ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

7 Αυγ 2011

TEΛΕΙΩΣΕ...


Κρίμααααα!
Πολύ κρίμα…
Έληξε η απεργία των ταξιτζήδων.
Τώρα θα αρχίσει πάλι το νέφος, πάλι η κυκλοφοριακή συμφόρηση, πάλι τα νεύρα την ώρα της οδήγησης.
Πάλι θα σταματούνε όπου να ΄ναι χωρίς να ανάβουν αλάρμ, ενώ πριν πήγαιναν με σαράντα χιλιόμετρα την ώρα και ξαφνικά ακινητοποιούνται.
Πάλι θα περιμένουμε στα φανάρια να γράψει το ταξίμετρο τα τρία λεπτά για να ξεκινήσουμε να πάμε στη δουλειά μας.
Πάλι θα μας κάνουν σφήνες στο δρόμο για να πλησιάσουν το πιθανό πελατάκι.
Όχι που θα διαρκούσε πολύ και θα ανασαίναμε καθαρό αέρα για κανένα μήνα.
Ας είναι. Υγεία να υπάρχει!

6 σχόλια:

  1. Χεχε έτσι ακριβώς είναι Ρία. Έτσι ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρια μου δεν θες να μάθεις την εμπειρία μου απο το τελευταίο ταξείδι μου στην Αθήνα με τους ταρίφες σε απεργία....
    Ενα θα σου πω περίμενα απο τις 11,30 λεωφορείο μεχρι τις 12,30 τελικά έκανα οτοστόπ...χε στα και στα λέω χαλαρά, φαντάσου με στη Γούναρη με δίπλα μου διάφορες φιλές αλλοδαπών,και εγώ να μην ξέρω πως θα πάω σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δύναμη σας εύχομαι. Πραγματικά, μια βδομάδα στην Ουασινγκτον σπυριά έβγαλα με την κίνηση και τις μετακινήσεις, και φαντάσου ότι εκεί είναι πολιτισμένα τα πράγματα, ούτε η Χαλκιδική το Δεκέμβρη τέτοια ηρεμία.

    Πάει, η ζωή στο δάσος με χάλασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Panos Konstantinidis

    δυστυχώς έτσι είναι πάνο, δυστυχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΟΥΛΗ

    αχ φούλη μου, και απεργία να μην είχαν, οι πιθανότητες να βρεις ταξί ήταν απειροελάχιστες!

    πότε ήρθες βρε φιλενάδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμερικλάνος

    μη σε ξανακούσω να γκρινιάξεις, σε έφαγα!
    μια χαρά περνάς. εμείς για να δούμε τέτοιους δρομους, πρέπει να κα΄νουν απεργία οι ταξιτζήδες. είναι δυνατό να μας ξανακάτσει τέτοιο τζόκερ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες