ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

23 Φεβ 2013

ΑΝΤΕ ΒΡΕ, ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

Ναι, σήμερα έχω τη γιορτή μου.
Όχι  ότι το ήξερα από μικρή, είναι καινούργιο φρούτο για μένα, να γιορτάζω την ονομαστική μου εορτή.
Και αυτό, γιατί δεν ήξεραν ούτε οι γονείς μου ότι το όνομά μου, Γοργόνα γαρ, θα μπορούσε να έχει αγία και μάλιστα με δική της μέρα εορτής. Όταν μικρό κοριτσάκι ρωτούσα, μου λέγανε πως γιορτάζω των Αγίων Πάντων. Και εγώ στενοχωριόμουν. 

Όταν ένα μεσημέρι, πριν καμιά εικοσαριά χρόνια άκουσα στο ραδιόφωνο ότι ήταν η μέρα που γιόρταζαν οι Πολύκαρποι και οι Γοργόνες, κόντεψα να τρακάρω τον μπροστινό. 

Πήγα σπίτι στους γονείς μου και απαίτησα αναδρομικά τα δώρα μου! 

Το πρώτο δώρο που μου έγινε επί τη ευκαιρία της ονομαστικής μου εορτής, μου το έκανε ο άντρας μου που ήταν μαζί μου στο αυτοκίνητο. Μου ζήτησε να τον αφήσω στη γωνία του σπιτιού μας για να πάει να πάρει τσιγάρα, αλλά πήγε και μου πήρε ένα χρυσό δακτυλίδι με έναν αμέθυστο νααα με το συμπάθειο!

Κατασυγκινήθηκα παιδιά. Κάτι τέτοια έκανε και έμεινα μαζί του επτά χρόνια! Και έτσι, κάθε χρόνο, μου έκανε το δακτυλίδι σετ ολόκληρο. Με τα σκουλαρίκια του, το κολιέ του, το βραχιόλι του και την τελευταία χρονιά πριν χωρίσουμε, μια τεράστια χρυσή καρφίτσα με λεπτομέρειες από αμέθυστο που τη λάτρευα. Τώρα ποιος πούστης τα χαίρεται τα κοσμηματάκια μου... που να του καεί το βίντεο!

Αυτά. Με τούτα και με εκείνα, να με χαίρεστε, να με καμαρώνετε, να είμαι καλά και να χαίρομαι τον άντρα της ζωής μου! 
Ευχαριστώ!

74 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά κοριτσάραααα!!!ότι ποθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ παλιοκόριτσο να είσαι καλά και ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Άντε βρε γοργόνα μου, να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ γλυκέ μου τρέμενς!
      κούκλος έχεις γίνει με το ποδήλατο!

      Διαγραφή
    2. Είδες; Στον άλλον πέστα που με έχει φάει να μην αδυνατίσω άλλο!!!

      Διαγραφή
    3. δίκιο έχει όμορφέ μου, δεν πρέπει να αδυνατίσεις άλλο, σαν τον όσιο πατάπιο θα γίνεις μετά!

      Διαγραφή
  3. γοργονάρα μου να σε χαιρόμαστε,πάντα ευτυχισμένη και με πολλά δαχτυλίδια αμέθυστου!!!
    μεγάλο ζούληγμααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ χριστινάκι μου!
      να είσαι καλά. ΄καλή επιτυχία στην τηλεόραση με την πριγκήπισσα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά και να σε χαιρόμαστε. Μα σου το πήρε πίσω το σετάκι με τα χρυσούλια; Τότε το χαίρεται πουτάνα και όχι πούστης! Σε κάποια δεν θα τό'δωσε; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι καλέ, μπορεί να έκανε πολλά αλλά αυτό όχι.
      μπήκαν και με κλέψανε, το είχα κάνει ανάρτηση. μου πήρανε ένα νεσεσέρ με 127 χρυσές λίρες και όλα μου τα κοσμήματα. κυρίως μπούλγκαρι. άσε 200.000 ευρώ ζημιά μου κάνανε οι διαρρήκτες πριν δυο χρόνια. ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει. με πονάει.

      ο πατέρας του γιου μου όταν του είπα έλα να πάρεις τα κοσμήματα μου είπε, προς τιμήν του, ότι τα κοσμήματα είναι για τη μητέρα του γιου του, και μητέρα του γιου του θα είμαι πάντα. το μόνο που πήρε ήταν ένα οικογενειακό κειμήλιο που μου έδωσε η μάνα του ένα βραχιόλι χρυσό 9 καρατίων που δεν μπορούσα να φορέσω γιατί είμαι αλλεργική σε ότι είναι κάτω από 14 καράτια. το είχα επιχρυσώσει και πάλι το χέρι μου γινόταν κατακόκκινο. ηταν να μην το έχω φίλε μου! και το έδωσα και με πολύ μεγάλη χαρά. ήταν το φθηνότερο αντικείμενο που είχα στη θυρίδα!

      ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. Αγίας Γοργονα-Rias σήμερον;;;Βοήθειά μας και Χρόνια σας Πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά κυρία Ρία μας! Συγνώμη κυρία γοργόνα ήθελα να πω! Να σας χάιρεται και τιμή του και καμάρι του το παληκάρι σας!
    Ελπίζω να μην έχει βαρύ χέρι και αγριέψει αν σας βάλω κανένα ποιήμα;
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος1
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ μικρέ ήρωα. να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  7. Βρε να σε χαιρόμαστε. να είσαι πάντα καλά, γερή και δυνατή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευαριστώ μαλεράκο. με το καλο να πάρεις το διδακτορικό και εις ανώτερα!

      Διαγραφή
  8. Να σε χαιρόμαστε, να σε χαιρόμαστε!!!!

    Πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη κοριτσάρα μου, γιατί είσαι από τις λίγες που το αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ παυλούκο μου, ευχαριστώ πολύ. και εσύ ότι επιθυμείς! να χαίρεσαι τον όμορφό σου!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Γοργόνα μου, να σε χαίρεται η οικογένειά σου και λίγο και εμείς εεεεεε?????
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ μαρία μου.
      μη σου πω, πως εσείς με χαίρεστε περισσότερο. περισσότερο τα λέω με σας παρά με την οικογένεια. έχει και πολλά τούρκικα, μου κλείνει το τηλέφωνο η μαμά αν πάρω σε ακατάλληλη ώρα!

      Διαγραφή
  10. πολύχρονη γλυκιά μου να είσαι καλά και να είναι καλά κι όσοι αγαπάς και σ' αγαπούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ γιάννη μου. να είσια καλά και να μας χαρίζεις τόσο ωραία μουσικά ακούσματα!

      Διαγραφή
  11. Χρονια Πολλά Γοργόνα ΤΟΥ ΓΥΑΛΟΎ!!
    Είσαι εδώ να δίνεις το χέρι σε όσους σε αγαπούν!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ αντιγόνη μου. μόνο που είμαι του γλυκού νερού. λίμνη έχουμε στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους!
      ότι θες, εδώ είμαι!

      Διαγραφή
  12. Πολυχρόνη και παντα χαρούμενη και αληθινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω εβιλάκο. για τις ευχές, για τις τρεις γοργονίτσες, για όλα!
      να χαίρεσαι το ντινάκι σου!

      Διαγραφή
  13. χρόνια πολλά και καλά λοιπόν! να σε χαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Γοργόνα μου!
    Να είσαι πάντα υγιής, ευτυχής και κουκλάρα όπως τώρα!
    Να χαίρεσαι και τον άντρα της ζωής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ αθηνά μου, να χαίρεσαι το γιο σου, το δον μήτσο και το φίφη!!!

      πως πάει η δίαιτα;

      Διαγραφή
  15. Ρία μου, μπήκα μόνο για να βεβαιωθώ ότι γιορτάζεις σήμερα. Θα σε διαβάσω αργότερα.
    Να σε χαιρόμαστε!!!
    Να σε χαίρονται πρώτα ο αγαπημένος σου γιος και η οικογένεια αου και μετά όλοι οι αγαπημένοι σου.
    Να είσαι πολύχρονη, με υγεία και πάντα γεμάτη αισθήματα και ευτυχία!
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ μαριμάρ μου. να είσαι καλά και δυνατή γιατί έχεις γολγοθά!
      το ξέρεις πως ότι χρειαστείς εδώ είμαι!

      Διαγραφή
  16. Να είσαι πάντα γελαστή κι ευτυχισμένη! Χρόνια σου πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ. να μας χαρίζετε πάντα τέτοιες αναρτήσεις. πατριωτικές!

      Διαγραφή
  17. Ρία!!! Χρόνια πολλά! Να σε χαιρόμαστε! Αυτό είναι σίγουρο! Εύχομαι να περνάς καλά και αυτή τη μέρα να το κάψεις το πελεκούδι, είναι και Σάββατο! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ ηφαιστιωνάκο. το ξενύχτισα αλλά με επαγγελματικό ραντεβού. καλά πέρασα και αν συμβεί, θα είναι υπέροχα!

      Διαγραφή
  18. χρόνια σου πολλά!!!υγεία και ευτυχία και σύντομα πολλά εγγονάκια να τους λες παραμυθάκια μπροστά στο τζάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες ρε νάσια; είμαι πολύ μικρή να γίνω γιαγιά!
      ευχαριστώ για την πρώτη ευχή. την άλλη τη θέλω πολύ πολύ πολύ αργότερα!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Φτυχισμένα ωρέ! και να ΜΗΝ τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε σκοπεύω να τα εκατοστήσω, να τα χιλιάσω σκοπεύω.
      ευχαριστώ ιταλέ μου, σου έχω προγραμματισμένους άλλους δυο σύνολο δέκα καμένους και πήρα εντολη να εφεύρω άλλους είκοσι για να τους κάνω βιβλίο, μου είπε ο εκδότης που είχα ραντεβού προχθές! οπότε θα χαρείς αναρτήσεις!

      Διαγραφή
  20. ΜΟΛΙΣ ναι ΜΟΛΙΣ διάβασα ότι υπάρχουν και άλλοι καμένοι, μετα απο τόσα χρόνια προσήλωσης στον αθεϊσμό σκέφτομαι να αρχίσω να πιστεύω..χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να αρχίσεις να πιστεύεις. έχω αναρτήσει επτά, θα ακολουθήσουν άλλοι 23!

      Διαγραφή
  21. ΚΑΘΕ ΕΥΧΉ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύχρονη να σαι πάντα καλά..υγεία υγεία υγεία.....κυρά μας να σε χαιρόμαστε όλοι μας....πάνω από όλα οι δικοί σου......πέρνα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ παναγιώτη μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ριάκι δοτικό όσο κανείς, πολύχρονη να είσαι, γερή, δυνατή, δυναμική, αισιόδοξη, ευτυχισμένη κοντά σε ανθρώπους αγαπημένους! Να σε χαιρόμαστε! Ευχές και φιλιά και από τον αναδεξιμιό σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ κατερινάκι. να μου φιλήσεις το βαφτιστήρι μου για τις ευχές σας!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια Γερά με Τσαμπουκά !!! Γοργονίτσα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύχρονη ,πολυταξιδεμένη ,δώρο δεν έχω να σου προσφέρω ,αλλά ένα τραγουδάκι με το όνομά σου στο χαρίζω ,με πολύ αγάπη.
    Να σε χαιρόμαστε αγαπημένη μας.!


    http://www.youtube.com/watch?v=wYPsFVkLE2k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ ωραίο μουσικό κομμάτι.
      ευχαριστώ αφροδίτη μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά, μὲ κάθε εὐτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γοργόνα μας, χρόνια πολλά, ευτυχισμένα, αγαπησιάρικα, δημιουργικά και προς χάρην του υπέροχου ονόματός του και μαγικά!!! 'Ολα αυτά και ακόμα πιο πολλά :-)
    Νατάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νατασσούλι, ευχαριστώ πολύ. να είσαι καλά και ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά λεβεντιά μου,πολύχρονη και ευτυχισμένη ,να χαίρεσαι τον άντρα της ζωή σου
    σουρχομαι την Πέμπτη θα με βγαλεις;
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ φούλη μου, κούκλα είσαι! πολύ όμορφη και μη λες σε κανένα ότι είσια γιαγιά. δε θα τους περνά από το μυαλό!

      Διαγραφή
  30. Πολύχρονη με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. χρόνια πολλά φιλενάδα, με κάθε ευτυχία και πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να τα χιλιάσεις τα κύματα που κολυμπάς, ως γοργόνα, και ως γοργόνα θα έπρεπε να είχες γιορτή με τον Μεγαλέξανδρο κι ας μην είσαι από την Κρήτη! Λεβεντιά καμαρωτή, χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ δημήτρη μου, να χαίρεσαι τον κώστα και τη μαργαρίτα σου!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
    Οι γοργόνες γιωρτάζουν δυο φωρές
    γιατί έχουν δυο ουρές!
    Μια την πραγματική
    και άλλη μια ερευνητική!

    Σε εξετάζουν στα κλέφτα
    και σε ξέρουν απ΄τα καλά!
    Σε κοτάζουν και παθένεις
    και απο την γλύκα αρωστένεις!

    Κάνουν την καρδιά χίλια κομμάτια
    και το κορμι πάει στα κομμάτια!
    Σου χαμογελούν ζεστά και τρυφερά
    και ξεχνάς το μαχαίρι που σου ρίχνουν στην καρδιά!

    Αν αγαπήσης μια γοργόνα
    Δεν το ξεχνάς ποτέ!
    Μένεις κοντά της σαν χαζός
    και απο τον έρωτα τρελός!

    Χρονιά πολλά και πάλι Γιώργος και όχι ανώνυμος
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για τις ευχές και το ποίημα μικρε ήρωα γεώργιε!
      να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα! Όλα τα πλούτη του κόσμου να σου χαριστούνε, όχι μόνο αμέθυστοι και δαχτυλίδια!
    (ε και να μας σκεφτείς κι εμάς τους υπόλοιπους, αν πιάσει η ευχούλα!)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε ας πιάσει η ευχή και όλοι θα είμαστε τακτοποιημένοι. μείνε ήσυχος.

      ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά πιγκουινάκι μου!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες