ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

18 Απρ 2008

ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!

Δε φτάνει που δεν έχουν πατρίδα, γιατί στον τόπο τους τους κυνηγούν, τους σκοτώνουν με χημικά όπλα, που οι άνθρωποι μάχονται από τα γεννοφάσκια τους, που πιστεύουν ότι ερχόμενοι εδώ θα ζήσουν ελεύθεροι και θα μπορούν να ελπίζουν, φτάνουν στο φως της δημοσιότητας γεγονότα σαν το παρακάτω και μας κάνουν να ντρεπόμαστε που έχουμε στα σώματα ασφαλείας άτομα σαν αυτόν!

Μια νέα μαρτυρία για ξυλοδαρμό πρόσφυγα

ήρθε στο φως πριν από δύο μέρες.
Κατά τη διάρκεια περισυλλογής προσφυγών
από τη θάλασσα,
που είχαν μόλις περάσει στη Σάμο από την Τουρκία,
πάνω στο σκάφος του λιμενικού
ένας λιμενόμπατσος (φορώντας κουκούλα)
άρχισε να χτυπάει έναν πρόσφυγα
κουρδικής καταγωγής μέχρι να λιποθυμήσει
ενώ του έκλεψε και 1400 euro που είχε μαζί του.
Μετά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
και οι γιατροί ειδοποίησαν δικηγόρο
και μεταφραστή κατά τα άλλα τηρούν στάση
«δεν είδα δεν ξέρω» όταν τους ζητήθηκε βεβαίωση
για τον ξυλοδαρμό.
Ο πρόσφυγας αυτή τη στιγμή
είναι στο κέντρο κράτησης
και πιέζουμε να είναι υπό την επίβλεψη γιατρού
έχει καταθέσει αίτηση ασύλου
και τον έχει αναλάβει δικηγόρος.
Το θέμα έχει πάρει διαστάσεις στην μικρή μας πόλη...
αλλά οι εμπλεκόμενοι είναι άφαντοι…

Το άρθρο το αναδημοσιεύω από το blog πρέζα tv.

13 σχόλια:

  1. Να μάθουν οι υπόλοιποι, τα εκατομμύρια δηλαδή που ετοιμάζονται να ‘ρθούν, ότι στην Ελλάδα κινδυνεύουν και να αποφασίσουν να μην έρθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η χώρα μας που έχει εξάγει στο παρελθόν χιλιάδες μετανάστες και υμνεί τις χώρες που τους φιλοξένησαν (και τους έδωσαν δουλειές) αποκτά τώρα αυτή τη συμπεριφορά. Μπράβο μας... Μπορούμε να πάμε και πιο χαμηλά άραγε;
    Ρία, με παρεξήγησες για το σχόλιο μου στο μπλογκ της Tanila. Μπορείς να δεις την απάντησή μου, αλλά με την ευκαιρία ζητάω κι από δω συγνώμη.
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην επηρεαζεσαιχαρα μου,απο το γεγονος!
    Συμβαινουν αυτα!Σε πολλες χωρες!
    Γνωριζω τον πρεζα προσωπικα!Αφησα και αναλογο σχολιο εκει σχετικα με το θεμα!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ κώστα, η αλήθεια είναι ότι μου κακοφάνηκε έτσι που εκφράστηκε γιατί εγώ σπούδασα τέσσερα χρόνια για να πάρω το βαθμό που έχω και που είμαι περήφανη γι'αυτόν και γιατί είμαι έλλην αξιωματικός!
    μου κακοφαίνεται που βάζει στο τοπ πεντε των σκατοδουλειών όπως έγραψε τους στρατιωτικούς κάποιος που στην πρώτη πλημμύρα φωνάζει που είναι ο στρατός, που πάει και χάνεται στις χιονισμένες κορφές και στοιχίζει στο ελληνικό δημόσιο εκατομμύρια ευρώ, που περιμένει βοήθεια μόνο από τα στρατεύματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φίλη Ρια,
    Μόλις γνώρισα το blog σου. Ενοιωσα πολύ ζεστά. Σε βρήκα από σχόλιο στον ΠΡΕΖΑ. Απλως δες και εδώ να δεις ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣΑΣ με τέτοια. Δεν χάνεις να ακούσεις και κάποιες άλλες απόψεις.
    http://skinious.blogspot.com/2008/04/blog-post_19.html

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν βλεπεις την εκμεταλευση των αλλοδαπων στην ηλεια,3 μηνες τους κραζουνε τα καναλια και κανενασ δεν ασχολειται....
    μιλαω για τουσ αλλοδαπουσ που δουλευουν ολη μερα στισ φραουλεσ,παιρνουν 23 ευρω μεροκαματο και ζουνε σε παραγκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτούς τους αφήνουν απλήρωτους και προσλαμβάνουν αλβανούς γιατι θεωρούνται μετά προοδευτικοί, και οι καημένοι οι ινδοί/πακιστανοί/και λοιποί ασιάτες υποφέρουν

    τι να πει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειπα να περασω να πω μια καλημερα κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα κώστα!

    εγώ κοιμήθηκα στις πεντε και μισή σήμερα το πρωί και τώρα σηκώθηκα, εσύ βλέπω πρωινός πρωινός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και η αστυνομία είναι ένα κλειστό σύστημα ππου ο κάθε άρρωστος μπορεί να διατάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σαφώς και έχουμε δει και παραδείγματα αυθαιρεσίας πολλάκις, το θέμα δεν είναι να κατηγορούμε τα σώματα ασφαλείας, αλλά να κοιτάμε να τα κάνουμε καλύτερα. και για πες μου ένα παράδειγμα ανάλογο που να αφορά το στρατό και γενικά τις ένοπλες δυνάμεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΙΑ,ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΧΑΖΕΥΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΕΤΑΡΤΟ.....
    ΔΕΣ......
    http://eloris.pblogs.gr/2007/11/133711.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλά έκανε το κορίτσι!
    ωραιότατο site!!! ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες