ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

17 Σεπ 2013

ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΟΚΟΡΙΤΣΟ




Χάθηκα. Το ξέρω. Έχω όμως εξαιρετική δικαιολογία.
Μου καρφώθηκε από το Μάιο, να βάψω τη βιβλιοθήκη. Ουδέν το περίεργο. Μου καρφώθηκε να το βάψω το δωμάτιο μόνη μου.
Και θα μου πείτε πως μου ήρθε τοιαύτη φαεινή ιδέα.
Γιατί δεν ήθελα να με πιάσουν κορόιδο.
Φέρνω δυο ελαιοχρωματιστές να δουν το δωμάτιο και να μου δώσουν προσφορά. 300 ευρώ. Μάλιστα! Για δυο τοίχους και έναν μισό!
Βγάλε 70 ευρώ τα υλικά, 230 ευρώ για 30 τετραγωνικά τοίχους. Τους υπολόγισα. Έρχεται το τετραγωνικό να στοιχίζει 7,666 ευρώ. Σιγά ρε μάγκες!
Τι σπουδάσατε για να παίρνετε τόσα χρήματα το τετραγωνικό;
Άσε που αν ερχόταν ελαιοχρωματιστής, θα έπρεπε να βγάλω τα πράγματα του δωματίου σε μια μέρα, θα είχα βοήθεια βέβαια, αλλά  δε θα προλάβαινα να περάσω από δικαστήριο ότι θα είχε μέσα το δωμάτιο.
Έτσι πήρα τη μεγάλη απόφαση, και άρχισα μόνη μου σιγά σιγά να αδειάζω το δωμάτιο. Μου πήρε μια βδομάδα αλλά το έκανα εξαιρετικά ξεκούραστα. Μετά έφυγα διακοπές.
Γύρισα, βοήθησα 
τη μαμά μου και μετά αποφάσισα πως ήταν καιρός να τακτοποιήσω και το άδειο δωμάτιο.
Έπρεπε όμως να ξέρω τι θα κάνω.
Κάνω μια ιδιαίτερα λεπτομερή έρευνα στο ίντερνετ και κατέληξα στο χρώμα, το είδος, την ποσότητα, τα απαραίτητα υλικά.
Και γράφω κατάλογο, ο οποίος δεν ήταν και μακροσκελής και πάω στο Praktiker. Αποφασισμένη όμως!
Μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα με βοήθησε να πάρω ότι ήθελα. Και τα κουβαλάω σπίτι. Και τα πάω στο δωμάτιο. Και ξεκουράστηκα για το υπόλοιπο της μέρας

Την Τρίτη που μας πέρασε λοιπόν, ξύπνησα από νωρίς. Φρεσκάρισα τις γνώσεις μου, είδα και μερικά βίντεο για το πώς βάφουν και έφτιαξα ένα δυνατό παγωμένο φραπεδάκι.
10:10 ξεκίνησα να καλύπτω με χαρτοταινίες ότι δεν έπρεπε να βαφτεί. 10:30 άρχισα τις προσπάθειες να ανοίξω το χρώμα. Μου πήρε ένα δεκάλεπτο. Τι φοβούνται; Μήπως σηκωθεί το χρώμα και φύγει; Δε φεύγει. Λάλησα, αλλά τα
κατάφερα και θα σας πω και πως. Με το σκουπ του παγωτού της taperware χιλιοστό χιλιοστό να προσπαθώ να ανοίξω το καπάκι να τραβηχτεί λίγο πιο πάνω ώστε να το τραβήξω να το βγάλω. Και το έβγαλα. Επιτέλους δηλαδή! Το ανακάτεψα με το ξύλινο που είχα για τα τηγάνια τα τεφάλ και ξεκίνησα. Και έκανα με το πινέλο τα κοψίματα (όχι, να το δείτε, έμαθα και ορολογία!), μετά πήρα το μικρό ρολάκι και έκανα τις μικρές επιφάνειες και πίσω από το καλοριφέρ και ήρθε η ώρα να ξεκινήσω με το μεγάλο ρολό!
Εννοείται, πως δεν έσταξα σταγόνα κάτω. Όλα λαμπίκος!
Και ξεκινώ με το 
μεγάλο ρολό. Κάνω τον έναν τοίχο και το μισό μισό και τελειώνει το πρώτο δοχείο με το χρώμα. Μου πήρε, χωρίς υπερβολή παιδιά, 40 λεπτά να τελειώσω το άνοιγμα του δεύτερου κουτιού. Το ανακάτεψα καλά και αυτό και συνέχισα τη δουλειά μου. Στις 12:40 είχα τελειώσει τα πάντα. Και καταπληκτική δουλειά. Επαγγελματική όσον αφορά από τα σοβατεπιά και πάνω.
Γιατί όσον αφορά από τα σοβατεπιά και κάτω… γάμησέ τα!!!
Δεν είχα δει στα βίντεο να στρώνουν κάτω χαρτί. Ούτε το διάβασα στα ενημερωτικά.
Και την πάτησα…
Διότι το μεγάλο ρολό, όταν ανεβοκατεβαίνει στον τοίχο, πιτσιλάει. Και αφήνει κάτι πιτσιλιές μικρές μικρές παντού. Γύρω γύρω από τους τοίχους, το πάτωμα, είχε γίνει λευκό από μικρές πιτσιλιές!
Περιμένω να στεγνώσουν οι τοίχοι, βγάζω τις ταινίες, καθαρίζω τις μπρίζες και τα κουφώματα, τα τζάμια και τις ντουλάπες και έπεσα ξερή. Ήταν μόνο τέσσερις το απόγευμα. Πονούσα παντού. Γιατί όταν είσαι πάνω στη σκάλα, όλο το σώμα και όλοι οι μυς λαμβάνουν μέρος στην ισορροπία μας. Και έπεσα ξερή για ύπνο. Καλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε πανηγυρικά. Ένιωθα φοβερή ικανοποίηση. Και κοιμήθηκα σαν πουλάκι παρά την κόπωση τη σωματική.
Όπως καταλάβατε δεν αναφέρθηκα καθόλου στο πώς αφαίρεσα τις πιτσιλιές. Γιατί τις άφησα για την επόμενη ημέρα. Ναι ναι ναι, τις άφησα να στεγνώσουν καλά καλά για νιώσουν και αυτές για μερικές ώρες το μεγαλείο της ύπαρξής τους!
Την Τετάρτη το πρωί, έφτιαξα πάλι ένα παγωμένο και δυνατό φραπεδάκι, γέμισα νερό μια λεκανίτσα, πήρα το σφουγγάρι της κουζίνας, και έπεσα στα τέσσερα. Ω ναι, γονάτισα στο πάτωμα και με το σφουγγαράκι τρίψε τρίψε έβγαλα όλες, μα όλες όμως, τις πιτσιλιές. Περίμενα μέχρι τις δυο το μεσημέρι να τελειώσω, αλλά μου πήρε ως τις έξι το απόγευμα. Τελικά έκανα ένα πάτωμα να σου χυθεί το γάλα και να το πιείς από κάτω!
Κούραση; Πόνος; Ταλαιπωρία; Μη στο συζητώ. Πονούσε το δεξί το χέρι, τόσο, που πήρα δυο παυσίπονα. Ο δικέφαλος ο δεξιός ακόμα πονάει. Το αριστερό χέρι που στηριζόμουν, πρήστηκε και ακόμα να ξεπρηστεί. Τα γόνατά μου και ιδιαίτερα το πονεμένο, υπέφεραν. Όταν σηκώθηκα, έβλεπα μυγάκια. Έκανα ένα καυτό μπάνιο και έπεσα ξερή. Επιεικώς ξερή. Την επομένη δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Δεν έβρισκα  θέση να με ανακουφίζει από τους πόνους. Και είχα και τα κουνούπια να με κάνουν μεζέ. Ευτυχώς η κολλητή, μου είχε φέρει μια μυγοσκοτώστρα, τη φόρτισα και τα μακέλεψα τα αιμοδιψή τέρατα με την ηλεκτρική μου ρακέτα!
Την επομένη άρχισα να γεμίζω το δωμάτιο. Ακόμα δεν έχω τελειώσει, αλλά δεν πειράζει. Θα μου φάει κανένα μήνα να ξανακάνω το βομβαρδισμένο χωριό της Συρίας, σπίτι, αλλά θα είναι κουκλί.

Αυτά. Πάω να βάλω το πονεμένο μου κορμί σε ένα κρεβάτι να ξεκουραστεί.

υ.γ. οι πιτσιλιές είναι έτσι μικρές όπως αυτές που έχω στο στήθος μου και αυτές δε βγήκαν από το τρίψιμο στο μπάνιο. έτσι κατάλαβα πως θα κουραστώ να τις βγάλω από το πάτωμα και γι αυτό το άφησα για την επομένη το καθάρισμα του πατώματος!
 

26 σχόλια:

  1. καλη ξεκουραση ευχομαι και καλη απολαυση της φρεσκοβαμμενης πλεον βιβλιοθηκης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ να ξεκουραστώ, αλλά με τόσες δουλειές, χλωμό το βλέπω. άλλαξα χρήση στο δωμάτιο. αλλά έγινε όπως το ονειρευόμουν!
      ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. το βάψιμο είναι αρκετά κουραστικό για εμάς τις νοικοκυρές(έβηξε κανείς;)για το καθάρισμα και την τοποθέτηση των πραγμάτων μετά......καλά χριστιανή μου δεν σου κόβει ντιπ;;; μα ντιπ;;;μα να μη στρωσεις κάτι;; πρέπει να στο δείξουν για να το καταλάβεις;;;
    πάντως πολλά μπράβο που το έβαψες μόνη και δεν έγινες ένα με την μπογιά!!
    Για το Καλοκαίρι που θέλω να βάψω σε κλείνω από τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε λες τίποτα από κούραση νάσια μου!
      και το καθάρισμα είναι εξουθενωτικό.
      γιατί να στρώσω; έκανα τα κοψίματα με πινέλο, έβαψα με το μικρο ρολό. σταγόνα δε λέρωσα. πουθενά. που να φανταστώ πως το κωλορολό το μεγάλο που είχε τα τριχάκια θα έσταζε; μου το είχε πει κάποιος;
      αν εξαιρέσεις τις πιτσιλιές που είχα, τα χέρια μου ήταν ολοκάθαρα. δε μουτζουρώθηκα και δε μουτζούρωσα πουθενά!

      τι θες να βάψεις; εδώ είμαι!!!! σε δυο ώρες θα το έχω κάνει κουκλι!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! Εμ δεν μου ζήτησες βοήθεια, μπρίκια κολλούσα τόσα χρόνια;;;;
    Μπράβο πάντως! Θέλει υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγά, ούτε υπομονή ούτε χρόνο θέλει. θέληση θέλει!
      δεν ήξερα πως είχε κάνει και ελαιοχρωματιστής. τώρα θα το έχω υπ' όψιν μου!
      ευχαριστώ για το μπράβο!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ δημήτρη μου. να είσαι καλά.
      πείζω σαν ανθότυρο. έχω να τακτοποιήσω ένα ολόκληρο σπίτι και ξεκίνησα και γενική καθαριότητα όπως καταλαβαίνεις!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. και τι μαστόρια! φιλεναδα!!!
      σπέσιαλ. με παντοφλίτσα με τακουνάκι!!!

      Διαγραφή
  6. Το βαμμένο μπούστο είναι όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το βαμμένο μπούστο, είχε πολύ πλάκα γιατι το είδα στο μαύρο του υπολογιστή και καθάρισα την οθόνη. μετά είδα ότι κινιόταν και κοιτάχτηκα...

      Διαγραφή
  7. Ηρθα με την ησυχία μου να σε σκουντίξω.
    Μαρη γμ τον ελαιοχρωματιστή μου. Απο που ν' αρχίσω. Νοικοκυρά? μμ να το πεις της μανούλας σου. θα καταχαρεί. Βίντεο? ναι... χωρίς χαρτί κατω? μμμμ
    Μπογιατζή, θα σου βρίσκαμε.... φθηνό και καθαρο. Οι οποίοι αδειάζουν ολο το χώρο, ή τον καλυπτουν, στρώνουν χαρτιά κατω και οπου χρειάζεται. Κάνουν προσφορά και συγκρίνεις με ότι θέλεις. Και μετά. Το χρώμα στο φτιάχνουν τα χρωματοπωλεία. Ακριβώς οπως το έχεις ζητήσει.. δεν το ανακατεύεις εσύ. Απο που το πήρες... την εποχή του 68-70 που εβαφε ο θείος την Φερρών, μου θύμισες.
    Γμ τον μπογιατζη μου μέσα. Ασε κατω το πινέλο, πως εγινες έτσι.... πουαδερί και χωρίς αποχρωση. Κουράστηκες για το τίποτα δεν σ' αγαπάς, δεν σε φροντίζεις και αντε δεν θα σε πω τσιγγούνα. Αντε ορεξη είχες κι έκανες το κέφι σου. Αλλα αφου δεν ξέρεις, σιγά μην σου πω και μπράβο.....! Νοικοκυρά ειναι άλλο πράγμα, μετα σύγχωρήσεως. Καθείς εφ ω ετάχθη, λεει μια σοφή ρήση. Νοικοκυρές ειναι αυτές που απο τα γενοφάσκια τους, κάνουν τέτοιες εργασίες στα χωριά κι ασπρίζουν και άλλα τέτοια υστερικά. Μεις είμαστε κρινοδάκτυλες Μπουμπούδες! Και άντε να πιάσεις ενα πινελάκι να κάνεις μια λεπτομέρεια, άντε να βοηθήσεις να ελέγξεις που και πως θα μαζέψουν τα βιβλια και τα ρουχα και τις κουρτίνες. Ουφ τα είπα. Ξέχασα τίποτα Μπογιατζού μου? αντε να τελειώσει η άδειά σου, γιατί επικίνδυνη εισαι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλιστα κυρία μου βίντεο. και εκεί δεν έβαλαν χαρτί. και δε φαινόταν να πιτσιλάει. φταίει το ρολό. την άλλη φορά θα πάρω ρολό με αφρολέξ όχι με τριχίτσες!
      ο μπογιατζής θα έπαιρνε λιγότερα από 70 ευρώ; γιατί εμένα τόσο μου στοίχισε!
      το χρώμα το ήθελα λευκό. δε χρειαζοταν κάτι αλλο.
      οι πιτσιλιές δεν ήταν στο πρόγραμμα και αυτές με χάλασαν. δε λέρωσα πουθενά αλλού και δε λερώθηκα καθόλου από μόνη μου. πιτσιλιστηκα βέβαια, αλλά καλά να είμαι!
      εντάξει νοικοκυρά δεν είμαι, αλλά άμα θέλω γίνομαι και το απέδειξα. γιατί μπορεί να το έκανα το πάτωμα χάλια, αλλά μόλις το καθάρισα ήταν κουκλί. εκεί φαίνεται η νοικοκυρά. από το αποτέλεσμα κρίνεται!!!

      η άδεια τέλειωσε. η γενική καθαριότητα δεν τέλειωσε. άσε έχω να γλείψω όλο το άλλο σπίτι τώρα!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. μετά από αυτό, φίλε μου, φτιάχνω συνεργείο και έρχομαι στο ξενοδοχείο να το βάψω. ειμαι και καλή και γρήγορη και φτηνή!!!!

      Διαγραφή
  9. Άντε με ένα καλό γαμπρό Νοικοκυροκοριτσο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρών. Ερασιτέχνης βαφέας. Έχω σύνεργα, όρεξη και γνώση (που λέει ο λόγος). Αν έχεις και (καλή) παρέα, το βάψιμο αποκτά άλλη σημασία και απογειώνεται! Το επόμενο καλοκαίρι έχω βάλει σκοπό να βάψω το τεράστιο σαλόνι μου με τα εκατομμύρια μπιμπελό και τα χιλιάδες κάδρα. Δύσκολη αποστολή. Πολύ δύσκολη.

    Επομένως, μπράβο σου που έβαψες μόνη το δωμάτιο. Αλλά παραδέξου ότι την φώτο την έβαλες για νας μας αποπροσανατολίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη φωτο την έβαλα για να μην προσέξετε το πάτωμα που ήταν ολο πιτσιλιές. θες πιτσιλιές, δες στο μπούστο. στο πάτωμα θα πάθαινες επιληπτική κριση!
      θα έρθω να σε βοηθήσω του χρόνου το καλοκαίρι. εσύ μόνο να ανοίγεις τα κουτιά θέλω. τα άλλα τα κάνω εγώ. έχω πάρει το κολάι!!!

      Διαγραφή
  11. Έχω εντυπωσιαστεί λέμε! Αλλονών τα χέρια πιάνουν, τα δικά σου φάβουν κι'όλας...

    Κρίμα πάντως να μην έχεις και μια κόρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες τι χάνεις; γιο έχω και κούκλο και παίδαρο. το γέλιο που έκανε δε λέγεται όταν του είπα τι έπαθα.

      και στρατηγίνα και μπογιατζού. δυο σε ένα! σαν το σαμπουάν ένα πράγμα!

      Διαγραφή
  12. Ωραίες οι πιτσιλιές στο μπούστο! Ταιριάζουν και με το διαμάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αναδεικνύουν φιλενάδα. είναι να μην το έχεις να είσαι νοικοκυρά!!

      Διαγραφή
  13. Πόσο όμορφα όμως νιώθεις όταν απολαμβάνεις το αποτέλεσμα έτσι δεν είναι;
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες!
      ναι, η αίσθηση της δημιουργίας είναι φοβερή. και η ικανοποίηση ότι το έφτιαξα μόνη και κυρίως ότι το καθάρισα μόνη, γιατί το βάψιμο, σιγά το πράγμα είναι, το καθάρισμα ήταν κουραστικό!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες