ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

14 Μαΐ 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Εγώ η διαχειρίστρια του παρόντος ιστοτόπου, ΔΕΝ είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος.
Το λέω για να το ξεκαθαρίσουμε.
Πολλοί γνωστοί, που δε θυμόνταν αν ζούσα ή αν πέθανα, αν διαμένω ακόμα στην Αθήνα ή τις εξωτικές καρδιτσίους νήσους, αν είμαι ελληνίδα πολίτης ή όχι, με θυμήθηκαν τώρα που ζητούν την ψήφο μου.
Από τον Πειραιά, από τη Ραφήνα, από τις εξωτικές καρδιτσίους νήσους, από το Περιστέρι, από την Κρήτη, όλοι μου έστειλαν μέηλ, μηνύματα, με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν κάρτες.
Να τρελαίνεσαι!
Άσε το τι είδα γραμμένο στο φέισμπουκ. Το γέλιο που έριξα είναι άλλο πράγμα.
Πάρτε μια γεύση:


Λοιπόν, στα δικά μας τώρα. Βγήκε η Κονσίτα στη γιουροβίζιον. Το  ωραίο ήταν που η μικρή μου ανιψιά με ρώτησε αν μεγαλώνοντας θα βγάλει μούσια. Εγώ δεν την είδα τη γιουροβίζιον γιατί άπλωνα την κορμάρα μου στους βελούδινους καναπέδες στο ρετιρέ δυο δρόμους πριν την πλατεία του αγίου Στεφάνου στη Βιέννη. Μια φίλη με φιλοξένησε για μερικές μέρες. Πήγα στην όπερα, μπαλέτο είδα βέβαια, όχι όπερα, αλλά χόρτασα γλυκά σοκολατένια. Τώρα πρέπει να πέσει πείνα και των γονέων για να έρθω στα ίσα μου. Λοιπόν, εκεί στην Αυστρία, ο κόσμος ήταν διχασμένος όσον αφορά την Κονσίτα. Αυτοί που συναναστράφηκα, δεν ήταν υπέρ της υποψηφιότητας της εν λόγω αοιδού. Όχι ότι δεν παραδέχονταν το ταλέντο και την προσπάθειά της, αλλά δεν εκπροσωπούσε το μέσο αυστριακό και το πνεύμα του. Ναι η κουλτούρα τους είναι ιδιαίτερα ανεκτική και αγκαλιάζει τις ιδιαιτερότητες του καθενός, αλλά το να ανατεθεί σε αυτό το άτομο η εκπροσώπηση της χώρας, δεν τους άρεσε καθόλου. Σαφώς ήταν ένα μήνυμα στη Ρωσία και το εθνικιστικό κόμμα της Αυστρίας που είναι τρίτο κόμμα, αλλά η πλειοψηφία των βιεννέζων που μίλησα, δεν το είδαν με καθόλου καλό μάτι. Παρεμπιπτόντως, δεν το άκουσα το άσμα…



Σαν την Ελλαδίτσα μας, πουθενά. Με τον ήλιο της, με τα ανθισμένα λιβάδια της, με την καταγάλανη θάλασσά της. Με τον κόσμο που είναι έτοιμος να σου ανοίξει το σπίτι του γιατί είσαι ξένος. Πες τε με προκατειλημμένη, αλλά σαν τους μακεδόνες, πουθενά στην Ελλάδα. Κιμπάρηδες, φιλόξενοι, γλεντζέδες! Άσε τους Θρακιώτες!!! Μην τους πεις ότι είσαι στρατιωτικός, μόνο που δε σε φιλάνε. Να σου δώσουν το κρεβάτι τους να κοιμηθείς. Να σε κεράσουν τον καφέ στην καφετέριά τους, να σου κάνουν το τραπέζι, να σε ξεναγήσουν στις ομορφιές του νομού τους. Όμορφα πράγματα. Εκεί ξαναβρίσκεις την εμπιστοσύνη σου στον έλληνα.




Γιορτάσαμε τη γιορτή της μητέρας, εγκαινιάστηκε και το αεροδρόμιο στην Καρδίτσα, όλο όμορφα πράγματα… Και γιορτάσαμε και την ημέρα του νοσηλευτή.



Αυτά. Στο σπίτι μου με περίμενε μια απρόσμενη έκπληξη, αλλά αυτό σε άλλη ανάρτηση.
Φιλιά.


22 σχόλια:

  1. χαχαχα
    πολυ ωραια αναρτηση!
    ακρως διασκεδαστικη!

    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διασκεδαστική έγινε με τις φωτογραφίες που έβαλα. οι μισές είναι από το φέιςμπου και οι άλλες μισές από το ίζισμάιλ

      καλο σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. ευτυχώς υπάρχουν κι όλοι αυτοί που φτιάχνουν αυτές τις εικονίτσες και τα μηνυματάκια και γελάει το χειλάκι μας!
    καλά οι υποψήφιοι τα εχουν παίξει! Μέχρι και σε νεκρούς υποψήφιους στον άγιο Πέτρο τηλεφωνούν!
    Ακολουθησε τη δίαιτά μου και θα έχεις σίγουρα αποτελέσματα! χαχαχαχαχχαχαχαχαχ
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα νάσια μου.
      οι εικονίτσες είναι όλα τα λεφτά!
      και ποια ακριβώς είναι η δίαιτά σου; για λεγε, μετά από τόσες κρεπάλες, πρέπει να πεινάσω πάρα πολύ...

      Διαγραφή
  3. Σήμερα διάβασα κι άλλο ωραίο:
    "Κατέβασα το πρωί τα σκουπίδια και μέσα από τον σκουπιδοτενεκέ πετάχτηκαν 3 γάτες και 4 υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι"
    Πάντως, αν κατέβαινες, εγώ εσένα θα ψήφιζα. Μήπως να το ξανασκεφτείς; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα...
      δε λέει κανείς θα ανέβω για υποψήφιος. λένε κατεβαίνω. γιατί ρίχνεις το επίπεδό σου.
      και δε θέλω να ρίξω το επίπεδό μου.
      φιλιά και καλό σαββατοκύριακο εύα μου!

      Διαγραφή
  4. Εμένα που με έχουν πρήξει οι Γαύροι στα μηνύματα να ψηφίσω τον πρόεδρό τους στις εκλογές;;; Ποιος μου το έκανε αυτό το αστείο ρε πούστη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα είναι γαύροι, ξανασκέψου το!
      αν ήταν βάζελοι, τότε οντως θα ήταν πρόβλημα.

      δεν μπορείς να φανταστείς πόσα μηνύματα δέχτηκα από υποψηφίους της αθήνας. σκέψου ότι μέχρι και ο ανταρσύα μου έστειλε καμιά δεκαριά μηνύματα. σε ποιον;;; σε εμένα τη βρωμοκαπιτάλα του κερατά!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ αγαπάω δεν ψηφίζω;
    Λέτε να είμαι γεροπαράξενος;

    Εγώ αγαπάω εγώ αγαπώ
    και την ψήφο σας δεν την ζητώ!
    Στέλνω φιλιά κάνω αγκαλιές
    και μουτρώνουν οι ζηλευτές!

    Ζηλέυουν πολύ που ζω καλά
    κια ας μην έχω την Ρια αγκαλιά!
    Στα ξένα πηγε μακριά
    να απαλαγή από τα ποιηματά μου τα κουφά!
    Και πέρασε πολύ καλά
    αυτό κατάλαβα τα πρωινά
    Μικρός Ήρωας.

    Ένα ανέκδοτο να γελάσουμε και λίγο

    Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε νοσοκομείο, βάζω άσπρη ποδιά και λέω στους χειρουργημένους “συγχαρητήρια η αλλαγή φύλου ήταν επιτυχής!”
    Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε νεκροταφεία, τριγυρνάω στα χαμένα τινάζοντας χώματα από πάνω μου και ρωτάω τον κόσμο τι έτος έχουμε.
    Όταν βαριέμαι νύχτα σε ταξί, δείχνω του οδηγού μια πολυκατοικία και του λέω: “Εδώ αυτοκτόνησα πριν δύο χρόνια...”
    Όταν βαριέμαι... περνάω από εκκλησίες και μόλις βλέπω γάμο, μπαίνω μέσα, στήνομαι στην ουρά και όταν έρχεται η ώρα να χαιρετήσω το γαμπρό σκύβω και του λέω “τυχερέ... τα καταπίνει κιόλας”!
    Όταν βαριέμαι... πάω στον κτηνίατρο δακρυσμένος και τον εκλιπαρώ να αλλάξει λάμπα στην πυγολαμπίδα μου...
    Όταν βαριέμαι... παίρνω τηλέφωνο την κοπέλα μου και της λέω ότι είμαι ο τύπος που γνώρισε προχθές. Η βαρεμάρα μου σταματάει όταν με ρωτάει: Ποιος; Ο Γιώργος ή ο ξανθός;
    Όταν βαριέμαι... πάω σε κάποιον που μοιράζει φυλλάδια... τα μαζεύω από πίσω του... και μόλις τελειώσει του λέω: Φίλε σου έπεσαν αυτά...!!!
    Όταν βαριέμαι στην ουρά του σουπερμάρκετ, ρίχνω προφυλακτικά στο καροτσάκι της μπροστινής γιαγιάς. Μετά περιμένω την αντίδραση της ταμία.
    Όταν βαριέμαι... πηγαίνω έξω από τα γυμναστήρια και τρώω αργά αργά δυο πιτόγυρα... ενώ τους κοιτάζω.
    Όταν βαριέμαι... πηγαίνω στο σουπερμάρκετ και ρωτάω σε ποιο διάδρομο είναι το ράφι με τις γεροντοκόρες.
    Όταν βαριέμαι... στέλνω ένα μήνυμα “Σε βλέπω!”... σε ένα τυχαίο κινητό.
    Όταν βαριέμαι στο χωριό κολλάω τους παππούδες ρωτώντας “τίνος είσαι ‘συ;”
    Όταν βαριέμαι... φοράω κουκούλα, πηγαίνω σε σουβλατζίδικα και φωνάζω: Αφήστε όλοι τα πιτόγυρα κάτω, ΝΗΣΤΕΙΑ!!!
    Όταν βαριέμαι... παίζω τζένγκα με τον παππού μου που έχει πάρκινσον.
    Όταν βαριέμαι... βάζω χαρτάκια στα παρμπρίζ καινούριων αυτοκινήτων όπου γράφω “Συγνώμη που στο χτύπησα”.
    Όταν βαριέμαι... πάω σε κομμωτήρια και αφού μου βάλουν την μπέρτα κουρέματος βγάζω δυο μαχαιροπίρουνα και λέω “τι καλό θα φάμε σήμερα;”
    Όταν βαριέμαι... χτυπάω άσχετα κουδούνια και τους λέω... “για το πετρέλαιο ήρθαμε”...
    Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε φαλακρούς, τινάζω με το χέρι την πλάτη τους και τους λέω ότι ήταν γεμάτοι τρίχες...
    Όταν βαριέμαι πολύ... παίρνω τηλέφωνο την πυροσβεστική και τους λέω ότι έχω κλειστεί στον εαυτό μου.
    Όταν βαριέμαι... παίρνω τηλέφωνο την Κατερίνα Καινούριου και την βάζω να πει ”Τριακόσια τριάντα τρία τρακτέρ τράκαραν”...
    Όταν βαριέμαι... πάω στο πάρκο με δύο κομμένα λουριά στα χέρια και ρωτάω με αγωνία αυτούς που κάνουν τζόκινγκ μήπως είδαν δύο ροντβάιλερ...!!!!!Και πέρασε πολύ καλά
    αυτό κατάλαβα τα πρωινα1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγκαλιά δε θα με πάρεις.
      ζήσε με τον πόνο αυτόν. και μακάρι οι πόνοι σου μόνο τέτοιοι να είναι.

      το ποίημα ευχάριστο, αλλά τα ανέκδοτα, ακόμα καλύτερα.
      και να πας να ψηφίσεις. και εγώ θα πάω και ας είμαι στην καρδίτσα.

      Διαγραφή
  6. Αεροδρόμιον εν Καρδιτσα;;;Δεν απομενει πλέον παρά μόνον τελεφερικ,που θα συνδεει τας ορεινάς Καρδιτσιους νήσους με το αεροδρόμιον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ναι! θα είναι μόνο για μεταφορά εμπορευμάτων αρχικά, αλλά εδώ λέμε για υδροπλάνο στη λίμνη μας!!!
      ειμαστε πολύ μπροστά στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους!

      Διαγραφή
  7. μας έχουν ταράξει αλλά σε όλους μα όλους λέμε τα ίδια......τα μπινελίκια τους....
    και την γλύτωσες και πέρασες ωραία έτσι μου αρέσει......να σαι καλά

    άκουσα πάντως ένα κουφό για την κοντσιτα....
    -αν δεν είχε το μούσι θα μου άρεσε.....είπε ο διπλανός σε καφέ που καθόμουν
    εγώ σκέφτηκα...το μούσι τον πείραξε το άλλο όχι......πα πα πα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μπορείς να φανταστείς πόσα μηνύματα και τηλεφωνήματα έλαβα!
      πέρασα πολύ καλά, διασκέδασα, ξεκουράστηκα, έχασα τα ντιμπέιτ. ευτυχώς δηλαδή...

      αυτό με την κονσίτα, σιγά τα ωά. απλά με ενοχλεί όταν κάποιος προκαλεί. και αυτή με την εμφάνισή της προκαλεί.

      Διαγραφή
  8. αχχαχαχχαχαχαχαχα απολαυστικό το κείμενό σου! Τι έκπληξη ουτε εγω ειμαι υποψηφια δημοτικη συμβουλος, αλλα μελος εφορευτικης επιτροπης και έχω κάτι νευραααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη κι εγώ είμαι μέλος εφορευτικής αλλά δεν θα πάω: άρθρο 22 του Συντάγματος παράγραφος 4: απαγορεύεται κάθε μορφή εργασίας με εξαναγκαστικό χαρακτήρα που δεν αμείβεται!!!! Ας έρθουν να με αναζητήσουν...Χαμός θα γίνει!!!!)

      Διαγραφή
    2. σιγά καλε. μακάρι να με βάζανε και εμένα. πλάκα θα έχει. άσε που μπορεί να έρθουν και κάποιες διάσημες εκεί που θα είσαι και θα δεις και την πραγματική σου ηλικία! πλακα έχει.

      οι φωτογραφίες κάνανε απολαυστικό το κείμενο. από μόνο του δε λέει.

      Διαγραφή
    3. άιρις, δεν μπορούν, έχεις δίκιο. το συζήτησα με το γιο μου που σπουδάζει πολιτικές επιστήμες. κανείς δεν μπορεί να σου κάνει κάτι.

      ευχαριστώ που σου άρεσαν οι φωτογραφίες.

      Διαγραφή
  9. ααχαχαχαχχαχα! Έλιωσα!!! Να'σαι καλά Ρία μου!!!!
    Μέχρι και οι εικόνες ήταν απολαυστικές!!!!!
    (ούτε κι εγώ είμαι υποψήφια...να ανησυχήσω;;;;;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είσαι υποψήφια; πως και δε σε προτείνανε; δεν το ξέρεις ότι επιδιώκουν να κανουν υποψηφίους μπλόγγερ για να έχουν κοινό;;;
      ένας στους 40 έλληνες είναι υποψήφιος!
      έχει και την πλάκα του το θέμα.
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Εμένα μου πρότειναν να γίνω δημοτική σύμβουλος!
    Μην ξέροντας πως να ξεφύγω από την επιμονή τους,τους έδειξα το......blog μου και ακόμη....... τρέχουν!χα,χα,χα,χα,χα
    Δεν θέλει σάτιρα η εξουσία!
    Τις φιλούρες μου

    Υ.γ
    Απέκτησε αεροδρόμιο η Καρδίτσα;
    Όλα τελευταία και καταϊδρωμένη τα μαθαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χριστινάκι με πληγώνεις!
      δεν ήξερες ότι θα κάνουμε αεροδρόμιο;;; καλα, και εγώ τώρα το έμαθα. και μάλιστα γιατί ο κολλητός μου έχει υψηλότατη θέση στην υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας.
      εδώ λεμε να κάνουμε με υδροπλάνα δρομολόγια στη λίμνη πλαστήρα.

      είπα και εγώ, κανένας σχολιαστής μου δε θα είχε πρόταση;

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες