ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

11 Οκτ 2011

Ο ΦΤΩΧΟΣ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ, ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΣ...

Σοφή παροιμία από τις εξωτικές καρδιτσίους νήσους που θα εξηγηθεί με τον αχταρμά της ανάρτησης.
Πιστεύω ότι μετά την κρίση, που θα αλλάξουν όλα, θα αλλάξει και η νοοτροπία του έλληνα...
Μετά τη νύχτα θα έρθει η αυγή. Άλλωστε καιρός ήταν να αποβάλλουμε αυτήν την ανατολίτική συνήθεια του λαδώματος και του ραχατιού. Ίσως να είναι και για καλό ο κρίση...

Τι κρίση είναι αυτή, που αρνείσαι να πάρεις απόδειξη από τον υδραυλικό, που τα μαγαζιά στην παραλιακή προς Σούνιο είναι όλα γεμάτα, που για ένα σαββατοκύριακο, δίνεις πάνω από 150 ευρώ τη βραδιά;

Από την άλλη, δε βρίσκω παρέα να βγω. Όχι γιατί δεν έχω. Αλλά υπάρχει μια διάχυτη κατήφεια στην ατμόσφαιρα. Στη δουλειά το μόνο που ακούω είναι ότι μειώθηκε ο μισθός μας κατά πολύ. Δε λέμε πάλι καλά που δεν κόπηκε; Δε ξεκινάει συζήτηση που να μην αναφέρεται στα οικονομικά της χώρας, στις πολιτικές εξελίξεις, αν υπάρχουν και αυτές, στο τι είπε ο τάδε πολιτικός και τι έκανε ο δείνα πολιτικός.

Και πως φτάσαμε εδώ;;;

Η κυβέρνηση που κρατούσε τα ηνία της χώρας τα τελευταία 30τόσα χρόνια, διόριζε αβέρτα τα παιδιά των ψηφοφόρων της στο δημόσιο. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως η Ολυμπιακή του Ωνάση λειτουργούσε με κάτω από χίλιους εργαζομένους και ήταν η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο και με μερικές δεκάδες χιλιάδες εργαζομένων που φύτεψαν κάποιοι, έπαψε να υφίσταται.

Μόνο ένας πολύ δυνατός επιχειρηματίας μπορεί να πάρει αυτή τη χώρα που είναι μια προβληματική επιχείρηση και να την κάνει βιώσιμη.

Αλλά ποιος θα το κάνει; Εδώ μας ήρθε ένας ελληνοαμερικανός και έδινε 1,5 δις ευρώ για να πάρει άδεια εξορυξης πετρελαίου από το θερμαϊκό και του είπαμε όχι. Δώσαμε δε την άδεια σε μια ομάδα εταιρειών αμερικανικών και πάλι, αλλά αυτοί έδωσαν μόνο 750 εκατομμύρια ευρώ. Ακριβώς τα μισά. Ακόμα και εγώ που ζω στο ροζ συννεφάκι μου, ξέρω  πως μια τέτοια δουλειά έπρεπε να βγει σε πλειστηριασμό και όποιος πρόσφερε στη χώρα τα περισσότερα να πάρει τη δουλειά. Και δε σπούδασα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Ούτε μάθαινα για όλα αυτά από τον παππού μου και τον μπαμπά μου. Τι διάολο γίνεται εδώ;

Δεν έχουμε ανάγκη από φυτευτό ηγέτη. Γιατί μην αρνηθεί κανείς, θα του δαγκώσω τον καρίτσαυλο, τέτοιους είχαμε μέχρι τώρα. Έχουμε ανάγκη από έναν πατριώτη αγνό. Που να κοιτάει τον τόπο και όχι την τσέπη του.

Μα δέκα εκατομμύρια έλληνες, ούτε ένας πατριώτης με ηγετικά προσόντα;;;

Οι τούρκοι κόβουν βόλτες στο Σούνιο καθημερινά. Δηλαδή, τι πρέπει να κάνουν για να ενοχληθούμε; Να κατασκηνώσουν στο σύνταγμα;;;

Χάρηκα που το παιδί πέρασε στο πανεπιστήμιο. Είμαι χαζή, το παιδί μου θα βγει άνεργο. Και δε θα είναι το μόνο. Αν είσαι μεταξύ 13 και 33, έχεις γεννηθεί τη χειρότερη περίοδο. Μόνο αν φύγεις από τη χώρα έχεις ελπίδα επιβίωσης. Και που να πας; Μήπως η κρίση έχει χτυπήσει μόνο τη δική μας χώρα; Όχι βέβαια, απλά όλοι οι άλλοι ξέρουν πως να τη διαχειριστούν!

Να είναι καλά οι γονείς γιατί αν αυτοί παίρνουν τη σύνταξή τους, κάτι θα φάνε και τα παιδιά.

Με ετούτα και με εκείνα, τα έχω πάρει. Διαβάζω τα βιβλιαράκια μου, κανονίζω με μια άλλη μπλόγγερ μπλογκοσυνάντηση, και ξεκουράζομαι. Γιατί αν ανοίξω τηλεόραση, με βλέπω να πηδάω από τον όγδοο.

Ο σοφός άνθρωπος πιστεύει τα μισά από αυτά που ακούει. Ο ιδιοφυής, ξέρει ποια μισά να πιστέψει…


16 σχόλια:

  1. Ρία μου καλημέρα!
    Εντάξει δεν ξέρουμε τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια! Μπορεί να βρεθεί κάποιος να μας σώσει!!! ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hfaistiwnas

    ναι, θα έχει κόκκινη στολή, θα είναι χοντρός και θα έχει γενιάδα. θα οδηγεί κάρο που θα το σέρνουν τάρανδοι...

    ειμαι και εγώ ηφαιστιωνάκο αισιόδοξη, αλλά εσύ παραείσαι!

    κανείς δε θα έρθει να μας σώσει. μόνοι μας θα πρέπει να αλλάξουμε. πολιτικούς, νοοτροπία, απόψεις. μη σου πω τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια μικρούλα διορθωσούλα, αν επιτρέπεται :-)
    Λες "Η κυβέρνηση που κρατούσε τα ηνία της χώρας τα τελευταία 30τόσα χρόνια".

    Εννοείς υποθέτω ΤΙΣ κυβερνήσΕΙΣ, πληθυντικός, του Αντρέα, του Κώστα, του Κώστα, του Κώστα και του Γιώργου; Οι οποίες αντιπροσωπεύουν 2 κόμματα συνόλου 80% και από 2-3 γενεές το καθένα;

    Καλά τα άλλα που λες, αλλά δεν θα έπρεπε να αρχίσουμε παραδεχόμενοι ότι αυτοδουλευόμαστε τόσο χρόνια και κάναμε μόκο γι αυτά που όλοι ξέραμε μέχρι που δεν πήρε άλλο; και τώρα κάνουμε τις αιφνιδιασμένες πάπιες; Και τώρα; τράβα με να γίνω καλός κι ας κλαίω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Έχει δίκιο η κοπέλα. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι και μου ανεβαίνει η πίεση τα βράδια. Αλλά κάνω κουράγιο να ζήσω για να παίρνω τη σύνταξη να βοηθάω και την Αθηνά. Πολύ ωραία η αφίσα στο τέλος. Ένα τέτοιο βιβλίο θα ήθελα να το διαβάσω. Συγχαρητήρια!".

    ria μου τα παραπάνω είναι τα λόγια της μαμάς μου, που μαζί διαβάσαμε τη σημερινή σου ανάρτηση. Την οποία έχει πιάσει ασταμάτητο γέλιο με την φωτό στο τέλος.
    Κατά τα άλλα εγώ τι να πω; Ο γιος μου είναι 26 και η επιχείρηση που δουλεύει πάει κατά διαόλου. Οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται...
    Φιλιά από εμένα και τη μαμά!

    ΥΓ. Είπα στη μαμά ότι κάπου πήρε το μάτι μου ότι εργάζεσαι στην αεροπορία. Και η μαμά πολύ έχει συγκινηθεί γιατί και ο μπαμπάς ήταν στην αεροπορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στεκομαι στην τελευταια παραγραφο του καλού σχολιαστή thinks,όσο μας βόλευαν και μας βγαινανε τα οικονομικά ανοιγματα που ήταν πέρα απ'τις δυναμεις μας όλα καλά,τωρα που τελειώσανε τα μπερεκέτια, περισσότερο απο μας τους μικρούς που την πληρωνουμε αγρια,γκρινιάζουνε οι βολεμένοι,αλλα δυστυχως μονο εμεις πληρωνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. thinks

    μιλάω για το κόμμα φίλε μου. από το 81 ως το 11 είναι ακριβώς 30 χρόνια. στα τριάντα χρόνια τα 8,5 χρόνια κυβέρνησε η νέα δημοκρατία και αν έκανε τα ίδια με το πασόκ, δε θα έπεφτε ποτέ από την εξουσία. αλλά προσπαθούσε να σώσει μερικά πράγματα, οι ψηφοφόροι περίμεναν βολέματα, ρουσφέτια, φράγκα, δεν τα έκανε και ξανά μανά οι πασοκτζήδες έκαναν κουμάντο.

    αυτό ακριβώς εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνά...

    ναι αθηνά είμαι αντισμήναρχος. την καλημέρα μου στη μαμά σου. και ο μπαμπάς μου στην αεροπορία ήταν.

    ο γιος σου και ο γιος μου, μέλλον δεν έχουν. με βλέπω στο χωριό να φυτεύω πατάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. VAD

    όλοι την πληρώνουμε. και οι μισθωτοί, και οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα...

    κατά διαόλου πάει η χώρα. όσο για τα χρήματα άστα. μη χάσουμε τη χώρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παει και τελειωσε, θα πολιτευτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Coula

    βάλε υποψηφιότητα. εμείς θα σε βοηθήσουμε διαδικτυακά!

    μόνο βρε κορίτσι μου εσύ με τον γκόμενό σου το μέρφυ, όταν θα βάλεις υποψηφιότητα θα απαγορευτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ.ΤΙ ΡΟΛΛΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. DETSIS

    νίκο μου, το πράγμα είναι πολύ απλό. οι στρατιωτικοί είναι άτομα που στερούνται πολιτικών ελιγμών. ειναι πατριώτες αδιαμφισβήτητα, αλλά δεν κάνουν για πολιτική. τωρα τους ενώνει η φοβερή κατάντια της χώρας και τα χρήματα που χάνουν κάθε μήνα. όμως σε λιγο καιρό θα φανούν οι διαφορες τους γιατι βρίσκονται σε διαφορετικά πολιτικά στρατόπεδα και τώρα τους ενώνει η ανέχεια και η οικονομική δυσπραγία. βέβαια έχουν ξεκάθαρες πολιτικές θέσεις, είναι τιμιοι, ειλικρινείς, αλλά δεν το έχουν. είναι το μότο, είμαι στρατιωτικός και τα λέω τσεκουράτα. ε, αυτοί που μετά 35 χρόνια υπηρεσιας έμαθαν να διατάζουν και να στέκονται σούζα όλοι στο πέρασμα ενός στρατηγού θα ανεχτούν τις μαλακίες των δημοσιογρα΄φων που ρωτούςν οτι μπορείς να φανταστείς; καποιος θα ρίξει μια χριστοπαναγία και θα γίνει της κακομοίρας. έχουν αγνα κίνητρα αλλα στερούνται προύπηρεσίας στην πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπές, δές http://tatoo-buster.blogspot.com/?zx=580ff486b16fc2c2 και αμα θές, πές !!!

    γιατί οσο δεν μιλάμε, δεν βλέπουμε και δεν ........θα μας πούνε και μ@λ@κες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω ότι πρέπει πλέον να σταματήσουμε να μιλάμε τόσο πολύ για την κρίση, γιατί αυτό μπολοκάρει το μυαλό μας από του να προσπαθήσει να βρει λύσεις στα προβλήματά μας. Δεν έχω συνταγές για το τι πρέπει ινα κάνουμε, αλλά ο καθένας πρέπει να εστιάσει στο πώς θα βρει ένα τρόπο να επιβιώσει. Αν μιλάμε συνεχώς για την κρίση δεν θα μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό.

    Οι αλήτες που μας κυβερννούν συνεχίζουν τις μαλακίες (τουλάχιστον) όταν δεν κάνουν λαμογιές. Πρόσφατα βγήκε στο Opengov ανακόινωση μου ζητά βιογραφικά για το ΔΣ και τον Πρόεδρο Ν Ε Α Σ ανώνυμης εταιρίας (Οι άθλιοι εξακολουθούν να ιδρύουν νέες εταιρίες του δημοσίου...) για να διαχειριστεί τα αποθέματα υδρογονανθράκων (που Ι Σ Ω Σ ...βρούμε αν κάνουμε γεωτρήσεις!). Στο μεταξύ υπάρχουν σχετικές με τα πετρέλαια εταιρίες του δημοσίου, όπως η ΔΕΠ και άλλοι σχετικοί οργανισμοί που δεν έχουν καμία δουλειά να κάνουν! Είναι εντελώς ξεδιάντροποι! Και όπως είπε και η δικιά τους Βάσω Παπανδρέου ίδρυσαν 77 νέους οργανισμούς στα δύο χρόνια της διακυβέρνησής τους. ΦΩΤΙΑ τους χρειάζεται, όχι γιαούρτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. tatoo buster

    έριξα μια ματιά, αλλά προτιμώ τα τατουάζ χένας. άμα τα βαρεθώ φτιάχνω κάτι διαφορετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Heliotypon

    το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως έχουμε μουδιάσει ως λαός από τα απανωτά σοκ και γι αυτό δεν αντιδρούμε όπως πρέπει.
    όσο για τη δημιουργία νέων οργανισμών, είμαι σίγουρη ότι μέχρι ίδρυμα εκπαίδευσης πόκεμον θα φτιάξουν για να τακτοποιήσουν τους δικούς τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες