ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

1 Σεπ 2013

ΟΔΗΓΙΕΣ...



…προς τους ναυτιλλόμενους, παρντόν, προς τους ταξιδεύοντες!

1ον, όταν ταξιδεύετε χρησιμοποιήστε νερό και σαπούνι. Όχι ως αξεσουάρ, ως μέσο απομάκρυνσης της βρώμας. Στην καθομιλουμένη, πλυθείτε. Κάντε μπάνιο. Ξεβρομιστείτε. Πως αλλιώς να σας το πω; Είναι άδικο για το διπλανό σας ή τον πισινό σας, ή τον μπροστινό σας να υποφέρει από τη δυσωδία σας. Πιστέψτε με, δε σας χρωστάει τίποτα ο έρμος ή η έρμη που είναι πλησίον σας να νομίζει ότι μπήκε στους κοιτώνες τριάντα ΟΥΚάδων μετά τη διαβολοβδομάδα!

2ον, όταν ταξιδεύετε, φοράτε ρούχα καθαρά. Τι και αν εσείς κάνατε το μπανάκι σας πρωί πρωί, αν φοράτε ρούχο που έχει να δει νερό από τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, το αποτέλεσμα είναι σαν την πρώτη παράγραφο της ανάρτησης!

3ον, την προηγουμένη του ταξιδιού σας, μην τρώτε φασόλια. Το πιάσατε το υπονοούμενο πιστεύω, δε χρειάζεται να το αναλύσω περαιτέρω…

4ον, την ημέρα που θα ταξιδέψετε, μη φάτε σκόρδο και τα παράγωγά του. Σκορδαλιά, σκορδοστούμπι, σκορδο-οτιδήποτε. Είστε βιολογικό όπλο. Κινδυνεύει ο κόσμος πέντε θέσεις μπρος και πίσω σας. Άσε το διπλανό και το παραδιπλανό ζευγάρι. Αυτοί είναι για εντατική θεραπεία από χημικά αέρια!!!

Υποθέτω πως καταλάβατε ότι ταξίδεψα με λεωφορείο!
Δεν ήταν η πρώτη φορά 
αλλά πιστέψτε με, θα μου μείνει αξέχαστη.
Όταν πήγα στη Ζάκυνθο, ταξίδευα πίσω από έναν κύριο μιας κάποιας ηλικίας που είχε να δει νερό η μασχάλη του από τα βαφτίσια του. Ευτυχώς το λεωφορείο ήταν άδειο και κάθισα τέρμα γαλαρία να γλιτώσω τη μπόχα. Παρεμπιπτόντως, έριξα και κάτι  ύπνους!!!
Όταν επέστρεφα, η διπλανή μου, μια κυρία σε όλα καθώς πρέπει, είχε φάει μάλλον μια αρμαθιά σκόρδα. Μύριζε από μακριά. Μιλάμε από το ΚΤΕΛ Ζακύνθου μέχρι το λιμάνι είναι πέντε λεπτά υπόθεση. Κόντεψα να πάθω ασφυξία. Μόλις κατεβήκαμε, έπιασα τον οδηγό και του ζήτησα βοήθεια. Μόλις κατεβήκαμε Κυλλήνη, με έβαλε και κάθισα πίσω του. Του είμαι υπόχρεη του ανθρώπου. Με έσωσε.
Και εκεί που καθόμασταν μια χαρά και κάναμε και το καλαμπουράκι μας με τον οδηγό, μας πιάνει μια μπόχα… κάποιος χώνευε τα φασόλια με το κρεμμύδι που  έτρωγε την τελευταία εικοσαετία. Πάτρα - Αθήνα, τη βγάλαμε με το κεφάλι σχεδόν έξω από το παράθυρο. Ευτυχώς ο οδηγός ήταν ωραίος τύπος και το διασκεδάζαμε.

Αυτά. Εντυπώσεις από τη Ζάκυνθο, στην επόμενη ανάρτηση.
Φιλιά!


34 σχόλια:

  1. Καλύτερα να πήγαινες με τα πόδια, που λέει ο λόγος!
    Θα αναμένω τις εντυπώσεις από την Ζάκυνθο!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και που να σας πω για το πλοίο. αυτό το αφήνω για άλλη ανάρτηση.
      καλό μήνα φιλενάδα. να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Δεν πήγαινες με το αυτοκίνητο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλύτερα που δεν το πήρα. γιατί οι δρόμοι στη ζάκυνθο είναι στενοί και οι ζακυνθινοί δεν οδηγούν και πολύ προσεκτικά. άσε που δεν ήξερα πως να πάω!

      Διαγραφή
  3. αναγούλιασα πρωινιατικα...........
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ τα διάβασες και αναγούλιασες, εγώ που τα βίωσα;;;
      αυτή με το σκόρδο τι να σου πω! μέχρι και ο οδηγός κατάλαβε γιατί με έβαλε αμέσως δίπλα του!

      Διαγραφή
  4. Εσύ μου λες για λεωφορειο,εγω το ζούσα για χρόνια στο αεροπλάνο,['αρε μόνο ενα επισόδιο,ο άλλος,τάχα μου κυριλές κιόλας,-samsonite,κομπιούτορας,tablet,ipod,ipad,άι στο διάλο-όλα φόρα παρτίδα στο τραπεζάκι της θεσης του-ε,πώς αλλιώς θα εντυπωσιάζαμε!-,έβγαλε και τα παπούτσια του,βρωμοκόπησε ο τόπος,μπόχα του σκοτωμού,να μην αντεχεται ούτε με μάσκα,ζητάω απ'την αεροσυνοδό να του πει να φορέσει τα παπούτσια και ο αφρικανός απαντά ειρωνικά:-Γιατί;Ενοχλείται ο λευκός κύριος;Κι όταν οι γύρω του συναφρικανοί του επιτεθηκαν αγριως για τη συμπεριφορά του,τότε κατάλαβα τι θα πει ενδοαφρικανικός εμφύλιος πόλεμος:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έβαλε τα παπούτσια του όμως ξανά; ή πετάξατε με αντιασφυξιογόνες μάσκες οι υπόλοιποι;

      Διαγραφή
  5. πω πω ασε... και μενα με το λεωφορειο μου εχουν συμβει διαφορα.. αλλα οχι τοσα πολλα μαζεμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ, σε έξι ώρες διαδρομή και λίγα πέρασα. και έξι η επιστροφή...
      όλοι χάλια περνάμε. γιατί πάμε με λεωφορείο ακόμη δεν έχω καταλάβει!

      Διαγραφή
  6. Δεν κατανοώ την έκπληξή σου. Μήπως πίστεψες στα λόγια των πολιτικών ότι, τάχα, γίναμε Ευρωπαίοι; Μα Αφρικανοί είμαστε και μάλιστα μπάσταρδοι, μιά και παριστάνουμε τους Ευρωπαίους με όλα τα καλούδια που αγοράσαμε (και εξακολουθούμε να αγοράζουμε) με δανεικά, ενώ στην ψυχή παραμένουμε Αφρικανοί και μάλιστα ανθρωποφάγοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν τους πίστεψα, αλλά ήλπιζα ότι όταν φοράς παπούτσι πράντα και κρατάς τσάντα τοντς, καλά θα έκανες να μην έτρωγες πέντε γαβάθες σκορδαλιά!
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Ναι, απο που σε φέρανε. Δεν ταξιδεύω ποτέ στην Ελλάδα, μα ποτέ... και μάλιστα με τα μέσα μαζική.
    Οταν πήγαμε στην Ινδία.. εεε δικαιολογεις μερικά.. ναι ναι τρε μπανάλ η Ελλάδα.. που πάτε...?
    Και δεν ταξιδεύω ούτε πιο κει χωρίς αυτοκίνητο. παναπεί, ούτε στο κέντρο της ΑΘήνας.
    μα ποιά ειμαι, η κοντέσ ντε πομπαντούρ.. οχι. το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικο να μην πηγαινω πουθενά στην ελλάδα.. πφ!!!
    κοντές ντε λα μουρμουρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο δρόμο για τη ζάκυνθο ένιωθα πως ήμουν στην ινδία. στο γυρισμό ήμουν σε πιο μεσανατολική χώρα...
      θα βρεθούμε απο κοντά να τα πούμε φιλενάδα. φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Ρία μου!!! Θα περιμένω εντυπώσεις από Ζάκυνθο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να έχεις πάντα ένα μαντιλάκι ποτισμένο με άρωμα και να το φέρνεις με τρόπο στην μυτούλα σου όταν υπάρχει μπόχα, όπως όλες οι σίκ κιουρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είχα τα μαντιλάκια μου με το αντισηπτικό που τα φτιάχνω μόνη μου.
      αυτά με έσωσαν!
      σιγά μη σκορπω΄το άρωμά μου είναι και πανάκριβο!

      Διαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω με την ανιψιά μου απο πάνω τη Μαλερόγατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που χάθηκες μαρή θεία; Όλα καλά;

      Διαγραφή
    2. που είσαι θεία;;; που χάθηκες γλυκιά μου; χαίρομαι που ξαναασχολείσαι με τα μπλογκ!

      Διαγραφή
    3. καλά μαλεράκο, την ίδια έκπληξη νιώσαμε με το σχόλιο της θείας!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα καλό μήνα! Περιμένουμε εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα τις έχετε ηφαιστιωνάκο μου!
      καλό μήνα και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχα. Πεθερούλα, απολαυστικότατη όπως πάντα!
    Περιμένουμε ανάρτηση και για το όμορφο νησί.
    Εγώ συνήθως αποφεύγω τα ταξίδια επειδή ζαλίζομαι.
    Τα'χω περάσει κι εγώ αυτά με τα λεωφορεία..
    Σε καταλαβαίνω..

    Φιλί ανοιξιάτικο (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!) από Μελβούρνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νυφούλα μου ετοιμάσου. θα έχεις και εξοχικό στη ζάκυνθο. με εντυπωσίασε το νησί αυτό!
      εγώ λατρεύω τα ταξίδια κοριτσάκι. ακόμα και οι ταλαιπωρίες τους, έχουν κάτι να σε κάνουν να τα θυμάσαι!
      φιλιά από την αθήνα που έχει αρχίσει να δροσίζει...

      Διαγραφή
  13. χαχαχα
    χθές μου ζητάει ένας τύπος να του κόψω νάυλον (είμαι σε μαγαζί) και βρωμούσε οινόπνευμα.. μου ήρθε να ξεράσω..
    μετά που έφυγε, τον είδα να κάθεται να πίνει μπύρες..
    λέω μέσα μου, καλά κρασιά!

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω τι τραβάτε και εσείς!
      τι καλά κρασιά, αυτός ήθελε κρεβάτι και ύπνο... μη σου πω και μερικές φάπες!
      να σου έρχεται ασθενής εννέα το πρωί και να μυρίζει ουίσκι να δεις εσύ!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν υποφέρετε η βρωμισιά! Δηλαδής χελόου, πόσο δύσκολο είναι να πάρει κανείς ένα σαπούνι και να μπει κάτω από τη ντουζιέρα; Αμ δεν ξεπερνιούνται οι καταβολές κάποιων από τα χωριά τους: τότες που οι γιαγιάδες και οι παππούδες πλένονταν μία φορά την εβδομάδα ή και σπανιότερα! Αλλά τότες είχαν και το ελαφρυντικό ότι δεν υπήρχε νερό και θερμοσίφωνας. Τώρα πια είναι η δικαιολογία τους;

      Διαγραφή
    3. πτηνό μου, άμα βλέπεις νερό και φεύγεις, είναι ένδειξη ψυχιατρικής νόσου. με τόση κατάθλιψη που κυκλοφορεί στον κόσμο, κανονικά δεν πρέπει να εκπλήσσομαι, έλα όμως που είμαι αισιόδοξος άνθρωπος!
      τώρα η απλυσιά είναι μόδα γιατί είναι πολυπολιτισμικοί!!!

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω να ακολουθήσουν τις συμβουλές σου κάποιοι, γιατί πραγματικά δεν υποφέρονται τα παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ φιλενάδα, αν δεν το έχουν να είναι καθαροί, τέτοιο δε θα συμβεί. η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά και μερικοί γεννιούνται γύφτοι!!!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Ρια! Πέρασες καλά μπράβο σου! Να προσέχεις της κακοτοπίες και τα γατάκια;
    Παρεπιπτόντα πάρε και ένα ζευγάρι επιηονατίδες μαζί σου για ασφάλεια!
    ΜΙΚΡΌς ΗΡΩΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή μήνα φίλε μου. αυτό με τις επιγονατίδες, έξυπνο είναι. δεν το είχα σκεφτεί! ωραία ιδέα!
      πέρασα καλά αλλά τα γατιά με εκδικούνται!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες