ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

18 Ιαν 2013

ΧΟΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΩΙΑΣ...

Η Ρία απόψε θα χορέψει ταγκό με τον

Λουστράκο!
Στις εννέα θα αρχίσει η εκπομπή και θεωρητικά θα τελειώσει στις έντεκα. Αλλά εσείς μην το δέσετε και κόμπο. Γιατί με εμένα, κανείς, ποτέ, δεν είναι σίγουρος!

Ελληνικά ταγκό κυρίως και μερικά αγαπημένα ξένα θα μας συντροφεύουν όσο θα κάνουμε το βραδυνό μας κους κους με τον Παύλο.

Πατήστε το λινκ παρακάτω, θα σας βγάλει στο μπλογκ του Λουστράκου, εκεί παίζει αυτόματα το πρόγραμμα του SIN radio, ο Παύλος δίνει οδηγίες πως μπορείς να μπεις και να γίνεις μέλος του σταθμού αλλά επειδή δεν είστε όλοι ξεφτέρια στα κομπιουτερίστικα, αν θέλετε, μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας και τα σχολιανά σας στο δικό μου μπλογκ ως σχόλια!!!

 http://loustrakosradio.blogspot.gr/2013/01/tango.html

Τι να σας πω, το λινκ δε δουλεύει, κάντε το αντιγραφή και επικόλληση σε νέα καρτέλα. Άχρηστη είμαι καλέ, θέλω και ραδιοφωνικές εκπομπές, τρομάρα μου!!! Σας περιμένω όλους, να κάνουμε μια παρέα και να σχολιάσουμε τα πάντα! Φιλιά!



6 σχόλια:

  1. Ώπα τα χορευτικά!!!
    Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν φύγω θα αφήσω το λάπι τόπι ανοιχτό στο σιν ρέντιο ούτως ώστε να σας ακούσει ο κ. Μήτσος και ο Σήφης, καθότι η γράφουσα θα δουλεύει και δεν ευκολύνεται!
    Να περάσετε όμορφα!
    Να μου φιλήσεις τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σου είπα, πήγαινε στη δουλειά νωρίτερα να με ακούσεις. δεν ήθελες να χάσεις τον ύπνο σου!!!

      όμορφα θα περάσουμε, θα τα φιλήσω τα παιδιά!

      Διαγραφή
  3. καλή εκπομπή να έχεται υψηλή η προσκεκλημένη απόψε....αρχοντική θα πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες