ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

5 Ιαν 2013

ΑΧ ΤΙ ΤΡΑΒΑΩ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!



Ο έρωτας είναι σαν την ανεμοβλογιά. Σε όσο μεγαλύτερη ηλικία προσβληθείς, τόσο χειρότερες οι επιπλοκές!

Ξενύχτια, μεθύσια, κλάματα… φωνές, καψουροτράγουδα, βουνό τα αποτσίγαρα…

Και καλά να τα περνάς μόνος σου! Εγώ όμως τι φταίω;
Εγώ δεν είμαι ερωτευμένη. Δεν ξημεροβραδιάζομαι με τη σκέψη του. Δε χτυπάει το κινητό μου και λαχταρώ. Δεν έχω κάποιον να βασανίζει την ύπαρξή μου είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά μέρες την εβδομάδα.

Είμαι όμως φίλη. Και φίλη καρδιακή. Και τι να κάνω; Την πονάω την κολλητή μου. Και έτσι, κάθε βράδυ, την έχω στο σαλόνι μου, μπροστά στο τζάκι που είναι αναμμένο έστω και αν δεν κάνει κρύο, που καταπίνει εκτός από τα κούτσουρα και τον πόνο της.

Αυτό το έρμο το λάπτοπ αν είχε φωνή να μιλήσει, θα ούρλιαζε όχι άλλα καψουροτράγουδα. Τι Πάριο έχω ακούσει (μπλιαχ), τι Πλούταρχο (εντελώς αυτοκτονικός), τι Θηβαίο (πάμε για δίγραμμα μετά από αυτόν), τι Ρέμο (ωχ Παναγία μου), τι Τερζή (θα βαρέσω ενέσεις), τι Καρρά (δεν το γλιτώνω το χαρακίρι)…

Πάμε μια βόλτα στην Αθήνα να δούμε την πόλη που είναι στολισμένη; Όχι γιατί εκεί θα είναι όλοι ζευγάρια. Πάμε να πιούμε έναν καφέ στην Πλάκα; Όχι γιατί εκεί είναι πολύ ρομαντικά. Πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά; Όχι γιατί δεν έχω για ποιον να τα βάλω. Πάμε μια βόλτα στο Hondos; (Άμα και αυτό δεν πιάσει, είναι πολύ βαριά η κατάσταση!). Όχι ρε Ρία, δεν έχω διάθεση…

Αντιλαμβάνεστε τι περνάω… Ποια γυναίκα θα της έλεγε η κολλητή της να πάνε στο Hondos και θα έλεγε όχι; Όχι πες τε μου, ποια θα πει όχι για το Hondos; Καμιά λογική γυναίκα. Μα απολύτως καμιά!

Πολύ σωστά είχε πει ο λαός, όταν ο έρωτας μπαίνει από την πόρτα, η λογική φεύγει από το παράθυρο.

Τι να την κάνω όμως; Όταν εγώ περνούσα τα ζόρια μου, αυτήν  ήταν εδώ. Τώρα είναι η σειρά μου να της σταθώ. Και να την παρηγορήσω στον ώμο μου όταν κλαίει, και να την ακούσω εν μέσω λυγμών και μύξας. Και να ξενυχτίσω μαζί της ακούγοντας ερωτικά τραγούδια. Και να την κοιμίσω μεθυσμένη στον καναπέ μου και να έχω και το νου μου μην πέσει και κοιμηθεί στα πλακάκια ξεσκέπαστη. Και να τη βγάζω στον ήλιο της βεράντας με το ζόρι για να μη μου χλωμιάσει. Και να πιω μαζί της (έχω πιει σε μια βδομάδα μια ούρσους και μια βότκα νορθ, εγώ που με δυο μαρτίνι λαλάω και παραπατώ)…

Αυτό είναι φιλία. Την αγαπάω γιατί το αξίζει. Και αφού τώρα με έχει ανάγκη, θα είμαι δίπλα της. Την αγαπάω και όταν είναι έξυπνη και τώρα που αποβλακώθηκε.

Πραγματικά όμως, ρε παιδιά, έτσι μου έρχεται να τον πάρω τηλέφωνο και να του ρίξω ένα βρίσιμο αυτού του … δεν ξέρω και πώς να τον χαρακτηρίσω, ας τον πούμε χλέμπουρα. Πως κατάφερε μια γυναικάρα τέτοια να τη φέρει σε τέτοιο χάλι; Πως κατάφερε το ξόπλυμα να κάνει μια προσωπικότητα ρετάλι; Πως κατάφερε να διαλύσει ένα πνεύμα, μια ψυχή, μια ζωή; Τι ταλέντο έχει αυτός ο άνθρωπος; Ευχαρίστως τον έδερνα! Μη σου πω ότι αν η παιδεία και η καλλιέργειά μου δεν ήταν αυτές που είναι, θα τον έπιανα και από το αυτί θα τον έσερνα στη φίλη μου.

Δεν μπορώ να τη βλέπω να έχει γίνει άλλος άνθρωπος. Να μην είναι αυτή που ήξερα τόσο χρόνια. Έχει γίνει άβουλη. Το πώς τα καταφέρνει και επιβιώνει στη δουλειά της και δεν έχουν καταλάβει κάτι, δεν μπορώ να το εξηγήσω. Να τη δεις το πρωί, (την έχω πάει στη δουλειά της δυο τρεις φορές που δεν την έβλεπα και πολύ καλά) και να μην την αναγνωρίζεις! Δυναμική, αποτελεσματική, εύστροφη… και μόλις πέσει ο ήλιος και έρθει σπίτι (γιατί στο δικό της δε γίνεται για τεχνικούς καθαρά λόγους), να είναι χώμα. Χώμα όμως… κλάματα. Πολύ κλάμα ρε παιδιά. Πάρα πολύ κλάμα. Τόσο κλάμα που λογικά θα πρέπει να έχει αφυδατωθεί. Και τόσο κλάμα που πριν μέρες, εκεί που τον κλαίγαμε το μακαρίτη (έκφραση είναι, που μου έλεγε για νιοστή φορά τον πόνο της), διαπιστώνω πως στις άκρες των βλεφαρίδων της υπήρχε αλάτι. Ναι, παιδιά. Αλάτι. Φανταστείτε πόσο είχε κλάψει! Άσε που κοντεύει να μου κάψει έναν τόνο ξύλο που είχα για το τζάκι και χωρίς να κάνει κρύο! Έχει στενάξει η κάβα μου. Βότκα τέλος. Ουίσκι, τέλος. Ούρσους και νορθ, δεν τα καταδέχεται. Τεκίλα τέλος. Ρούμι, τέλος. Ένα κονιάκ επτά αστέρων είχα, ούτε ξέρω και πως το είχα, τέλος. Τώρα έχουν μείνει κάτι τσίπουρα, κάτι ούζα, κάτι λικέρ… Με βλέπω να ξεμένω και από αυτά. Πονάει η καρδιά, την πληρώνει το συκώτι!

Τι στο καλό; Δε θα της περάσει; Θα της περάσει. Τότε θα της δείξω και την ανάρτηση. Θα περάσει. Χρόνο θέλει και θα ξαναγίνει όπως ήταν πριν. Και μετά… δε θέλετε να ξέρετε τι θα γίνει μετά!!!


26 σχόλια:

  1. καλή χρονιά με υγεία και χαρά.....ρία

    πες την ..το γνωστό το μοναστήρι ναναι καλά και από καλογέρους άλλο τίποτα........αρκεί να κοιτάξει και πιο κάτω.....

    την καλημέρα μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε, θα της περάσει!
      μια χαρά κοπέλα είναι. θα της περάσει!!!
      είδες τι τραβάω παναγιώτη μου;

      Διαγραφή
  2. το έχω περάσει κι εγώ!!!!παρηγορούσα φίλη μου ,παντρεμένη που ο άντρας της ήθελε να χωρίσουν ...εγω ανύπαντρη τότε...όλοι έβριζαν τον αντρα της ,της ελεγαν ποσο χαζή ήταν(δασκάλα αυτή ,απο τις καλύτερες με πολλά πτυχία)...και εγω ήθελα να τον βρίσω αλλά δεν το έκανα ποτέ!πήγαμε μαζι και διακοπες να τον ξεχασει ,απο το πρωί ως το άλλο πρωί μιλούσαμε μόνο γι αυτόν ,άρχισα να κουράζομαι-βαριέμαι πολύ ,αλλά ποτε δεν της το έδειξα! και δώστου ανάλυση και κλάααααμαααα γι αυτόν!!τελικά μετά απο λίγο καιρό τα ξανάφτιαξαν ,έκαναν και παιδί(στα 45 της-εκείνος ποτέ δεν ήθελε,γι αυτό και τσακώθηκαν)και με έχει σε υπόληψη γιατί ήμουν η μόνη που δεν της τον έβριζα!τι να πω!μερικές είναι γεννημένες θύματα!!!τελεία και παύλα!!!!!χαχαχαχαπολύ γέλασα,συγνώμη κιόλας ,με τα δικά σας!!!!δε μας λες και τ'άλλα τα δικά σου...χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ τον βρίζω. και έχει και αποτέλεσμα!
      επιασε το κόλπο και τώρα όσο να είναι περνάμε λίγο καλύτερα. πάντως έχει και τα καλά του. βγαίνουμε σχεδόν κάθε βράδυ έξω...

      μου αρέσει λιγάκι αυτή η ανατροπή!

      Διαγραφή
  3. Καλα βρε Ριακι ακουτε Καρρα και κοπανατε τεκιλες ΚΑΙ ΔΕ με φωναζεις; Ειμαι καλος ακροατης!!!! ΛΙΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφού δε σηκώνεις κινητό μετά τις δώδεκα το βράδυ! τι να σε κάνω; θα έφερνες και καμιά πορτοκαλόπιτα, θα πήγαιναν τα φαρμάκια και τα ξύδια, πιο γλυκά κάτω!

      Διαγραφή
  4. αγαπητη Ρια, η ασθενης ειναι σε βαρεια κατασταση, ψυχικα ασταθης και υποστηριζομενη με τα γνωστα ποσιμα διαλυματα...μην ανησυχεις ..ειναι στη φαση "στα πατωματα"...θα συνελθει. Ως τοτε πεταξου σε καμμια καβα να εφοδιαστεις με ποσιμη υποστηριξη...εχω και εγω κατι ποτα που δεν πινω...θα την βολεψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε ενισχύσεις στην κάβα. αρχισε το τσίπουρο, ευτυχώς, γιατί το είχα καμιά διετία στο ντουλάπι!

      για μαζέψου και συ να την ακούει να μιρλιάζει και κανένας άλλος. βαρέθηκα τα λαϊκά. θέλω λίγο πχιότητα ρε παιδιά...

      Διαγραφή
  5. Πραγματικός φίλος είναι αυτός που όταν σε βλέπει να έχεις πέσει στα πατώματα, με το ένα χέρι σε σηκώνει και με το άλλο σε μουτζώνει!!!!
    Ρια κουράγιο στην κοπέλα και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε μουτζώνω, αλλά το τι την έχω στολίσει δε λέγεται!
      άσε που την έχω αγκαλιά στα πρώτα δυο ποτά!
      μετά στηρίζεται στον καναπέ...

      Διαγραφή
  6. Ετσι είναι οι φίλες Ρία μου...
    Για κάτι τέτοιες στιγμές!
    Εκεί φαίνεται ο αληθινός φίλος!!!
    Οσο για γυναικάρες που πέσαν στα πατώματα για ασήμαντα μα τόσο ασήμαντα ανθρωπάκια ξέρω...
    Εχω κι εγω μια φίλη....

    Καλό σου βράδυ και καλό κουράγιο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω σερενάτα μου. και αυτή όταν είχα και εγώ το πένθος μου, ηταν κάθε βράδυ εδώ να με παρηγορεί. τώρα η σειρά μου! μόνο που το δικό της είναι πολύ πιο απλό!!!

      Διαγραφή
  7. Διακρίνω ότι οι χλέμπουρες έχουν αυξηθεί κατά κόρον στην Ελληνική επικράτεια!
    Πάντως μην απορείς που η φίλη σου έγινε άλλος άνθρωπος. Όπως είπε και κάποιος "ερωτευτείτε για να αποβλακωθείτε"! Νομίζω ο Αινστάιν ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ, έτσι και κάνουν κόμμα οι χλέμπουρες, θα βγάλουν πρωθυπουργό! πίστεψέ με!!!

      όποιος και να το είπε, μεγάλη αλήθεια είπε!!!

      Διαγραφή
  8. Ρία ο έρωτας είναι ανίατη ασθένεια. Είναι να μη σου συμβεί να θες και να μη σε θέλει. Εκεί δεν υπάρχει γιατρειά. Μόνο ο χρόνος. Πρέπει να κάνει τον κύκλο του, να περάσει χρόνος για να περάσει και η καψούρα. Άλλο τίποτα δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω πάνο μου, απλά μέχρι να της περάσει, θα αρχίσει να μου αρέσει ο καρράς!!!

      ευτυχώς είμαστε στη φάση των εξόδων σε μπαράκια και κάθε βράδυ σχεδόν!

      Διαγραφή
  9. λογικά θα περάσει κάποια στιγμή.θάνατος στους χλέμπουρες!!!!!!
    keep going μέχρι να της περάσει,της κάνεις καλό!
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααχ τι τραβάω. και εσείς κάθεστε πολύ μακριά να σας την πασάρω!

      θάνατος στους χλέμπουρες που δεν ξέρουν τι θέλουν!

      Διαγραφή
  10. Τι τραβάς κι'εσύ! Με αυτά που σε βάζει να ακούς, η καρδιακή φίλη θα σου προκαλέσει καρδιακό επεισόδιο! Θες να σουσ τείλω πλειλίστ από τα στρουμφάκια με λίγη βερα λάμπρου ανάμεσα να λαμπικάρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ και η ανηψιά μου ακούτε βέρα λάμπρου. εγώ την γκούγκλαρα να δω ποια είναι!

      τι μου είπε προχθές η φιλενάς; η κλαίουσα ντε; να πάμε να δούμε φλωρινιώτη και θώδη. θα κόψω φλέβες... με τα δόντια μου!

      Διαγραφή
  11. Οφείλω να διαπιστώσω ότι οι αρσενικοί τελευταία τά χουν κάνει μαντάρα, και τα κοριτσάκια έουν χάσει τη μπάλα. θα μου πεις, "και συ αγοράκι είσαι...". ναι, αλλά προσπαθώ να μάχομαι υπέρ μιας ισορροπίας και ως προς τα δύο φύλα. Και βλέπω γύρω μου ότι απλά ο κόσμος δεν ξέρει να συνεργάζεται...
    Άντε, καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε θα διαφωνίσω καθόλου αγαπητέ μου!

      οι άντρες έχασαν την μπάλα, οι γυναίκες τους πήραν φαλάγγι και ο αγώνας είναι αμφίροπος!

      Διαγραφή
  12. Πίσω έμεινες. δεν λέμε χλέμπουρας. Χλιμίντζουρας λέμε!!!
    τος παν.. θα της περάσει φαντάζομαι πριν σ' εξοντώσει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας ελπίσουμε, πριν με σύρει σε τίποτα λαϊκοτέτοια μαγαζιά γιατί θα το πάθω το εγκεφαλικό!!!

      Διαγραφή
  13. Εμένα γιατί για κάποιον περίεργο λόγο η κολλητή μου έτσι ξεκίνησε και δυο χρόνια αργότερα βρισκόμαστε ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια φάση;;; Τι ΔΕΝ κάνω σωστά, μου λες; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιιιιιιιιιου!
      ΔΥΟ ΧΡΌΝΙΑ;;;
      πολύ κουράγιο έχεις ρε κοπελιά. θα την είχα πνίξει!
      αν συνεχιστεί ο κλαυθμός και ο οδυρμός και μετά την πρώτη φεβρουαρίου, με βλέπω να μετοικώ στη θεσσαλονίκη!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες