ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

29 Μαρ 2010

200;;; ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Εδώ και πάρα πολύ καιρό, διαπίστωσα ότι ένα από τα πρώτα σχόλια (για να μην πω το πρώτο πρώτο), που παίρνω στις αναρτήσεις μου, είναι από τον Hfaistiwnas.

Ο Ηφαιστίωνας, παρότι είχε ένα πολύ άσχημο συμβάν στην οικογένειά του, πάντα ασχολείται με τα μπλογκς και δε βαριέται να σχολιάζει και να αφήνει την καλημέρα του.

Η αλήθεια είναι, ότι με ευχαριστεί ιδιαίτερα που ένα νέο παιδί, με δουλειά, υποχρεώσεις και προσωπικό δράμα, διαβάζει το μπλογκ μου.

Βέβαια υπάρχουν και άλλοι πιστοί φίλοι και αναγνώστες, παλιοί και καινούργιοι όπως ο φίλος negentropist που όχι μόνο κάνει εύστοχα σχόλια αλλά μου αφήνει και ένα δωράκι μουσικό κάθε φορά. Ευχαριστώ Σταύρο και για τη βοήθειά σου στις επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις.

Ο spyros1000 είναι ο πρώτος πρώτος αναγνώστης που μου άφησε σχόλιο όταν πρωτοξεκίνησα να ασχολούμαι με το μπλογκ και παρέμεινε ένας πολύ πιστός φίλος. Σπύρο να σου ζήσει η γλυκιά ζουζούνα και ο γιος που πρόσφατα απέκτησες.

Η xeimwniatikhliakada είναι μια καινούργια φίλη και μέλος του κλαμπ. Έχει φοβερό ταλέντο στη φωτογραφία και μια υπέροχη φωνή. Εννοείται βέβαια ότι την ξέρω και προσωπικά.

Ο Ευρύνοος και η Savvina είναι ένα ζευγάρι πραγματικά καλλιτεχνών (ο καθένας στον τομέα του), που πρόκειται να συναντηθούμε τις επόμενες μέρες (αν μου το επιτρέψουν οι δυο δουλειές που έχω και τα κληρονομικά στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους).

Η ΦΟΥΛΗ είναι μια σχετικά νέα φίλη από την υπέροχη Σύρο. Αν ήταν και Ολυμπιακός αντί για ΑΕΚ, θα ήταν τέλεια!

Η ισπανίδα φίλη που λατρεύει την Ελλάδα VERÓNICA MARSÁ είναι μια υπέροχη προσωπικότητα, φοβερά δυναμική και έχουμε ανταλλάξει άπειρα μέηλς σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου.

Η sofia bin παρά το γεγονός ότι μεγαλώνει μόνη της την κόρη της και διατηρεί και ένα πολύ εμπνευσμένο ανθοπωλείο στις Σέρρες, πάντα βρίσκει χρόνο να αφήνει την καλημέρα της και μια καλή κουβέντα.

Ο Panos Konstantinidis είναι ένας πολύ ευαίσθητος νέος άντρας που δυστυχώς όμως δεν καταφέραμε να συναντηθούμε όταν επισκέφθηκα το Λονδίνο που διέμενε μόνιμα εκείνη την περίοδο.

Ο kanivallos είναι ένας καινούργιος φίλος που τυγχάνει και πρώην συνάδελφος, έχει μια πανέμορφη κόρη και δεν ξέρεις, μπορεί να γίνει και συμπέθερος! (τις εξετάσεις, πότε θα έρθεις να τις πάρεις;;;)

Ο Mistirios είναι εξπέρ στους υπολογιστές και πάντα μου στέλνει φοβερά χιουμοριστικά και όχι μόνο μέηλς.

Η stella είναι μια θεογκόμενα από τη Θεσσαλονίκη, έχουμε ρίξει πολλά τηλεφωνήματα και μου έχει σταθεί πολύ.

Οι ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είναι πατριώτης από τις εξωτικές Καρδιτσίους νήσους που παρότι τώρα τελευταία είμαι στα πάτρια εδάφη πολύ συχνά, δεν έχουμε καταφέρει να πιούμε ακόμα έναν καφέ από κοντά.

Ο JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS πάντα περνάει να αφήσει τις ευχές του και μας χαρίζει πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.

Το Skouliki έχει ένα πολύ ενδιαφέρον μπλογκ και πολύ έντονη διαδικτυακή δραστηριότητα.

Το athinovio είναι μια πανέμορφη και ευγενάστατη κυρία με αισθησιακή φωνή (έκανε εκπομπή στο ράδιο Πρέβεζα) και που με ξενάγησε στην πόλη της με πολύ ενθουσιασμό.

Ο φίλος Locus Publicus είναι ένας φοβερά μορφωμένος και ήρεμος άνθρωπος που αγαπάει την Ελλάδα παρότι ζεί μόνιμα στην Αμερική. Μαζί του είχαμε δει με τον Ιάσιο μια πανέμορφη πανσέληνο και έκλειψη σελήνης!

Η Μάγισσα Κίρκη, είναι μια πολύ νέα γυναίκα, με χιούμορ που τσακίζει κόκκαλα!

Ο φίλος ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ, με τις εξτρεμιστικές απόψεις που θα χτυπήσουν το κατεστημένο και θα τις εκδώσει σύντομα.

Άλλοι σχολιαστές που κατά καιρούς περνούν από δω είναι οι Radio Marconi, Σουζάνα Xατζηνικολάου (περιμένουμε το βιβλίο φιλενάδα, μην ξεχάσεις να μας ενημερώσεις για την παρουσίαση), BLUEPRINTS, KitsosMitsos, Vrakas Kostas, Γουφ, Μάτα, Polykarpos, Iανος, Z., kwlogria, Το παιδί της πλατείας, Aristodimos, Olga (τι έγινε κοριτσάκι, γέννησες ή ακόμα;), kostaslogh, VASILIKI, Geysser, Yannis (που χάθηκες ρε συνάδελφε;), Aunt Donna, ο πατριώτης ???? με τα πολιτικοποιημένα ιστολόγια και πολλοί άλλοι, που μεταξύ πταρμού και βλεννης δε θυμάμαι τώρα.

Με την ευκαιρία των 200 αναρτήσεων θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου και πραγματικά θα ήθελα να συναντηθούμε κάποια στιγμή!

48 σχόλια:

  1. EEE, ευχαριστώ για την διαφήμιση!

    Να είσαι καλά και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ria να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις και πάντα να είσαι καλά..

    σ'ευχαριστούμε και αναμένουμε να συναντηθούμε :)

    καλή μεγάλη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!!
    Εδώ είμαι, σε παρακολουθώ με φανατισμό.
    Με το καλό να φτάσεις τις 1000 καταχωρήσεις.
    Και πάλι συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωω καλησπέρα!
    Μας κολακεύετε! χεχε!
    Εύχομαι να τις χιλιάσεις και ακόμη παραπέρα! Άλλωστε χρόνο έχουμε άπλετο! :) ε;
    Καλό είναι να ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο στη ζωή μας.. να προσπαθούμε τουλάχιστον..
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου. Πάντα σε παρακαλουθώ με ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μακαρι να τις χιλιασεις και κυριως να τα λεμε συνεχεια τηλεφωνικα ,απο εδω.απο κοντα!!


    εισαι φιλη μου μου μου μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τώρα σοβαρά θέλεις να αλλάξω ομάδα;
    Πριιιιιτς....
    Καλή βδομάδα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ καλέ ξέχασα,να τις 1000ασεις και βάλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 200 αναρτήσεις λοιπόν !

    Ορίστε κάτι ΜΟΝΟ για σένα :

    Ξέρω κάποιο αστέρι

    Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα !

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάρα σ ευχαριστώ πάρα πολύ ειδικά για το "νέα γυναίκα" παρόλο που αρχίζω να σταφιδιάζω η 30χρονη! :p

    Εύχομαι μες απ την καρδιά μου να βρεις τον άνθρωπο που θα σε αγαπήσει, θα σε καταλάβει και θα σ αγκαλιάσει χωρίς ανταλλάγματα και υπεκφυγές. Να έχεις υγεία, υπομονή και πολύ χαμόγελο!Καλό Πάσχα να περάσεις καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mistirios

    είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. έχω κάνει καινούργιο συκώτι με τα μέηλ που μου στέλνεις!

    ευχαριστώ. για να δούμε, θα θυμάμαι ότι έχω μπλογκ μέχρι να φτάσω τις 1000 αναρτήσεις, ή θα βαρέσει το αλτσχάιμερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευρύνοος

    ευχαριστώ.
    παιδιά τώρα σας χρειάζομαι περισσότερο, αλλά πέφτει και μεγαλοβδομάδα, οπότε μάλλον πάμε για Θωμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yannis

    συνάδελφε, που έχεις εξαφανιστεί;;;
    δε νομίζω να σου έδωσαν κανένα φύσημα για την παραμεθόριο!
    στείλε μέηλ με το τηλέφωνό σου γιατί το έχασα (πάλι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hfaistiwnas

    και βέβαια προσπαθούμε να ξεπεράσουμε τα δύσκολα ηφαιστιωνάκο.
    σε ευχαριστώ για μια ακόμα φορά!

    στείλε φωτό με τη λίμνη και τους κύκνους της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Neoptolemos

    και εγώ σε παρακολουθώ και ας μη σχολιάζω. δε μου περισσεύει χρόνος για γράψιμο, έχω όμως χρόνο για να σε διαβάζω!

    ευχαριστώ φίλε γαύρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. stella

    ήθελα να ήξερα που γυρνάς πάλι!
    δυο φορές σου τηλ πάλι απόψε και φυσικά σουρτουκεύεις!

    και φυσικά είμαι φίλη σου σου σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΟΥΛΗ

    δεν πειραζει φούλη μου, αγάπα το φίλο σου με τα ελαττώματά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΟΥΛΗ

    καλέ ευχαριστώ. και στα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. negentropist

    σταύρο σε ευχαριστώ για τις ευχές και κυρίως για το τραγούδι!
    λατρεύω τη μουσική εκείνης της εποχής και του μεσοπολέμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάγισσα Κίρκη

    κοριτσάκι, στα 30 είσαι πιπίνι ακόμα. τι να πουμε εμείς που περάσαμε τα 40;
    το να βρώ έναν άνθρωπο όπως ακριβώς το γράφεις δεν είναι δύσκολο γιατί είμαι και πολύ χαρισματικός άνθρωπος. το θέμα είναι ότι έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους και φυσικά στα κίνητρά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρία
    είχες δεν είχες, με κατέδωσες :))
    Έλειπα το ΣΚ και λόγω δουλειάς πριν, δεν βρήκα ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λέω και εγώ, ολόκληρο προσκλητήριο και να με έχει ξεχάσει! Θενκς καλέ.
    Και τις αναρτήσεις σου να τις κάνεις πολλές εκατοντάδες και...βιβλίο!
    Φιλάκια Ρία μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή φίλη
    Δεν ξέρω αν το να τα χιλιάσεις είναι ηκαλύτερη ευχή πάντως σου εύχομαι τα κείμενα σου να είναι όσα εσύ επιθυμείς.
    Παυσανίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. άντε να τις χιλιάσεις αρχικά και βλέπουμε... όπως και να έχει (συμφωνούμε ή διαφωνούμε σε κάτι) η ουσία είναι ο ελεύθερος διάλογος κι η έκφραση, να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ποιός μου τό'φαγε το πρώτο σχόλιο;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Να είσαι πάντα ακμαία-Ρία μας ωραία !
    Να τις χιλιάσεις για αρχή και κατόπιν όπου βγει !
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nα εισαι καλα και να τις χιλιασεις...
    Και συμφωνω απολυτα ως προς το ελάττωμα της Φουλης...χιχιχι...
    Αλλα τι να την κανουμε...
    Και παλι να τις χιλιασεις... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kanivallos

    εσένα πρέπει να σε προσέχω, μπορεί αύριο να είμαστε συμπέθεροι!
    ωραία η λακωνία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Z.

    ευχαριστώ φιλενάδα!
    και στα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

    ξενιτεμένε φίλε μας, ευχαριστώ.
    ελπίζω το καλοκαίρι να έρθετε στην ελλάδα και να συναντηθούμε! θέλω να μαθω τη λύση του γρίφου, πριν εκδοθεί το βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. BLUEPRINTS

    ευχαριστώ!
    ο διαλογος είναι ο σκοπός και το μπλογκ το μέσο!
    να χαίρεσαι την πανέμορφη σκυλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ?????

    το λάθος διορθώθηκε πάραυτα!
    συγνώμμη αλλά με τον πυρετο και το βήχα και άλλοι θα μου ξεφύγαν. ας παραπονεθούν να τους συμπληρώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    ευχαριστώ δημήτρη.
    να χαίρεσαι την οικογένεια και καλό πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Iανος

    ευχαριστώ ευαίσθητε φίλε!
    άσε πήραμε πίκρες φέτος οι ολυμπιακοί αλλά τουλάχιστον κερδισαμε το βάζελο. είναι μια παρηγοριά!

    καλό πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστώ για την αναφορά και για τα καλά σου λόγια.
    α χιλιάσεις τις αναρτήσεις και σου εύχομαι πάντα να μας βρίσκεις φωτογραφίες μπόνους!!!
    :)
    ;)

    Καλό Πάσχα, και καλή ξεκούραση ( αν προβλέπεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. athinovio

    δε γλύφω κανέναν αθηνούλα.
    την αλήθεια λέω. έτσι σε είδα και βίωσα τις λίγες ώρες που περάσαμε πέρισυ στην πόλη σου!
    καλό πάσχα.
    η ξεκούραση άρχισε από σήμερα!!!
    να χαίρεσαι τους κούκλους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΙΑ ΜΟΥ,ΚΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ,ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ...

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. spyros1000

    ευχαριστώ σπύρο, και συ ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρία μου εμείς σε ευχαριστούμε τόσο για το ιστολόγιό σου όσο και για την αναφορά σου σε εμάς :)

    Άντε στα επόμενα 800 θα σου κάνουμε δώρο τούρτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Panos Konstantinidis

    παρακαλώ πάνο, δεν κάνει τίποτα.
    η τουρτα να είναι σοκολατένια παρακαλώ. έχω και εγώ τις αδυναμίες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εννοείται Ρία, και με ένα κερασάκι πάνω πάνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μικρός ο κόσμος,πολύ μικρός,θα βρεθούμε ,θα δεις!
    Να τους χιλιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Panos Konstantinidis

    αυτό είναι δέλεαρ, δε λεω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. kostaslogh

    μικρός δε λες τίποτα!!!
    μακαρι να το καταφέρουμε, να βρεθούμε και να διασκεδάσουμε όλοι μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν σου εχω πει να μη μου κανεις διαφήμιση μεσημεριάτικα ? Με συγκίνησες με τα λογάκια σου ...
    Δεν θα σου γράψω τίποτα αλλο γι αυτό από δω! Θα τα πούμε! Επέστρεψα!
    Meantime να είσαι καλά και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις! Μείνε ατόφια! Μην αλλάξεις για κανέναν και για τπτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν ξερω αν πηρε το σχολιο μου ... Θα περιμ΄λενω λίγο να δω και αν δεν , θα στο επαναλάβω! Φιλί! ( προς το παρόν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. liakada

    ευχαριστώ φιλενάδα, με συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. liakada

    το πήρε, εγώ άργησα να το αναρτήσω. σόρυ φιλενάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες