ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

5 Οκτ 2011

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ. ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ…

Και θα το τεκμηριώσω.
Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο γιος μου ζήτησε να πάμε μαζί να γραφτεί στη σχολή του. Εξεπλάγην αλλά και μια ικανοποίηση την πήρα, δεν μπορώ να πω. Και πάμε.
Είχαμε δει στο σάιτ της σχολής ότι θα γίνονταν οι εγγραφές με απόλυτο αλφαβητική σειρά. Θα έπρεπε να είναι στη γραμματεία, στις 11:30. Εμείς φτάσαμε πριν τις έντεκα, γιατί δεν ήμουν και σίγουρη που ακριβώς ήταν η γραμματεία της σχολής.
Με το που βγαίνουμε από το μετρό στην Ομόνοια και περνάμε απέναντι να περπατήσουμε την Πανεπιστημίου, μας πλευρίζει μια τσούπρα από την ΚΝΕ. Νεαρέ είσαι πρωτοετής στο πολιτικό της νομικής; του λέει. Κόκαλο εμείς. Μας συγχωρείς, της λέει το παιδί, έχουμε μια σοβαρή συζήτηση και μας διακόπτεις. Μα γράψου στο ΚΚΕ και θα σε βοηθήσουμε εμείς στα πάντα, απτόητη συνεχίζει η μικρή άπλυτη (τελικά δεν είναι αστικός μύθος η απλυσιά και η αξύριστη μασχάλη των κοριτσιών της ΚΝΕ, κοριτσάκι γύρω στα 21 με θύσανο στη μασχάλη και τιραντέ μπλουζάκι, δε λέει!). Με το που στρίβουμε στη Θεμιστοκλέους, μας πλησιάζει μια άλλη τσούπρα να γραφτεί στην ΠΑΣΠ, αυτή μάλιστα δεν ήταν της ίδιας σχολής και μας είπε ότι αν γραφτεί στο κόμμα, θα φωνάξει μια κοπέλα του πολιτικού της νομικής γιατί αυτή ήταν από το χημικό, να τον ενημερώσει. Ξανά το ίδιο παραμύθι, φτάνουμε επιτέλους έξω από τη γραμματεία. Πώς τη γνωρίσαμε; Από τα δεκάδες θρανία απ’ έξω με τις κομματικές νεολαίες, με τις αφίσες και τα συνθήματα. Είχαμε πάει και νωρίς, καθίσαμε να πιούμε έναν καφέ μέχρι τις 11 και μισή. Μας πλησιάζει μια ευγενέστατη κοπέλα που απευθύνεται στο παιδί στον πληθυντικό και δεν του είπε να γραφτεί πουθενά. Μόνο του είπε, είστε πρωτοετής, δε γνωρίζετε, επειδή και εγώ έτσι ήμουν πέρυσι, αν θέλετε να σας βοηθήσω. Τη ρωτάω, από ποια νεολαία είσαι εσύ; Εγώ πουθενά δεν είμαι, αλλά και εμένα κάποιος με βοήθησε πέρυσι, είπα να βοηθήσω και εγώ κάποιον καινούργιο φέτος. Προσωπικά τσίμπησα. Ο μικρός πάλι όχι.
Της προσφέρω καφέ ή αναψυκτικό, δεν ήθελε. Ρε κοπελιά, της λέω, έχετε κατάληψη εσείς ή όχι. Και είχαν, βέβαια. Ποια είναι τα αιτήματά σας και έχετε κατάληψη; τη ρωτάω. Εεεε, να έχουν καταργήσει το πανεπιστημιακό άσυλο, μου λέει. Προσωπικά, θεωρώ το συγκεκριμένο νόμο, πλέον, το πιο πετυχημένο αυτής της κυβέρνησης. Έτυχε να είμαι στη Μασσαλίας σε μια επιχείρηση σκούπα της αστυνομίας εναντίον των αλλοδαπών που κάνουν παραεμπόριο έξω από τη νομική. Οι αλλοδαποί μάζεψαν την πραμάτεια τους και κλείστηκαν πίσω από τα κάγκελα της νομικής και χλεύαζαν τους αστυνομικούς που δεν μπορούσαν να μπουν στο πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο είναι άσυλο ιδεών όχι άσυλο λαθρομεταναστών, απατεώνων, ναρκομανών, κλεφτών και αναρχικών. Πολύ καλά έκανε η Διαμαντοπούλου και κατήργησε το πανεπιστημιακό άσυλο.
Άλλος λόγος της κατάληψης είναι η απόφαση του υπουργείου να δίνονται 2,5 ευρώ για κάθε ανανέωση του πάσου κάθε εξάμηνο. Δηλαδή για πέντε ευρώ το χρόνο. Καπνίζεις κοπελιά; Τη ρωτάω. Ναι μου λέει. Και βγάζει να φτιάξει ένα στριφτό τσιγάρο. Είναι θέμα τα πέντε ευρώ το χρόνο, της λέω, να μην κάνετε μαθήματα και να χάσετε ένα εξάμηνο; Είναι ένα πακέτο τσιγάρα το χρόνο λιγότερο. Αξίζει ένα εξάμηνο όσο ένα πακέτο τσιγάρα; Εν ολίγοις και αυτό ηλίθιο αίτημα.
Άλλο αίτημα είναι η απόφαση του υπουργείου από το 2013 να πληρώνονται τα συγγράμματα και θα υπάρχει και ένα μικρό χρηματικό ποσό ως δίδακτρα στη σχολή.
Προσωπικά το βρίσκω εξίσου καλό. Γιατί: δυστυχώς στην Ελλάδα μας, ότι μας χαρίζεται δεν το εκτιμούμε. Αν το πληρώσουμε μόνο αναγνωρίζουμε την αξία του. Αν οι φοιτητές πλήρωναν τα συγγράμματά τους, δε θα τα κάνανε χαρτοπόλεμο ή προσάναμμα στις καταλήψεις. Και αν πληρώνεις δίδακτρα, δε θα καταστρέφεις το κτήριο της σχολής σου. Γιατί θα σου πει η μάνα σου, παιδί μου έκανα το σκατό μου παξιμάδι για να πληρώσω τα δίδακτρα, αν κάνετε ζημιές στο κτήριο, αυξάνουν τα δίδακτρα και δεν έχω να δίνω στη σχολή να δίνω και τα έξοδά σου. Και όσο να ναι, θα το σκεφτείς δυο φορές πριν βάλεις φωτιά στην αίθουσα…
Πρώτη φορά, άσχετα με το πολιτικό κόστος, μια κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα προς το καλύτερο για τα πανεπιστήμια και αντί να την επιδοκιμάσουμε, θα την κρεμάσουμε;;;
Έχω γράψει κατ’ επανάληψη ότι ποτέ δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ και ποτέ δεν πρόκειται να το κάνω. Όμως ένα καλό, θα το πω και ας μην το έπραξε το κόμμα που υποστήριζα μέχρι πριν δυο χρόνια.
Γι αυτό δεν πάμε μπροστά. Αντί να επικροτούμε το σωστό, αφού δεν το κάναμε εμείς, το θεωρούμε λάθος. Δεν είναι έτσι όμως. Το σωστό είναι σωστό πάντα, άσχετα ποιος το κάνει.
Τέλος πάντων. Πήγε η ώρα εντεκάμιση, πάει στη γραμματεία το παιδί, γράφεται και επιστρέφει. Όλη την ώρα αυτή εγώ ήμουν στο καφέ. Βγαίνει ο μικρός και μου δείχνει την ευγενική δεσποινίδα που καθόταν στη ΔΑΠ…
Και μετά αρχίζουν τα ευτράπελα. Μόλις μου είπε ότι γράφτηκε, του λέω συγχαρητήρια και βάζω τα κλάματα. Εκεί να δεις και να γελάς, αναγνώστη μου, δυο μέτρα γυναίκα, να κλαίω με λυγμούς από τη συγκίνηση που ο γιος μου είναι φοιτητής. Γύρισα σπίτι με τα μάτια πρησμένα.   
Αυτά τα ολίγα. Έχω να σας πω και για την ανθρώπινη βλακεία που κάνει και ζημιές επιπλέον…αλλά στο μέλλον!


24 σχόλια:

  1. Α,συνηθισμενη εικόνα,μου την εχουν αφηγηθει τα παιδιά μου,
    "συντρόφισσα,να σε πάω στη γραμματεία;"
    και ο εξυπηρετικός εισπραττει πληρωμενη απάντηση, "έχω και πόδια και μάτια,σύντροφε,θα τη βρω!"
    Κόκκαλο ο ινστρούχτορας!:))

    Καλωσόρισα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι μου'κανες βραδιάτικα, έκατσα και διάβασα ολόκληρη ανάρτηση μετά από μήνες (μεταξύ μας αυτό, μην βγει παραέξω και με κράξουνε). Και συμφωνώ με όλα όσα λες, και θα επήυξανα (επάυξανα? δεν ξέρω μάνα μου αμερικλάνος είμαι) αλλά νυστάζω και λέω να μεταφερθώ στα ιδιαίτερα.

    Συγχαρητήρια στείλε στο γιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σταδιοδρομία να έχει και να σε κάνει έτσι να ξανακλάψεις από καμάρι.
    (σιγουράκι το έχω αυτό το δεύτερο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα με καθυστέρηση, και δεν είμαι σίγουρη τι εύχονται για έναν πρωτοετή... καλό πτυχείο ειναι μάλλον μακρυά.... τα καλίτερα πάντως. Αααα και καλώς σε βρήκα (απ την Coula σε ανακάλυψα). Στάθηκα γιατί είδα να έχουμε διβάσει κοινά βιβλία, να έχουμε δει κοινές ταινίες και να συμφωνώ σε αρκετά απ΄όσα γράφεις κι ας μην έχω γιο (ούτε καν κόρη) στο Πανεπιστήμιο. Εδώ γύρω θα είμαι..... καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. VAD

    καλώς όρισες!
    μα ούτε ταμπέλα να είχαμε που έλεγε πρωτοετής φοιτητής τόσες τσούπρες δε θα μαζεύαμε για βοήθεια. και είναι και παίδαρος ο γιος μου!!!

    ωραία απάντηση, δεν την είχα σκεφτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμερικλάνος

    ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια φαρμακοτριφτάκο μου!
    και ευχαριστώ που διάβασες όλη την ανάρτηση. πολύ σωστά το έγραψες αν και νυσταγμένος. θα επηύξανα. πολύ σωστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. athinovio

    ευχαριστώ αθηνόβιό μου! άσε, ετοιμάζω ταξίδι για πρέβεζα, για τα κληρονομικά του γιου μου από τον παπού του και επειδή αυτός θα έχει τα μαθήματα θα έρθω μάλλον μόνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ginger

    καλώς ήρθες. να ήξερες πόσος κόσμος συμφωνεί με όσα γράφω... μόνο που εγώ τα λέω και δε με νοιάζει. ενώ μερικοί φοβούνται μήπως τους πουν οπισθοδρομικούς. και αν με πουν οπισθοδρομική, θα βγάλω κανένα κέρατο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή στο παιδί!!να είσαι καλά να τον καμαρώνεις σε πολλά τέτοια φιλενάδα...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή ria,

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια στο παιδί σου.

    Συγχαρητήρια όμως πρέπουν και σε εσένα, που δεν διστάζεις να παραδεχθείς κάτι καλό που έκανε μια κυβέρνηση η οποία δεν είναι της επιλογής σου. Είναι σπάνιο αυτό.

    Αν αποφασίσεις να γράψεις για την ανθρώπινη βλακεία έχεις σιγουρέψει αναρτήσεις για τα επόμενα 15 χρόνια, και λίγα σου λέω.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΥΛΗ

    ευχαριστώ φιλενάδα, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθηνά...

    ευχαριστώ αθηνά. και για τις ευχές στο παιδί και για μένα.
    αν κάτι είναι σωστό, εγώ προσωπικά θα το παραδεχτώ. όπως θα παραδεχτώ και ότι βλακεία ένδεχομένως κάνει το κόμμα που ψηφίζω. που θα κάνει δηλαδή, αλλά λέμε και ένα ενδεχομένως.
    η αλήθεια είναι μία. δεν έχει σημασία οτι και να πω εγώ ή εσύ. όσο λάθος και να λένε οι δεξιοί ή οι αριστεροί για το νόμο, δεν παύει να είναι ότι πιο σωστό ψηφίστηκε τα τελευταία 30 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρια μου ο.. ινστρουχτορας δεν του τα ειπε ολα! Και στη γραμματεια τους πανε..και σημειωσεις τους δινουν .. κι αμα ειναι ακι "εργατικα παιδια και προσφερουν υπηρεσιες στο κομμα" τους δινουν και κανα θεματακι! Οχι παιζομεν! Αλλα τι ανησυχεις ? Ο δικος σου δεν νομιζω να μασαει.. Εχει μανα τη Ρια!
    Καλη αρχη ευχομαι και καλη προοδο στο παιδι:D και καλη δυναμη φοιτητομανα! Εχουν να δουν πολλα ακομα τα ματακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παλι καλα που σε πηρε μαζι στην εγγραφη! Η δικια μου ειχε παει μονη της, περασε απο ολα τα "τραπεζακια", επεστρεψε στο σπιτι μετα απο πεντε ωρες και εφτα καφεδες και οταν τι ρωτησα πως tης φανηκε η σχολη μου απαντησε με υφακι : Kαλή αναλογια! Μια προς εφτα ειμαστε! Καταλαναινεις τον πανικο μου μετα απο αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. liakada

    ευχαριστώ για τις ευχές φιλενάδα.
    όσο για το τι θα δουν τα ματάκια μου, υιός το ξεκαθάρισε. θα ξαναπάω στο πανεπιστήμιο μαζί του στην ορκωμοσία του πτυχίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. liakada

    πως το γλίτωσες το εγκεφαλικό;;;
    εγώ θα ήμουν τώρα στη ΜΕΘ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eμενα μου απαγορευσε να παω στην παρουσιαση της διπλωματικης γιατι ηταν εκει ολα τα γκομενακια στη σειρα οπως μου ειπε μετα ταχα μου αστειευομενη! Αλλα μου επιτρεπει λεει να παραστω στην ορκομοσια και να συγκινηθω σαν μανα ! Το γλυτωσα? Νομιζεις! Αυτα τα τικ που εχεις δει απο τι πιστευεις ειναι? Τη γλυτωσα , τοτε, με μια ελαφρα παρεση! ΄-)p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρία επί τέλους μια λογική φωνή επί των πανεπιστημίων.

    Συγχαρητήρια και για τον μικρό σου και καλή σταδιοδρομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. liakada

    φιλεναδα΄λες ότι τα χειρότερα έπονται;;;
    ωχ τι με περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Panos Konstantinidis

    το τι πιστεύω εγώ πάνο μου, δεν έχει σημασια, γιατι άν είχε θα είχαν πάψει και οι καταλήψεις.

    όσο για τις ευχές για τον υιό, ευχαριστώ. μόνο που πρακτικά όπως όλα τα παιδιά, θα βγει άνεργος με πτυχίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρία!!! Θα δούμε στο μέλον όσον αφορά το άσυλο, να δούμε πως θα καταλήξει!
    Μια χαρά θα τα πάει ο υιός, μεγαλώνει και θα κάνει βήματα και μόνος του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα κοματόσκυλα αποτελούν ούτως η άλλως σιχαμένο είδος για μένα.
    Τα εικοσάχρονα κομματόσκυλα ακόμα χειρότερα
    Ποιός είπε ότι είσαι οπισθοδρομική;
    Οπισθοδρομικός είναι όποιος επιμένει (με την καθοδήγηση των κομματοσκύλων γονιών του) να γράφεται σε πανηλίθιες νεολαίες, είτε είναι ΔΑΠ, είτε ΠΑΣΠ είτε ΚΝΕ είτε οτιδήποτε άλλο.
    Ευτυχώς στις νορμάλ παρέες σήμερα, κρακτέο εστί όταν κάποιος δηλώνει "Είμαι Πασόκ, ΝΔ, ΚΚΕ και τα σχετικά. Είναι ο γραφικός της υπόθεσης (και οι παρέες μου είναι πλέον τριάντα φεύγα...)
    Και από τους μαθητές μου βλέπω ότι οι νορμάλ πιτσιρικάδες κράζουν στεγνά τα εκολλαπτόμενα αυτά γλειφτράκια βουλευτάδων μεθαύριο.
    Τέλος, συμφωνώ απολύτως μαζί σου ότι είναι πολύ υγιές να συμφωνείς σε ένα και μοναδικό σημείο με κάποιον που διαφωνείτε σε όλα τα υπόλοιπα.
    Δείχνει μεγαλείο.
    Και σωστή κρίση.

    ΥΓ: Ντρέπομαι που το ομολογώ αλλά κάποτε κοβόμουν σε ένα συγκεκριμένο μάθημα από ένα συγκεκριμένο μαλάκα καθηγητή στη Φιλοσοφική ο οποίος δεν εμφανιζόταν και ποτέ. Για έναν ολόκληρο χρόνο έδινα και ξαναέδινα το μάθημά του χωρίς να χρωστάω τίποτα άλλο. Δεν άντεξα. Κατέφυγα στα συντρόφια της ΔΑΠ οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο (πες στο γιο σου αν δει τα σκούρα) έχουν πάντα ή σχεδόν πάντα τα θέματα. Και το πέρασα. Και τον μισώ που με ανάγκασε να συναναστραφώ έστω και για ένα μισάωρο δέκα ούγκα-ούγκα που (μάλλον ακόμα θα) λικνίζονται κάθε Σάββατο σαν τις μαιμούδες στον Τσαλίκη.

    Πατσιούρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hfaistiwnas

    μέχρι τώρα ο υιός έχει νοοτροπία μαθητή. νομίζει ότι όλα θα του ερθουν στο χέρι. αλλά από δευτέρα, τέρμα η ξάπλα...
    για το άσυλο χειρότερο απο ότι είναι τώρα αποκλείεται να γίνει, οπότε ότι και να είναι καλύτερα θα είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ανώνυμο πατσιούρι

    κατ΄ αρχάς, που χάθηκες βρε ψυχή;;;

    και μετά, αυτό ακριβώς ήθελα να αποφύγει ο γιος μου όταν του είπα να μη γραφτεί πουθενά. να κόβεται σε μαθήματα από τα πολιτικά του φρονήματα. για΄τι και αυτο συμβαίνει...

    δεν το παίζω έξυπνη, απλά αν κάτι είναι σωστό, είναι. εγώ έχω το θάρρος να το πω και να πω και μπράβο σ' αυτόν που το έκανε. οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος θα έβλεπε ότι είναι η δεύτερη σωστή κίνηση που έκανε το πασοκ ο νόμος της διαμαντοπούλου. η πρώτη είναι το άνοιγμα στο ισραήλ!

    ελπίζω να μην ξαναχαθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες