ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

23 Σεπ 2013

ΓΚΡΙΝΙΑ.




Ίσως να φταίει η κούρασή μου, αλλά σήμερα θα γκρινιάξω.
Και άσχημα μάλιστα.

Μένω σε μια υποτίθεται καλή γειτονιά της Αθήνας. Που ακόμα και αν ήταν από τις χειρότερες, ο κόσμος πάει σχολείο και μαθαίνει κάποια πράγματα. Όπως, ας πούμε, τις ώρες κοινής ησυχίας. Για όποιον δε γνωρίζει, οι ώρες κοινής ησυχίας είναι από τις 15:00 με 17:30 το μεσημεροαπόγευμα και 22:30 ως 07:00 το πρωί.
Ακόμα και αν στο σχολείο δε διδάσκονται αυτά, θες από το σπίτι του κάποιος, θες από την τηλεόραση, μαθαίνει ποιες είναι οι ώρες.
Ε, εδώ, υπάρχουν κάτι κωλόπαιδα, που 00:30 το βράδυ, κάνουν τόση φασαρία που ενώ μένω στον όγδοο, πετιέμαι από το κρεβάτι μου από την τρομάρα! Έχω μάθει όλα τα αστεία τους, τα αισθηματικά τους, τις σκοτούρες τους. Τόση φασαρία ούτε στο Σύνταγμα σε πορεία δεν έχει!

Οι περιπλανώμενοι κηπουροί. Κάθε πρωί, μα κάθε πρωί, ακούς:
Κοπρία, καστάνοχμα, λεμονίες, γαρδενίες, ορτένσιες, έχω. Γήπους γκαθαρίζω. Βεράντες νταγκτοποιώ! Μη νομίζετε ότι έγραψα λάθος. Έτσι ακριβώς τα φωνάζει με τη ντουντούκα ο γκημπουρόόόός!

Οι τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις 
από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Ότι ώρα να είναι, θα σου τηλεφωνήσουν και θα αρχίσεις να πατάς πλήκτρα στο τηλέφωνο για να βοηθήσεις μερικούς φοιτητές να κάνουν πτυχιακή!

Τα σήριαλ στην τηλεόραση. Επειδή έκανα δουλειές, δεν μπορούσα να διαβάσω, οπότε για να έχω παρέα, έβαζα τηλεόραση. Έξω να σκάει ο τζίτζικας και μεις να βλέπουμε χριστουγεννιάτικα κάλαντα! Τόσο ηλίθιοι αυτοί στα ιδιωτικά κανάλια;
Άσε αυτό το ρετιρέ. Έλεος. Άλλη μια φορά να ακούσω την τσιρίδα της Γιουλάκη και θα μου ρθει ντουβρουτζάς! Σιγά μην υπάρχει φαν κλαμπ της εκπομπής αυτής. Πρέπει να είναι πολύ άρρωστα τα άτομα αυτά!

Αυτά. Μπορεί να φταίει η κούρασή μου και για αυτό να γκρινιάζω. Αλλά ούτως ή άλλως αυτά με ενοχλούν!



25 σχόλια:

  1. οι ώρες κοινής ησυχίας είναι μεγάλο πρόβλημα!
    κανείς δεν τους τηρεί...άσε που όταν θελουν αυτοι ησυχία και τολμησεις εσυ και περπατησεις στο διαμέρισμά σου σου κάνουν αμέσως παρατήρηση!
    εγω δεν άντεχα το Ρετιρέ και τότε που παιζόταν...σε όλες τις ελληνικές σειρές σκούζουν!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ πόσο σε καταλαβαίνω νάσια μου...
      και δεν έγραψα για τα μαλακισμένα που αργά τη νύχτα, περνούν με τα σκέιτ στην κατηφόρα του δρόμου μου. είναι και μονόδρομος και τον πέρνουν αντίθετα. θα τα χτυπήσει κανείς και θα τρέχει ο άνθρωπος. είανι και ολόκληρα γομάρια. πάνω από τα είκοσι και καμιά δεκαριά μαντραχαλαίοι κάθε νύχτα παίζουν. το τι φανάρι από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα έχουν σπάσει, δε λέγεται!!!

      Διαγραφή
  2. γκρινιαρουλαααα χιχιχιχ. ειναι και γλυκια η γκρινια καποιες φορες, θα μπορουσε δηλαδη και να ειναι, γιατι οχι;

    ολοι τη περναμε καποια στιγμη.

    να εισαι καλα! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι φάση ρε κοπελιά; εγώ μόνο γκρινιάζω. ολα μου φταίνε. μάλλον εγώ είμαι η παράξενη, αλλά βλέπω πως πολλοί συμφωνούν μαζί μου και έτσι συνεχίζω να γκρινιάζω!!!

      καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Άχου, αυτή η γαϊδουριά με τη φασαρία, με βγάζει κι εμένα από τα πούπουλά μου!
    Και -δεν ξεύρω αν είναι ιδέα μου- αλλά το πράμα χειροτερεύει. Που σημαίνει ότι οι όποιες αστικές συνήθειες είχαμε ως κοινωνία αναπτύξει, έχουν χαθεί ολωσδιόλου! Κανένας σεβασμός δυστυχώς!

    Την καλημέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σεβασμό διδάσκεσαι από το σπίτι και το σχολείο πτηνό μου. τα σχολεία είναι κατά διαόλου και οι οικογένειες απούσες για να βγάλουν τον επιούσιο. οπότε αναθρέφει η τηλεόραση αναίσθητα γαϊδούρια!

      φιλιά πολυταξιδεμένο πτηνό!

      Διαγραφή
  4. μαρή σε άδεια εισαι τι γρινιάζεις?
    1. δεν μένεις σε καλό προάστιο. τα καλα προάστια ειναι το Ψυχικό η Φιλοθέη και η Εκάλη. τα υπόλοιπα...
    2. Βάλε διπλά τζάμια να μην σ' ενοχλεί η φασαρία. εμεις αυτό καναμε για πολλοί λόγοι
    3. Δεν σου είπε κανείς να ανοίξεις τηλεόραση για παρέα. Βάλε μουσική
    4.. σταματα να γκρινιάζεις αυτό ειναι δικό μου προνόμιο!!!!
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρώτον, έχω διπλά τζάμια και είμαι και στον όγδοο όροφο. αλλά άμα ουρλιάζει ό άλλος η φασαρία φτάνει και στον όγδοο.
      δευτερον, σιγά μην πάω στην κηφισιά που έχει μαμούνια. εδω δεν πάω στο σπίτι στο διόνυσο γιατί έχει ζωύφια...
      την τηλεόραση την έχω μουγκή. μουσική ακούω από το λαπιτόπι.
      θα γκρινιάζω. παιδί είμαι ζηλεύω...

      Διαγραφή
  5. Ο έξυπνος ο άντρας μου έχει αγοράσει σπίτι σε μια παλαιολιθική πολυκατοικία που μόνο για οικογένεια δεν κάνει κι ετσι τα υπόλοιπα διαμερίσματα τα νοικιάζουν κυρίως φοιτητές. Αποτέλεσμα: Χατζηγιάννης μεσημεριάτικα ή βραδυάτικα, τακουνάρες να χτυπάνε τα χαράματα, ζευγάρια να σκυλοβρίζονται πίσω απ τον τοίχο που είναι το κρεβάτι μας στις 4 το πρωί, ανακαινίσεις και εργασίες κάθε σεπτέμβρη για να βρουν νοικάρηδες. Καλά για τα τηλέφωνα και τους παλιατζήδες δεν το συζητώ. Αυτός βέβαια το βλέπει χάρμα και λέει ευτυχώς που δεν πήρε ενα δίπλα στο καμπαναριό ή ενα τόσο μικρό που το πλυντήριο έμπαινε στο μπαλκόνι! Ηθελα κι εγω να γκρινιάξω για τους θορύβους (και το ίδιο το σπίτι) γιατί εχω αρχίσει να τα παίρνω αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε λοιπόν, κοπελιά, με νιώθεις!!!
      το σπίτι είναι όπως το ήθελα, αλλά η γειτονιά τα τελευταία χρόνια έχει γίνει... άστα!

      Διαγραφή
  6. Ειδικά για την ώρα κοινής ησυχίας σε νιώθω απόλυτα. Σήμερα στις 4:00 ο από-δίπλα αποφάσισε να κάνει Γενική. Ναι... Πλύσιμο πιάτων, σκούπα, συμμάζεμα, μέσα έξω συρτάρια, μετακινήσεις επίπλων! Στις 5:30 δεν άντεξα και πήγα να του κάνω παρατήρηση γιατί έχουμε και μια εξεταστική εμείς και τι γυρνάει και μου λέει; "Καλή επιτυχία με την εξεταστική αλλά τι να κάνουμε, πρέπει να φύγουμε σε 2 ώρες για ταξίδι και έπρεπε να καθαρίσουμε"

    Λες και χθες όλη μέρα δεν μπορούσε να καθαρίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε πουλάκι μου, σε ποια σχολή είσια που δεν έχουν απεργία οι γραμματείες και έχεις εξεταστική;
      πάντως μπράβο σου που διαβάζεις. να σε χαίρεται η μανούλα σου!

      Διαγραφή
  7. Ε όχι και γκρίνια αυτό! Για ρώτα τον κ. Μήτσο να σου πει για μένα, να δεις τι εστί γκρίνια!!!
    Αλλά σε καταλαβαίνω. Ειδικά όσον αφορά τα παιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι ήξερε ο ηρώδης φιλενάδα....
      να μου φιλήσεις τον άγιο μήτσο και να μην τον πρήζεις!
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Δίκιο έχεις να διαμαρτύρεσαι! Αλλά αυτά είναι θέματα πολιτισμού που δεν τον έχουμε σάν λαός....
    Συγνώμη αλλά διαμαρτύρομαι καί εγώ γιατί δεν έρχεσαι καρδίτσα....Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έμπλεξα χρήστο μου.
      πάντως όταν έρθω, θα σε ειδοποιήσω!

      Διαγραφή
    2. Έρχομαι Ρία πως λένε πάει ο μωάμεθ στο βουνό...Παρασκευή Αθήνα 5 Μέρες και βλέπουμε...Χρήστος

      Διαγραφή
  9. τι να λέμε..
    εδώ έχουμε ΕΝΑΝ αλλά κάνει για καμιά δεκαριά "κωλόπαιδα"..
    και μάλιστα, πρόκειται για νεόπλουτο, να νοικιάζει εγκαταστάσεις μουσικής και να βαράει όλη την πχιότητα της λαϊκής μουσικής (?) κουλτούρας (!)

    και αφού δεν σταματάει ούτε στις 3 το πρωί, να καλείς τα "όργανα της τάξης" να περνάνε και μόλις φεύγουν 20 μέτρα να ανεβάζει ένταση πάλι ο άνθρωπας..

    και μετά να σε αγνοούν εντελώς τα "όργανα"..

    στο είπα οτι θέλω να πάω να ζήσω σε μια σπηλιά?

    έ, δεν έχω άδικο νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βέβαια δεν έχεις άδικο!
      νόμιζα ότι στα προάστια θα είναι ο κόσμος πιο διακριτικός. αλλά μάλλον έκανα λάθος.
      τι περνάς και συ!!!

      Διαγραφή
  10. 'Ετσι, κόρη μου, πέστα να εκτονωθείς. Αν τα κρατήσεις μέσα σου θα σε βλάψουν... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ τα λέω. αλλά και που τα λέω, μήπως αλλάζει κάτι;
      πάλι με την ίδια φασαρία θα κοιμηθώ απόψε!!!

      Διαγραφή
  11. Σέβομαι απόλυτα τις ώρες κοινής ησυχίας . Προφανώς και δεν είναι ότι καλύτερο να δουλεύεις το πρωί και το προηγούμενο βράδυ ξημερώματα να ακούς παντός φύσης θορύβους . Ωστόσο εγώ σε αντίθεση με εσάς , επειδή οι τοίχοι μου είναι χαρτί , έχω ακούσει ΤΑ κραξήματα για το θόρυβο που δήθεν προκαλώ σε ώρες κοινής ησυχίας ο οποίος είναι της φύσης περπατάω με τα παπούτσια μέσα στο σπίτι ακούγονται τα βήματα , μετακινώ την καρέκλα να τη βάλω κοντά στο γραφείο ακούγεται . Προχθές είχα ανοικτή την πορτα 1 το βράδυ έτοιμη να φύγω με τα σκουπιδια στο χερι και σκονταύτω στο τραπεζάκι . Αποτέλεσμα ήταν παρατήρηση από τον φίλτατο γείτονα οτι μετακινώ πράγματα . Άλλο περιστατικό ήταν να έχω 2 φίλες σπιτι , να μιλάμε σε τόνους κανονικους , δεν ουρλιάζαμε δα , μόλις 12.30 το βράδυ . Αποτέλεσμα παρατήρηση . Εγώ τι να πω που αισθάνομαι τόσο αβολα πλέον που στο φόβο να μην το ξυπνήσω στις σκάλες πάω με μύτες και με στο σπίτι βγάζω αμέσως παπούτσια .Δεν συζητάω για μπανιο βράδυ μετά τις 12 ή μετακινήσεις στο σπίτι . Παρεμπιπτόντως είμαι φοιτήτρια . Αν κάποιος θεωρεί ότι οι φοιτητές κάνουν τους τρελούς θορύβους από μουσικές και τα σχετικά , στη δική μου περίπτωση σεν ισχύει γιατί προσπαθώ να σέβομαι τις ώρες κοινής ησυχίας αν και δεν τα καταφέρνω παντα . Αυτη τη στιγμη στο σπίτι μου ούτε να περπατήσω δεν μπορώ . Παρόλα αυτα το ροχαλητο του γειτονα αυτού και τις πρωινες ροχαλες μια χαρά τις ακουω . θεωρώ οτι μπορεί κανείς να κάνει ότι θέλει στο σπίτι του και τα χαράματα αν δεν μπορεί να κοιμηθει αρκεί να μην κάνει εκκωφαντικούς θορύβους .Εγω και σε κανονικη ένταση να μιλησω δεν υφίσταται . Ακούγονται τα πάντα. Εγω την πληρώνω για την χάλια ηχομόνωση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά - 2017 πλέον - εύχομαι, με υγεία, και τα επαρκώς, απαραίτητα. Εδώ και δύο εβδομάδες, περίπου, σε μια γειτονιά, στον Νέο Κόσμο, στην Αθήνα, είναι κάποιος, σε κάποια πολυκατοικία -κοντά μου, δεν έχω εντοπίσει ακόμα, που- που τα σαββατοκύριακα, βάζει συνεχόμενα, μουσική, πάνω από 24 ώρες, και τις καθημερινές, κάπως περιορισμένα. Το θέμα είναι, πως το γκάπα γκούπα -γιατί παίζει μόνο αυτά, που μοιάζουν με κάτι συνεχόμενο- δεν με αφήνει να κοιμηθώ, τις νύχτες. Δεν θέλω να αγοράσω ωτασπίδες ή να μετακινήσω το κρεβάτι σε άλλο δωμάτιο, για να του κάνω την χάρη, να με αφήσει ήσυχο. Το θέμα είναι πως κανένας, δεν διαμαρτύρεται. Ούτε από την δική μου πολυκατοικία, ούτε από τις άλλες. Διαφορετικά θα είχε πάψει η φασαρία. Χρήματα δεν υπάρχουν για μηνύσεις, ούτε θα το έκανα, γιατί είμαι πράος άνθρωπος και δεν θέλω κόντρες ή προβλήματα, ιδίως με τρελούς. Η Θεία δίκη, δεν βλέπω να λειτουργεί, αλλά αν ίσχυε, φυσικά, δεν θα συνέβαιναν τόσα κακά, πράγματα, γενικώς. Ίσως ο μόνος τρόπος, είναι να τον κάνω ρεζίλι, με τα γραφόμενα μου, και αυτός είναι ένας ακόμη, λόγος, που γράφω και εδώ. Προβλήματα φυσικά, είχα και έχω, και με τους δικούς μου, γείτονες, όπου, τους έκανα ρεζίλι, και κάπως ησυχάσανε. Αυτά από εμένα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες