ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

26 Φεβ 2015

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ...



Και τώρα γελάστε μαζί μου.
Φίλη από το ίντερνετ που ήθελε κάτι ιατρικό, μου τηλεφωνεί και ζητά τα φώτα μου. Δεν το συζητώ, τις δίνω συμβουλές και την περιμένω να έρθει στην Αθήνα για να την πάω σε γιατρό του νοσοκομείου προκειμένου να πάρει μια σαφή και υπεύθυνη άποψη.
 
Μου τηλεφωνεί πως είναι στην Αθήνα και πως μπορεί να έρθει στο ΓΝΑ. Ωραία της λέω, πάρε το μετρό, κατέβα στην Κατεχάκη και ανέβα προς τα πάνω. Το νοσοκομείο γράφει απ’ έξω 251 ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ. Θα το δεις και θα πεις στην πύλη πως ήρθες να δεις εμένα.
-Ωραία, το έχω, έρχομαι, μου απαντά.
Κανονίζω τις δουλειές μου να έχω χρόνο να τη δω, και περιμένω. Και περιμένω. Και περιμένω. Μου τηλεφωνεί πως είναι στην πύλη. Μπες και πήγαινε στον πέμπτο όροφο, της λέω, και έρχομαι έξω από το ασανσέρ να σε παραλάβω.
Πάω στον πέμπτο, και περιμένω. Και περιμένω. Και περιμένω. Της τηλεφωνώ.
-Που είσαι κορίτσι μου;
-Στον πέμπτο.
-Που στον πέμπτο;
-Στο σαλονάκι που έχει.
- Δεν έχει σαλονάκι στον πέμπτο.
-Έρχομαι στο ασανσέρ, μου λέει.
Και περιμένω. Και περιμένω και περιμένω.
-Που είσαι καλέ;
-Στο ασανσέρ.
-Μα εκεί είμαι και δε σε βλέπω.
-Εκεί είμαι.

Δεν ήταν. Ένας κύριος με φαλάκρα και γυαλιά ήταν, η κοπελιά δεν ήταν. Μια γιαγιά σε αναπηρικό καροτσάκι με την αλλοδαπή ήταν, αυτή δεν ήταν. 
-Που είσαι;
-Στο ασανσέρ του πέμπτου.
-Περπάτησες πολύ από το μετρό ή λίγο; Βρήκες αμέσως το νοσοκομείο ή όχι.
Δεν απαντά.
-Ρώτα ρε κορίτσι μου σε ποιο νοσοκομείο είσαι.
-Ποιον να ρωτήσω;
-Έναν με άσπρα. Άντρα ή γυναίκα δεν έχει σημασία, ρώτα.
Και ρωτάει. Που είμαι; Στο 401!
-Δεν είναι αυτό το νοσοκομείο μου, βγες και έλα παραπάνω.
-Το έχω, το έχω, έρχομαι.
Και περιμένω και περιμένω και περιμένω.
Σε λιγο τηλέφωνο.
-Είμαι στην πύλη, δε με αφήνουν να περάσω και θέλουν δικό σου τηλεφώνημα.
Παίρνω στην πύλη, δίνω το όνομά της, μου λένε δεν περιμένει κανείς εδώ. Μια ωραία κυρία με μακριά μαλλιά ρε παιδιά, θα σας πει πως έρχεται σε μένα.
-Ειδικά για σας δε θα χρειαζόμασταν τηλεφώνημα κυρία Α…, μόλις έρθει θα περάσει αμέσως.
Της τηλεφωνώ πίσω.
-Που είσαι;
-Στην πύλη.
-Είπες πως ήρθες για μένα;
-Ναι το είπα, πάρε και πες τους.
-Πήρα και δεν είσαι εκεί.
-Όχι είμαι.
-Που είσαι; Μήπως είσαι στο υπουργείο απέναντι;
-Ναι εκεί είμαι.
Έρχεται στο ΓΝΑ. Επιτέλους δηλαδή, γιατί εγώ πηγαινοερχόμουν στο ασανσέρ και με άκουγαν που μίλαγα. Το τι γέλιο έπεσε, δεν περιγράφεται.
Πήγε στο 401, άντε να της συγχωρήσω γιατί δεν ήξερε. Ολόκληρη επιγραφή ίσα με την περιφέρειά μου που έγραφε στρατός, δεν την είδε; Πήγε στο υπουργείο, το ότι έγραφε υπουργείο δεν το είδε; Αφού της είπα, να γράφει αεροπορία! Και ήρθε εν τέλει στο ΓΝΑ.
-Είδα στολές στο πρώτο νοσοκομείο, γαλόνια είδα, εδώ θα είναι, είπα. Πήγα στο υπουργείο, στολές είδα, γαλόνια είδα, εδώ θα είναι είπα.
-Ρε στο 401 είναι φαντάροι, στο υπουργείο αστυνομικοί, σμηνίτες και μπλέ που είδες και πήγαινες όπου έβρισκες.
-Που να ξέρω εγώ;
Έγραφε αεροπορία;
-Δεν κοίταξα.
Περπάτησε και έμαθε!!!

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!
    Μας την έλεγε χθες το βράδυ την ιστορία κι είχαμε πέσει κάτω από τα γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παύλο, πρέπει να της βάλουμε gps να μη χάνεται. μιλάμε έκανε χιλιόμετρα. αλλά δεν κοίταζε τι έγραφε η κάθε πύλη απ' έξω. ας πρόσεχε!

      Διαγραφή
  2. τωρα απο τον Παυλο ,μάλλον κατάλαβα ποια είναι χαχαχαχα βρε αυτη επίτηδες το έκανε ,ειναι κοινωνικη , σου λεει ήρθα που ήρθα ,άσε να πιασω φιλία με όλους τωρα που τους βρηκα μαζεμένους ,καπου θα μου χρειαστούν χαχαχαχαχαχα
    φιλιά και στις δυο σας! Περαστικά να είναι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς αυτή που κατάλαβες είναι νάσια μου.
      την πλήρωσε την κοινωνικότητα της, την πόνεσαν τα πόδια της! πήγαινε έλα σε όλη την κατεχάκη ήταν!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα
    βρε τι παθατε! εχει πλακα ολο αυτο!
    αφου σε βρηκε μετα ολα καλα!
    καλημερα αγαπημενη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν έπαθα κάτι, αυτή περπάτησε χωρίς λόγο τόσο δρόμο και μπαινόβγαινε σε πύλες!
      αλλά όποιος δεν εχει μυαλό έχει πόδια, δε λέει η παροιμία;

      Διαγραφή
  4. Τουλάχιστον γελάσατε χαχαχα. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γελάσαμε αλλά φοβήθηκα κιόλας μην της συμβεί κάτι!
      πάντως δεν περίμενα να πάει στο υπουργείο!

      Διαγραφή
  5. Όπως λέει κι κουμπάρος Μάλερ, αφού γελάσατε, όλα καλά!
    Αλλά τι λέω; Εδώ γέλασα εγώ όσο το διάβαζα, δεν θα το κάνατε εσείς που το ζήσατε;
    Καλό βράδυ Ρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γελάσαμε μόνο; καινούργιο συκώτι κάναμε!
      τι κάνεις στάλιν; πως τον έχεις το δον μήτσο;

      Διαγραφή
  6. Αχ, τα μαθα από πρώτο χέρι όταν την πήγαινα σπίτι και χαθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν την πήγα εγώ σπίτι της κάναμε μονο μια ώρα να το βρούμε. και να σκεφτεί κανείς ότι ηταν το δικό της σπίτι!
      πρέπει να γράψει βιβλίο για τους δρόμους!!!

      Διαγραφή
  7. Την πήγες σπίτι της αλλά δεν ανέβηκες μέχρι πάνω σκέφτηκες τη σκάλα.
    Ρετάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανείς δε θα ανέβαινε τη σκάλα στις τέσσερις το πρωί όταν στο σπίτι της που το είχε νοικιασμένο σε μια ξαδέρφη της έμενε μια οικογένεια που δε χρώσταγε τίποτα να ξυπνήσει. αυτό το λένε ευγένεια. αλλά που να τη γνωρίζεις εσύ;

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ σου απαντάω πως γράφεις σκόπιμα παραμύθια προσπαθώντας να εκθέσεις κόσμο σε συστηματική βάση. Το ίδιο γίνεται και με τα περισσότερα σχόλια. Η ευγένεια δεν έχει καμιά θέση ειδικά εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφού εγώ είμαι τέτοιος σκατοχαρακτήρας, εσύ που είσαι τόσο "ανώτερη" γιατί με διαβάζεις;

      Διαγραφή
  9. Γιατί σου έχω υποσχεθεί να σε διαβάζω ώσπου να σταματήσεις να γράφεις. Απο τα δέκα κεφάλια το ένα είναι προγραμματισμένο να μην ξεχνάει κι αυτό το ξέχασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί κανένα από τα δέκα κεφάλια δεν ασχολείται μαζί σου!
      κοίτα να έχεις γερό στομάχι, δεν πρόκειται να σταματήσω να γράφω...

      Διαγραφή
  10. Ρετάλια και πολλά χάλια ακούω μα δεν τα βλέπω!

    Δεν σε αγαπώ το ομολογώ
    Δεν σε αγαπώ είμαι κακιά εγώ;

    Σε ζηλεύω σε φθονώ
    Που είσαι ποιό όμορφη από εμένα εσύ!

    Γερά πόδια δεν έχω
    μάτια έχω μα δεν σε βλέπω

    Κατινίστικα πράγματα δηλαδή!
    Μικρός ήρωας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα! μα δεν το ήξερες πως το κατιναριώ είναι γυναικείο προνόμιο;

      Διαγραφή
  11. Μπας κι είναι από κάποιο μικρό μέρος η κυρία; Γιατί η Αθήνα είναι πολύ μεγάλο χωριό και, ενίοτε, χανόμαστε κι εμείς που γεννηθήκαμε εδώ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από νησί είναι. αλλά την ξέρει την αθήνα. απλά όπου έβρισκε πύλη έμπαινε χωρίς να δει που είναι!

      Διαγραφή
  12. Επιστρατεύτηκαν βλέπω οι άρρενες της παρέας για να απαντήσουν. Τις δικές τους απαντήσεις τις έχουν παρει σε κατάλληλο χρόνο και απο τότε γράφουν μόνο σε γυναικεια μπλογκς. Ρώτησε τους αν χρειάζονται φρεσκάρισμα μνήμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες