ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

1 Ιαν 2015

ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ 2015

Καλή χρονιά φίλοι μου.
Να είστε ευτυχισμένοι και χαρούμενοι όλο το χρόνο.
Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου τα καλύτερα για τον καθένα σας και να έχετε τα αγαπημένα σας πρόσωπα κοντά σας να τα χαίρεστε και να σας καμαρώνουν!
Χθες βράδυ με μύησε ο γιος μου στο πόκερ. Λοιπόν, με ξεπαράδιασε, κάνει μπλόφες και αν λάβω υπ' όψιν μου το κάζο που έπαθα χθες, δε μου φαίνεται να μου μένουν λεφτά για το σωτήριο έτος 2015!
Κατά τα άλλα, διαπίστωσα πως η τελετή λήξης των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων στο Σότσι, ήταν η καλύτερη που έχω δεί. Υπέροχη μουσική, εκπληκτικά χορευτικά, όλη η ιστορία και τα επιτεύγματα της Ρωσίας σε ένα δίωρο πρόγραμμα με φανταστική σκηνοθεσία!
Σήμερα, σας γράφω με μουσική υπόκρουση την πρωτοχρονιάτικη συναυλία της φιλαρμονικής της Βιέννης!
Και πάλι, τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος!

10 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά! Και μακριά από τα τυχερά παίγνια. Εγώ σου γράφω με μουσική υπόκρουση Βάγκνερ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, καταπληκτική μου Ρία! Νάσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!
    Και ας χάνουμε στα χαρτιά, κερδίζουμε αλλού (κατά τη γνωστή ρήση).
    Τις θερμοτερότερες ευχές μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά (όσο για την χασούρα τουλάχιστον πήγε στην οικογένεια το κέρδος...), να είστε όλοι σας καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά, πάντα με υγεία. Όσο για τη χασούρα, ξέρεις τί λένε Ρία, όποια χάνει στα χαρτιά κερδίζει αλλού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμένα προσπάθησε ο πατερας μου να με μαθει μερικά κολπάκια για να κλέβω στα χαρτια ,αλλά δεν τα κατάλαβα...αν ξανάρθει απο τα μέρη σου ,θα στον στειλω με τραπουλα ανα χείρας ,όχι με κοκόρια χαχαχαχαχα
    Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχα χα χα είμαι σίγουρη ότι κι από πάνω του έδωσες και χαρτζιλίκι.... για πότε μεγάλωσε ο μπαγαπόντης...... Να τον χαίρεσαι Ρια μου!
    Ο Νέος Χρόνος να είναι καλός, τυχερός, με πολλά πολλά χαμόγελα, ωραίες εμπειρίες, καλές φιλίες και όλα τα αγαθά στον δρόμο σας ακόμα και στο γερμανακι!
    Κι όλα αυτά να σας χαρίζουν μια τέλεια υγεία.

    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιο πόκερ καλέ; Ούτε ξερή δεν ξέρω η δόλια!
    Καλή χρονιά είπα; Είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Ρια!
    Η χασούρα από γιο δεν μετράει γιατί τα λεφτά απλώς αλλάζουν...... συγγενικές τσέπες!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά και Χρόνια πολλά και καλά να έχουμε!!!
    Δεν το γυρνάς στην ξερή λέω εγώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες