ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

7 Οκτ 2011

ΠΟΣΕΣ ΟΚΑΔΕΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ;;;


Αυτή ήταν η ερώτηση κάποιου σε κάποιον άλλον.
Και εξηγούμαι. Παρότι έχει η οικογένειά μου εξοχικό στη λίμνη Πλαστήρα, τώρα που πήγα στο χωριό μου έμεινα στη θεία μου. Είναι χήρα, πέθανε και η κόρη της, τη λυπάμαι  και έμεινα εκεί για να έχει παρέα και να λέει και καμιά κουβέντα.
Το σαββατοκύριακο, ήρθαν δυο ζευγάρια και έμειναν στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έχει.
Έκανε κρύο. Δεν ήταν όμως και για να ανάψουμε καλοριφέρ ή τζάκια. Παρόλα αυτά, η θεία για να δημιουργήσει ατμόσφαιρα, άναψε το τζάκι που είναι στην αίθουσα που προσφέρει τα πρωινά. Το Σάββατο το απόγευμα, ως συνήθως, η θεία μου πήγε στο νεκροταφείο. Έλειψε από το σπίτι γύρω στη μισή ώρα. Η φωτιά έκαιγε και τα ζευγάρια ήταν στα δωμάτιά τους. Οι κοπέλες βγήκαν στη βεράντα και μιλούσαμε, οι άντρες έμειναν στην αίθουσα με τα πρωινά.
Έρχεται η θεία και κάθεται μαζί με εμάς. Βγαίνει και ο ένας ο κύριος και κάθεται μαζί μας να αγναντέψει τη λίμνη. Πιάνουμε κουβέντα με τους ανθρώπους και σε λίγο πάμε μέσα. Το δωμάτιο είχε γεμίσει καπνό. Κοιτάμε το τζάκι και βλέπουμε στο πυρίμαχο το τζάμι που είχε η πόρτα στο τζάκι, μια τρύπα μισή παλάμη στην επάνω δεξιά γωνία.
Πως έγινε αυτό; Ρωτάει η θεία μου. Δεν μπορούσα να ανοίξω την πόρτα και έβγαλα τα κλειδιά μου που έχουν ειδικό διαμάντι στο μπρελόκ και έκοψα το τζάμι για να ανοίξω την πόρτα, μας λέει ο μαλάκας που έμεινε μέσα και δεν ήρθε έξω που είμασταν όλοι οι άλλοι.
Εκεί ο άλλος ο τύπος που ήταν και φίλος του του λέει: πόσες οκάδες μαλάκας είσαι ρε που χάλασες το τζάμι της γυναίκας;;;
Αυτός το χαβά του. Δεν μπορούσα να το ανοίξω και έκανα την τρύπα να βάλω το χέρι μου μεσα να το σπρώξω, αλλά επειδή έκαιγε μέσα, δεν τα κατάφερα.
Έξω ήμουν, του λέει η θειά μου, γιατί δεν ήρθες να μου πεις ότι θες να ανοίξεις το τζάκι να έρθω να στο ανοίξω, να σου δείξω πώς να ανεβάζεις και όλη την κατασκευή να γίνεται ένα παραδοσιακό τζάκι ανοιχτό; Τόσο μακριά ήμουν; Ήρθατε για ένα βραδυ, θα πάρω και από τα δυο ζευγάρια 90 ευρώ, και μου κάνατε ζημιά 450 ευρώ!
Ε, ήθελα να το ανοίξω μόνος μου, είπε ο μαλάκας.
Ούτε που του πέρασε από το μυαλό να πει ότι θα πληρώσει τη ζημιά ο ηλίθιος.
Εκεί πετάχτηκα εγώ. Και ρώτησα τι δουλειά κάνει.
Σας αφήνω να μαντέψετε. Θα σας απαντήσω τι δουλειά κάνει στα σχόλια.

53 σχόλια:

  1. Κιλά; Τι κιλά! Μεγατόνοι! Ελπίζω η θεία σου να έχει ασφάλεια για ζημιές των ενοίκων ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 450 Οκάδες μ$#*&^$ είναι σίγουρα όση και η ζημιά.
    Τι δουλειά τώρα μπορεί να κάνει ο τύπος;
    Μη μου πεις χασάπης ..θα πεθάνωωωωωω

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καρδιολόγος?
    χαρά στο κουράγιο και την υπομονή της θείας σου.Εγώ θα τον είχα πνίξει με αυτές τις ηλίθιες δικαιολογίες που έλεγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα με σκάσεις!!
    Τί δουλειά μπορεί να κάνει ο κύριος πέρα απο το να κάνει μαλακίες???

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εάν ήταν ισπανός θα ήταν Καθηγητής πανεπιστημίου!!!

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κανένας ξενερωτος δικηγορος θα ηταν που δεν ειχε ιδεα απο τεχνες κλπ!

    Αλλα σιγουρα πολλα λιτρα καραγκιοζοπαιχτης!

    κριμα για τη ζημια, επρεπε να τον βαλετε να την πληρωσει! Η να το φτιαξει αν ηξερε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τσουτσουνοπαίχτης η δουλειά του, η απλά τρώω τα λεφτά του μπαμπά...
    Ρε μπας και ήταν κλέφτης;
    Καλημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα σου απαντήσω στην ερώτηση πόσες οκάδες μαλάκας είναι ο περί ου ο λόγος. Είναι παραπάνω από όσες προβλέπεται για τον μέσο άνθρωπο! Τώρα στο τι δουλειά κάνει θα περιμένω να το πάρει το ποτάμι. Αδυνατώ να μαντέψω...

    ΥΓ. Με το συμπάθιο κιόλας ria μου, και χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν μπορώ να μην το πω.
    Τον μαλακομαγνήτη έχει και η συμπαθεστάτη θεία σου, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. !!!! (και με "ειδικό διαμάντι στο μπρελόκ"! άμα σου 'ρθει να κάνεις μαλακία να είσαι πάντα έτοιμος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάπου είδα παραπάνω αστυνόμος και θα συμφωνήσω, κακώς δεν του ζήτησε να το φτιάξει, άλλωστε δεν πληρώνουμε τις ζημειές στα ξενοδοχεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωλητής ανταλακτικών τζαμιών τζακιών!!

    [Αντε πέστε το......:))

    Νεωχόρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Panagiotis

    όχι παναγιώτη, δεν έχει. δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος της κάνει μεγάλη ζημιά, αλλά ντρέπεται να ζητήσει τα λεφτά από αυτούς που τις κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. athinovio

    γάτα είσαι. έπεσες πολύ κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιαγιά Αντιγόνη

    όχι δεν είναι χασάπης. αλλά εγώ θα ήθελα να ήμουν για να τον κόψω παϊδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Evil Chef

    και όμως όχι. κάτι μπατσουλάκια που ήρθαν μια άλλη φορά, της τοποθέτησαν και τα ξύλα στο υπόστεγο. και την κατέβασαν φεύγοντας και στην καρδίτσα για να μην ταλαιπωρηθεί με το λεοφωρείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. M

    ο δικηγόρος θα ήξερε ότι θα το πληρωνε τετραπλό το τζάμι έτσι και χάλαγε. μέχρι εκεί, τους κόβει να μη χρεώνονται άσκοπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περσέας

    πως σου ήρθε ο καρδιολόγος;
    περισσότερο ντρέπεται, γιαυτό και δε ζητά τα χρήματα των ζημιών. δουλεύει για να έχει κα΄τι να κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Polykarpos

    πολύ πιο ταπεινό το επάγγελμά του από πολιτικός ή μάνατζερ.
    σιγά αγόρι μου, μην πάει πολιτικός να μείνει σε ξενώνα. θα έμενε στο πιο ακριβό ξενοδοχείο με 300 ευρώ τη βραδιά. έχουμε και τέτοια εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διαμαντένια

    και υποτίθεται ότι αυτός είναι και πρότυπο έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Verónica Marsá

    δεν είναι ισπανός όμως φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Coula

    δυστυχώς δε γίνεται. το τζάμι πρεπει να αλλαχτεί όλο. είναι πυράντοχο. είναι καμπουλωτό και γίνεται επί παραγγελία. θα το έχει το πάσχα ο κατασκευαστής. και η τιμή είναι πολύ φιλική γιατι η θεία πήρε 8 τζάκια απο τον τύπο και ο τύπος το θεώρησε υποχρέωσή του να πουλήσει το τζάμι σε τιμή κόστους. βέβαια με τα 100 της τοποθέτησης, το τζάμι θα πάει κοντά στο εξακοσάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος

    εννοείς εκτός από ηλίθιος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΦΟΥΛΗ

    και χαίρει και εκτιμήσεως μόλις πει τη δουλειά του κιόλας!
    δουλεύει, τον πληρώνουν κιόλας! αυτό είναι που με διαολίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος

    πέραση έχουν οι πολιτικοί, αλλά όχι δεν είναι πολιτικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αθηνά...

    η θειά μου με τους πελάτες της και εγώ με τις σχέσεις μου, όχι μαλακομαγνήτη έχουμε αλλά στη λέξη μαλακομαγνήτης, έχουν τις φωτογραφίες μας δίπλα στη λέξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος

    και εγώ αυτό θα περίμενα αλλά δεν είναι γιατρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. sstamoul

    αυτό που το πας;;;
    έχει κανένας νορμάλ άνθρωπος στο μπρελόκ του διαμαντι;;;
    ένα φακό, ένα λούτρινο, μια φωτογραφία. αλλά διαμάντι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hfaistiwnas

    άσε που δεν προθυμοποιήθηκε να πληρώσει, ντρέπεται και η θεία και θα τα βάλει από την τσέπη της...

    όχι δεν είναι μπατσούλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Panos Konstantinidis

    μπα... και αυτοί μαλάκες είναι, αλλα αυτός δεν είναι δημοσιογράφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. glam

    νεοχώρι βέβαια. δεν υπάρχει άλλο χωριό σαν αυτό!

    να έβγαζε και μιζα, θα το καταλάβαινα να κάνει ζημιά. αλλά οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

    το νούμερο που έκανε τη ζημιά είναι, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. αυτός έτσι αποκάλεσε τον εαυτό του. αλλάη την άλλη με΄ρα η κοπέλα του μου είπε πως είναι φυσικος σε ιδιωτικό γυμνάσιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hfaistiwnas

    και μάλιστα φυσικός. αυτός ο ηλίθιος είναι πρότυπο για παιδιά μέχρι 15 χρονών. τι σκατά φυσικός είναι που δεν ήξερε ότι με τη φωτιά που είχε μέσα το τζάκι, θα έκαιγαν τα πάντα και δε θα μπορούσε να βάλει το χέρι του μέσα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έλα ντε.. και σε ιδιωτικό κιόλας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hfaistiwnas

    το ότι τον πληρώνουν κιόλας, με διαολίζει, ηφαιστιωνάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συνάδελφος μου ε;;;
    Μάλιστα....Καλά οχι πως εχει σημασια το επαγγελμα...ο ανθρωπος ειναι ηλιθιος...για να μην πω και τιποτα αλλο!!!

    Ειδικα αυτο για το διαμαντι στο μπρελοκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Άννα

    κάποιου συνάδελφος θα ήταν. αλλά διαμάντι στο μπρελόκ;;; δε θα μου περνούσε ποτέ απο το μυαλό. και φυσικος. να ξέρει ότι με τη φωτιά δεν αγγίζεις μέταλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το πρόβλημα με κάτι τέτοιους είναι ότι έχουν στα μπρελόκ διαμάντια και στα κεφάλια σ%$#ά
    Συγγνώμη για τα γαλλικά νυχτιάτικο αλλά τα ελληνικά είναι του πτωχοκομείου, αντιλαμβάνεσθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Celsus

    πρώτη φορά σκέφτηκα ότι αντί για μπαλέτο μικρή έπρεπε να κάνω μποξ. μου ήρθε να τον κάνω μαύρο στο ξύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λυπάμαι γιατί κι εγώ φυσικός είμαι. Αλλά από τα χρόνια του πανεπιστημίου και βλέποντας μερικούς από τους μέλλοντες καθηγητές φυσικής τρόμαζα για τους μαθητές και αποφάσισα να μην γίνω ποτέ καθηγητής στη μέση εκπαίδευση.

    Σε άλλο επίπεδο τώρα, με εκπληξη διάβασα ότι και (η κ. Μέρκελ είναι φυσικός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Panagiotis

    δε μας φταίει η μέρκελ. οι ίδιοι φτάιμε. χωρίς παρεξήγηση, δεν έχω σε καμιά εκτίμηση τους εκπαιδευτικούς παρότι έχω πολλούς στο σόι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολυ ευχαριστηθηκα τη διαγραφη σε αγγλικους χαρακτηρες .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 1. Φυσικός μαλ...ας ε; Δεν ξέρω αν υπάρχουν τεχνιτοί μαλ...ες αλλά αυτός ήταν σίγουρα φυσικός!
    2. Είστε τυχεροί που δεν κόλλησε καμία πόρτα ή κανένα παράθυρο να σας το κάνει διαμπερές,
    λούξ λούξ, που έλεγε και ο μεσίτης στην σειρά "Βίος ανθόσπαρτος"!
    3. Εκεί του ζητάς να πληρώσει ή καλείς την αστυνομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες