ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

21 Φεβ 2013

ΙΤΑΛΕ, ΔΕ ΣΟΥ ΧΑΛΩ ΧΑΤΙΡΙ...



Ιταλέ, φτιάξε καφέ, άναψε τσιγάρο, κάτσε αναπαυτικά και ετοιμάσου.
Έρχεται νέος καμένος.

Κεφάλαιο έκτο: ο κολλημένος

Με έχουν κλέψει, είμαι στα μαύρα μου τα χάλια και πρέπει κάπου να πάω. Το έτερον ήμισυ βρίσκεται εκτός Ελλάδος. Εγώ πρέπει να πάω με το συνοδό μου εκεί που έχω υποχρέωση. Παίρνω τον κολλητό. Είναι σε ένα μπαράκι.
-Ρεμάλι, αύριο βράδυ θα με συνοδεύσεις εκεί. Λείπει το έτερον ήμισυ, σε εμπιστεύεται, θα έρθεις να του κρατάς τα μπόσικα.
-Ριάκι, είμαι εφημερία. Λυπάμαι, αύριο δε γίνεται.
Και προσφέρεται ο φίλος του που είναι μαζί του στο μπαράκι και  που έχει ακούσει για μένα από τον κολλητό αλλά και από έναν άλλον φίλο του, επίσης γιατρό, που είμαι και το ερωτικό του απωθημένο!
Ο κολλητός μου δίνει το τηλέφωνο να μιλήσω με τον υποψήφιο συνοδό. Κύριος, δεν μπορώ να πω. Ευγενέστατος, πρόθυμος, με ωραίο λέγειν. Του λέω θα το σκεφτώ και θα πάρω τον κοινό γνωστό μας να σας ενημερώσει.
Στέλνω μήνυμα στον κολλητό και μόλις πάει σπίτι του με παίρνει στο σκάιπ.
-Βρε τι είναι αυτός που μου τον φόρτωσες για αύριο; Και αν είναι κανένας λεχρίτης και με κάνει ρεζίλι; Και αν αυτό; Και αν εκείνο;;; έλεγα εγώ, γέλαγε ο κολλητός.
-Βρε χαζή, είναι απόφοιτος του αμερικάνικου κολλεγίου, σπούδασε στην αμερική, έχει αυτήν την εταιρεία, ρεζίλι δε θα σε κάνει.
-Τρόπους έχει, μυαλό;;; ρωτάω η καημένη γιατί από καμένους είχαμε πήξει…
-Μα δεν του μίλησες;
Του είχα μιλήσει. Ακουγόταν ευγενής και καλλιεργημένος.
-Εμφανισιακά τι λέει; Να βάλω τακούνια ή θα πάω μόνη  μου;
-Να βάλεις καλε, είναι δυο κεφάλια ψηλότερος από μένα, μου λέει ο κολλητός.
-Δηλαδή ίσα με εμένα, του λέω, γιατί δεν είσαι και πρώτο μπόι!
-Άει χάσου μωρή μικρή αρβύλα! Με λέει! Έτσι πειραζόμαστε χρόνια τώρα!
-Άντε καλά, να έρθει να με πάρει από το σπίτι, ένδυμα βραδινό και καθαρό αυτοκίνητο παρακαλώ!

Και έρχεται ο άνθρωπος. Μου τηλεφωνεί, του δίνω οδηγίες πώς να έρθει, έρχεται στην ώρα του. Θετικότατο! Γιατί με τη συνέπεια των ανδρών ένα θέμα το έχω.

Κατεβαίνω, μου ανοίγει την πόρτα του τζιπ  MERCEDES, μου φτιάχνει το κάθισμα να είμαι αναπαυτικά και πάμε εκεί που είναι να πάμε. Κύριος. Μου είπε μερικά πράγματα για τον εαυτό του στο αυτοκίνητο να τον συστήνω και να ξέρω ποιος είναι και τι να λέω.
Αλλά μας βγήκε μάπα η εκδήλωση και δεν έβλεπα την ώρα να φύγω. Το καταλαβαίνει ο άνθρωπος, μου προτείνει να πάμε για φαγητό. Ευγενέστατο! (Βρε, σκεφτόμουν, κοίτα κελεπούρι που δεν το είχα γνωρίσει τόσα χρόνια! Το ρεμάλι τον κολλητό, δε μου είπε ποτέ να βγω όταν ήταν μαζί… εκεί βέβαια, έπρεπε να ψυλλιαστώ κάτι, δεν ψυλλιάστηκα. Γιατί πέρα από την πλάκα, ο κολλητός είναι όντως σαν αδερφός. Ότι ώρα και να του τηλεφωνήσω, σκίζεται να έρθει να δει τι έχω. Να με βοηθήσει. Να μου συμπαρασταθεί...)

Πάμε για φαγητό. Στην Ιθάκη στη   Βουλιαγμένη. Ήταν η δεύτερη φορά σε μια εβδομάδα με διαφορετικό συνοδό!  Τρώμε, κάτι μου λέει, συμφωνώ μαζί του, σηκώνεται, έρχεται από την πλευρά μου και μου φιλά το χέρι. (Κίνηση ματ. Εντυπωσιάστηκα…)

Του λέω θέλω να περπατήσω. Με πάει στη μαρίνα της Γλυφάδας. Εγώ ήμουν ελαφρά ντυμένη, μου δίνει το παλτό του πάνω από το δικό μου μαντώ. (Τζέντλεμαν! Βρε το παιδί! Σκεφτόμουν…)

-Ριάκι, τι λες, πάμε για έναν καφέ;
-Και δεν πάμε; Και με πάει στο Ιντερκοντινένταλ. Πίνουμε τα καφεδάκια μας. Του λέω,
-Θελω να καπνίσω…

Πληρώνει και με πάει που ρε παιδιά για να καπνίσω; (Σημειωτέον ότι το Ιντερκοντινένταλ, είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου). Με πάει στο Galaxy του Hilton. Εκεί, αν βγεις στο αίθριο, καπνίζεις. Καπνίζω. Αυτός δεν καπνίζει. Πίνουμε και ένα ποτό και επειδή την άλλη μέρα δούλευα, με πήγε σπίτι μου.

Μου ανοίγει τις πόρτες να βγω από το αυτοκίνητο, μου ανοίγει με τα κλειδιά μου την εξώπορτα της πολυκατοικίας, καλεί το ασανσέρ, μου ανοίγει την πόρτα, μου φιλά το χέρι και με καληνυχτίζει. Μέχρι να περάσουν τα 40 δευτερόλεπτα να φτάσω στον όγδοο, χτυπάει μήνυμα στο κινητό. Κοιτώ, ήταν ο τύπος που μου τηλεφώνησε αλλά δεν είχε σήμα το κινητό στον ανελκυστήρα.
Μέχρι να ξεκλειδώσω, μου τηλεφωνεί. Μιλάμε για κανένα σαραντάλεπτο και το κλείνουμε γιατί έχει πάει τρεις τη νύχτα και εγώ δουλεύω κιόλας την επομένη…

Το πρωί, με ξυπνά για να είναι σίγουρος ότι δε θα καθυστερήσω στη δουλειά μου εξαιτίας του που με έκανε να ξενυχτήσω.
Μου τηλεφωνεί στη δουλειά το μεσημέρι για να δει αν είμαι καλά αφού ξενύχτησα μαζί του. Μου τηλεφωνεί ενώ είμαι στην άλλη δουλειά να δει τι ώρα θα φύγω για να μην κουραστώ πολύ γιατί δεν κοιμήθηκα το προηγούμενο βράδυ. Μου τηλεφωνεί την ώρα που πάω σπίτι και ικανοποιείται που επιστρέφω σχετικά νωρίς. Μου τηλεφωνεί ενώ κάνω ντουζ για να δει αν έφτασα καλά και αν είμαι ήρεμη να κοιμηθώ.
Με ξυπνά ξανά την επομένη στις πέντε και μισή. Μου ξανατηλεφωνεί στις επτά παρά δέκα, να δει αν έφτασα γιατί έβρεχε και να προσέχω στο δρόμο.
Μου τηλεφωνεί στις δέκα, αν έφαγα κάτι γιατί κουράζομαι πολύ και δεν τρέφομαι σωστά. Μου τηλεφωνεί στις δυο, για να δει αν έφυγα από το νοσοκομείο για την άλλη δουλειά. Μου τηλεφωνεί στην άλλη δουλειά, για να δει αν τσίμπησα κάτι ή να μου φέρει αυτός από τη Γλυφάδα που είναι τα γραφεία της εταιρείας του στο Γέρακα που δούλευα! Μου τηλεφωνει στις οκτώ, να δει αν έφαγα για βράδυ να με βγάλει έξω για φαγητό.
Σφάλμα δικό μου πρώτο. Βγήκα. Πήγαμε πάλι στην Ιθάκη. Φάγαμε το ψαράκι μας, πήγαμε για καφέ στον Αστέρα της Βουλιαγμένης, με πήγε στο Σούνιο για βόλτα και γύρισα σπίτι πάλι στις δώδεκα και…
Με ξαναξυπνά το πρωί. Επιβεβαιώνει ότι έφτασα στη δουλειά, έχουν αρχίσει να με πειράζουν οι υφιστάμενοί μου, τηλεφωνεί στις δέκα να μου θυμήσει να φάω κάτι, να φύγω στις δυο, επιβεβαιώνει ότι έφτασα στο άλλο γραφείο, μου θυμίζει να φάω στις τέσσερις, μου προτείνει πάλι φαγητό.
Σφάλμα δικό μου δεύτερο. Ξαναπάω για φαγητό μαζί του. Πάμε στο Καστελόριζο στον Πειραιά. Τρώμε τις γαριδούλες μας, πάμε για ποτό στα βράχια της Πειραϊκής για να καπνίσω και να περπατήσουμε. Με γυρνά σπίτι και μέχρι να φτάσει στο δικό του στη Γλυφάδα, μιλάμε στο τηλέφωνο.
Με ξαναξυπνά το πρωί. Επιβεβαιώνει ότι έφτασα στη δουλειά, μου θυμίζει το δεκατιανό μου, που δεν το τρώω αλλά του λέω ότι κάτι τσιμπάω, τσεκάρει ότι έφυγα για Γέρακα, ότι έφτασα, ότι έφαγα, ότι θα φύγω έγκαιρα και δε θα ξενυχτίσω εκεί. Μου προτείνει να πάμε για φαγητό.
Σφάλμα δικό μου τρίτο. Ξαναπήγα για φαγητό.
Για να διευκρινίσω, ξέρει ότι έχω σχέση, ξέρει ότι το έτερον ήμισυ θα επιστρέψει σε τρεις τέσσερις μέρες, αλλά επιμένει. Πάμε για φαγητό σε ένα κινέζικο στο Καβούρι. Πάμε για ποτό στο Εν Πλω. Περπατάμε στον Αστέρα και γυρνώ σπίτι πάλι στις δώδεκα.
Ξέρετε τα της επόμενης μέρας, μην τα ξαναγράψω.
Τα σφάλματά μου έγιναν έξι. Του εξηγώ ότι το τελευταίο βράδυ που τρώγαμε πάλι στην Ιθάκη, ότι την επομένη θα έρθει το έτερον ήμισυ και θα πρέπει να σταματήσει αυτή η τηλεφωνική πολιορκία και τα νυχτερινά ξεπορτίσματά μου. Τον ευχαρίστησα ιδιαίτερα και με πήγε σπίτι μου.
Το πρωί με ξυπνά. Επαναλαμβάνει την αυτή διαδικασία όλο το πρωινό και ενώ περιμένει να είμαι στο Γέρακα, εγώ είμαι στο αεροδρόμιο να παραλάβω το φίλο μου. Έρχεται το πουλάκι μου και αρχίζουν τα τηλέφωνα. Του εξηγώ ότι μόλις ήρθε η σχέση μου και ότι δεν μπορώ να του μιλήσω. Σα να του είπα, πάρε κάθε μισή ώρα.
Κάθε μισή ώρα τηλέφωνο ο κύριος Στέφανος. Ο δικός μου έχει αρχίσει να βγάζει καπνούς από τα αυτιά. Τραβάμε και έναν περιποιημένο καυγά και τον πάω σπίτι του αντί να βρεθούμε που είχαμε δέκα μέρες να ειδωθούμε.
Τα τηλέφωνα συνεχίζονται ακάθεκτα. Ο δικός μου, με έχει ακούσει που τα χώνω στο Στέφανο, αλλά δε χαμπαριάζει και επειδή ένα θέμα με τη ζήλεια το είχε, με έκανε καινούργια. Πάω σπίτι μου, χτυπάει το τηλέφωνο, νομίζω ότι είναι ο Στέφανος, ρίχνω ένα σχετικό βρίσιμο, ήταν το αίσθημα, με ρωτά γιατί του τα ’ψαλλα που αυτός πήρε να ζητήσει συγνώμη, του εξηγώ, παίρνει ταξί και έρχεται σπίτι μου. Όλο το βράδυ μπορεί να πήρε και είκοσι φορές ο Στέφανος.
Ο οποίος Στέφανος, δε μου έχει πιάσει ούτε το χέρι, οι συναντήσεις μας είχαν καθαρά φιλικό χαρακτήρα, είχα εξηγηθεί ότι είχα σχέση και δεν του άφησα καμιά ελπίδα να πιστέψει ότι κάτι θα μπορούσε να γίνει μεταξύ μας. Την επομένη είχα ρεπό. Είχα φροντίσει το πρόγραμμά μου να έχω δυο μέρες να δω το σύντροφό μου, αλλά ο Στέφανος το χαβά του. Ο άλλος τα έχει πάρει στο κρανίο. Σηκώνει αυτός το τηλέφωνο, αρχίζει τα γαλλικά, κλείνει το τηλέφωνο και μου λέει με θριαμβευτικό ύφος:
-Εντάξει καρδιά μου, έληξε. Δε θα σε ξαναενοχλήσει! Και καθόμαστε να φάμε. Τρώμε, και την ώρα που πίνουμε καφέ αγκαλιά και βλέπουμε μια ταινία του Αγγελόπουλου, χτυπά το τηλέφωνο και είναι ο Στέφανος. Τα παίρνει πάλι ο δικός μου, δίνει μια στο τηλέφωνο και το ρίχνει στο τζάκι αφού πρώτα το έχει διαλύσει στα δυο…
Τηλέφωνο – τζάκι, σημειώσατε 2!
Τσατίζεται ο φίλος μου, φεύγει. Και μένω και χωρίς τηλέφωνο.
Παίρνω την κάρτα σιμ, τη βάζω σε μια παλιά συσκευή και από την επομένη στιγμή αρχίζει το μαρτύριό μου. Κάθε δέκα λεπτά τηλέφωνο ο Στέφανος. Το κλείνω. Παίρνω τον κολλητό, του λέω τι έγινε, βάζει τα γέλια.
Γι αυτό ρε Ριάκι τόσα χρόνια δε στον γνώριζα. Άμα του αρέσει κάποια γυναίκα, γίνεται τόσο κολλιτσίδα που σπάει νεύρα. Καλός είναι για φίλος αλλά για γκόμενος δεν κάνει. Εκτός και αν είναι κάποια το ίδιο βλαμμένη και της αρέσουν αυτά…
Η τηλεφωνική πολιορκία συνεχίστηκε τρεις μέρες. Εγώ άλλαξα τηλέφωνο, είπα στον κολλητό να μην του το δώσει και για ένα μήνα ησύχασα. Έλα όμως που ήξερε που έμενα και πήρε ένα λογαριασμό του κινητού και βρήκε το καινούργιο κινητό μου! Άντε πάλι αλλαγή αριθμού και ο λογαριασμός στο σπίτι της μαμάς μου που δεν ξέρει που είναι! Και έτσι ξέμπλεξα!!

58 σχόλια:

  1. Το χω πάθει, μόνο που εμένα διανθίστηκε με δώρα, κλάμματα και υστερίες... άστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εμείς γλυκέ μου, δεν είχαμε ερωτική σχέση, φιλική ήταν!
      ήξερε πως είμαι δεσμευμένη. σα φίλοι βγαίναμε. δεν υπήρχε τίποτα το ερωτικό μεταξύ μας! αυτο ήταν ξεκάθαρο από την αρχή!

      Διαγραφή
    2. Και μένα έτσι ήταν αλλά εγώ το είπα, εγώ το άκουσα κι εγώ είδα κι έπαθα μέχρι να τον ξεφορτωθώ 6 μήνες μετά, δε διαννοείσαι...

      Διαγραφή
    3. εγώ με το να στείλω τους λογαριασμούς στη μαμά, ξεμπέρδεψα. ευτυχώς που το σκέφτηκα δε λες; ακόμα θα με έπρηζε!

      Διαγραφή
  2. Τώρα είναι τυχαίο που τους τραβάς όλους αυτούς?
    Όχι πες μου!!!

    υγ και που να δεις τι έχεις να γράψεις αν πιάσεις και τον φάκελο "γνωριμίες"

    υγ1 εμείς στο χωριό μου κάτι λέμε για μουρλομαγνήτη, χιχιχι

    Καλημερούδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είπαμε γοητευτικέ παραγωγέ μας, ότι έχω το μαλακομαγνήτη φορεμένο σαν πανοπλία του μεσαιωνα! το τι έχω δει παραγωγέ μου, δεν μπορείς να φανταστείς!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη ΡΙα μου αλλα τα ήθελε ο πισινος σου.Ξερεις πολλούς άντρες που θα σεβοντουσαν μια φιλική διάθεση και δεν θα σκοπεύουν σε κάτι άλλο;και ιδιαίτερα μετά από τόσες διαδοχικές εξόδους;Πάλι καλα.

      Διαγραφή
    3. βρε την τασούλα! τον κίτσο που τον έχεις;

      ναι, τασούλα, ξέρω άντρες τέτοιους. έχω δυο φίλους τέτοιους εδώ και είκοσι χρόνια. και είναι σαν αδέρφια για μένα και εγώ για αυτούς. και μάλιστα όταν ο τύπος ήξερε από μένα και τον κολλητό μου και φίλο του, πως έχω σχέση που είμαι και παρα πολύ ερωτευμένη, έστω και αν δεν το άξιζε! το ήξερε, το είχαμε συζητήσει. αλλά ο άνθρωπος είχε το κόλλημά του. και εγώ τα δικά μου. και εσύ τα δικά σου. ας είμαστε επιεικείς. ποτέ δεν ξέρεις...

      Διαγραφή
  3. Μάλλον δεν κατάλαβες καλά,εταιρία αφύπνισης είχε ο Στέφανος στο Γέρακα!!
    Καλά εκανες και τον σούταρες ,μα κάθε λίγο τηλέφωνα και φαγητό!! κάτσε πουλάκι μου, τρίφυλλη ντουλάπα θα σε έκανε φιλεναδα!!

    Υγ αν όλα πάνε καλά 28 του μήνα θα είμαι πάνω...
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρώγαμε τόσο ωραία, τα φρέσκα τα ψαράκια μας, τα φιλετάκια μας με τη σαλατούλα μας...
      από φαγητό πέρασα καλά. και από συζήτηση. εξαιρετικός συζητητής! περνούσαμε καλά και γελούσαμε πολύ. και υπερπροστατευτικό!

      σε περιμένω...

      Διαγραφή
  4. Καλά και εσύ βγήκες μαζί του 7 φορές για φαγητό;!!! Και για ποτό!!! Και για τσιγάρο!!
    Και απαντούσες και στα τηλέφωνα για μια εβδομαδα!
    Και μετά φτάιει ο φονιας! σόρυ Ο γκόμενος που σου κόλαγε;

    Και αυτός ο βλάκας εκεί να επιμένει!!!
    Λες να πάθω και εγώ το ίδιο αν σε γνωρίσω; Ασε καλύτερα απο μακριά και αγαπημένοι!

    Γιατί τότε δεν θα κινδυενύω απο τον Στέφανο της Ζουζούνας αλλά από πολλούς!!
    Χαμογελάστε βρε τι πάθατε απο χθες πολύ σοβαρούς σας βρίσκω τελευταία!!!!
    Μήπως θέλεται να σας γράψω κανένα ποίημα εύθημο για να γελάσετε;
    Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οφείλω να σας ενημερώσω, αγαπητέ Γεώργιε Ανώνυμε (τι επίθετο κι αυτό), ότι ο Στέφανος της Ρίας, δεν ειναι ενα και το αυτό με τον Στέφανο της Ζουζουνός. Μην εμπλεκούστε !!!
      Δια και εις άλλον αναφέρεται η κυριαΡΙΑΜΟΥ.
      ΠΟιος ειναι σοβαρός, να σηκωθεί πάνω τώρα να πάει στους κήπους !!!

      Διαγραφή
    2. γεώργιε, μόνο έξι φορές βγήκα μαζί του. και βγαίναμε σε καθαρά φιλικό επίπεδο! ήξερε για τη σχέση μου. του το είχα πει από την πρώτη στιγμή. άλλωστε το είχε ακούσει και από τον κοινό μας φίλο που ήξερε το σύντροφό μου!

      γεώργιε, δεν υπάρχει λόγος να γνωριστούμε εκ του σύνεγγυς. δυστυχώς όλοι οι μπλόγγερ που γνωρίζω, συναντιώμαστε όταν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας. οπότε, σου εύχομαι να μη χρειαστεί να γνωριστούμε!

      Διαγραφή
    3. καλά κάνεις και το διευκρινίζεις φιλενάς!

      έπειτα γεώργιε αυτό συνεβει πέντε έξι χρονια πριν!
      δεν την ήξερα τη μαντάμ ζουζου τότε!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχαχα μωρε τι καλά παιδιά και τα απορρίπτεις έτσι,άκαρδη γυναίκα!!!!!
    Νάσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είδες πόσο άκαρδη είμαι;
      πόσο σκληρή και άπονη!
      φίδι κολοβό εντελώς!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Τέτοια γυναικάρα σαν και εσάς, για ποιόν άνδρα με Α κεφαλαίο δεν είναι το ερωτικό του απωθημένο? αχ η καταραμένη ομορφιά σας φταίει για τα βάσανά σας! Παρακαλώ όμως δείξτε λίγο οίκτο για τους άσχημους, άσχημες, κοντές κλπ αυτού του κόσμου, που δεν είναι τόσο τυχεροί όσο εσείς και η πανέμορφη φίλη σας.

      Διαγραφή
    2. Κοίτα που θα μας βάλει να μαλλιοτραβηχτούμε, ολες οι φίλες σου, που δεν γράφει σε ποιάν αναφέρεται! Για την Νίκα λέει?

      Ανωνυμε, ή θα λέτε ονοματα, ή δεν θα κάθεστε επι του καναπέος, να μας βλέπετε να μαλλιοτραβιόμαστε. Δεν μου το επιτρέπει η αναγωγή μου! (οπως το γράφω)

      Διαγραφή
    3. αχ και δε μου αρέσουν τα αμανετζίδικα!!!

      Διαγραφή
    4. ανώνυμε, γιατί ξέρω ποιος είσαι;
      μήπως θα σε ακούσομε;;;

      Διαγραφή
    5. φιλενάδα, δεν είναι αυτό που νομίζεις. άστο!
      και ξέρει και τη νίκα.
      είναι του οίκου μας και αυτός!

      Διαγραφή
    6. και δεν έχει ενα όνομα? Να τον βαπτίσω οικοΔΕσποτη.... να τελειώνουμε, να μην μπερδευόμαστε !

      Διαγραφή
    7. όχι φιλενάδα, δεν είναι αυτός που νομίζεις. θα σου πω από κοντά!

      Διαγραφή
    8. ΄΄φιλενάδα, δεν είναι αυτό που νομίζεις. άστο!
      και ξέρει και τη νίκα΄΄. Καλή η συμβουλή σου...κακομοίρες και μέσα και έξω!!!

      Διαγραφή
    9. ρε καημένε ανώνυμε, γιατί καημέν...ος είσαι αφού δεν έχεις τι να κάνεις και είσαι όλη τη μέρα μέσα στα σχόλιά μου.
      άρα, κακομοίρες δεν είμαστε εμείς, είσαι εσύ και αυτές που σε βάλανε να κάνεις το ρουφιάν...ο
      πως είναι να γράφεις ανωνυμα και με άλλο φύλο; πως είναι να κάνεις το μαλάκα κατά παραγγελία;
      ενημερωτικά, έχω δυο ρουφιάνους που ο ένας μου δίνει τρελλές πληροφορίες για τους επισκέπτες μου. δε θες να σε ξεμπροστιάσω ... γιατί έχω πει ότι είμαι καλη καλή, αλλά αν μου γυρίσει το μάτι, δε θα έχεις που να κρυφτείς!

      Διαγραφή
    10. Ρουφιάνοι? ξεμπρόστιασμα? να κρυφτώ? Συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω αλλά γέλαγα μέχρι τώρα...

      Διαγραφή
    11. ε τότε θα μας κάνει και τη χάρη να μην ξαναφανείς από δω!
      αν και φροντίζει ο ρουφιάνος να με ειδοποιεί πως πρωί μεσημέρι βράδυ εδώ γυρνάς. σαν το δολοφόνο στον τόπο του εγκλήματος. κάτι που εγώ δεν κάνω παρότι θα μπορούσα. βλέπεις μπορεί να είμαι ξανθιά, αλλά είναι τεχνητή η βλακεία!

      άντε το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία. να πεις στους εντολοδοχους σου πως αρκετά ξεφτυλιστήκανε. δεν τους φτάνει;

      Διαγραφή
  7. Ναι το ξέρα, ναι τό ξερα είναι αλήθεια. Ήξερα ότι κάποτε θα τελειώσουν όλα, μα όμως ποτέ δεν συνειδητοποιήσα ότι θα ερχόταν αυτή η στιγμή! Είναι αλήθεια το τελευταιο Ρία? Αληθεύουν οι φήμες που θέλουν τον μαγικό αριθμό 7 στους καμμένους? Είναι αλήθεια πως υπάρχει έβδομος αλλα τον κρύβεις επειδή είσαι αντιολυμπιακός??? Τέλος, είναι αλήθεια ότι ο Μάκης έχει κασέτα απο το ραντεβού σου με τον έβδομο???

    Τα απο πάνω βασίζονται στο ότι στον νούμερο 4 είχες πει πως υπάρχουν άλλοι 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι αγόρι μου. έχω άλλον έναν προγραμματισμένο και άλλους πέντε έξι γραμμένους αλλά δεν τους έχω προγραμματίσει για ανάρτηση. χαλάρωσε. σε 14 χρόνια δεν μπορείς να φανταστείς σε πόσα καμένα προξενιά πήγα!

      χαλάρωσε. έχει και άλλα πολλά!

      μ' αρέσει ο τρόπος που τους συνδυάζεις. τα έχεις ρουφήξει στην κυριολεξία τα καμένα μου!

      Διαγραφή
  8. πωπω στενός ο κορσές.. και το πήγαινε τόσο καλά.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε, μια βδομάδα, πέρασα πολύ καλά. με χιούμορ, με ευγένεια, με καλλιέργεια. πέρναγα καλά και ήξερε πως ήμουν και δεσμευμένη.
      μετά όμως μου τα έκανε θάλασσα. θα μπορούσαμε να παραμείνουμε φίλοι και να κάνουμε ακόμα παρέα. αλλά προφανώς άλλα ήθελε και απλά δεν τα εκδήλωνε!

      Διαγραφή
  9. Πόπο και τίτλος για πάρτι μου, ούτε συγγενής μου δνε θα το έκανε αυτό..χοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ιταλέ μου, όσο ευχαριστιέσαι εσύ αυτές τις αναρτήσεις, κανένας άλλος δεν το κάνει. το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω ήταν αυτό!

      θα σου απευθύνω και άλλες καμένες αναρτήσεις. έχω καμένους αρκετούς!

      Διαγραφή
  10. Κυρία Ζουζούνα δεν διαφώνησα 'οτι ο Στέφανος δεν είναι το ίδιο πρόσωπο! Ίσως δεν με κεταλάβατε! Εκτός και ενοείται τον άλλον Στέφανο που είναι ανύπαντρος και αγαπάει μια μεγαλύτερή του κλπ! Πάντως δεν έχω πρόβλημα το άντεχω το ξύλο και χιούμορ έχω όπως καταλάβατε !!!! Γεώργιος και όχι ανώνυμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανώνυμε, γεώργιε, μην αρχίζετε τέτοιου είδους διάλογο. χιούμορ έχουμε όλοι και καταλαβαινόμαστε. απλά εσύ δεν ΄ξερεις πολλά και γίνεται ένα μπαχαλάκι εδώ!

      την καλησπέρα μου στην κυρία σου!

      Διαγραφή
  11. Σε νιώθω Ρία μου...αλλά αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό που λέμε ''μαλακομαγνήτης''(ο οποίος είναι συχνό φαινόμενο σε εμάς τις γυναίκες ),σκέψου την Αννούλα τη Βίσση (Νταλάρας,Σαμαράς,Γκλέτσος)και πάρε κουράγιο!!!χιχιχιχι
    Φιλάκιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως ένα πόιντ το έχεις!

      δηλαδή πολλά πόιντ! δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι. τώρα μου φαίνεται πως είμαι μάλλον τυχερή με τους δικούς μου καμένους!

      ευχαριστώ για τη διαφορετική οπτική που μου πρόσφερες!

      Διαγραφή
  12. Είναι που είσαι κι εσύ ωραία, ψηλή κι εντυπωσιακή! Πως να μην τρελαθούν οι άνθρωποι;
    Αφού ακόμα και την φόρμα του αναισθησιολόγου να φοράς μια θεά είσαι!
    Τι να σου κάνουν κι οι κολλημένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε στολή χειρουργείου ήταν!
      και ξεπάγιασα κιόλας!

      είμαι ψωνάρα, μου λες και αυτα στάλιν και μετά δε θα βρίσκω που να παρκάρω το καλάμι...

      Διαγραφή
  13. χαχαχα ήμαρτον!! ούτε στον εχθρό μου τέτοιο πράγμα (ή μηπως μονο σε αυτον; χμμμ).
    Μα και ο κολλητός δεν το πε νωρίτερα;;; μάλλον σου έκανε μια καλή φάρσα. πρέπει να ανταποδώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α, κοπελιά, τον κολλητό τον τακτοποίησα δεόντως! του γνώρισα μία που τον έχει κάνει άλογο!

      Διαγραφή
  14. Σφάλμα πρώτο! γιατί στο Καστελόριζο και όχι στη Σαμαρια;
    Σφάλμα δεύτερο! δεν ήξερες δε ρώταγες;

    και εντάξει καλε τι έκανε ο άνθρωπος λίγο ενδιαφέρ έδειξε!!!!!! τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είδες τι κακιά είμαι!
      δεν πήγαμε στη σαμαριά γιατί ήθελε να μου κάνει εντύπωση!
      άντε που σου μάθαμε ένα ουζερί και μας κάνεις και την κοσμογυρισμένη!

      εξαιρετική η ανάρτησή σου!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα κυρία Ρια μου! Τι να πω και εγώ και τι να γράψω; ΄Ενα ποίημα ίσως;

    Τον έκαψες τον άνθρωπο!
    Σκληρή και άκαρδη που είναι η καρδιά σου!
    Βγήκες μαζί του μόνο 7 φορές;
    Και έφαγες γαρίδες παιδάκια!
    Και χαμογέλαγες με τα γλυκά σου μάτια;
    κάνοντας σκέρτσα κοιτώντας τον στα μάτια;
    και μετά περίμενες αυτός να κρατηθεί;

    Ήπιες ποτά και κάπνισες τσιγάρα!
    Μέσα στης νύκτες ζώντας άτσαλη ζωή!
    Μες στα μπαράκια λίκνιζες το κορμί σου!
    Στον ρυθμό της άγριας μουσικής!
    Με το κορμί σου να μυρίζει δυνατά!
    Άρωμα γυναίκας θεσπέσιας ομορφιάς!

    Χάζεψε ο άνθρωπος σαλέψαν τα μυαλά!
    Τηλέφωνο σε έπαιρνε κάθε δυο λεπτά;!
    Να ακούει την φωνούλα σου στα αυτιά του συνεχώς!
    Δεν άντεχε μακριά σου ούτε ένα λεπτό!

    Μα εσύ του έκλεισες πονηρά το μάτι!
    Και τον ξεγέλασες πριν έρθει στο κρεβάτι;!
    Τον παράτησες να κλαίει σαν παιδί!
    Που του άρπαξαν το γλυκό από το στόμα σε μια στιγμή!

    Καλά να είσαι!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος!
    Και από σήμερα Μικρός Ήρωας!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα που το βρίσκεις το κέφι, πρωί πρωί με τα ποιήματα, μικρέ ήρωα!!!

      Διαγραφή
  16. http://grizosgatos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9677.html
    Τρία χαρακτηριστικά στάδια στην ερωτική σχέση ενός ζευγαριού, όσο περνάει ο καιρός! Aπλά θεϊκό!
    Γεώργιος και οχι ανώνυμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το σχόλιό μου δεν ταιριάζει και πολύ στο παρών θέμα, πιστεύω όμως πως ταιριάζει στη συνολική εικόνα που μεταφέρεις στον αναγνώστη που διαβάζει τις αναρτήσεις σου.

    Μεταδίδεις θετική ενέργεια και τρέλα, μακρυά από μιζέριες και σκοτούρες. Μπαίνοντας εδώ βλέπω πράγματα που με κάνουν χαρούμενο και χαλαρώνω. Απ' τα λίγα μπλοκ που ενώ παρουσιάζουν καθημερινά και απλά θέματα με μπόλικο χιούμορ, έντεχνα κρύβουν πολλά μηνύματα και σκιαγραφούν την συγγραφέα ως ένα άτομο άριστα διαβασμένο σε βαθιά θέματα. Θέματα που δεν είναι της παρούσης να «βαρύνουν» την όμορφη και χαλαρή ατμόσφαιρα.

    Συνέχισε να μεταδίδεις όλο αυτό που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα.

    Με σεβασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αετέ, σε ευχαριστώ πολύ.
      και σε ευχαριστώ περισσότερο που μου κάνεις την τιμή και με διαβάζεις.
      τα λόγια σου έχουν πολύ μεγάλη αξία γιατί προέρχονται από ένα άτομο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ διαβασμένο και με κατασταλλαγμένες απόψεις!
      χίλια ευχαριστώ και τιμή μου που με επισκέπτεσαι!

      Διαγραφή
  18. Εγώ προτείνω να τα κάνεις βιβλίο όλ' αυτά! Αν μάλιστα επιδιώκεις να βγαίνεις με διάφορα νούμερα θα δρέψεις κι άλλες, καινούριες, ιστορίες. Τίτλος: "Οι καμένοι της Ρίας". Πού ξέρεις μπορεί να γίνει και best seller! Εγώ να σου κάνω τη μετάφραση για να το εκδώσεις και στηις ΗΠΑ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βασίλη μου, είσαι το νιοστό άτομο που μου λέει το ίδιο πράγμα!

      τελικά θα με πείσετε. ακόμα όμως ανθίσταμαι σοβαρά!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα πως ξυπνήσαμε σήμερα κυρία Ρια και κυρία Ζουζούνα; Χάλια; Μα γιατί; Ξέρω, δηλαδή κατάλαβα θα χρειαστείτε αγκαλίστες, χαδάκια και ποιηματάκια για να συνέλθετε!!!
    Για έλα εδώ εσύ!! Ωχ ο βάρβαρος! Καλήμερα κύριε Στέφανε! Για πλησιάσε πιο κοντά τι λες και τι γράφεις εκεί; Μα τι έκανα πάλι ο κακομοίρης; Για αγκαλίτσες, χαδάκια και ποιηματάκια έγραψα όχι για φιλάκια! Και τι σχέση έχει αυτό; Πως δεν έχει! Τα ποιήματα χαιδεύουν τα αυτιά όταν τα ακούς και αγκαλίαζουν τον άνθρωπο!
    Αμέσως στο πονηρό να πάει ο νους σας!

    Εγω ένα αγαθός επαρχιώτης είμαι αμέσως να με παρεξηγήσετε! Βαρύ χέρι έχετε! Είσαστε πονηροί εσείς οι Αθηναίοι και παρεξηγήτε εμας τους πτωχους πλην τίμιους επαρχιώτες!
    Να τα πούμε κύριε Στέφανε και στο άλλο φόρουμ που γράφω που είναι για πιο αντρικά θέματα!
    Φεύγω τώρα γιατί έχω αφήση μια μελέτη στην μεση και πρέπει να την τελείωσω! Για τπν άλλη μεγάλη μου αγάπη και το χόμπι μου να σχεδιάζω όπλα στο φόρουμ του Defencenet θα με βρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαθέ επαρχιώτη, κάτι υποπτεύομαι και αρχίζω να αναθεωρώ τις απόψεις μου...

      πως ξέρεις εσύ τι έγραψε ο στέφανος; αφού δεν ανήρτησα το σχόλιό του;

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα αγαπητή κυρία Ρια! Δεν ξέρω τίποτα αλλά καταλαβαίνω πολλά! Φυσικά αυτο το γράφω χωρίς να θέλω να σας κάνω τον έξυπνο. Και εγώ έχω 5-6-7 βιβλία στην μέση και δεν προλαβαίνω να τα τελειώσω. Απλά μου αρέσει να μπένω στην θέση του άλλου, για να καταλάβω όχι αυτό που θέλω εγώ αλλά αυτό που πιστεύει ο ίδιος!!! Παράξενο ναι παράδοξο ναι! Αλλά της περισότερες φωρές τα καταφέρνω! Είμαι και μισός Μανιάτης και δεν μου αρέσει να κοροιδεύω τους ανθρώπους!Ξέρεται εσείς απο την Δυτική Μάνη κοντά Στούπα μεριά! Μικρός ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαιρετική περιοχή ομολογουμένως!

      και πολύ καλές παραλίες!

      εγώ δε γράφω βιβλία. αν και με τόσα που μου έχουν πει, θα επρεπε κάτι να κάνω. έχω όμως τραχανά απλωμένο!!!

      Διαγραφή
  21. Βάλε τον τραχανά στο τηγάνι και σου ΄ρχωμαι! Θα φέρω μαζι και ποιήματα, ημιγλυκό κρασί και την κόρη μου μαζί για να γνωρήσει τον γιό σου! Ελπίζω να μην σου μοιάζει ο γιος και έχει κάψει και αυτός πολλές καρδιές! Γιατί τότε την βάψαμε!
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος Μικρός ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ θα σε στενοχωρέσω. ο γιος έχει κάψει και καίει πολλές καρδιές. άλλωστε ετσι είναι τα νειάτα!
      έχω τραχανά απλωμένο. δεν προλαβαίνω ούτε να ανάψω το τζάκι, μικρέ ήρωα. έίναι μια περίοδος ιδιαίτερα δύσκολη για μένα!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες