ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

20 Ιαν 2013

ΟΙ ΚΑΜΕΝΟΙ (μέρος β)



Συνεχίζοντας την ενότητα των καμένων προξενιών που μου έκαναν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, περνάμε σήμερα στο επόμενο κεφάλαιο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Ο ΗΛΙΘΙΟΣ

Φίλη καρδιακή που όμως τη γνώρισα μέσω ενός πρώην δεσμού. Ο δεσμός έλαβε τέλος, η φιλία διατηρήθηκε.
Γυρνώ από τη δουλειά αργά. Λίγο πριν τις επτά. Κουρασμένη, ταλαιπωρημένη, νηστική… χτυπά το τηλέφωνο. Έντρομη η Μαργαρίτα με παρακαλεί να πάω σπίτι της. Της εξηγώ ότι είμαι πτώμα και περιμένω πως και πώς να κοιμηθώ και να ξεκουράσω το υπέροχο κορμάκι μου.
-Ρία σώσε με, έχω κόσμο. Ξέρεις πως ο άντρας μου είναι προληπτικός μέχρι αηδίας. Είχα δώδεκα καλεσμένους και ξαφνικά έσκασε μύτη ο αδερφός μου και είμαστε δεκατρείς. Θα πάθει έμφραγμα ο άντρας μου, έλα σε παρακαλώ γιατί είναι ικανός να φύγει αυτός και να αφήσει τους καλεσμένους του αμανάτι. Θα είμαστε δεκατέσσερις με σένα και θα ηρεμήσει.
-Μαργαρίτα, πάρε κάποιον άλλον. Δεν είμαι έτοιμη και δεν έχω και διάθεση. Σε παρακαλώ, πάρε κάποιον άλλον.
-Ριάκι θα είναι άνθρωποι σοβαροί, με τρόπους, έλα σε παρακαλώ, ποια άλλη δε θα με ντροπιάσει; Και σε συμπαθεί και ο Κώστας και πάντα με ρωτάει για σένα, έλα ρε Ριάκι, σώσε με, θα φτιάξω και το γλυκό που σου αρέσει. Ρία σε παρακαλώ, ετοιμάσου και έλα…
- Μαργαρίτα, θα έρθω αλλά θα αργήσω λιγουλάκι, και θα φύγω και νωρίς γιατί είμαι κουρασμένη.
-Έλα και ας είναι και για μισή ώρα. Σώσε με, ξέρεις τον Κώστα και ξέρεις και τη μέντα του.

Αμ δε που ήταν δεκατρείς. Η Μαργαρίτα πολλές φορές μου είχε πει να γνωρίσω τον αδερφό της, αλλά κρατούσα σθεναρή αντίσταση. Ο αδερφός της, είναι γυμναστής. Έχει αλυσίδα γυμναστηρίων και έχει χωρίσει εδώ και πέντε έξι χρόνια. Η Μαργαρίτα θέλει να μου τον γνωρίσει παρότι της έχω πει πως δεν έχω διάθεση, πως δεν είμαι της υγιεινής ζωής και του αθλητισμού, πως έχω σχέση, πως δε θέλω. Τα πάντα είχα πει, η φιλενάς όμως βρήκε τον τρόπο, με έβαλε στο φιλότιμο και σηκώθηκα και πήγα αφού βέβαια έκανα την απαραίτητη αναστήλωση των ερειπίων μου!

Φτάνω στο σπίτι της φίλης μου με καθυστέρηση μόνο πέντε λεπτών γιατί πήγα με ταξί. Δεν υπήρχε περίπτωση να βρω το σπίτι της με τίποτα. Κάθε φορά με πήγαινε άλλος και δεν είχα δώσει ποτέ προσοχή πώς να πηγαίνω. Ευτυχώς ο ταξιτζής ήξερε την περιοχή, είχε και ναβιγκέιτορ, πήγα στην ώρα μου.

Ο κόσμος εκλεκτός. Δυο δημοσιογράφοι που εργάζονταν μαζί με τον Κώστα, ένα ζευγάρι ψυχολόγων, ο θετός γιος του ζευγαριού με την κοπέλα του (κούκλος ο γιος), κάτι άλλοι συνάδερφοι της Μαργαρίτας με τους συζύγους τους και ο αδερφός. Εκ πρώτης, ο αδερφός πολύ ωραίος. Ψηλός, με πυκνά μαύρα μαλλιά, ωραίο πρόσωπο, δυο χρόνια μεγαλύτερός μου, ωραία ντυμένος, και με εκπληκτικό κ….!

Με βάζουν να καθίσω δίπλα σε ένα δημοσιογράφο που είχε υπηρετήσει στο ΓΝΑ, λέγαμε ιστορίες και όταν σηκωθήκαμε να περάσουμε στο σαλόνι, βγήκαμε με αυτόν και τη γυναίκα του να καπνίσει ένα πούρο στη βεράντα. Έρχεται και ο αδερφός της Μαργαρίτας. Εμείς οι άλλοι μιλούσαμε και γελούσαμε. Ο τύπος με κοίταζε. Μόλις ο δημοσιογράφος μπήκε μέσα να πει κάτι στη Μαργαρίτα, ο αδερφός της πλησιάζει εμένα και την άλλη κυρία και μου λέει:
-Έχεις μεγάλο στήθος, θα κάνεις καλό ισπανικό!
Βάζουμε τα γέλια με την κυρία και του απαντώ:
-Όταν κατέβεις από το δέντρο, μου φέρνεις και μια μπανάνα;;;
Συνεχίζουμε τα γέλια εγώ και η κυρία.
Ο τύπος μπαίνει μέσα και έρχεται η Μαργαρίτα και μου ρωτάει γιατί θέλω μπανάνα με τόσα ωραία γλυκά που έχει!
Γελάμε πάλι με την άλλη κυρία και δεν της λέμε τίποτα.
Περνάμε μέσα για τα γλυκά και τα απολαμβάνουμε όπως πρέπει. Οι άντρες βγαίνουν στη βεράντα να καπνίσουν πούρα. Εμείς βοηθάμε τη Μαργαρίτα και βγαίνουμε στη βεράντα να πιούμε τα ποτά μας. Σιγά σιγά, ο κόσμος μπαίνει μέσα. Μένουμε έξω η Μαργαρίτα, ο δημοσιογράφος, η γυναίκα του και εγώ. Έρχεται και ο πίθηκος, παρντόν, ο αδερφός της Μαργαρίτας.  Και τι μου λέει;
-Ρία, τα έχεις τα κιλάκια σου. Αν χάσεις καμιά εικοσαριά, θα είσαι μουνάρα!!!
- Εγώ αν κάνω δίαιτα και γυμναστική, σε τρεις τέσσερις μήνες, θα είμαι άνθρωπος. Εσύ και σε μια χιλιετία φροντιστηρίων, θα είσαι ακόμα εκατό χρόνια πίσω από τα βουβάλια!
Η Μαργαρίτα θάφτηκε, το ζευγάρι έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια, ο τύπος, δε νομίζω να το κατάλαβε και εγώ γελάω και προσπαθώ να παρηγορήσω τη Μαργαρίτα που έχει καταντραπεί και μου ζητάει συγνώμη.

Δεν είναι τυχαίο που μερικοί άνθρωποι είναι μόνοι τους. Κάποιο κουσούρι έχουν. Το ίδιο ισχύει και για μένα. Όπως λένε και οι φίλες μου, πρέπει να κατεβάσω τον πήχη, να ρίξω νερό στο κρασί μου, να είμαι λιγότερο απαιτητική.

Μιλάμε όμως για τη ζωή μου, για τα θέλω μου, για τα όνειρά μου. Και σε αυτά, δεν κάνω εκπτώσεις. Ποτέ!!!

38 σχόλια:

  1. καταρχάς ένα μεγάλο ευχαριστώ για το τέλειο tango που πρόσφερες σε όλους τους καλεσμένους σου!!!!
    καλά ,τούτος ο καμένος είχε κατεβάσει και το παντελόνι από το σπίτι του;;;
    ουστ,ουστ
    καιγόμαστε και μεις,αλλά ένα λουλουδάκι,ένα γλυκάκι,ένα ηλιοβασίλεμα,ένα ταξιδάκι,ένα δωράκι τέλος πάντων το προσφέραμε....ωχ λες να το διαβάσει η Ν;;;;
    καλημέρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ το διάβσε η Ν, κώστα μου, το διάβασε και δε σε βλέπω και πολύ καλά!

      έλα ντε! ήρθε έτοιμος για κρεβάτι ο πίθηκος!!!

      Διαγραφή
    2. νάσια μου τρία παιδιά είναι αυτά! όλο και κάτι θα του βρήκες!

      Διαγραφή
  2. axaxaaaaa ρια καλημέρα αρχόντισσα σε όλα σου.....
    σε ακουγα προχθές στην εκπομπή του παυλου όπως πάντα υπέροχη κυρά μας
    υ΄γ΄
    πάει και αυτός....χαχχαχα αντε ο επόμενος βρε το μοναστήρι να ναι καλά και από καλογέρους....
    περιμένω τον επόμενο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ παναγιώτη μου!
      συναντήσεις είχαμε δύο με τα παιδιά, για΄τι δεν ήρθες;
      σε πεθυμήσαμε. ολοι αναρωτηθήκαμε που ήσουν!

      που να δεις τι ακολουθεί! θα γελάσει ο κάθε πικραμένος!

      Διαγραφή
    2. ria...να σαι καλά την μία την ήξερα και δεν μπορούσα ..την άλλη δεν την ήξερα..επομένως πως ναρθω..οπως και ναχει και εγω ηθελα να σε δω..την επόμενη καλά ναμαστε

      Διαγραφή
    3. το σημειώνω, πως την επόμενη θα είσαι μαζί μας!

      Διαγραφή
  3. τι τραβάς κι εσύ με αυτά τα προξενιά, έχεις μουρλομαγνήτη όμως, παραδέξου το, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω μουρλομαγνήτη. τον φοράω όπως οι πανοπλίες του μεσαίωνα να μην ξεφεύγει κανένας μουρλός της επικράτειας!!!!

      Διαγραφή
  4. Είσαι Αστέρι Ρία μου! Και πρέπει να σου πω ότι μου έλλειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που είσαι γιάννη μου; μου λείπεις!
      φιλιά στην αποστολία και το σοφάκι!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Ρία τι τραβάς κι εσύ με τις προξενήτρες! Αν και φοβούμαι ότι ακόμα δεν έχεις δει τίποτα! Δεν νομίζω να σταματήσουν να σου προξενεύουν διάφορους μυστήριους. Αλλά δεν πειράζει, θα έχεις και θέματα για αναρτήσεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι. και να μη σου πω πόσα μου έχουν κάνει σε τρία χρόνια που δεν ημουν και μόνη μου κιόλας. σκέψου οταν τους είπα πως είμαι και μόνη! γιατί έχουν φαγωθεί να με αποκαταστήσουν; τι ακριβώς να σημαίνει αυτό;

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά τον εβαλες στη θεση του τον πίθηκο...
    Φιλιά Ρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγά φούλη μου, μην το κατάλαβε! δεν είμαι και σιγουρη πως το έπιασε!

      Διαγραφή
  7. απαπαπα τόσο γέλιο είχα καιρό να κάνω! Αμ πως ναβρει γυναίκα; χαχαχχα!
    Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είδες; νόμιζε πως οι κοιλιακοί θα με κάνουν να πέσω τα ανάσκελα και με τα πόδια ανοιχτά!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα αμάν αυτά τα προξενιά Ρία μου!
    Μου κάνει εντύπωση όμως η φίλη σου, δεν ήξερε τι είναι ο αδερφός της;
    Τι φίλη είναι αυτή που σου πασάρει έναν τέτοιο τύπο;
    Συγγνώμη κιόλας αλλά συγχύστηκα!
    Αντί να σκέφτεσαι τον πίθηκο για σκέψου λίγο τι είδους φίλη είναι αυτή.

    Πολλά φιλάκια και καλό κουράγιο:))

    ΥΓ. Που θα πάει θα εμφανιστεί ο καλός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που να ξέρει και η μαργαρίτα; τον ξανασυναντησα σε άλλες οικογενειακές συγκεντρώσεις της, αλλά δεν έλεγε τέτοιες μαλακίες.
      άσε που η μαργαρίτα θάφτηκε! δεν είχε λόγια να μου ζητήσει συγνώμη. τρεις μέρες μου τηλεφωνούσε να δει πως ήμουν!

      Διαγραφή
  9. Ρία θα μπορούσες να πας για μια ξέπετα, εμπειρία θα ήταν με τέτοιον τύπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν κάνω ξεπέτες πάνο μου. δεν κάνω σεξ. κάνω έρωτα. διαφέρει αυτό για μένα!!!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. και εσείς μανδάμ στο μαλακομαγνήτη μου αναφέρεσθε;;;

      Διαγραφή
  11. Βρε άμα είχε ωραίο κ.... έπρεπε να τον χρησιμοποιήσεις για λίγο και μετά στα αζήτητα, τι σου μαθαίνω τόσον καιρό; Τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως γλυκέ μου. δεν κάνω σεξ. κάνω έρωτα. αυτό διαφέρει!
      και το τηρώ!!!

      Διαγραφή
  12. A)Λέμε όχι στα προξενιά (οκ, εκτός αν σου πει ο φιλάρας "μαλάκα αυτη θα σου κάτσει σταντέ",χοχο
    Β)Όπως με πρόλαβε ο σερενάτας, η φίλη σου δεν γίγνωσκε τι κουμάσι είναι το αδερφάκι της???
    Γ)Ευχαριστώ για το γέλιο
    Δ)Λέμε όχι στα προξενιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιταλε, έίμαι γυναίκα και ως αρχή μου είναι να μην του κάθομαι κανενός στο πρώτο ραντεβού και είναι αρχή που ποτέ δεν παραβιασα. μα ποτέ!!!

      η φίλη μου δεν ήξερε τι μαλακίες έλεγε ο αδερφός της όταν ήθελε κάποια γιατί έχουν και κάμποσα χρόνια διαφορά και όταν αυτός άρχισε να βγαινει ραντεβού, αυτή ήταν στο εξωτερικό γιατί σπούδαζε. μετά παντρεύτηκε, δεν τα ήξερε τα χαΐρια του αδερφού της!

      γιατί να πούμε όχι στα προξενιά;

      μετά τι έχω να διηγούμαι και να γελάμε;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  13. Η συμβατότητα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Εκατομμύρια άνθρωποι σ' όλον τον κόσμο αναζητούν το συμβατό ταίρι και οι περισσότεροι δεν το βρίσκουν. Και βέβαια όλοι τα ζητάμε όλα. 'Οταν ξεφύγουμε από την ηλικία των τρελλών και τυφλών ερώτων, όπου ένα ατίθασο τσουλούφι, ένα πράσινο μάτι ή ένα σφιχτό κωλαράκι μπορεί να σε ρίξει σε ερωτικό παραλήρημα κι όταν ικανονοποιηθεί το ένστικτο της μητρότητας (για τη γυναίκα), τότε ο πήχυς ανεβαίνει σε απίθανα ύψη και οι συμβιβασμοί ελαχιστοποιούνται. Γι' αυτό και η συνεχής αναζήτηση (έστω κι αν δεν δραστηριοποιείται). Τη μερική λύση την έχουν βρει μερικές γυναίκες στους fuck buddies και οι άντρες στην αναζήτηση του one night stand. Χωρίς υποχρεώσεις πέραν της αυστηρά ερωτικής διαδικασίας. Γιατί η σχέση χρειάζεται πολύ περισσότερα που, δυστυχώς, είναι δυσεύρετα!
    Το κατάφερα το σεντόνι πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και άμα το βρούν; εκεί να δεις προβλήματα!
      ειδικά αν έχει περάσει και τα τεστ με άριστα!

      άσε όλο προβλήματα οι ανθρωπινες σχέσεις!

      σιγά το σεντόνι!. σεντόνι σκοπεύω να αναρτήσω εγώ...

      δε συμφωνω με τους περιστασιακούς εραστές! δεν ξέρεις που μπλέκεις. ούτε σχέση σεξουαλική χωρίς συναίσθημα...

      οι γυναίκες θέλουμε και το κάτι τις μας!

      Διαγραφή
  14. φωτιές στην καρδιά μου άναψες
    φωτιές που δεν σβήνουν με τίποτα
    φωτιές που με καίνε ολόκληρο
    φωτιές το κορμί μου λαμπάδιασε

    φωτιές και εσύ μου γέλασες
    φωτιές και μου χαμογέλασες
    φωτιές και το μάτι μου έκλεισες
    φωτιές και πολλά υποσχέθηκες

    φωτιές μα εσύ με γέλασες
    φωτιές μα εσύ με κορόιδεψες
    φωτιές και με άφησες μόνο μου
    φωτιές για να κλαίω τον πόνο μου

    φωτιές η κάρδια σου η άτιμη
    φωτιές που με ξεγέλασε
    φωτιές και σε βούρκο με έριξε
    φωτιές και με διέλυσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν δεν σου άρεσε το ποιημα μου να σου στείλω ακόμα μερικά άλλα! Γεώργιος!

    Η κακιά στιγμή

    Η κακιά στιγμή είναι που δεν ζούμε μαζί;
    Που δεν χορτένουμε το φιλί!
    Που δεν σμίγουμε τα κορμιά μας στην στιγμή!
    Κάτω απο το φεγγαρόφωτο στο πάχυ γρασίδι!

    Περιμένεις πολλά, περιμένεις καλά
    μα είναι δύσκολο να έρθουν αυτά!
    Στην εποχή την άγονη που είναι σκληρή
    αδυσώπητη και καθόλου λογική!

    Τώρα το έγραψα για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεώργιε, ευχαριστώ για το πόνημα!!!

      δεν κάνω σεξ στο ύπαιθρο! φοβάμαι τα ζουζούνια...

      Διαγραφή
  16. Μου αρέσουν οι έξυπνες γυναίκες και εσύ είσαι!
    Θα σου γράψω ένα ακόμα ποίημα!
    Σκληρή ζωή

    Τα βάσανα είναι πολλά
    πικρές ,πόνος ένας συνεχείς αγώνας .
    Μα το κεφάλι ναν ψηλά
    ποτέ να μην το βάλεις κάτω .

    Τι κι αν πονάς,
    σφίξε τα δόντια δυνατά .
    Κάντα να φαίνονται
    σαν να χαμογελάνε .

    Οι άνθρωποι σου φέρονται σκληρά .
    Την βρίσκουν εσύ να υποφέρεις .
    Μάζεψε ίσα το κορμί στητά
    και αγέρωχα κοίταξε τους .

    Μην τους αφήνεις να χαρούν .
    Ποτέ μην σε λυπόνται .
    Κάνε τους να σε σέβονται .
    Βαθιά να σ‘ αγαπούνε .

    Θάψε τα προβλήματα
    βαθιά μες στην καρδιά σου .
    Βούλωσε το στόμα σου
    και κλείσε τα αυτιά σου .

    Βγάλτα από το κεφάλι σου
    και κλείσε λίγο τα μάτια .
    Να δεις όνειρα γλυκά
    να ανέβεις στα ουράνια .

    Να δεις πως είσαι βασιλιάς,
    πρίγκιπας, νιος και παλικάρι .
    Πως παίρνεις πάντα την ομορφονιά
    την κοπέλα την γλυκιά που είναι όλο χάρη .

    Πως ζείτε μια ζωή γλυκεία
    χωρίς βάσανα φροντίδες.
    Πως κάνετε πεντέξι
    όμορφα στρουμπουλά μωρά .

    Που μεγαλώνουν πολύ γοργά
    γίνονται σε μια στιγμή μεγάλα
    χωρίς εσύ να κουραστείς
    πολύ να ξενυχτήσεις .

    Σαν παραμύθι όμορφο
    Σαν μύθος του Αίσωπου
    Μα κάποιος σε σκουντά δυνατά
    Ξυπνά σου λέει μην κοιμάσαι .

    Είναι ο ασπρομάλλης ελεγκτής
    Στο τρένο της σκληρής ζωής .
    Σήκω σου λέει φτάνεις
    Το τρένο μπαίνει στον σταθμό .

    Και όλα γινήκαν όπως πριν
    Θολά σκοτεινιασμένα
    Μα αν τα μάτια κλήσεις στην στιγμή
    Εκεί θα ξαναβρεθείς στα παραμύθια

    Τι κι αν σε λένε τρελό ,
    μοναχικό ,ρομαντικό και ξεχασιάρη .
    Αστούς να λένε και να ζηλεύουν
    αυτοί δεν αγαπούν πολύ δεν είναι ερωτευμένοι .

    Μονάχα εσύ αγαπάς πολύ
    και ζεις τρελά και ονειρεμένα .
    Στα όνειρα σου τα γλυκά
    περνάς ευτυχισμένα .

    και ο κόσμος αν ζηλεύει
    εμένα τη με μέλη ;
    αν περνάω καλά με εχθρεύεται
    αν πονώ γελά και χαίρεται .

    για αυτό και εγώ
    γελάω και ας πονώ .
    τραγουδάω και γελάω
    και δεν φαίνεται ο πόνος που έχω στην ψυχή .


    Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεώργιε, κάνεις ορθογραφικά πουλάκι μου και μου βγάζουν το μάτι...

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες