξω και το βάρος της ευθύνης που κουβαλάνε σε καθημερινή βάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ότι αντί να κάνουν όλοοι οι υπόλοιποι, τα παρατάνε όλα και όλους για μία ελλαδίτσα.
μη με μαλώνεις γιατί το μόνο που προσπαθώ είναι να φανταστώ όλα τα ενδεχόμενα και να ακούσω όλες τις απόψεις, όχι για να κρίνω κανέναν αλλά για να μπορέσω να έχω ολοκληρωμένη άποψη και μεσα στον πανζουρλισμό να κρατήσω την ψυχραιμία μου.
σπαρκ
ΑπάντησηΔιαγραφήέχεις αστυνομικούς γνωστούς και εκφράζεσαι έτσι για αυτούς?
όχι δεν πιστεύω ότι θα τους βρουν.
και δεν έχεις καταλάβει τίποτα από όσα συμβαίνουν στη χώρα σου.
δεν πρόκειται να βρουν τίποτα γιατί δε βρήκαν τίποτα και τόσα χρόνια!
εσύ που ζεις στην ήπειρο θα έπρεπε να εχεις περισσότερη ευαισθησία σε όσα συμβαίνουν ακόμα και εδώ στην αθήνα!
ο ιάσιος δεν απειλεί, δεν προειδοποιεί, ότι έχει να πει το λεει φάτσα κάρτα, φόρα παρτίδα. όταν αποφασίσει κάτι το κάνει χωρίς προλόγους και περιστροφές και ποτέ δεν κρύβει κάτι πίσω από τα λεγόμενά του!
το ότι δεν απαντά με σεντόνια όπως εγώ είναι γιατι δεν ασχολείται με μικρά πράγματα. έπεσε για ύπνο, γιατί από χθες το βράδυ ήταν στο χειρουργείο και ίσως δεν ηταν ιδιαίτερα μελιστάλαχτος.
τώρα, αν σου επιτιθεντε δεν έχει να κάνει με μένα. επιτίθεντε στις απόψεις σου που μόνη σου τις εκφράζεις.
τι περίμενες να πω? μην τα βάζετε με τη σπαρκ?
και εγώ έχω διαφορετική άποψη από το μυστήριο, τι σημαίνει αυτό? οτι γίναμε εχθροί? και εγώ θα συνεχίσω να διαβάζω τα άρθρα του και αυτός τα δικά μου. μη δίνεις τόση άξία σε μικρά πράγματα...
athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφήδε σε μαλώνω. απλά πρέπει να μάθουμε όλοι να βλέπουμε πίσω από τα γεγονότα.
όλα ήταν προδιαγεγραμμένα. και δε μαθευτεί ποιος χτύπησε το διαμαντή και δε θα μαθευτεί ούτε το γιατί. τουλάχιστον σε μας...
καλές θάλασσες στον αδερφό σου!
Γιάννης Τ11
ΑπάντησηΔιαγραφήγιάννη, τώρα θα αρχίσουν αναλύσεις επί των αναλύσεων αλλά στην ουσία δε θα μπει κανείς. και να θέλει δε θα τον αφήσουν.
τώρα θα κολλήσουν στις πιο ηλίθιες λεπτομέρειες και στο τέλος θα πουν ότι έφταιγε κιόλας ο διαμαντής!
Απ'όλους αυτούς τους τάχαμου προοδευτικούς που αγκάλιασαν τον ακραίο χώρο, τον έφεραν ΜΕΣΑ στα πανεπιστήμια, τον εξέθρεψαν διαστρεβλώνοντας το άσυλο με το χυδαιότερο τρόπο και τον εξόπλισαν (ναι, μιλώ για το ΣΥΡΙΖΑ και τις "συνιστώσες" του) με "επιχειρήματα", με "ιδεολογικό μανδύα" και του παρείχαν την αιγίδα της πολιτικής (αλλά και δημοσιογραφικής) τους κάλυψης δεν περιμένω ούτε καν κροκοδείλια δάκρυα. Μην ξεχνάτε ότι όλοι αυτοί έσπευδαν να πουν ότι ήταν... πολιτική η δίκη της 17Ν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλοι "ήρωες" οι της 17Ν. Περίμεναν να πέσει η χούντα για να την πολεμήσουν. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι... "γενναίοι" αυτοί "επαναστάτες" της οπής κελαηδήσανε αμέσως κι αρχίσαν να καρφώνουν ο ένας τον άλλον, αν τα θυμάστε... Ενώ άλλοι, πραγματικοί αγωνιστές - ανεξαρτήτως κόμματος - δεν άνοιξαν το στόμα τους ακόμα και μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Όπως ο Κορκονέας είχε για προέκταση του μορίου του το υπηρεσιακό του όπλο, έτσι και οι του "Επαναστατικού Αγώνα" (και βάλτε ελεύθερα ένα σωρό εισαγωγικά, γιατί μόνο επαναστάτες και αγωνιστές δεν είναι οι θρασύδειλοι αυτοί κρετίνοι) έχουν το Καλάσνικοφ για προέκταση - ή μάλλον για ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ - του μορίου τους. Somebody's compensating λοιπόν.
Εννοείται ότι είναι κωλοπαιδαράς ολκής όποιος βάζει στο ζύγι το αίμα του ενός και του άλλου και βγάζει το θάνατο του ενός πιο σημαντικό από το θάνατο του άλλου ή έχει ονειρώξεις για αναβίωση Ερυθρών Ταξιαρχιών, ομάδας Μπάαντερ-Μάινχοφ ή, ακόμα χειρότερα, Ομάδας Lehi (γνωστής και ως Stern Gang) - για να το συνδέσουμε και με την επί δεκαετίες ασκούμενη με τη συνενοχή ΟΛΩΝ μας ισραηλινή τρομοκρατία.
Και όχι, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία, ΚΑΝΕΝΑ ηθικό έρεισμα για την πράξη αυτών των λεχριτών.
Ρία μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κείμενο σου φέρνει στην επιφάνεια την άλλη όψη του νομίσματος που πολλοί εσκεμμένα αποκρύπτουν! Γιατί απλά κάποιους τους συμφέρει να επικρατεί αναρχία, βία, αποπροσανατολισμός...
Είναι κρίμα όταν χάνονται ζωές, ειδικά στο βωμό συμφερόντων...
Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα
last but not least
ΑπάντησηΔιαγραφή@ria
"τώρα, αν σου επιτιθεντε δεν έχει να κάνει με μένα. επιτίθεντε στις απόψεις σου που μόνη σου τις εκφράζεις. "
ευχαριστώ αν αυτή είναι η απάντησή σου.. σε συνδιασμό με το ότι ο καθένας κοιτά τον κώλο του σήμερα λέει πολλά.
Δεν περίμενα να μου πεις ότι έχεις δίκιο περίμενα όμως μιας και είσαι οικοδέσποινα περίμενα να δείξεις ότι ενοχλήθηκες στο ελάχιστο να χρησιμοποιούν αυτήν την γλώσσα εδώ μέσα.
Φαίνεται ότι σε ενοχλούσε αυτή η εκφορά του λόγου μόνο όταν ήταν εναντίον σου και τότε εγώ δεν είπα είναι η άποψή του, ούτε δεν με αφορά γιατί να γίνομαι αντιπαθής στο κάτω κάτω ο καθένας κοιτάει τον κώλο του, βγήκα και σε υπερασπίστηκα τη στιγμή που δεν υπερασπίστηκαν άλλοι και άλλοι που είπαν ακριβώς το ίδιο, βγάλτα πέρα μόνη σου...
Κρίμα.
Ειλικρινά.
και ευχαριστώ
μου υπενθύμησες ακόμα 1 μάθημα περί "φιλίας", δεν χρειάζεται να τους υπερασπιζόμαστε όταν τους βρίζουν και τους απειλούν όταν οι δεν συγκλινουν οι απόψεις μας. Απλά οι άλλοι διατυπώνουν τις απόψεις τους.
Προς ria και ιάσιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι δεν έγιναν καθόλου κατανοητά τα όσα έγραψα στο σχόλιο μου. Παρότι έχω αρκετά επιχειρήματα για το θέμα αλλά διαβάζοντας τη συνέχεια των σχολίων και βλέποντας πόσο οξύνθηκαν τα πνεύματα δεν θα δώσω καμία συνέχεια και προτείνω να επικρατήσει η ψυχραιμία. Και φυσικά με σεβασμό στον θάνατο οποιουδήποτε ανθρώπου.
Καλημέρα.
Όσο κατακριτέοι είναι αυτοί που λένε ότι για τον 15χρονο τα'θελε ο κ*λος του, τόσο κατακριτέοι είναι και αυτοί που τώρα λένε έλα μωρέ τώρα μπάτσος είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώτη περίπτωση μιλάμε για εν ψυχρώ δολοφονία (και όχι ατύχημα) από όργανο της τάξης (λέμε τώρα).
Στην δεύτερη μιλάμε για τρομοκρατική ενέργεια εναντίον συγκεκριμένου θεσμού (στην αναμπουμπούλα, ο λύκος χαίρεται λέει το ρητό) και φυσικά δολοφονική επίθεση.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.stoxos.gr/
spark
ΑπάντησηΔιαγραφήπερίεργη άποψη έχεις περί των ιστολογίων. εγώ αφήνω και γράφει καθένας εδώ εκτός ίσως απο το ιντερνετικό σκουλήκι.
είδες να πω σε κανένα βρίστε τη σπαρκ?
είδες να πω σε κανένα μη με βρίζετε?
ακόμα και εγώ έβρισα χθες. ήμουν εκτός εαυτού.
τότε που έκανες τα σπαμ και σου τη μπαίνανε για τα σπαμ, είπα μην της κολλάτε γιατί εμένα που είναι στο ιστολόγιό μου δε με ενοχλούν. τώρα για τις απόψεις σου δεν μπορώ να επέμβω. άμα τα γραφόμενά σου ενοχλούν κάποιους, δε καθίσω εγώ ούτε σε αυτούς ούτε σε σένα να αλλάξω απόψεις. δεν πιστεύω ότι τα έχουν με το άτομο σπαρκ αλλά με τις συγκεκριμμένες απόψεις σου. οι ελευθερία της σκέψης και της βούλησης είναι ακόμα ελεύθερα σε αυτήν τη χώρα!
μυστήριε
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θέμα δεν είναι η επιχειρηματολογία, είναι ότι η στοχοποίηση του καημένου του διαμαντή και κατ' επέκταση όλης της αστυνομίας έγινε από τα μμε και τα μπλογκ που όλα ήταν εναντίον της ΕΛΑΣ!
είναι που ολοι βγήκαν να υπερασπιστούν το δεκαπεντάχρονο και κανείς την αστυνομία. μήπως ξέχασες το κοριτσακι που βγήκε στην εκπομπή αυτού του γελοίου του ομοφυλόφιλου που κάνει εκπομπή κάθε τρίτη στον άλφα και είπε πως η σφαίρα χτύπησε λάθος αλέξη? δεν της είπε φαίνεται κανείς ότι ο άλλος αλέξης δεν τριγυρνά σε μέρη τέτοια όταν γίνονται φασαρίες...
αυτοί είναι που δημιουργησαν τα επεισόδια, που κάηκε η αθήνα, που γίναμε ρεζίλι διεθνώς. υπάρχει μια παροιμία που λέει κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. εμάς μας βγήκε το όνομα διεθνώς και αιτία είναι όλοι αυτοί που στόχο έχουν την τηλεθέαση και όχι το όνομα της χώρας. δε νοιάστηκαν αν τα όσα έγραφαν πυροδοτούσαν νέες αντιδράσεις γιατί μερικοί αυτό ακριβώς επιδίωκαν, τους ενοιαζε μόνο ότι θα είχαν θέμα για το επόμενο πρόγραμμά τους!
εκεί εστιάζω.
δεν έχω κάτι μαζί σου ούτε περιμένω να με πείσεις για κάτι γιατί δεν είναι το θέμα μας το συγκεκριμμένο γεγονός της εκτέλεσης του διαμαντή. είναι ότι υλοποιείται σχέδιο που στόχο έχει την διάλυση της χώρας και σας το είχα γράψει αλλά δεν του δώσατε σημασία!
KitsosMitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλώς ήλθες από την πορτογαλία!
όχι δεν είναι έτσι, στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα ατύχημα στην προσπάθεια να φύγουν δυο αστυνομικοί από ομάδα ταραξιών που έγινε χωρίς σκοπό το θάνατο αλλά τον εκφοβισμό, και στη δεύτερη έχουμε μια εκ προμελέτης στημένη δολοφονία.
και στις δυο περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι τραγικό αλλά στη μία κάποιος θα καθίσει στο σκαμνί στη δεύτερη ποιος θα καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου?
τα μμε θα έπρεπε και όλοι οι εκπρόσωποί τους γιατί αυτοί στοχοποιήσαν στο πρόσωπο του διαμαντή όλην την αστυνομία.
τώρα, ποιοι θα υποστηρίξουν το διαμαντή και την αστυνομία? αυτοί που έβγαλαν το δις ισόβια εκτελεστή της 17 νοέμβρη για το θάνατο του μπακογιάννη στην τηλεόραση να πει τι θα έκανε αυτος αν ήταν πρωθυπουργός???
κωνσταντίνε
ΑπάντησηΔιαγραφήοι τρομοκράτες πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν.
έχω τις απόψεις μου και τις ξέρεις για το ποιοι κρύβονται πίσω από τη 17 νοέμβρη. το θέμα είναι ότι άν μετά το θάνατο του 15χρονου δεν είχαν γίνει οι φασαρίες που έγιναν, θα είχαμε αυτό το χτύπημα???
δε θα το είχαμε γιατί όπως πολύ σωστά είπε η φίλη αθηνόβιο, ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται!
όλγα
ΑπάντησηΔιαγραφήκοριτσάκι, άσχημα τα πράγματα, όχι μόνο για μένα, αλλά για όλη τη χώρα. τι να πούμε τώρα?
τα είχα γράψει αλλά δεν τα έδωσε σημασία κανείς...
ας μη σε ζαλίζω, είσαι μικρή και δικαιολογείσαι να ζεις στο ροζ συννεφάκι σου που είναι υπέροχο. αργότερα θα προσγειωθείς και συ στην πραγματικότητα που δυστυχώς δεν είναι καθόλου ρόδινη...
σπύρος1000
ΑπάντησηΔιαγραφήτα παρακάτω λινκ αναδημοσίευσαν την ανάρτησή μου.
http://antiaristera.pblogs.gr/2009/01/390447.html
http://www.stoxos.gr/2009/01/blog-post_1221.html
http://oiskepseismoy.blogspot.com/2009/01/blog-post_05.html
http://otwnagrafwn.blogspot.com/2009/01/blog-post_3729.html
http://egersis.blogspot.com/2009/01/blog-post_4998.html
http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_6197.html
δεν το είπα εγώ αλλά συμφωνώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπριν τον σκοτωμό του γρηγορόπουλου δεν υπήρχαν τέτοιια κρούσματα.
athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφήπράγματι έτσι ήταν, αλλά τι κάνανε αυτοί που καθοδηγούν την κοινή γνώμη για να αποφύγουμε όλα αυτά που έγιναν???
όχι μόνο δεν έκαναν κάτι για να προφυλάξουν τη χώρα, αλλά έριχναν στην κυριολεξία λάδι στη φωτιά.
αυτό θέλω να καταλάβετε. ότι με τις φασαρίες που υποκινούσαν έδωσαν τη δυνατότητα σε οργανώσεις να χτυπήσουν, να ενεργοποιηθούν, να διασύρουν τη χώρα για την επίτευξη των σκοπών τους.
και άν κάποιος νομίζει ότι ο σκοπός τους είναι να κάνουν το κράτος πιο σωστό/δίκαιο/κοινωνικό, είναι πολύ έξω από το παιχνίδι!!!
καλή σου μέρα!
Το θέμα είναι ότι κάποιοι θέλανε νεκρό αστυνομικό για να κάνουν resonate με τα ένστικτα τρομοκρατίας των λεγόμενων φιλήσυχων πολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δυστυχώς εδώ μέσα βλέπω πολλούς "αγανακτισμένους νοικοκυραίους" που μιλάνε για κολώπαιδα, εθελοτυφλώντας και παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι πρόκειται για κοινωνικό φαινόμενο.
Δηλαδή ρε παιδιά αλήθεια πιστεύετε ότι οι τύποι που πυροβόλησαν είναι άτομα χωρίς κρίση, που ανθυποβλήθηκαν απο την προστασία που έδωσαν πανεπιστημιακοί ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ στις ταραχές και δεν είναι το γνωστό παρακράτος με τα προβοκάτσια του ??
Αν ναι τότε έχουμε πρόβλημα σε αξιωματικές αρχές του διαλόγου μας και παραιτούμαι.
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήσιγά να μην είχε ο σύριζα τόσο μεγάλη απήχηση στους χώρους της τρομοκρατίας.
όχι δεν είναι το συγκεκριμμένο χτύπημα ειδικά για την αστυνομία. απλά επέλεξαν το διαμαντή και την αστυνομία γιατί αυτό θα είχε αντίκτυπο στην κοινωνία αυτή τη δεδομένη στιγμή.
το λάθος που κάνουμε όλοι είναι να νομίζουμε ότι το χτύπημα στο διαμαντή είναι αυθόρμητη αντίδραση των τρομοκρατών!
μια τρομοκρατική ενέργεια θα γινόταν στη χώρα μας, είχαμε ολες τις ενδείξεις. συρροή ληστειών με μεγάλη μπάζα, καθόλου τρομοκρατικές ενέργειες για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονότα πολιτικής υφής που δε συνάδουν με τις ρώτες όσων κυβερνούν τον πλανήτη.
το ότι επέλεξαν έναν αστυνομικό είναι αποτέλεσμα της ροπής που δημιούργησαν τα μμε!
αν δεν είχε δημιουργηθεί η κατάσταση που τα μμε δημιούργησαν μετά το θάνατο του δεκαπεντάχρονου, ο στόχος θα ήταν κάποιος άλλος, ένας πολιτικός, ένας μεγαλοεπιχειρηματίας, ίσως κάτι άψυχο...
δεν ξέρω αν έγινα κατανοητή, αλλά αυτή είναι η άποψή μου.
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφή"δυστυχώς" ε;
Αν υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται διαφορετικά απο σένα τότε "δυστυχώς" ε;
Γιατί ρε γαμώτο αυτοί που νοιάζονται τόσο πολύ να απελευθερώσουν το κόσμο από την καταπίεση δεν επιτρέπουν σε κανένα να διαφωνήσει μαζί τους.
Μπορεί να μου το εξηγήσει κανείς;
Γιάννη Τ11 συνήθως αυτοί οι άνθρωποι γίνονται χειρότεροι από αυτό που πολεμάνε. Είναι σαν την μειοψηφία των "σωτήρων" που θέλουνε να μας σώσουνε με το ζόρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήνα θέσω μία ερώτηση θεωρητικού χαρακτήρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ο γρηγορόπουλος δεν είχε σκοτωθεί, αν βρισκόμασταν στο πριν 2 μήνες, τι κατάσταση επικρατούσε τότε? η δική μου "κεραία" ήδη έπιανε ανησυχητικά σήματα και η αγανάκτηση ήταν ήδη χειροπιαστή στις κουβέντες και στις συζητήσεις. Η ένταση ήταν παντού. Ακόμα κι εγώ ,όταν είδα το κλιπ της φορολογικής συνείδησης εν μέσω σκανδάλων, μου γύρισε το μάτι λιγο.
ένα ατύχημα όπως του αλέξη δεν ήταν απλώς ατύχημα. accidents are a result of bad practice. ήταν σύμπτωμα ανοργανωσιάς και κακής διαχείρησης πράγμα για το οπίο ευθύνετασι η ηγεσία και όχι ο πολίτης, ούτε ο αστυνομικός, ούτε οι δημοσιογράφοι. Τα μμε είναι φερέφωνα άλλων. αυτοί οι άλλοι είναι που απέτυχαν.
το να νιωθει κανεις απογοήτευση καιαγανάκτηση και μετά να την εκφράζει είναι μέσα στο πρόγραμμα.
την ευθύνη σε κάθε κατάσταση την έχει αυτός που γνωρίζει περισσότερα ή/και κατέχει υψηλότερη θέση.
αν βγει το κράτος και πει "φταίνε οι πολίτες που είναι ζώα" τότε είναι ένα αποτυχημένο κράτος.
> αν βγει το κράτος και πει "φταίνε οι πολίτες που είναι ζώα" τότε είναι ένα αποτυχημένο κράτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί; Δε φταίνε δηλαδή οι πολίτες και η οικογενειοκρατεία, φταίει το κράτος που ψήφισαν οι πολίτες. Εν τάξει, λογικό.
πάνο
ΑπάντησηΔιαγραφήανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή ποιός `έχει την ευθύνη?
ανάμεσα στο γιατρό και τον ασθενή ποιος έχει την ευθύνη?
ανάμεσα στον καπετάνιο και το ναυτη ποιός έχει την ευθύνη?
ανάμεσα στον οπλίτη και τον αξιωματικό`ποιός έχει την ευθύνη?
ο ανώτερος πάντα.
ναι εμείς τους ψηφίσαμε αλλά δε ζήτησε κανείς αυτά που συμβαίνουν τώρα. ούτε από την κυβέρνηση του "κλέψτε κι εσείς για να κκλέψουμε κι εμείς" ούτε την αντιπολίτευση που γελάει κάτω από τα μουστάκια της ούτε τους Μάκηδες και τους Λάκηδες.
@athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφή>ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή
>ποιός `έχει την ευθύνη?
>
>ανάμεσα στο γιατρό και τον ασθενή
>ποιος έχει την ευθύνη?
...
...
Κοίταξε, αν εγώ είμαι ασθενής και επιλέξω έναν ιατρό για να με θεραπεύσει, και δε θεραπευτώ, σίγουρα έχω εγώ την ευθύνη. Την πρώτη φορά την έχω εγώ και μόνο εγώ. Άντε και τη δεύτερη. Αν όμως επί 30 συναπτά έτη επισκέπτομαι τον ίδιο ιατρό και δεν ιάζομαι, τότε είμαι μαλάκας. Όχι απλός μαλάκας, αλλά μαλάκας με περικεφαλαία, και δε μου φταίει σε τίποτα ο ιατρός.
> και δε θεραπευτώ, σίγουρα έχω εγώ την ευθύνη. Την πρώτη φορά την έχω εγώ και μόνο εγώ. Άντε και τη δεύτερη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοώ σίγουρα έχει ο ιατρός την ευθύνη. Αυτός και μόνο αυτός.
Φίλε Γιάννη Τ11 το "δυστυχώς" αναφέρεται σε συγκεκριμένη συμπεριφορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και εσύ ο ίδιος πιστεύεις και σκέφτεσαι έτσι όπως περιγράφεται στο context του "δυστυχώς" - μιας και αναγνώρισες τον ευατό σου στην περιγραφή - και μετά ερμηνεύεις και τα λεγόμενά μου σαν υπονόμευση της ελεύθερης έκφρασης, τότε λυπάμαι, αλλά διπλά δυστυχώς.
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήχαίρομαι που διαφωνείς μαζί μου και χαίρομαι που εδώ έχεις ένα ελεύθερο βήμα να εκφραστείς χωρίς να λένε "δυστυχώς" για σένα ή για τη συμπεριφορά σου.
Δε μίλησα για υπονόμευση. Απόρησα γιατί εσύ που κόπτεσαι για την ελευθερία της έκφρασης, στεναχωριέσαι τόσο πολύ όταν αντιμετωπίζεις κάποιον που σκέφτεται διαφορετικά από εσένα. Είναι μια απορία που έχω. Με συγχωρείς που σε κουράζω και σε κάνω να λυπάσαι αλλά μια απάντηση θα με διαφώτιζε.
ΌΠου πεφτει ο κεραυνός εκεί καίγεται..παιδιά, ανήκω στη γενειά του Πολυτεχνείου και τώρα δεν θέλω να βλέπω τη κατάντια του.Έχετε δίκιο , κανείς δεν έκανε διαδηλώσεις για τον αστυνομικό, κανείς δεν σκέφτεται τι θα γινότανε αν δεν υπήρχε και ο νόμος.Δεν είναι λύση να τραβάμε στα άκρα γιατί η βία φέρνει βία.Όλα ξεκινούν απο τους γονείς, όταν έβλεπαν τα παιδιά τους μαθητές να πετούν πέτρες και υπερηφανεύονται γι' αυτό..τι να πω.Ίσως λόγω ηλικείας να είμαι εκτός εποχής ,μα η ζωή με δίδαξε οτι όταν αποκτάς κάποια υποτυπώδη περιουσία οι " ιδέες" πάνε περίπατο.Ήθελα να ξέρω αν κάποιος απο τους κουκουλοφόρους του έκαιγαν το αμάξι ή του έκαιγαν το μαγαζί του πατέρα του τι θα έκαμνε..που θα απευθηνότανε..στην αστυνομία;μα αφού δεν πιστεύουν σ' αυτήν.Δεν λέω οτι και η αστυνομία είναι τέλεια μα ποιός είναι τέλειος σήμερα..τα κόμματα ..με απογοήτευσαν όλα.Ας ευχηθούμε να μην υπάρχουν άλλοι σκοτωμοί και να έρθουν καλύτερες μέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Γιάννη Τ11 ίσως να μην έγινα σαφής, μιας και πολλές φορές γράφω συμπερασματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ αυτήν την στιγμή να επιδίδομαι σε σεντόνια αναλύσεων γιατί έχω ένα deadline που με κυνηγάει.
Επιγραμματικά λοιπόν, αυτό που όντως με λυπεί αλλά δεν με κάνει σε καμία περίπτωση να έχω προθέσεις φίμωσης κανενός (με ποια εξουσία άλλωστε?), όπως ερμήνευσες και εσύ και ο Πάνος, είναι το γεγονός ότι η Ελληνική κοινωνία διχάζεται.
Διχάζεται τεχνηέντως και με έκκληση σε πολύ ταπεινά μας ένστικτα τάξης και ασφάλειας. Σύντομα θα μας ζητηθούν να παραχωρήσουμε ελευθερίες (αρχίζει τώρα πάλι η συζήτηση με το άσυλο) και θα το κάνουμε με χαρά στα πλαίσια του γενικού καλού.
Όλα όσα διαδραματίζονται είναι εκφάνσεις μιας περιρρέουσας ατμόσφαιρας και "μεμονωμένα περιστατικά" δεν υπάρχουν, μόνο οι περισπούδαστες μαλακίες δημοσιογράφων και πολιτικών. Αυτό που δεν αντιλαμβανόμαστε μετά από τόσα χρόνια, είναι ότι φταίνε οι άχρηστες κυβερνήσεις και οι εκφυλισμένη δημοκρατία που δεν σέβεται τους πολίτες και τις ατομικές τους ελευθερίες. Συλλήβδην ομαδοποιήσεις και εξισώσεις προς τα κάτω, εκφυλισμός των κεκτημένων, ισοπέδωση της ατομικότητας, παρακμή της δικαιοσύνη και των θεσμών, ένταση των ανισοτήτων και καλλιέργεια διχασμού στις διαφορετικές κοινωνικές ομάδες είναι πιά η καθημερινότητά μας.
Κατά συνέπεια θλίβομαι πολύ με τις ειδικεύσεις που σε κάνουν να χάνεις το δάσος και την νοοτροπία του μεμονωμένου περιστατικού.
Ελπίζω να σε κάλυψα κρίνοντας τελικά και από την έκταση, που να μακρηγορούσα κιόλας.
> Αυτό που δεν αντιλαμβανόμαστε μετά από τόσα χρόνια, είναι ότι φταίνε οι άχρηστες κυβερνήσεις και οι εκφυλισμένη δημοκρατία που δεν σέβεται τους πολίτες και τις ατομικές τους ελευθερίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που δεν έχεις αντιληφθεί είναι ότι δεν φταίνε οι κυβερνήσεις, αλλά εμείς που τις ψηφίζουμε.
Βασικά Πάνο αυτή είναι η first order approach. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε αλλά αν αναλογιστείς μερικά πράγματα όπως
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Μεγάλο μέσο όρο ηλικίας εκλογικού σώματος.
2. Διαπλοκή σε κάθετη και οριζόντια ιδιοκτητών media και κεντρικής εξουσίας.
3. Έχει πια εντυπωθεί στο DNA μας η πρακτική της γνωριμίας και του να πιάσουμε την καλή εμείς και ο δίπλα ας τρέχει.
πάμε σε θεμελιώδεις συζητήσεις περί ελέυθερης βούλσησης. Επιπλέον δεν μπορείς να κανείς και πολλά για να ξεφύγεις εμμένοντας στο παλιό concept του self assembly σε κοινωνικό επίπεδο σήμερα.
Η μόνη διέξοδος είναι αυτό, στο οποίο που επιδιδόμαστε αυτή την στιγμή όλοι, σε ελεύθερους διαλόγους σε ενα patronization free medium οπως είναι το itnernet
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συγχωρείς αλλά δεν εξειδικεύω ούτε γενικεύω, απλά επαναλαμβάνω τα λόγια σου.
Για να μη σε καθυστερώ, απλά ρώτησα γιατί λυπάσαι όταν κάποιος διαφωνεί μαζί σου. Εσύ νομίζεις ότι μου απάντησες;
Όσο για την έκπτωση ελευθεριών δε θέλει μυαλό να το καταλάβεις ότι όταν κάποιοι καίνε και σπάνε χωρίς φόβο κάποιοι άλλοι θα θυμώσουν. Και μετά αυτοί που σπάνε ή οι υποστηρικτές τους εκπλήσονται όταν αυτοί που θυμώνουν ζητούν αυστηρότερους νόμους. Τώρα ελπίζω αυτή η έκπληξη να είναι απλά υποκρισία γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιοι θέλουν να σώσουν τον κόσμο και είναι τόσο βλάκες.
Καλή η προστασία του ασύλου αλλά δεν είδα κανένα από τους, λέμε τώρα, προστάτες της ελευθερίας μου να θέλουν να υπερασπιστούν ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, αυτό μωρέ που το λένε τεκμήριο αθωώτητας. Το ίδιο το κράτος που προστατεύει το άσυλο, κατέλυσε το δικαίωμα ενός κατηγορουμένου στην αθωώτητα και κανείς μέσα στα πανεπιστήμια δεν είπε τίποτα. Γιατί παραπονιέσαι για το ένα και όχι για το άλλο;
@fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφή"αλλά αν αναλογιστείς μερικά πράγματα όπως
1. Μεγάλο μέσο όρο ηλικίας εκλογικού σώματος.
2. Διαπλοκή σε κάθετη και οριζόντια ιδιοκτητών media και κεντρικής εξουσίας.
3. Έχει πια εντυπωθεί στο DNA μας η πρακτική της γνωριμίας και του να πιάσουμε την καλή εμείς και ο δίπλα ας τρέχει."
Αυτά αναλογίζομαι και λέω ότι φταίμε αποκλειστικώς και μόνο εμείς.
Η ζωή του καθενός έχει την ίδια αξία, και πρέπει να μετράει το ίδιο! Κι αυτό πρέπει να ισχύει για όλους! Όσο κατακριτέοι είναι αυτοί που λένε ότι για τον 15χρονο τα'θελε ο κ*λος του, τόσο κατακριτέοι είναι και αυτοί που τώρα λένε έλα μωρέ τώρα μπάτσος είναι....
ΑπάντησηΔιαγραφήξεχνάμε ότι είναι καιιιιιιι άνθρωπος επειδή πληρώνεται τα 700 ευρουλάκια για να μας προστατεύει από τους κάθε λογοίς παρανομούντες? Έχουμε μουρλαθεί εντελώς?
Ναί σε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη Τ11 ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα και σου λέω πάλι ότι λυπάμαι όχι γιατί κάποιος διαφωνεί μαζί μου, αλλά γιατί διακρίνω διχασμό ο οποίος καλλιεργείται και ενισχύεται στην Ελληνική κοινωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης καλό θα ήταν να σταματήσεις να επαναλαμβάνεις κοινοτοπίες του στυλ "σωτήρας της κοινωνίας", ο καθένας έχει τις απόψεις του και είναι σωτήρας ή καταστροφέας του ίδιου του του εαυτού.
Μπορείς λοιπόν εσύ να μου εξηγήσεις την προκλητική απουσία της αστυνομίας τις πρώτες μέρες των ταραχών. Και το πως 400 άτομα δρώντας οργανωμένα έκαψαν όλη την Ελλάδα και δεν παραιτήθηκε κανείς. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί τα ΜΑΤ έριχναν χημικά και εξάντλησαν την κατασταλτική τους μανία στις πορείες που ήταν πιτσιρικάδες και διαδήλωναν ειρηνικά. Φιλέ μου δεν σου φταίνε οι κουκουλοφόροι αλλά ένα ανίκανο να σε προστατέψει κράτος που απο την μία ασχολείται με τον προσωπικό πλουτισμό των στελεχών του και από την άλλη σου ζητάει παραχώρηση ελευθεριών για να σε προστατέψει. Η αστυνομία διοικητικά θεσμικά είναι εκφυλισμένη, η Ελληνική κοινωνία βράζει και εμείς ασχολούμαστε με τα τζάμια και τις ασφαλισμένες βιτρίνες.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω επίσης ότι η ίδια κατάχρηση του πανεπιστημιακού ασύλου γίνεται και με το τεκμήριο αθωότητας του αστυνομικού, όταν επιτρέπεται στον Κούγια να επικαλείται θέλημα θεού για την εν ψυχρώ δολοφονία και την γυναίκα του δράστη να δίνει συνεντεύξεις και να διατείνεται ότι έχει φάκελο στην Ασφάλεια το παιδί.
Επαναλαμβάνω τέλος ότι δεν παίζω με το αίμα κανενός και ότι έγινε είναι τραγικό και στις δύο περιπτώσεις, αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος καπηλείας του γεγονότος σε κάθε περίπτωση, Αυτό που λέω είναι ότι σε καμία περίπτωση η λύση δεν είναι να στραφούμε ενάντια σε αυτούς που νιώθουν να ασφυκτιούν και εξεγείρονται μια τέτοια προσέγγιση μόνο περισσότερο αίμα μπορεί να φέρει. Δεν είναι πιτσιρικάδες που βαριούνται την ζωή τους και μπαχαλακηδες που θέλουν να προκαλούν ταραχές είναι κοινωνικό φαινόμενο και έτσι πρέπει να το αντιμετωπίοσυμε ολιστικά και όχι αποσπασματικά.
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήκατ' αρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου ότι έγινε το περασμένο μήνα δεν είναι απλά δράση ανεγκέφαλων. Σίγουρα είναι κάτι σοβαρότερο.
Τώρα δε θα προσπαθήσω να σου απαντήσω για την αστυνομία γιατί δεν είναι δική μου δουλειά. Αλλά θα ομολογήσω ότι το "προκλητική απουσία της αστυνομίας τις πρώτες μέρες των ταραχών" δεν το είχα ξανακούσει. Συμφωνώ ότι η διαχείρηση της κρίσης ήταν άθλια. Όμως σα άτομο συνήθους εφυίας αδυνατώ να καταλάβω τι σε πειράζει. Η απουσία ή η δράση της Αστυνομίας; Γιατί αν η Αστυνομία προβαίνει σε καταστολή ταραχών υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία. Προφανώς δεν περιλαμβάνονται απαγγελείες ποιημάτων, θεατρικά έργα και δρώμενα. Με λίγα λόγια μιλάμε για βία (χρήση αερίων, βίαιη διάλυση πλήθους κτλ). Τώρα αν σε ενοχλεί τόσο η παρουσία όσο και η απουσία, λυπάμαι δεν μπορώ να σκεφτώ εναλλακτική λύση.
Συμφωνώ επίσης ότι η κοινωνία μας δεν είναι και ότι καλύτερο. Αλλά η κοινωνία είμαστε εμείς. Αυτοί που σε κυβερνούν το κάνουν με τη δική σου ψήφο, οπότε αντί να παραπονιέσαι σκέψου τι θα ψηφίσεις την άλλη φορά.
Όσο για τις κοινοτυπίες που επαναλαμβάνω, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μου, και ακριβώς για το λόγο αυτό συζητάω με ανθρώπους που έχουν κάτι να μου πουν, για να μάθω. Βέβαια, νομίζω ότι δεν χρησιμοποίησα τον όρο "σωτήρας της κοινωνίας", στο μεταξύ μας διάλογο ούτε μια φορά, αλλά δε βαριέσαι.
Κατάχρηση ενός ανθρώπινου δικαιώματος και μάλιστα θεμελιώδους δεν μπορεί να υπάρχει. Τι θα πεί κατάχρηση του τεκμηρίου αθοώτητας. Δε μπορώ να πω ότι θέλω για να σωθώ; Μήπως υπάρχει και κατάχρηση του δικαιώματος στη ζωή; Μάλλον θα υπάρχει, γιατί από ότι φαίνεται αυτοί στη Γάζα παραήταν ζωντανοί. Φίλε μου στα δικαιώματα δεν μπορεί να υπάρξει κατάχρηση, υπάρχει παραβίαση και καταπάτηση. Το άσυλο καταπατάται από άσχετα άτομα που επιβάλουν κανόνες χωρίς να έχουν δικαίωμα. Και επιπλέον δεν επιτρέπουν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών στο πανεπιστήμιο. Αν δε με πιστεύεις προσπάθησε να αναρτήσεις ένα πανώ που να λέει κάτι καλό για τον Ειδικό Φρουρό που πυροβόλησε τον Αλέξη. Προκλητικό θα μου πείς, αλλά από πότε το προκλητικό πρέπει να φιμώνεται; Εκτός αν πιστεύεις βέβαια ότι υπάρχει μόνο μια άποψη σωστή που πρέπει να προβάλλεται ενώ όλες οι άλλες απαγορεύεται να υπάρχουν. Αυτοί που παραβιάζουν το Άσυλο της Ελεύθερης Διακίνησης Ιδεών στα Πανεπιστήμια (είτε με άρμα μάχης είτε με κουκούλα)πάντως έτσι λειτουργούν.
Και επειδή αντίθετα με τα ανθρώπινα δικαιώματα υπάρχει κατάχρηση φιλοξενείας κλείνω εδώ.
Είναι θλιβερό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου και ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Γιάννη Τ11 διαβάζω αυτά που γράφεις και έχω την εντύπωση ότι νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε ένα κουκουλοφόρο και μου μιλάς με τέτοια διαλεκτική προσάπτοντας μου πράγματα και συμπεριφορές που ούτε έχω διανοηθεί ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξηγούμαι γιατί καλό το παιχνίδι με τις λέξεις, αλλά ξεφεύγουμε από τα νοήματα που είναι και ήσσονος σημασίας. Προφανώς και δεν χρησιμοποίησες την φράση "σωτήρας της κοινωνίας" αυτολεξεί, αντ' αυτού χρησιμοποίησες "δεν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιοι θέλουν να σώσουν τον κόσμο και είναι τόσο βλάκες" ιδίου νοήματος αλλά κατά τι εμπαθέστερο.
Στην Αστυνομία τις πρώτες μέρες σαφώς και πρέπει να αναφερθώ όπως και όλοι μας. Ούτε μακελειό θέλω να γίνει ούτε κατάχρηση εξουσίας. ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ.
Κατ έκαιγαν την Αθήνα 400 άτομα και κάθονταν και τους κοίταγαν, ανήμποροι από την μία να αντιδράσουν και από την άλλη περιμένοντας να κεφαλαιοποιηθούν στα αποκαΐδια και να πλειοδοτήσουν σε αποζημιώσεις και πατριωτισμό το γνωστό gevernance pattern των πυρκαγιών του 2007.Και σε πληροφορώ και εγώ ότι κανένας εκτός από τους γραφικούς του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πήγαινε προς υπεράσπιση των ταραχοποιών.
Αυτό που πολυ ευγενικά σου λέω είναι ότι η Αστυνομία είναι σε δυάλυση και ότι όλο αυτό είναι συμπύκνωση συσσωρευμένης οργής μήνες τώρα, βέβαια και τα δύο γεγονότα έχουν κοινό παρονομαστή. Μόνο στο κέντρο των Αθηνών είχαμε 4 θανάτους αλλοδαπών τους τελευταίους 2 μήνες πριν το περιστατικό. Σάββατο πυροβόλησαν τον Αλέξη και Πέμπτη ήταν κλειστή η Πέτρου Ράλλη (Δούλευα κέντρο εκείνη την περίοδο σε ένα πελάτη) επειδή είχαν πυροβολήσει ένα μετανάστη στο Αλλοδαπών.
Τώρα στις σοφιστείες και τον λαϊκισμό περί κατάχρησης ανθρωπίνου δικαιώματος σου ξαναλέω ότι η υπερασπιστική γραμμή του Αστυνομικού, ΙΜΗΟ είναι κατάχρηση του τεκμηρίου αθωότητάς του, τόσο απλό.
ΓΙα το άσυλο τέλος συμφωνώ μαζί σου μιας και ως επιστημονικό προσωπικό του Πολυτεχνείου έχω βιώσει πάμπολλες φορές τέτοιου είδους φασιστικές συμπεριφορές στον χώρο του ιδρύματος. Αλλά αυτή η καταπάτηση αν θέλει,ς επ ουδενί δεν στοιχειοθετεί λόγο κατάργησή του. Γιατί με την ίδια λογική μια θα έδινες επιχείρημα σε εγκεφάλους να επιχειρηματολογήσουν ότι κακή χρήση και κατάπτωση της Δημοκρατίας δίνει λαβή για κατάργησής της και αυτό δεν το θέλεις φίλε Γιάννη Τ11, έτσι δεν είναι ?
fluxqubit
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχάς η κουκούλα από που βγήκε; Ποιά συμπεριφορά σου προσάπτω; Το δικαίωμα του εκλέγειν;
Αυτό που είπα είναι ότι στα ανθρώπινα δικαιώματα δεν δέχομαι καμμιά έκπτωση, από κανέναν, έστω και αν ενοχλεί, όσο και αν ενοχλεί.
Για την Αστυνομία συμφωνώ πρέπει να κάνει τη δουλειά της, και για να γίνει αυτό δεν πρέπει να είναι στόχος των πολιτικών και του τύπου. Πρέπει στόχος των παραπάνω να είναι η σωστή λειτουργία της Αστυνομίας. Πάντως πολιτικός που ενδιαφέρεται για να λειτουργεί κάτι σωστά στον τόπο αυτό ευδοκιμεί μόνο σε ανέκδοτα.
Ε όχι και ατύχημα βρε Ρία η δολοφονία Γρηγορόπουλου. Όχι και ατύχημα. Ούτε απόπειρα δυο κατατρεγμένων ειδικών φρουρών να ξεφύγουν. Γιατί αν θυμάσαι καλά, έφυγαν, πάρκαραν και γύρισαν για να σκοτώσουν. Έτσι απλά, δολοφονικά και ξεκάθαρα. Τα λέει όλα η συνομιλία μέσω ασυρμάτου με το κέντρο της αστυνομίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τη δεύτερη περίπτωση το ξαναλέω, στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται. Βρήκανε ευκαιρία οι κάθε λογής "τρομοκράτες" να βγούνε πάλι στο προσκήνιο.
Για τα κανάλια και τα ΜΜΕ γενικότερα απλώς ας μην τα ακούμε - άλλοι λύκοι που χαίρονται στην αναμπουμπούλα.
Βρε Ria μου, ωρες ωρες εχω την αισθηση ότι μας κυβερνάνε αυτοί οι Λάκηδες και οι Μάκηδες.. ΄-(
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά όταν δικάζουν και αποφασίζουν από τηλεοράσεως! Είναι η ιδέα μου?
Δεν ξέρω! Αλλα το γεγονός με κάνει να νιώθω ότι δεν ζω σε οργανωμένη χώρα αλλά με συγχωρείτε για την εκφραση, "bordelo" .. και από την μια με υποτιμά , από την άλλη με εξοργίζει!
Εσας δεν σας ενοχλεί αυτό?
athinovio
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σκοτωνόταν ένα παιδί. στις έξι δεκεμβρίου, η πορεία που ξεκίνησε στις 2 το μεσημέρι ήταν μιας οικολογικής οργάνωσης. δεν ήταν διαφόρων αντιεξουσιαστικών κέντρων. και αν δε γινόταν εκείνη η πορεία, κάποια άλλη θα γινόταν. μπορεί να μη σκοτωνόταν ο συγκεκριμμένος νεαρός, αλλά σίγουρα κάποιος θα σκοτωνόταν.
το πιο συνηθισμένο μέλος των κουκουλοφόρων είναι άντρας γύρω στα τριάντα, ψιλοπρεζονάκι, άνεργος, συνήθως συνταξιούχος φοιτητής με συλλήψεις στο παρελθόν του. το πιο πιθανό θα ήταν να σκοτωθεί κάποιος σαν την παραπάνω περιγραφή. όμως μια τέτοια περίπτωση, δε θα γίνονταν οι σχεδιασμένες αντιδράσεις και ζημιές στο κέντρο της αθήνας. στόχος δεν ήταν ο νεαρός, στόχος ήταν και είναι η αποσταθεροποίηση της χώρας.
αυτό δεν έχετε καταλάβει όλοι. ότι το δεκαπεντάχρονο ήταν το κατάλληλο θύμα. και ο διαμαντής και κατ' επέκταση η αστυνομία ήταν στοχος που επελέγη λόγω της αντίδρασης των μμε και των οργάνων όσων ήθελαν την αποσταθεροποίηση της χώρας.
τώρα τα χειρότερα φοβόμαστε...
αθηνόβιο
ΑπάντησηΔιαγραφήστις ερωτήσεις που έθεσες στον πάνο κωνσταντινίδη.
χτύπησες ένα ευαίσθητο σημείο μου.
έχω άσθενή που έχει σακχαρώδη διαβήτη και νεφρική ανεπάρκεια. ισχυρίζεται ότι πονάει και θέλει κάθε τρεις ώρες θέλει ένα παναντόλ έξτρα. λογικά, μετά από 35 χρόνια αρρύθμιστου σακχαρώδη διαβήτη, η διαβητική μικροαγγειοπάθεια δε θα πρέπει να τον κάνει να αισθάνεται πόνο. ακόμα και έμφραγμα να πάθαινε (που το έπαθε αλλά δεν το ένιωσε λόγω της αγγειοπάθειας όπως και πολλοί άλλοι διαβητικοί), δε θα το ένιωθε. οπότε δεν πονάει. επειδή είναι εθισμένος πνευματικά στα παυσίπονα γιατί η παρακεταμόλη δεν προκαλεί εθισμό, του δίνουμε λοναλγκάλ (ισχυρό παυσιπονο) με σκοπό σταδιακά να το μειώσουμε. του λέει λοιπόν ο γιατρός τι φάρμακο του δίνουμε, του δείχνουμε και το χαρτάκι μέσα. του εξηγούμε ότι πάνω από 3 γραμμάρια παρακεταμόλης το 24ωρο, προκαλούν οξεία νεφρική και ηπατική βλάβη και δεν έχει ζωή ούτε 2 μέρες μετά. το εξηγήσαμε μόνο 100 φορές αυτό. και κρυφά πήρε 4 παναντόλ έξτρα. δηλαδή 4 γραμμάρια με τη μία. είναι στη μεθ. φταίει ο γιατρός?
και μη μου πεις ότι που τα βρήκε? γιατί τηλεφώνησε στο νόθο γιό του και του τα έφερε στο κουτί από τις καραμέλες!!!
η ξαδέρφη μου είναι δασκάλα. είπε στα παιδιά ότι θα γράψουν διαγώνισμα στην ιστορία σε όλη την ύλη και καθόρισε και 100 ερωτήσεις που από αυτές θα έπεφταν 50. λογικά θα έπρεπε να γράψουν όλοι άριστα. και σχεδόν έτσι έγινε. φταίει η ξαδέρφη μου που την έπιασε ο πατέρας ενός μαθητή και της ζήτησε το λόγο γιατί ο γιος του πήρε το χαμηλότερο βαθμό και ήταν και ο μοναδικός???
ελπίζω να έπιασες το νόημά μου...
χειμωνιάτικη λιακάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήσαφώς και η ζωή όλων έχει την ίδια αξία. αν και για το δουρή δε θα το έλεγα. τέλος πάντων. το θέμα είναι ότι ο ένας τυχαία σκοτώθηκε και ο άλλος στοχοποιήθηκε (σε ενέδρα) από τα μμε!
αυτό εννοώ. ότι άν τα μμε είχαν δείξει μια σχετική μετριοπάθεια, ο στόχος δε θα ήταν η αστυνομία και ο διαμαντής αλλά ίσως όπως παλιότερα, σε κανένα αστυνομικό τμήμα ή καμιά άδεια κλούβα!
αχτίδα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλώς ήλθες στο ιστολόγιό μου.
το ιδιο ακριβώς έγραψα πριν ένα μήνα γιατί οι γονείς είναι αυτοί που διδάσκουν αξίες και αρχές!
τα παιδιά δεν έχουν μάθει που σταματάει η δική τους ελευθερία και που αρχίζει των άλλων. δε σέβονται τον κόπο των άλλων και κυρίως τα κυριαρχικά δικαιώματα των άλλων.
η παιδεία ξεκινά από την οικογένεια και ολοκληρώνεται στα σχολεία!
kostaslogh
ΑπάντησηΔιαγραφήμου επιτρέπεις να διατηρώ τις αμφιβολίες μου!
dreamer-angel
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι κάτι παραπάνω από θλιβερό. είναι η αρχή του κατήφορου!
KitsosMitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήπρώτον, πήραν οδηγία να αφήσουν το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος κοντά στα ματ
δεύτερον, η σφαίρα έδειξε εξοστρακισμό και στοιχεία που δεν υπάρχουν στο ανθρώπινο σώμα
τρίτον, η δικαιοσύνη δεν αποφάνθει, ποιοι είμαστε εμείς που θα κατηγορήσουμε κάποιον? υπάρχει ή δεν υπάρχει δικαιοσύνη στη χώρα???
τέλος και πιο σημαντικό!
από τη στιγμή που δεν είμαστε σε θέση να ζήσουμε σε μη αστυνομούμενη πολιτεία, θα δεχτούμε την αστυνομία που έχουμε με τις αδυναμίες της και τα λαμόγια όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα-λειτουργήματα. όπως υπάρχουν γιατροί που χρηματίζονται σε δημόσια νοσοκομεία, δάσκαλοι έμποροι ναρκωτικών, παπάδες παιδεραστές, δικηγόροι σε κυκλώματα!
ας είμαστε ρεαλιστές!
χειμωνιάτικη λιακάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι είναι φιλενάδα. αυτοί καθορίζουν τη γνώμη της κάθε κυρά κατίνας. αυτοί που στο βωμό της θεαματικότητας θυσιάζουν τα πάντα, πατρίδα, προσωπική ζωή, οικογένεια.
αυτοί αποφασίζουν και οι κυράτσες που τους δίνουν τηλεθέαση, ακολουθούν!
καλό σου βράδυ...
φταίνε για πολλά τα ΜΜΕ Ρία μου ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην το συζητήσουμε αυτή τη στιγμή όμως γιατί κυριολεκτικά θα ξημερωθώ! Κι όχι τίποτ άλλο αύριο με περιμένει μια πολύ δύσκολη μέρα...
Σε φιλώ και καλημερίζω .. με ενα νυσταγμένο χαμόγελο !
χειμωνιάτικη λιακάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλά δε λες τίποτα!
καλή ξεκούραση,
σε λίγο θα πάω και γω για ύπνο!
καλή δύναμη για τη μέρα που ξημερώνει...
δεν αποποιούμαι την ατομική ευθύνη του καθενός μας ξεχωριστά. αλλά επειδή είναι και εμένα ευαίσθητο σημείο θα απαντήσω με ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήόνειρα γλυκά
:)
αν δεν πλησιάσουμε κοντά, πολύ κοντά στις ζωές των ανθρώπων άν δεν τους δούμε απλά σαν άτομα με τις δικές τους "μικροζωές" δεν θα τους συμπονέσουμε ποτέ. Η τυφλή βία αυτή την διαφορά έχει και η τρομοκρατία επίσης . ΔΕΝ ΚΟΙΤΆ ΠΟΤΈ ΣΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΑΥΤΌΝ ΠΟΥ ΧΤΥΠΆ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεΤΣΙ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΎΚΟΛΟ ΚΑΙ ΤΥΦΛΗ ΒΙΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΎ ΌΠΟΥ ΕΚΛΕΊΠΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ "ΒΛΈΠΟΥΝ"με τα μάτια και την ψυχή ταυτόχρονα.
Φίλτατη ria μου τα χαλάς λίγο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς εστιάσουμε μόνο στα γεγονότα. Ειδοποιήσανε απ'τον ασύρματο ότι δέχονται επίθεση (ένα μπουκάλι) την οποία ανακάλεσαν 2 λεπτά μετά. Τους ζητήθηκε να αποχωρήσουν και να πάνε προς την ΓΑΔΑ γιατί υπήρχε εκεί πορεία. Δεν πήγανε και δεν απαντήσανε. Αντ'αυτού, παρκάρανε στην Χ.Τρικούπη και γυρίσανε πεζοί. Μέχρι εδώ είναι γεγονότα και μόνο και δε σηκώνουν αμφισβήτηση γιατί προέρχονται επίσημα από την ιστορία.
Επίσης, αποδεδειγμένα ο ένας ειδικός φρουρός πυροβόλησε τουλάχιστον 2 φορές. Επίσης γεγονός. Και μετά επιστρέψανε κύριοι πεζοί. Όλα αυτά γεγονότα. Δεν έχει προστεθεί τίποτε ως κρίση σε αυτά.
Η βαλλιστική έδειξε όντως ύπαρξη στοιχείων ξένου σώματος στην σφαίρα. Μέχρι στιγμής όμως δεν έχει γίνει ταυτοποίηση με κάποια από τα υλικά του ευρύτερου χώρου εκεί. Ας μην ξεχνάμε ότι η πρόσμιξη με ξένο υλικό μπορεί να έχει γίνει και πριν από τον πυροβολισμό(εικασία αλλά εξίσου εικασία με τον "εξοστρακισμό") και ο νοών νοείτω. Τέλος, υπάρχουν μάρτυρες που έχουν καταθέσει ότι ο ειδικός φρουρός πυροβόλησε με το χέρι κάθετα στο σώμα (ευθεία δηλαδή) σημαδεύοντας και όχι στον αέρα, όπως διατείνεται.
Είναι δυνατόν να ισχύει αυτό που λες; Να δεχτώ να με σκοτώνει η αστυνομία που υποτίθεται ότι την πληρώνω και έχει κληθεί να με προστατεύει; Ο προστάτης να γίνεται δολοφόνος; Είμαστε με τα καλά μας; Και αν αύριο μεθαύριο είμαστε εμείς εκείνοι που θα δεχτούν την σφαίρα αστυνομικού στα καλά του καθουμένου; Αν πχ περνώντας από την Ομόνοια, μας βρει η "αδέσποτη"; Ή και τα παιδιά μας; Εννοείται δε θα την δεχτώ αυτή την αστυνομία. Αν δεν μπορεί να λύσει προβλήματα, ας πάει στο καλό αλλά μακριά μου γιατί γίνεται επικίνδυνη.
έλα ντε! τόσοι αυτόπτες μάρτυρες, όλοι λάθος έκαναν? και υπάρχει και το βίντεο. ίσως βέβαια ο κορκονέας να σημάδευε τον διπλανό του αλέξη και από εξοστρακισμό να βρήκε το λάθος άτομο......
ΑπάντησηΔιαγραφήθα το ακούσουμε κι αυτό...
γειά σου προκόπη με το τσακίρικι μάτι!
Επ! Να 'μαι κι εγώωω! Άκουσα το ονοματάκι μου κι ήρθα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με την Spark! Τα ίδια ακριβώς πράγματα θα έγραφα κι εγώ!
Και τώρα...πετροβολήστε με ή μάλλον πυροβολήστε με! :)
Καλή χρονιά Ρια μου!
Υ.Γ. Το χιούμορ μου ήταν λίγο black στο λινκ που έβαλες αλλά δεν θα δικαιολογηθώ... άλλωστε έχω δηλώσει σε προηγούμενο ποστ (το οποίο και δεν λινκάρισες..) οτι είμαι κάθετη με το θέμα της βίας από όποια πλευρά κι αν προέρχεται!
ΑπάντησηΔιαγραφή...αυτά..αν θυμηθώ κάτι άλλο αργότερα μπορώ να ξανάρθω;
"Δεκάδες Ελληνες δημοσιογράφοι έσπευσαν να βάψουν τα χέρια τους με το αίμα του Αλέξη. Χωρίς να περιμένουν την αυτοψία, τα αποτελέσματα της βαλλιστικής εξέτασης ή το πόρισμα των ανακριτικών αρχών, αποφάνθηκαν ότι η αστυνομία «δολοφόνησε εν ψυχρώ το νεαρό»."
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_1100012_14/12/2008_296058
Ας περιμένουμε να δούμε τι πραγματικώς έγινε και μετά κρίνουμε. Είναι ωραίο να θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στα γεγονότα, αλλά συνήθως αυτοί πυο βιάζονται είναι που σκοντάφτουνε.
καλό το λινκ πάνο
ΑπάντησηΔιαγραφήμε εκφράζει απόλυτα
Πια μου επιμένω στο ότι η ζωή όλων έχει την ίδια αξία! Οσο για τον Δουρή ή τους 'οποιους αντιστιχους του για μένα έχει την ίδια αξία ως τη στιγμή που θα αποφανθεί η Δικαιοσύνη.Κανένας άλλος δεν είναι αρμόδιος να παίρνει στα χέρια τη ζυγαριά και να δικάζει και να καταδικάζει ..Πόσο μάλλον οι Μάκηδες, οι Λάκηδες και όλο το φουσταριό και το φασισταριό που με την ανοχή της κοινωνίας μας δίνουν στρεβλά πρότυπα στη νεολαία μας παριστάνουν ότι είναι κάτι κι επιρρεάζουν καταστάσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά ανήσυχα και βιαστικά
Κανένας άνθρωπος δεν είναι αναλώσιμος όμως η εξίσωση δεν είναι ορθή. Άλλο το να είσαι εκπρόσωπος θεσμικού ρόλου και άλλο να είσαι απρόσωπος δολοφόνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kopria.blogspot.com/2009/01/blog-post.html
as elpisoume na ti glitosi
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό και αν είναι φασισμός. Να πυροβολείς με AK47 έναν 20χρονο χαμηλόβαθμο αστυνομικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε αυτό που μας αξίζει.
Μια αστυνομία πλήρως ακατάλληλη και έναν λαό της πλάκας.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Και μη μου πείτε ότι δεν είναι ακατάλληλη.
Όταν κάποιοι κυκλοφορούν με ολόκληρα Kalasnikov που δεν κρύβονται με τίποτα και δεν τους αντιλαμβάνεται κανείς τότε ναι έχουμε αστυνομία της πλάκας.
Και διαφεύγουν έτσι στο κέντρο της Αθήνας. Αλλά βέβαια οι αστυνομικοί φυλάνε πολιτικούς οι οποίοι δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν μόνοι τους μην τους λιντσάρει ο κόσμος.
Οι οποίοι αστυνομικοί το μόνο που έχουν να αντιμετωπίσουν είναι κάποιους παντελώς ανίδεους-άσχετους από όπλα οι οποίοι έριξαν καμιά 30αριά φυσίγγια και όλα σχεδόν πήγαν στο γάμο του Καραγκιόζη.
Ντροπή στους περισσότερους εδώ μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε ένα βαριά τραυματισμένο παιδί και ένα πεθαμένο παιδί και κάνουμε κόντρες σα μαλάκες.
Και οι δύο είναι θύματα αδίστακτων δολοφόνων και συμφωνώ απόλυτα με τον Κίτσο και το Αθηνόβιο σ'αυτό το θέμα.
Όπως αξίζει τα χειρότερα ο Επαμεινώνδας Κορκονέας και πίστεψε με, τα αξίζει και με το παραπάνω, έτσι τα αξίζουν και οι τσόγλανοι που πυροβόλησαν το Διαμαντή.
Και σε παρακαλώ μη με΄κάνεις να χάσω την εκτίμηση που σου έχω χρησιμοποιώντας φράσεις του στύλ "τα ήθελε ο κώλος του.".
Σε παρακαλώ.
Έχεις παιδί.
Για όνομα του θεού.
Και κανενός παιδιού δεν τα θέλει ο κώλος του επείδή ο βαρεμένος ο Κορκονέας είχε το δικαίωμα να οπλοφορεί η επειδή η χώρα μας είναι γεμάτη ψυχρούς εκτελεστές και τρομοκράτες.
Εχουμε βαρβάτο πρόβλημα στην αστυνομία όπως και βαρβάτο πρόβλημα στον έλεγχο της χώρας.
Τέλος.
Αν επιμένετε όμως να κάνουμε σύγκριση των δύο θανάτων, νομίζω πως θα έβγαινα από τα ρούχα μου αν άκουγα πως η παραλίγο δολοφονία του Διαμαντή χαρακτηρίστηκε "Μεμονωμένο περιστατικό" η "εξοστρακισμός".
Όπως βγήκα από τα ρούχα μου όταν το άκουσα για τη δολοφονία του πιτσιρικά.
Ούτε άκουσα να λέει κανένας μαλάκας για το Διαμαντή "Ήταν θέλημα θεού να τραυματιστεί θανάσιμα".
Τέλος.
EVISSA
ΑπάντησηΔιαγραφήτο βασικό είναι να "βλέπουμε" και γύρω μας.
το θέμα δεν είναι να δούμε μόνο τις δυο περιπτώσεις, είναι να δουμε ποιος κρύβεται και γιατί έγινε ότι έγινε.
και μη μου πει κανείς ότι απηύδησε ο κόσμος γιατί δε θυμάμαι το δεκέμβριο να πέρασε κανένα νομοσχέδιο που έφερε τον έλληνα στη διάθεση να κάψει το σύμπαν!
KitsosMitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήδίαβασα σε μπλογκ της αριστεράς την απολογία του αστυφύλακα και την έβαλε το μπλογ για να στιλιτεύσει τον κούγια.
όπως διάβασα στο ίδιο μπλογκ και την έκθεση του ιατροδικαστή που σημειωτέον έφερε και τις υπογραφές του ιατροδικαστή που είχε προσλάβει η οικογένεια του 15χρονου.
ενημερωτικά σου λέω ότι το βίντεο που λες ότι υπάρχει βγήκαν κάτοικοι της περιοχής και είπαν οτι είναι πλαστό γιατί απλά η συγκεκριμμένη οδός είναι πεζόδρομος και γιατί δεν πέρασε από κει περιπολικό.
από τους "αυτόπτες μάρτυρες", πόσοι πήγαν να καταθέσουν στον εισαγγελέα? εκτός από τους συντρόφους του παιδιού κανένας άλλος. στην τηλεόραση βγήκαν πολλοί. γιατί ένας που είδα εγώ, είχε την πλάτη του γυρισμένη στο φακό? τι είχε να φοβηθεί?
και επιπλέον όπως προέγραψα, στην πρώτη περίπτωση κάποιος θα καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου. στη δεύτερη???
αθηνόβιο
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν κράτησα τα λινκ που έγραφαν ότι από τους "αυτόπτες" κανείς δεν πήγε να καταθέσει στον εισαγγελέα.
και αφού δεν ήταν εξοστρακισμός, η σφαίρα πως είχε κατηφορική πορεία? τον είχε ο κορκονέας γονατιστό μπροστά του?
μη βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος!
πλευρώτους ουπς, μανιτάρι
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ καταλαβαίνω από χιούμορ, εσείς δεν καταλαβαίνετε τι γράφω!
αν εσύ και πάρα πολλοί άλλοι δεν κάνατε παρόμοιες αναρτήσεις, δε θα στοχοποιούσε ο ανατρεπτικός πυρήνας την αστυνομία!
δε βλέπετε πίσω από τα γεγονότα και με προβληματίζει αυτή η εθελοτυφλία!
χειμωνιάτικη λιακάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήδε θα βάλω στην ίδια μοίρα έναν άνθρωπο, το χειρότερο και το δουρή που βίασε, έδεσε με σακούλα το κεφάλι του παιδιού για να μην ουρλιάζει, το τρύπαγε με ένα πηρούνι για να δει αν είναι ζωντανό και για να καλυφθεί το έκαψε για να μην τον υποψιαστούν!
ο χειροότερος μαχαιροβγάλτης, πρεζάκιας, κλέφτης, δολοφόνος, είναι καλύτερος από το ζώο το δουρή.
πολύκαρπε
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είναι η ανθρώπινη ζωή αναλώσιμη. αυτό το ξέρουν όλοι???
γιατί όταν ρίχνεις σφάιρες κάποιος θα σκοτωθεί όπως και ότνα ρίχνεις μολότωφ κάποιος θα καεί και ίσως πεθάνει!
molemou
ΑπάντησηΔιαγραφήο διαμαντής τώρα που μιλάμε είναι στο χειρουργείο εκτάκτως λόγω αιμορραγίας στην κοιλιά!
λάκων
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι είναι αγαπητέ μου έτσι!
αλλά αφήνουν την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της?
έπιασαν τον καρβέλα και έπεσε το τριανταφυλλόπουλος να την φάει λές και έγινε κάτι σοβαρο! ο γεροτράγος πήγε να κάνει μαγκια για να θυμηθεί τα νιάτα του!
πατσιούρι
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω παιδί και μάλιστα ένα χρόνο μικρότερο. την ημέρα εκείνη βγήκε έξω με τους φίλους του, αλλά στις 20:30 ήταν σπίτι του όπως και οι φίλοι του.
εβρεχε, είχε κρύο, και φασαρίες. την επομένη είχε και διάβασμα.
δεν ξέρω άλλη μάνα που να έχει το παιδί της στην ηλικία αυτή έξω τέτοια ώρα σε περιοχή που έχει φασαρίες!
πόσα άτομα είχε η παρέα του παιδιού που σκοτώθηκε? μόνο τόσα είναι τα 15-16χρονα στην αθήνα? γιατί δεν ηταν όλα εκεί?
γιατί κάποια φιλτράρουν τι κάνουν, δέχονται συμβουλές και σκέφτονται.
Οι "μάγκες" σαν τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο που το παίζουν «κριτές ορατών τε πάντων και αοράτων» κρίνουν τους πάντες και τα πάντα!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή... αστυνομικός γιατί πήγε και έγινε? κανένα δεν του είπε? τίποτα δεν άκουσε? δεν διάβασε ότι μια ζωή θα είναι πιόνι του κράτους, σαν αυτά που σκοτώνεις στην πρώτη γραμμή στο σκάκι?
ΑπάντησηΔιαγραφή..απλά άτυχος......
the BluElephant
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχω ακούσει πιο γελοίο ισχυρισμό. για να γίνεις αστυνομικός, πέρα από το βιοποριστικό όφελος, αισθάνεσαι ότι προσφέρεις προστασία στην κοινωνία, φυλάς τον κόπο και την ελευθερία των πολιτών. διαφυλάτεις τα δικαιώματά του.
δεν πήγε να τον στοχοποιήσουν οι αναρχικοί ούτε να του πετούν μολότωφ.
προφανώς όμως με τα μυαλά που έχεις δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς ότι το ίδιο επιχείρημα μπορώ να σου φέρω και γω γι αυτους που σκοτώνονται στη ναυτικοεπισκευαστική ζώνη στο πέραμα και το σκαραμαγκά. δεν ξέραν ότι είναι επικίνδυνο επάγγελμα? γιατί πήγαν. χίλια δυο μπορουν να πάνε στραβά όπως και δυστυχώς πήγανε!