ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

27 Νοε 2013

ΔΕ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ

Απλά ετοιμάζω μια ομιλία που έχω να κάνω και τρέχω.
Δε φτάνει που θα την κάνω σε ένα σχολείο, θα είναι και διπλή.
Μια για τα παιδάκια, μια για τους γονείς και τους δασκάλους.
Τώρα που σε μερικά χρόνια θα είμαι απόστρατη, αρχίζω να προετοιμάζω το έδαφος τι θα κάνω όταν θα κάαααααθομαι!
Λοιπόν, μόλις έχω νεώτερα θα σας ξαναδώ. 
Ελπίζω να είστε καλά, να προσέχετε και να φροντίζετε ο ένας τον άλλο.
Φιλιά. Θα τα πούμε την Τρίτη που θα επιστρέψω από τα κρύα και τα κοψίδια. Όπως καταλάβατε τις δυο ομιλίες θα τις κάνω στην Καρδίτσα.

14 σχόλια:

  1. Δεν κανονίζει και καμιά ομιλία σε Άργος και Ναύπλιο, να σε δούμε κι εμείς λίγο;
    Καλό δρόμο να έχεις και καλή επιστροφή!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανόνισέ το. το θέμα είναι οι πρώτες βοήθειες. και θα έρθω....
      ευχαριστώ φιλενάδα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. και δε λες τίποτα νάσια μου. λουκάνικα, πέστροφες, αρνάκι ψητό...
      γλίφομαι από τώρα!

      Διαγραφή
  3. Αφησε μου μια φωτογραφια σου, κοντεύω να σε ξεχάσω, βλαμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρέχω ρε φιλενάδα. τρέχω. είχα δυο υπηρεσίες και μια αργία και ετοίμασα την ομιλία...

      εγώ τι νομίζεις; δε θέλω να ξελαμπικάρω λίγο;

      Διαγραφή
  4. Eγώ τι να πω που δεν την έχω γνωρίσει κυρά ζουζούνα; Για πρώτες βοήθειες κανείς; Εγώ!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως να οργανώσουμε μια μπλογγοσύναξη να πιούμε έναν καφέ όλοι μαζί οι φίλοι;;;
      και να ειδωθούμε κιόλας!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι καλή επιτυχία και να καλοπεράσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μόνο σίγουρο ηφαιστιωνάκο, είναι πως θα καλοπεράσω!
      και η επιτυχία εξασφαλισμένη είναι.

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία εύχομαι κι εγώ, αν και νομίζω είναι βέβαιη! Και σε λίγο που θα σε ζητάνε τα διεθνή γιουνιβέρσιτις για ομιλίες (είναι καλύτερος ο Γιωργάκης;) και θα χρεώνεις υπέρογκα ποσά για να σε απολαμβάνουν τα ιντερνάσιοναλ ακροατήρια, να μας θυμάσαι που και που κι εμάς!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ και ο γαπ ένα πραγμα!
      αχ βρε πτηνό, με έκανες και γέλασα και ας επέστρεψα άρον αρον για κηδεία!

      Διαγραφή
  7. Τι λές Ρία έχεις χρόνο καθόλου?.......Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πήγα και ήρθα αστραπή χρήστο μου, γιατί απεβίωσε ένας θειος μου και έπρεπε να συνοδεύσω τη μαμά μου!
      δεν πρόλαβα τίποτα να κάνω!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες