ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

27 Ιαν 2013

ΚΗΡΥΓΜΑ...



Χθες βράδυ, ήμουν με μια συντροφιά που ήταν και δυο φίλοι παντρεμένοι. Ο ένας ξέραμε πως ήταν στα πρόθυρα διαζυγίου. Και σήμερα χωρίζει και αύριο χωρίζει και να φεύγει από το σπίτι και να ψάχνει διαμέρισμα να είναι κοντά στο παιδί του και αυτό βαστάει τώρα ένα σχεδόν χρόνο.
Και μιλάμε για εξαιρετικό παιδί. Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, ο Πέτρος μου είπε πως αυτός θα παρέμενε στη σχέση του αρκεί να υπήρχε καλή θέληση από τη σύζυγό του, ακόμα και αν έκανε πολλές υποχωρήσεις, πάρα πολλές υποχωρήσεις γιατί είναι πολύ της οικογένειας και λατρεύει το παιδάκι του.
Χθες, λοιπόν, πειράζοντάς τον, τον ρωτάμε αν βρήκε διαμέρισμα.
-       Μπα, δε βρήκα, θα νοικιάσω ένα με το Γιώργο.
Και όλη η παρέα γυρνάμε και κοιτάμε το Γιώργο που ποτέ μέχρι τότε δεν είχε εκφράσει δυσαρέσκεια για το γάμο του.
Μας κοιτάει και ο Γιώργος και χαμογελάει.
-       Εντάξει δεν είμαι και να χωρίσω αλλά έχω και εγώ τα προβλήματά μου.

Ποιος γάμος δεν έχει προβλήματα; Ποιος είναι απόλυτα ευτυχισμένος; Ποιος δεν έχει φτάσει στο σημείο να σκεφτεί ότι κακώς παντρεύτηκε το συγκεκριμένο άτομο;

Όταν φύγαμε από εκεί που ήμασταν και με πήγε σπίτι μου ο Γιώργος, καθίσαμε στο αυτοκίνητο και συζητήσαμε. Είπαμε πολλά.
Και με αφορμή τις συζητήσεις που είχα χθες βράδυ, γίνεται αυτή η ανάρτηση!

Ο γάμος δεν είναι μπάλωμα να το ξεκολλήσεις, έλεγε η μακαρίτισσα η γιαγιά μου!
Είναι κατανοητό πως ειδικά εμείς οι στρατιωτικοί είμαστε και λίγο θύματα των αισθημάτων μας. Βλέπεις όλη την εβδομάδα είμαστε κλεισμένοι μέσα στη στρατιωτική σχολή και το μόνο που σκεφτόμαστε είναι το σαββατοκύριακο που θα συναντήσουμε το φλερτ ή το δεσμό μας. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα να εξωραΐζουμε καταστάσεις και να σχηματίζουμε γνώμη που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα για το έτερό μας ήμισυ! Και βγαίνοντας από τη σχολή, μετά την ορκωμοσία, αρχίζουν οι γάμοι και μετά από τρία τέσσερα χρόνια αρχίζουν τα διαζύγια!

Τα διαζύγια που συντηρούν ορδές δικηγόρων, τους οποίους προσωπικά τους έχω σε μεγάλη υπόληψη, δεν είναι μόνο των στρατιωτικών.
Και γιατί συμβαίνουν; Τι είναι αυτό που δημιούργησε την έκρηξη των διαζυγίων τα τελευταία τριάντα χρόνια;

Πρώτα πρώτα το γεγονός πως η γυναίκα ήταν πλέον εργαζόμενη και μπορεί να συντηρήσει τον εαυτό της και τα παιδιά της. Άρα δε χρειάζεται να υπομένει έναν άσχημο γάμο γιατί δεν είχε οικονομικούς πόρους.
Μετά, η βιασύνη των γάμων. Ερωτευόμαστε, περνάμε καλά στις διακοπές και πριν κλείσουν τρεις, έξι, εννιά μήνες, βρισκόμαστε παντρεμένοι και με παιδί στο φούρνο!
Έπειτα, το να απατήσει κάποιος ή κάποια το σύζυγό του, είναι πολύ εύκολο και ταυτόχρονα επικίνδυνο. Λίγο τα κινητά που μαρτυρούν τα πάντα, λίγο οι υπολογιστές, λίγο ο κόσμος, όλα μαθαίνονται. Καλοθελητές πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Και δύσκολα οι σημερινοί σύζυγοι καταπίνουν το κέρατο! Και θησαυρίζουν οι δικηγόροι.
Το πιο σημαντικό όμως είναι πως οι άνθρωποι δεν έχουν μάθει να συμβιβάζονται. Δεν έχουν μάθει να μοιράζονται, να υποχωρούν, να υπομένουν.

Ο γάμος δεν είναι αγώνας δρόμου να έρθει ο ένας πρώτος και ο άλλος δεύτερος. Πρέπει να τρέχουν χέρι χέρι. Τι θα πει ποιος έχει σκίσει τη γάτα; Τι θα πει ποιος είναι η κεφαλή της οικογένειας; Αυτά συνέβαιναν όταν η γυναίκα ήταν στο σπίτι. Τώρα εργάζεται, τώρα συνεισφέρει στο οικογενειακό ταμείο. Ίσως να έχει και το μεγαλύτερο μισθό.

Παρότι γυναίκα, θα δώσω μεγαλύτερη ευθύνη στις γυναίκες για τα διαζύγια. Κυρίως αν είναι μάνες.
Το ότι εργάζεσαι κυρία μου, δε σημαίνει πως παύεις να είσαι γυναίκα. Οι άντρες το μόνο που θέλουν είναι ζεστό φαΐ στο τραπέζι, σιδερωμένα ρούχα και γούτσου γούτσου! Θα μου πεις, και πολύ σωστά δηλαδή, θα δουλεύω στο γραφείο ως τις τρεις και μόλις θα γυρίσω στο σπίτι θα κάνω τη δούλα και θα του τα έχω όλα στο χέρι; Πιθανόν! Αν η δουλειά του είναι υπεύθυνη και δεν είναι οδηγός στα τρόλεϊ, ναι δεν πρέπει να έχεις απαιτήσεις.
Ξέρω γιατρούς εξαιρετικούς που δεν έχουν ιατρείο  γιατί η γυναίκα τους που δε δουλεύει κιόλας, έχει την απαίτηση μόλις γυρίσουν στο σπίτι να κάνουν δουλειές, να διαβάσουν τα παιδιά, να τα πάνε στις δραστηριότητές τους και πάει λέγοντας.
Όταν ο ένας από τους δυο στο γάμο έχει ένα απαιτητικό επάγγελμα και πρέπει να κυνηγήσει τη δουλειά του, θα πρέπει να έχει ηρεμία, θα πρέπει να είναι ήσυχος πως στο σπίτι του όλα πηγαίνουν ρολόι, κυρά μου όταν εσύ είσαι βοηθός μικροβιολόγου ή υπάλληλος στον ΟΤΕ, ναι θα τα κάνεις όλα!
Η αδερφή μου, ταγματάρχης του Ελληνικού Στρατού, αρχηγός της σειράς της, που σημαίνει πως θα γινόταν και ταξίαρχος εν ενεργεία, παραιτήθηκε γιατί ο άντρας της είναι καρδιοχειρουργός. Γιατί τα παιδιά της είχαν εξωσχολικές δραστηριότητες που έπρεπε μόνη της να τις διεκπεραιώσει. Κατάλαβε, πως όταν ο άντρας της κρατούσε τη ζωή του άλλου ανθρώπου στα χέρια του, δε θα έπρεπε να έχει άγχος να τελειώσει γρήγορα γιατί θα έπρεπε να πάρει τα παιδιά από τα αγγλικά ή το ποδόσφαιρο. Και έκανε αυτό που ήταν σωστό.
Όταν κυρά μου, ο άντρας σου πρέπει να είναι νηφάλιος για να σκέφτεται καθαρά και να καταλήξει τι έχει ο ασθενής, δεν μπορείς εσύ να τον βάλεις να βάλει πλυντήριο και να απλώσει τα ρούχα και να τα σιδερώσει. Αν δε θες να τα κάνεις, πάρε γυναίκα. Κόψε τη μανικιουρίστα και το σπα και πλήρωσε την παραδουλεύτρα.
Ξέρω καρδιολόγο που χώρισε γιατί θα πήγαινε στο πάρτυ της κουνιάδας του που είχε γενέθλια, όμως το απόγευμα στο ιατρείο του ενώ έκανε τεστ κοπώσεως σε ασθενή, αυτός έκανε έμφραγμα, τον μετέφερε στο νοσοκομείο, του έκανε επείγουσα στεφανιογραφία και αγγειοπλαστική και γύρισε σπίτι του στις δυο το πρωί. Η γυναίκα του, του είχε μαζέψει τα πράγματά του και τα είχε στην είσοδο της πόρτας. Τον πέταξε έξω και το σπίτι το είχε φτιάξει ο καημένος με τη δουλειά του. Έφυγε και καμαρώνει τη μαιζονέτα που χρόνια ονειρευόταν από μακριά! Μένει στο ενοίκιο!
Φίλη μου γιατρός, με σύζυγο γιατρό επίσης, έχει δυο παιδιά, ο άντρας της λέει πως το μόνο που θυμάται είναι πως τη μια μέρα έβλεπε τα νεογέννητα παιδιά του στο μαιευτήριο και ξαφνικά τα παιδιά του είναι έφηβοι και δεν ξέρει πως. Η φίλη μου είχε γίνει λάστιχο, και ας είχε εφημερίες, υπηρεσίες, ευθύνες.
Αυτές που δεν τα έχουν όλα αυτά, δεν μπορούν να συγκροτηθούν λίγο;
Εγώ, που σιχαίνομαι το μαγείρεμα, όταν ήμουν παντρεμένη, δυο φαγητά τη μέρα είχα, άλλο μεσημέρι, άλλο βράδυ! Και όταν συζούσα τον πρώτο καιρό, μαγείρευα και έμενα νηστική μέχρι να γυρίσει σπίτι ο γιατρός να φάμε μαζί. Όταν είδα πως το φαγητό που έφτιαχνα δεν το έτρωγε γιατί προτιμούσε τα σουβλάκια, έκοψα τις κακές συνήθειες!
Τι θα πάθεις αν γυρίσεις από το κομμωτήριο, που είσαι βοηθός πιστολάκι και μαγειρέψεις; Θα σου πέσει η μύτη; Τι θα πει ότι στο σπίτι είμαστε όλοι ίσοι; Το ίδιο σημαντικό είναι το λάθος το δικό σου που δε θα κάτσει το κρεπάρισμα στο κεφάλι της κυρίας, με το να πεθάνει κάποιος επειδή ο άντρας σου είναι αφηρημένος γιατί πρέπει να φύγει γρήγορα για να πάει τα παιδιά στο μπαλέτο;
Ξέρω άντρες που επειδή είναι δημόσιοι υπάλληλοι και η γυναίκα τους δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, έχουν αναλάβει το σπίτι οι ίδιοι γιατί σου λέει αυτή έχει ευθύνες, έχει εξέλιξη, εγώ τι θα γίνω, εξασφαλισμένη είναι και η εξέλιξή μου σταθερή και αργή. Τι έπαθαν; Έβγαλαν κέρατο ή ουρά;
Ρίξτε λίγο νερό στο κρασί σας. Ας κουραστείτε λίγο παραπάνω. Κερδισμένες θα είστε, θα το δείτε.
Έχετε την εντύπωση, άντρες και γυναίκες, ότι τα διαζύγια επιλύουν προβλήματα; Πιστέψτε με, όχι! Περισσότερα δημιουργούν. Δε λέω να σε δέρνει, να σε απατά, να είναι αλκοολικός ή τζογαδόρος, λέω όταν δεν υπάρχουν προβλήματα τέτοια.
Μου λέει ο Γιώργος πως τσακώνονται. Σώπα! Μόνο εσείς! Όλα τα άλλα ζευγάρια είναι μέσα στις γλύκες! Γιατί τσακώνεστε; Και μου λέει πως όλοι οι φίλοι του έχουν προβλήματα που ξεκινούν από τα οικονομικά.
Πρέπει να αναλύσετε αν οι καυγάδες προέρχονται από τα οικονομικά ή από τα προβλήματα της σχέσης.
Δε μιλάμε για τον ξένο, μιλάμε για τη ζωή σου. Κάτσε και κάνε μια εκ βαθέων συζήτηση. Τι προβλήματα έχεις με το ταίρι σου, όχι τι προβλήματα έχετε οικονομικά. Ποιος δεν έχει προβλήματα οικονομικά με τέτοια κρίση; Αν η σχέση περνάει κρίση, προσπαθήστε να τα ξαναβρείτε. Εσύ αυτήν που επέλεξες να γίνει μάνα των παιδιών σου και αυτή τον άντρα που αγάπησε. Σας ενώνουν πολύ περισσότερα από όσα σας χωρίζουν. Θυμηθείτε γιατί παντρευτήκατε…

Τέλος το κήρυγμα. Σεντόνι έγραψα, θα φωνάζουν μερικοί, όποιος όμως έχει το κουράγιο να το διαβάσει όλο, θα δει πόσο δίκιο έχω.
Φιλούθια!

41 σχόλια:

  1. Ενώ σκόπευα να γράψω για τον γάμο πιο γενικά, είδα ότι το πήγες αρκετά συγκεκριμένα οπότε θα κάνω μονο ένα μικρό point.
    Όταν λες πως οι δουλείες στο σπίτι είναι εξαρτημένη μεταβλητή (έ, είδες μαθηματική γνώση ) της σημαντικότητας της δουλειάς, θα ΠΡΕΠΕΙ να έχει συμφωνηθεί απο την αρχή. Διότι αν μπεί το ζευγάρι με την νοοτροπία "όλοι ίσοι" και μετά γυρίσει ο ένας και πει η δουλεια μου είναι πιο σημαντική οπότε κάνε κείνο, τότε ΜΠΟΥΜ. Και μόνο έτσι είναι τίμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος ξεκινά ιταλέ, το γάμο με συμφωνίες; κανείς!
      και πρέπει να ειπωθούν τα αυτονόητα;
      πρέπει δηλαδή ο καθένας να οριοθετήσει τη θέση του; υποτίθεται πως είναι νοήμονες και οι δυο και αντιλαμβάνονται τι γίνεται!
      τι να πει ο ένας; εγώ έχω δικαστήρια που μπορεί να κρατήσουν μέχρι το βράδυ; η πως εγω θα έχω νυχτερινές πτήσεις και θα λείπω; δεν ξερει ο άλλος τι δουλειά κάνει ο σύντροφός του; πρέπει να λέγονται τα πιο απλά πράγματα;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. "Ερωτευόμαστε, περνάμε καλά στις διακοπές και πριν κλείσουν τρεις, έξι, εννιά μήνες, βρισκόμαστε παντρεμένοι και με παιδί στο φούρνο!" Όταν τα πράγματα είναι έτσι κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο αυτονόητα, και αν κρίνω από την εκτίναξη των ποσοστών διαζυγίων μετα τον Β παγκόσμιο ( απο τότε που ο γάμος άρχισε να αφορά την αγάπη ), ναι κάποια πράγματα ΔΕΝ είναι τόσο αυτονόητα.

      Με τόσα ερωτηματικά ένιωσα την τακούνα να μου πατάει το λαρύγγι ασουμε

      Διαγραφή
    3. σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά ερωτευόμαστε και τη δουλειά που του προσφέρει το ίματζ που αγαπήσαμε. την οικονομική άνεση, το πρεστίζ, την κοινωνική θέση. τότε δε χρειάζεται να εξηγήσουμε τα αυτονόητα!

      έλα καλε, μόνο δωδεκάποντο ειναι το τακούνι μου. το πολύ πολυ να διαπεράσει τον καρίτσαυλο και να βγει από την άλλη!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα ρια θα συμφωνήσω μαζί σου για τον γαμο.....χρειάζεται και από τους δύο κότσια υπομονή και σεβασμός για να κρατηθεί ο γάμος....χρειάζεται δε και πάντα την δύσκολη ώρα ο ένας από τους δύο να κρατήσει τα μπόσικα.......μια φορά για μένα εκτός λίγων περιπτώσεων πάντα τρίτο πρόσωπο φταίει..να σαι καλά κυρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παναγιώτη, δυστυχώς δεν ειναι το τρίτο προσωπο που φταίει. σήμερα δεν έχουμε μάθει να κανουμε συμβιβασμούς. δεν έχουμε μάθει να δίνουμε ευκαιρίες στη σχέση μας. σήμερα είναι πιο εύκολο να χωρίσουμε από το να προσπαθήσουμε...

      για να ευθυμήσουμε: σε ένα διαζύγιο φταίνε και οι δυο και αυτός και η μάνα του!!!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω σε πολλα μαζι σου!
    Θα αποθηκευσω την αναρτηση, κι αν αποφασισω να παντρευτω..θα ερθω να την ξαναδιαβασω!

    φιλια πολλά

    Ομορφη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά, παντρέψου εσύ και θα στη στείλω με μέηλ.
      δυστυχώς αλήθειες λέω κούλα μου. αν και σε θεωρώ πολύ λογική να μην καταλαβαίνεις τα αυτονόητα! είσαι πολύ έξυπνη για να πέσεις στη λούμπα που περιγράφω!

      καλή ξεκούραση κούλα μου!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!
    ως φρεσκοπαντρεμένη δε μπορώ παρά να συμφωνήσω.
    Ο συμβιβασμός και η καλή διάθεση (εκτός όλων των άλλων που γράφεις) είναι σημαντικό κομμάτι της συνύπαρξης.
    Εμείς ακόμα προσαρμοζόμαστε καθότι στην ουσία δε μέναμε μαζί πριν...

    ξεκίνησα πρώτη τη δουλειά (είχα λιγότερη άδεια) και όταν γυρνώντας σπίτι έβρισκα πλυμένα πιάτα και στρωμένο κρεβάτι δε μπορούσα να μη χαμογελάσω...
    θέλει αρκετή εκπαίδευση ακόμα βέβαια :Ρ αλλά ξεκινήσαμε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να ζήσεις κοριτσάκι!
      χαίρομαι που υπάρχει καλή διάθεση και πρόθεση όλα να λειτουργήσουν. μου τα χαλάς που λες ότι ξεκινήσατε καλά. δηλαδή αν αύριο η δουλειά του είναι πιο απαιτητική από τη δική σου, τι θα κάνεις; θα έχεις απαιτήσεις; όταν θα σκοτώνεται μέχρι το βράδυ; θα πρέπει μετά να να σου κάνει και τις δουλειές; για σκέψου το!

      Διαγραφή
    2. ρία μου ευχαριστώ!
      εννοώ ότι ξεκινήσαμε καλά από την άποψη ότι τα είχε όλα έτοιμα στο σπίτι του αλλά τώρα που μένουμε μαζί προσπαθεί να βοηθήσει όσο μπορεί. Και αυτό το εκτιμω! αν μη τι άλλο είναι καλό να υπάρχει η πρόθεση!
      τώρα αν στο μέλλον τον πιάσει το σύνδρομο του πασά.. δεν ξέρω χαχα!

      Διαγραφή
    3. το σύνδρομο του πασά, οι μητέρες το επιβάλλουν στα παιδιά τους. ο γιος μου το ξέρεις ότι καθαρίζει τζάμια; θεωρεί χαζομάρα να καλέσω γυναίκα για τη δουλειά αυτή. βέβαια παίρνει αυτός τα φράγκα!

      καλά κάνει και καλά κάνεις. σημασία έχει να μπορείτε να επιλύετε τα προβλήματα εν τη γενέση τους!

      Διαγραφή
    4. μια χαρά ο γιος!
      να τον χαίρεσαι!

      Διαγραφή
    5. ευχαριστώ κοριτσάκι. και στα δικά σου!

      Διαγραφή
  5. A successful marriage requires falling in love many times, always with the same person.
    Ο πετυχημένος γάμος απαιτεί να ερωτευόμαστε πολλές φορές, πάντα με το ίδιο πρόσωπο.
    Mignon McLaughlin (1913 – 1983) Αμερικάνος δημοσιογράφος και συγγραφέας.

    Φαίνεται πως χωρίς να το επιδιώκω εφαρμόζω αυτή τη συμβουλή πάνω από 30 χρόνια ...
    Όλα ξεκίνησαν έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο παναγιώτη.
      φοβάμαι όμως ότι δεν αρκεί. πρέπει και αυτή να είναι ερωτευμένη με τον ίδιο άντρα κάθε μέρα!

      Διαγραφή
  6. Ο συμβιβασμός και ο σεβασμός στα θέλω του άλλου είναι το κλειδί, από το να ξέρεις τι θέλει μεχρι το τι τον πειράζει..
    σωστά τα είπες Ρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτός ο "αγώνας" για την πρωτιά;
    Σιγά τα ωά μανδάμ αν πρέπει να πας μόνη τα παιδιά στις δραστηριότητες τους΄.
    Στα spa δεν πας με παρέα!
    Αυτό δεν λέγεται σχέση αλλά κατάσχεση της ζωής του άλλου!
    Ρια μου φιλιά για το σεντόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς είναι γιαγιά. δε γίνεται να θες και την πίτα ολοκληρη και το σκύλο χορτάτο!!!
      πρέπει να κάνουν υποχωρήσεις και οι δυο πλευρές. κυρίως η πιο αδύναμη επαγγελματικά!

      Διαγραφή
  8. Εγώ δεν πιστεύω πως για να διαλυθεί ένας γάμος φταίει ένας.
    Για μια σχέση/γάμο/συμβίωση χρειάζεται δουλειά.
    Κι απ' τους δυο.
    Εχω συζήσει αρκετά χρόνια....έχω μια ιδέα....
    Τελευταία πολλά τα διαζύγια, το ίδιο και οι γάμοι που συντηρούνται γιατί 'βολεύουν'.
    Δε μου αρέσει η ευκολία που χωρίζουν σήμερα.
    Δε μου άρεσε και στις εποχές των γονιών μου που οι γυναίκες(ακόμα και όταν δούλευαν)δεν έφευγαν όσο άσχημα κι αν περνούσαν.

    Πολλά φιλιά Ρία μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς.
      χρειάζεται προσπάθεια και δουλειά και από τους δυο.
      μόνο που θα κουραστεί περισσότερο αυτός που επαγγελματικά ή δεν έχει προοπτικές ή είναι πιο χαλαρός!
      είναι εκπληκτική η δυσκολία με την οποία χωρίζουν σήμερα τα ζευγάρια. αλλά ο καθένας κοιμάται όπως στρώνει!

      Διαγραφή
  9. Εντάξει Ρία μου, καλά τα λες, δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται με τα διαζύγια.. στο σόι μου, 2 είχαμε, φταίγανε οι άντρες σε μας..
    Νερό στο κρασί και υπομονή, επιμονή, αγάπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως τα λες ηφαιστιωνάκο. υπομονή, επιμονή και αγάπη. μόνο που πρέπει να προσπαθούν και οι δυο!

      φιλιά καλέ μου!

      Διαγραφή
  10. Ρία μου χθες μίλησα με μια καλή φιλη στην κουβέντα ρώτησα για τις ανιψιές της...έμεινα άναυδη...δυο γάμοι δυο διαζύγια!!!! Η μια χώρισε στο χρόνο και η άλλη μόλις επέστρεψε από το ταξίδι του γάμου! Φυσικά και στις δυο περιπτώσεις υπήρχε τρίτο άτομο! Τι να πεις!



    καλά για τον γυμναστή τι να σχολιάσω μάνα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα σαφώς και είναι τρίτο άτομο...
      αλλά όταν τα ζευγάρια έχουν πέντε έξι χρόνια και παιδιά, τότε συνήθως χωρίζουν γιατί δε θέλουν ή βαρέθηκαν να προσπαθούν μονομερώς!

      για το γυμναστή, τι να πω και εγώ;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  11. Έτσι είναι. Θέλει δουλειά για να κρατηθεί ο γάμος. Και υπομονή. Και αμοιβαίες υποχωρήσεις. Δεν είναι ιστορία παίξε γέλασε. Ξέρεις πόσο αγώνα έχω κάνει για να μάθω τον κ. Μήτσο να φτιάχνει ομελέτα μετά από 30 χρόνια γάμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ τον προετοιμάζεις για να τον πάρω εγώ εκπαιδευμένο. εσύ δε λογαριάζεσαι. εκτελείς πρόγραμμα επιμόρφωσης γιατί δε θες ο πρώην άντρας σου να πεθάνει από ασιτία!!!

      Διαγραφή
  12. Το διάβασα όλο και όμως δεν έχω διαφωνήσει περισσότερο με ανάρτηση που έχω διαβάσει. Δε ζούμε στην εποχή των σπηλαίων να είναι η γυναίκα στο σπίτι και το μόνο που να την νοιάζει είναι να έχει ζεστό το φαί στον πασά. Επίσης δε βρίσκω το λόγο να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά εάν δεν προλαβαίνεις. Τα παιδιά έχουν ανάγκη και από τους δυο γονείς. Οχι από την μαμά- Βέγγο και τον μπαμπά-διασημο καρδιοχειρούργο- Φαντομά. Πολύ καλά όλα αυτά περί σημαντικότητας της εργασίας κάποιου αλλά παντρεύεσαι τον άνθρωπο και όχι το επάγγελμά του. Και εαν τον άνθρωπο σου δεν τον βλέπεις ποτέ ή όταν τον βλέπεις είναι κουρασμένος και κοιμάται τότε ναι έχεις όλα τα δίκια του κόσμου να χωρίσεις. Γιατί παντρεύτηκες για να μην είσαι μόνη σου, αν ήταν να μεγαλώνεις τα παιδιά σου μόνη τότε μπορούσες απλά να γίνεις ανύπαντρη μητέρα. Επιλέξατε να δημιουργήσετε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Και σε μια οικογένεια , που επέλεξες να κάνεις, οφείλες να είσαι παρόν. Να βρίσκεις τον χρόνο για τα πάντα. Οσό για το σκεπτικό το ότι η γυναίκα που δουλευει ως βοηθός μικροβιολόγου πρέπει να γίνει σουπερ μάριο και να τα προλαβαίνει όλα, είναι λάθος από όποια πλευρά και να το δεις...

    Τέλος να πω ότι διαφωνώ κάθετα με την απόφαση της αδερφής σου. Η εργασία δε μας προσφέρει μόνο χρήματα. Μας κοινωνικοποιεί, μας κάνει να νιώθουμε χρήσιμα μέλη αυτής της κοινωνίας και το σημαντικότερο μας κάνει να πατάμε γερά στα δικά μας πόδια. Ελπίζω να μην το μετανιώσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοπελιά είσαι εκτός τόπου και χρόνου!
      στα ζευγάρια ο ένας που η δουλειά του δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική θα κάνει και αβαρίες. ο έχων και ευθύνες και βγάζει και φράγκα, έχει άλλα να σκεφτεί!

      η αδερφή μου έκανε ότι θα έκανε κάθε νορμάλ και σκεπτόμενη γυναίκα! δεν το μετάνοιωσε ποτέ, αν ο άντρας της σκότωνε κανέναν από τη βιασύνη του να μαζέψει τα αγόρια από το ποδόσφαιρο και μετά τον έκραζαν εφημερίδες και κανάλια, μάλλον χειρότερα θα ήταν τα πράγματα!

      τα παιδιά εκτός από δυο γονείς θέλουν και τα ρουχαλάκια τους, θέλουν τα φροντιστήριά τους, θέλουν τις εξόδους τους με χαρτζηλίκι. κάποιος πρέπει να τα βγαζει αυτά τα χρήματα. θα τα βγάλει η υπάλληλος του σούπερ μάρκετ με τα 450 ευρώ ή ο δικηγόρος με το κυνηγητό της δουλειάς;

      Διαγραφή
    2. κοπελια... δε νομίζω ότι είμαι εκτός τόπου και χρόνου καθώς απάντησα σχετικά με το θέμα.

      Κάθε εργασία είναι απαιτητική. Και χασάπης να είσαι πρέπει να έχεις την προσοχή σου μη δώσεις σάπια κρέατα και κόψεις και κανα δάχτυλο. Μην απαξιώνεις έτσι ευκολα επαγγέλματα.

      Θα ήθελα να μου απαντήσεις στην παρακάτω ερώτηση: Εάν η αδερφή σου ήταν καρδιοχειρουργος και ο άντρας της στρατιωτικός θα παράταγε τη δουλειά του για να κάτσει σπίτι να προσέχει τα παιδιά?

      Με αυτά που λες εως τώρα αυτό θα έπρεπε να κάνει. Η αδερφή σου θα εβγαζε περισσότερα, θα είχε περισσότερες ευθύνες κτλ... Και όμως σε βάζω και στοίχημα ότι πάλι η αδερφή σου θα άφηνε τη δουλειά της...

      ΥΓ. Δε σε ξέρω ούτε εσενα , ούτε την αδερφή σου απλά σας χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα.

      Διαγραφή
    3. επειδή όμως εγώ ξέρω και την αδερφή μου και τον γαμπρό μου, ναι, ο γαμπρός μου θα το έκανε αν η αδερφή μου ήταν καρδιοχειρουργός και αυτός απλώς στρατιωτικός!

      και ναι, το κάνουν πολλοί άντρες. γιατί όχι και οι γυναίκες;

      Διαγραφή
  13. Πριν το γάμο, ειναι η σχέση, που κι αυτη θέλει δουλειά πολλή για να φθάσεις μια μέρα στο γάμο κι όπως τα ομολογείς...θα συμφωνήσω.
    τι κατεβατό χριστέ μου, απο το πρωί το διαβάζω. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα έχω οίστρο, γράφω και δε σταματώ. τα γράφω ωραία όμως και τα διαβάζεις!!!

      Διαγραφή
  14. Προτείνω σε όλους και όλες να παρακολουθήσουν τις ομιλίες της Έλεν Φίσερ για την αγάπη και τον έρωτα και πως λειτουργεί σχετικά με αυτά ο εγκέφαλος. Ομιλία 1, Ομιλία 2 αμφότερες με ελληνικούς υπότιτλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε παναγιώτη.
      εξαιρετικά τα βίντεο. έχω τις ενστάσεις μου βέβαια, αλλά δεν είναι της παρούσης!

      Διαγραφή
  15. εγω θα περιμένω να τον Κώστα να σχολιάσει πρωτος για να πω τη γνώμη μου χιχιχιχι
    ένα θα πω μόνο:συμφωνω με τις υποχωρήσεις αρκεί να τις κάνει ο Κωστας πρώτα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι που περνάς και άσχημα βρε κορίτσι μου και συ εκεί στον νησί. που ταλαιπωρείσαι, που σε έχει φάει η κλεισούρα, που δεν έχεις παρέες, που δεν έχεις τι να κάνεις...

      αχ κώστα τι τραβάς!!!

      Διαγραφή
  16. Εγκρίνω και επαυξάνω κάθε σου φράση!! Απόλυτα σωστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ μαριάννα μου!
      πως είσαι;

      Διαγραφή
    2. Nα λέμε καλά ria μου... το παλεύω μα πού θα πάει θα το ...κερδίσω ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. υπομονή, επιμονή και κουράγιο, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε μαριάννα μου!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες