ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

20 Σεπ 2012

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ...



...Μοναξιά. 

   Μου κάνει αλγεινή εντύπωση που άτομα με οικογένεια, φίλους, σχέση, βρίσκονται στο φέιςμπουκ ότι ώρα και να μπεις. Σαββατόβραδα, πρωινά Κυριακής, παραμονές αργιών και τριημέρων.

   Θα έλεγε κανείς ότι το φέισμπουκ μπήκε στη ζωή μας να καλύψει κάποιο κενό. 

    Εγώ ζω σε ένα σπίτι άδειο. Είμαι μόνη μέσα σε αυτό. Όμως δεν αισθάνομαι μόνη. Έμεινα στο κρεβάτι αρκετό καιρό λόγω αδυναμίας μετακίνησης και έτσι διαπίστωσα τα όσα γράφω.

    Προσωπικά είμαι μοναχικό άτομο. Δε μου πολυαρέσουν οι έξοδοι, η βαβούρα, τα μπαρ και δεν ξέρω τι άλλο. Προτιμώ ένα καλό βιβλίο, να γράψω, να ενημερωθώ, από το να βγω. Αλλά αυτό, είμαι εγώ.

  Όλοι αυτοί που θα μπορούσαν να συζητήσουν με την οικογένειά τους, να πάνε έναν περίπατο με το σύντροφό τους, να διαβάσουν, γιατί είναι στο φεισμπουκ Σάββατο βράδυ;

    Φταίει η οικονομική κρίση; Ένας περίπατος, δε στοιχίζει.
Φταίει η απόσταση; Ίσως. Είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσεις μέσω υπολογιστή και πιο φτηνά από το να πεταχτείς μέχρι τη Λάρισα ή  το Λονδίνο για να τα πεις με τον κολλητό σου. Ακόμα και αν είστε στην ίδια πόλη.

    Μερικές φορές όμως, πέρα από τις διαπιστώσεις, μια γεύση σου μένει. Αυτό που εισπράττεις. Και εγώ εισέπραξα μοναξιά. Πολύ μοναξιά. Τη γεύση αυτή κράτησα.

    Το βλέπω και από τον τρόπο που μερικοί μόλις δουν ότι είμαι μέσα. μου μιλούν και προσπαθούν να παρατείνουν την επικοινωνία μας.

    Εγώ χαζεύω στο φέισμπουκ, ψιλοενημερώνομαι για πράγματα που κάτω από άλλες συνθήκες δε θα μάθαινα, αλλά μερικοί, και είναι συγκεκριμένα άτομα, πραγματικά τα λυπάμαι.

    Σε συζήτηση που είχα πριν λίγες μέρες, είπα πως εγώ τα έχω βρει με τον εαυτό μου. Και ξέρετε τι απάντηση έλαβα; Ότι το εκπέμπω. 

    Αυτοί όμως;

   Εγώ μπορεί να ζω μόνη μέσα στο κλουβάκι μου, αλλά μόνη μου έστησα τους τοίχους του τόσο ψηλούς. Άλλοι είναι μέσα σε ένα σπίτι γεμάτο ανθρώπους αλλά είναι πιο μόνοι από ότι εγώ…

   Και αυτό είναι λυπηρό!

38 σχόλια:

  1. χεχε μοιάζουμε! Είμαστε της ηρεμίας!!
    Να σου πω, παρατήρησα ότι πλέον προτιμά ο κόσμος να διασκεδάζει με ανέξοδους τρόπους.. βόλτα, πάρκο, παιδική χαρά, μαζώξεις στο σπίτι.. επίσης έχω παρατηρήσει ότι άτομα που δεν έχουν πια την οικονομική δυνατότητα τείνουν να μένουν σπίτι.. είναι όπως το πάρει ο καθένας και όπως συμβιβαστεί..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι ηφαιστιωνάκο.
      ο κόσμος προσπαθει ανέξοδα να διασκεδάσει!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ρία, εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου το facebook αλλα αν αυτά που παρατήρησες αφορούν μεγάλους ανθρώπους (έννοώ μεγάλους)ειναι λογικό να μην την βρίσκουν με μπαράκια και βολτίτσες.Αλλά αν πρόκειται για νέους τότε υπάρχει πράγματι μεγάλη απομονωση και μοναξιά που δεν ειναι φυσιολογική. Ειναι ισως και το οικονομικό που δεν βοηθάει αλλά μια βόλτα στη θάλασσα ή το πάρκο με τα φιλαράκια τους είναι ανέξοδη. Δυστυχώς η κρίση βοήθησε στην απομόνωση και φοβάμαι οτι τα αποτελέσματα δεν θα είναι μόνο το facebook αλλά και η κατάθλιψη και τα ψυχολογικά προβλήματα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι μαρία μου, νέοι άνθρωποι. και από συζητήσεις μου μαζί τους, είναι πραγματικά πολύ μόνοι! λυπάμαι για αυτό, γιατί θα μπορούσαν να διαβάσουν, να δουν μια ταινία, να χορέψουν μόνοι τους στο σπίτι τους. προτιμούν όμως να παίζουν παιχνίδια στο φέισμπουκ... το βλέπω από τις προσκλήσεις για τα παιχνίδια αυτά που μου στέλνουν!
      όσο για την κατάθλιψη, χτυπάει κόκκινο φιλενάδα!
      δεν μπορείς να φανταστείς τι βλέπω στο νοσοκομείο.

      Διαγραφή
  3. Δεν μπορώ να σου σχολιάσω για τη μοναξιά γιατί αφενός την αποζητώ ώρες ώρες μιας και δεν προλαβαίνω ούτε να φτύσω με τη ζωή που κάνω και αφετέρου έκανα μόλις κατά λάθος πέρασμα από το Πολύγωνο με το ποδήλατο και θα χω εφιάλτες για την υπόλοιπη ζωή μου

    σ αγαπώ πολύ παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί κάνεις επικίνδυνες διαδρομές; γιατί;

      και εγώ σε αγαπώ κούκλε μου!

      Διαγραφή
  4. καλημερα ρια μου. σημερα με αυτη σου την αναρτηση μου θυμισες ενα διηγημα που ειχα γραψει στο παρελθον για ενα διαγωνισμο που δεν διακριθηκε βεβαια αλλα δεν εχει σημασια και μιλουσε κατα καποιο τροπο για αυτα που αναφερεις. θυμαμαι ονομαζοταν τα γενεθλια και ειχε να κανει με μια μοναχικη κοπελα που ηταν εθισμενη στο ιντερνετ και πιστευε πως μεσω ιστοσελιδας κοινωνικης διχτυωσης μπορουσε να γιορτασει ομορφα τα γενεθλια της θελοντας να ξεχασει πως στη πραγματικοτητα εδω και καιρο ηταν ολομοναχη. οπως ηταν λογικο στην αρχη ολα πηγαν καλα και ενιωθε ευτυχισμενη στη πορεια ομως καταλαβε το αυτονοητο, το οτι στη πραγματικοτητα ηταν ολομοναχη και γιορταζε κατι τοσο ομορφο με ξενους και οχι με ανθρωπους που θα επρεπε.

    η μοναξια ειναι ενα συναισθημα και ομορφο και ασχημο. ειναι καπως διπολικο αν ξεπερασεις τα ορια, επιμενω ομως πως σημαντικες ημερομηνιες στη ζωη μας δε πρεπει να τις αφηνουμε να κυλανε διχως νοημα γιατι το αυριο ειναι αυριο και δε ξερουμε αν θα ερθει και πως θα ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι τυχαίο που σοφοί μέσα στους αιώνες είπαν πως πρέπει να ζούμε το σήμερα σα να είναι η τελευταία μέρα μας!

      το διήγημα, γιατί δε μας το αναρτείς;

      Διαγραφή
  5. Ρία μου είναι σύνθετο το θέμα. Σε κάποιες περιπτώσεις ισχύει αυτό που λες. Από την άλλη με όλα αυτά που συμβαίνουν πολύς κόσμος έχει χάσει τη διάθεσή του να βγει από το σπίτι ή το πρόγραμμά του δεν του επιτρέπει να βγαίνει συχνά από το σπίτι. Και το fb είναι ένας εύχρηστο μέσο επικοινωνίας με τους φίλους σου που μπορεί να βρίσκονται και χιλιόμετρα μακριά ή ακόμα και ένας χώρος από τον οποίο μπορείς να λαβεις μια στοιχειώδη ενημέρωση με εύχαριστο τρόπο ή και να παίξεις κάποιο παιχνίδι για να χαλαρώσεις από την ένταση της ημέρας. Να μου πεις όλες αυτές τις ανάγκες μπορεις να τις καλύψεις αλλιώς. Ωστόσο η τάση να κλείνεται κανείς σπίτι για τον α ή β λόγο γενικεύεται και κάπου εκεί πάτησε και εδραιώθηκε το fb. Άρα, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι τόσο ένδειξη μοναξιάς όσο μία τάση διαφυγής από την νέα πραγματικότητα που δεν αρέσει σε κανέναν.
    Ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση πάντως και θα παρακολουθήσω και την εξέλιξη της :)
    Φιλιά Ρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν ολίγοις μου λές πως ο κόσμος έχει κάποιας μορφής κατάθλιψη.
      καταλαβαίνω τον τρόπο επικοινωνίας με πρόσωπα που βρίσκονται μακριά αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι γνωστή μου και φίλη, είναι στο φέιςμπουκ από το πρωί και παίζει παιχνίδια. μένω έξι τετράγωνα μακριά της. θα μπορούσε να έρθει για καφέ εδώ. μιλάμε αρκετά. το έχει ανάγκη και τη βοηθώ. αλλά θεωρώ ότι απλά έχει αντικαταστησει με το πληκτρολόγιο την προσωπική επαφή...

      για να μην πω για νέα παιιδά 22 και 23 χρονών που αντί να εινα έξω, μόλις με βλέπουν μέσα πάντα μου μιλούν!!!

      ασε φιλενάδα, δεν είναι τόσο απλό. δεκαπέντε μέρες που η πιο μακρινή διαδρομή που έκανα ήταν κρεββάτι κουζίνα, το διαπίστωσα για τα καλά...

      Διαγραφή
  6. θα συμφωνήσω με την Κατερίνα...έχω φίλες που μέσα απο το fb προσπαθούν να ξεφύγουν απο την καθημερινότητα ,υποσυνείδητα πιστεύω...είναι κρίμα ,όμως να το κάνουν γονείς και δίπλα τα παιδιά ν'οργιάζουν ή νέοι που έχουν τόσα πράγματα ν'ασχοληθούν ,όπως ο αθλητισμός,το παιχνίδι στην αλάνα κ.τ.λ....
    καλό μεσημέρι,σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νάσια μου, αυτές οι γυναίκες είναι στο φέισμπουκ μια δυο ώρες και όποτε μπορούν να ξεφύγουν απο τις υποχρεώσεις τους. όχι όλη τη μέρα που είναι ξυπνητές και να λείπουν ένα μισάωρο που μαγειρεύουν!

      εδώ στην αθήνα, η αλάνα πέθανε. στους δρόμους δεν κατεβαίνει κανείς να παίξει! φοβάται ο κόσμος φιλενάδα!!! μόλις σκοτεινιάσει, ούτε εγώ βγαίνω έξω. φοβάμαι...

      Διαγραφή
  7. Βασικά το fb είναι πολύ βολικό, δε χρειάζεται να μετακινηθείς καν. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με την προσωπική επαφή, αλλά βολεύει, τους βρίσκεις όλους μαζεμένους, δε μετακινήσαι καθόλου, και έχεις εύκολη πρόσβαση. Για λίγο καλό είναι, αλλά όχι και να σου γίνει συνήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μέτρον άριστον λέγανε οι πρόγονοί μας. κατι ξέρανε! μόνο που εμείς ξεπεράσαμε το όριο!
      οντως και εγώ μιλάω με συναδέλφους και συμμαθήτριες που είναι σκορπισμένες σε όλη την ελλάδα αλλα΄αυτό να γίνει μια φορά το μήνα;

      Διαγραφή
  8. Ρια μου εισαι μεγαλη ψυχολόγος τελικα! :)
    Ολα αυτα τα διαπίστωσες απο την ελάχιστη ώρα που μπαινεις φευγαλέα?
    Μπράβο βρε θηρίο! Από αύριο οχι μονο θα ειμαι signed in αλλά θα το παρακολουθώ κιόλας με τις ωρες για να αποκτήσω κι εγω άποψη Τοτε θα σου πω αν συμφωνω ή διαφωνώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λυπάμαι που σε προϊδεάζω, αλλά μάλλον θα συμφωνήσεις μαζί μου!!!

      και δεν είμαι φευγαλέα. για δεκαπέντε μέρες, ήμουν πολύ ώρα μέσα γιατί δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι. και οι διαπιστώσεις μου ήταν θλιβερές!

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ Ρια μαζί σου! Έχω μια άδεια σελίδα στο fb από το 2007, δεν με ενδιαφέρει και δεν συμφωνώ με τους όρους του. Όλα αυτά τα sites fb, Badoo, hi5 κτλ συγκεντρώνουν πολλούς. Παρατήρησα ότι είναι πιο εύκολο να επικοινωνείς μέσα σε αυτά παρά με την προσωπική επαφή, που διακρίνεται η έκφραση και που δεν μπορείς να αποφύγεις ορισμένες κουβέντες. Είναι ο νέος τρόπος επικοινωνίας που καταστρέφει και επηρεάζει αρνητικά την προσωπική επαφή μέσα στην οικογένεια, στις δουλειές, στους φίλους. Η τεχνολογία είναι απαραίτητη στην εποχή μας αλλά πρέπει να είναι με μέτρον στη ζωή μας, δυστυχώς παντού it's taking over.

    Αν και ασχολούμαι με πολλά, ευχαριστιέμαι αφάνταστα την γαλήνη της μοναξιάς και περιμένω πότε θα μείνω μόνη μου να την απολαύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ένα σπίτι γεμάτο ανθρώπους, η μοναξιά ειναι πολυτέλεια.
      σε ένα σπίτι άδειο, είναι γεγονός και είναι στο χέρι μας να την εκμεταλλευτούμε ή όχι!
      οι άνθρωποι, ειναι γεγονός, ότι ξεπερνάμε τα όρια. δεν έχουμε μάθει, ή ίσως δεν είναι στη φύση μας, να διατηρούμε ισορροπίες. πολλές φορές, ο ενθουσιασμός, η διάθεση εξερεύνησης, η τάση προς το καινούργιο μας κάνουν να ξεπερνάμε τα όρια της σωστής χρήσης. και μετά η συνήθεια γίνεται δεύτερη φύση. και το χόμπυ, γινεται εξάρτηση. αλλά πόσοι είναι σε θέση να διακρίνουν την εξάρτηση και να απαλλαγούν απο αυτή;
      και μετά καταλήγουν μόνοι και απλά συνεχίζουν να αποζητούν την επαφή με τον τρόπο αυτό. και από εξάρτηση, γίνεται ανάγκη...

      αυτή είναι η άποψή μου!

      Διαγραφή
  10. Ρία μου μεγάλο θέμα άνοιξες...δεν έχω ιδέα από fb και έτσι δεν μπορώ να πω τίποτα...όλα με μέτρο αν τα χρησιμοποιούσαμε καλά θα ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρή, εσύ ακόμα και το μπλογκ με βοήθεια το λειτουργάς! φέισμπουκ θα είχες;
      πάντως εγώ σε χαίρομαι στις συζητήσεις μας στο σκάιπ, εισια και μακριά, να είναι καλά αυτος που ανακάλυψε το σκάιπ!

      Διαγραφή
  11. Τελικά το φέισμπουκ μέχρι και ο Σήφης το βαριέται!
    Αν βρεις χρόνο πέρασε από το βλογ μου γιατί σου έχω βραβειάκι με παιχνιδάκι. Δύο σε ένα. Και επειδή μάλλον το έχεις ήδη κάνει το παιχνιδάκι πέρνα να πάρεις το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο φίφης, καλά θα κάνει να μη βγαίνει από την πόρτα γιατί τον βλεπω λεκέ σε κανένα αυτοκίνητο!

      για στρώστον στον υπολογιστή, μπας και γλιτώσεις τις βόλτες στην πόλη να τον ψάχνεις!

      Διαγραφή
  12. αύτο βλέπω και εγώ στους ανθρώπους. Πολλή μοναξιά. Μα νομίζω ότι είναι και επιλογή τις περισσοτερες φορες. Είναι καλύτερο από το να πληγώνεσαι ίσως για κάποιους. Άλλοι απλα δε θελουν ή δεν ξέρουν να δίνονται. Δεν ειναι μονο στο fb οι μόνοι. Εμένα με τρομάζει που είναι και εκεί εξώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε νομίζω πως είναι τις περισσότερες φορές επιλογή. μάλλον ο φόβος της απόρριψης, η ίδια η απόρριψη που έχουν βιώσει, η έλλειψη αυτοπεποίθησης, η καινούργια πόλη, έλλειψη στενών φίλων, ο φόβος του να ξανοιχτείς σε άλλο άτομο, είναι κάποιοι από τους λόγους που οι άνθρωποι είναι μόνοι τους. είσαι πολύ μικρή κοριτσάκι μου και ισως να νομίζεις ότι είμαι ξερολας, αλλά δυστυχώς, τα 40+ χρόνια μου, αυτό με διδαξαν!

      Διαγραφή
  13. μα που τελειώνει η μοναξιά??
    δεν εχω φβ..και σ'όσους λέω πως δεν έχω...
    είναι λες και δεν έχω μάτια..
    άτιμη κοινωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ που το έχω...
      σιγά καλέ, και αν δεν έχεις φέιςμπουκ τι έχασες;
      ξέρω κάποιους που έχουν κάνει αναρτήσεις για την καταστρεπτική επίδραση του στις σχέσεις των ανθρώπων και έχουν κάνει λογαριασμούς και είναι και εξαιρετικά ενεργοί.

      οι άνθρωποι είμαστε και υποκριτές και χαζοί!!!

      Διαγραφή
  14. Ρία μου το θέμα είναι απλούστατο.
    Είναι δύσκολο να χτίσεις τον εαυτό σου, να τον πολεμήσεις και να τον προσδιορίσεις. Χρειάζεται κόπο, τόλμη και διάθεση να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου.
    Και ο κοσμάκης δεν έχει ούτε το νιονιό, ούτε τη διάθεση, ούτε διαθέτει χρόνο γι αυτό. βαριέται. Είναι ευκολότερο να ανοίξεις την τηλεόραση ή το κωλοΦΒ να χαζεύεις τις ζωές άλλων. Είναι σαν κάτι θλιβερές σαββατοβραδιάτικες εκπομπές που ο δεν-ξέρω-ποιός χαζεύει στο χαζοκούτι κάπους να περνάνε καλά.
    Είναι ευκολότερο να χαζεύεις ζωές άλλων από το να ζεις τη δικιά σου.
    Αυτό θέλει κότσια, κααι τα κότσια κοστίζουν...
    Φιλάρες μπλέ.
    (έτσι, σουρεάλ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς έτσι είναι όπως τα γράφεις.

      τα σουρεάλ πολύ με αρέσουν!

      Διαγραφή
  15. Μοναξιά. Απλώς το διαδύκτιο στην επιβεβαίωσε. Γιατί είναι σίγουρο ότι την έχεις συναντήσει πολλές φορές στους καθημερινούς ανθρώπους που χρειάζονται τη βοήθεια σου. Όπως επίσης θα έχεις συναντήσει και την πληρότητα σε πολύ λιγότερους. Όπως λες και για τον εαυτό σου. Σου εύχομαι αυτό να διαρκέσει όλη σου την ζωή. Είσαι και μαχήτρια εσύ δεν σε φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που συμφωνείς μαζί μου.
      η πληροτητα αφορά κάθε φορά τη δεδομένη στιγμή. αύριο μπορεί να θέλω κάτι άλλο!

      πάντως, ευχαριστώ φιλενάδα!

      Διαγραφή
  16. Αγαπητή Ρια,

    Είμαι μεγάλη φαν του fb, twitter, και κάθε υπάρχουσας ηλεκτρονικής μορφής επικοινωνίας όπως και της μπλογκόσφαιρας. Θεωρώ ότι όλες οι διαδικτυακές μορφές επικοινωνίας έχουν τρομερά θετικά. Καταρχάς, βοηθούν να βγάλεις πράγματα από μέσα σου, μοιράζεσαι το είδος της μουσικής που σου αρέσει με άλλους, ακούς απόψεις, γνωρίζεις ανθρώπους, ενημερώνεσαι, ψυχαγωγείσαι, και όλα αυτά από το σπίτι σου, την ώρα που κάνεις ένα τσιγάρο ανάμεσα στις δουλειές σου (γιατί έτσι φερόμαστε οι περισσότεροι. Αφήνουμε το λαπτοπ ανοιχτό και κάθε τόσο τσεκάρουμε. Μια διαρκής επαφή με άλλους, απλά διαδραστική και όχι παθητική όπως κάνουν άλλοι που απλά αφήνουν την τηλεόραση ή το ράδιο να παίζει). Φυσικά συμφωνώ πως η ακραία χρήση έχει αρνητικές συνέπειες αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί με τίποτα να αντικαταστήσει την κοινωνική ζωή, ίσα-ίσα την ενισχύει καθώς κρατά τους δεσμούς μεταξύ ατόμων που δεν βλέπονται συχνά, ζεστούς :-) Δεν έχει να κάνει τόσο με τη μοναξιά. Σαφώς βέβαια είναι σεβαστή και η αντίθετη άποψη. Έχω πολλούς φίλους που δεν έχουν φβ από άποψη και το σέβομαι απόλυτα. Απλά δεν συμφωνώ :-)

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι μια άποψη που δεν την είχα σκεφτεί. για την ακρίβεια, δεν της είχα δώσει την απαιτούμενη αξία. ίσως και να ειναι έτσι όπως τα γράφεις. ίσως φταίει το ότι δε χρησιμοποιώ την τεχνολογία όπως εσύ. να ένα καλό της επαφής με το διαδίκτυο που δε φανταζόμουν πως θα βοήθούσε με τον τρόπο που λες!!!

      καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  17. Μεγάλη πραγματικότητα αυτή που γράφεις. Πράγματι υπάρχουν άτομα με θεωρητικά πλούσια ζωή που είναι μέσα μέρα νύχτα κι όταν δεν είναι, κάνουν check in ή ανεβάζουν φωτογραφίες μέσω του κινητού τους για να δηλώσουν που είναι πώς είναι. Όχι μια φορά, δέκα φορές, εκατό φορές, συνέχεια. Θέλω να πιστεύω πως δεν το κάνουν μόνο από μοναξιά αλλά και από εθισμό.Όπως όταν ανακαλύπτεις ένα καινούριο παιχνίδι.Προσωπικά τα ΣΚ ή τις καθημερινές τα απογεύματα δεν μπορώ να μπω διότι δεν προλαβαίνω οπότε συνήθως λείπω παντελώς.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν νιώθω μοναξιά άρα μάλλον υπάρχουν άτομα που δεν μπαίνουν όχι επειδή περνάνε καλά στη ζωή τους αλλά επειδή δουλεύουν ή τρέχουν πολύ.Φοβερό το κείμενό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που συμφωνείς μαγισσούλα.
      τι κάνει ο μικρός σου πρίγκιπας;;;

      Διαγραφή
  18. Ρία, για έλα που έχω κάτι για σένα, να μην αισθάνεσαι μοναξιά δηλάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, ευχαριστώ μαρία μου!
      μοναξια΄δεν πολυνιώθω. τα έχω βρει με τον εαυτό μου!

      Διαγραφή
  19. Καλώς με, καλώς σε βρήκα. ΕΪδα τις τέλειες γαμπάρες σου και βρήκα το δρόμο. Καιρός ήταν. Ολοι οι γνωστοί τριγύρω.

    Ανατρίχιασα με το κείμενό σου. Είναι όντως λυπηρό!
    Δεν ξέρω αν θέλω να μείνω μόνη... πιά. αλλά θέλω να βλέπω κόσμο γύρω μου. Φίλους, γνωστούς ζωντανά και όχι οθονικώς.

    Αυτό το να βγαίνεις για καφέ με γνωστούς και να στέλνουν μνμτ σε κοινωνικα δίκτυα τόχεις ζήσει? άλλο κεφάλαιο!

    * σε χαιρετώ νοερώς, ηθελα νσ σου πω, κάθε φορά που περνώ εξω δεξιά της εργασίας σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν έχω δει κατάντια τέτοια με τα μηνύματα ενώ είσαι σε καφέ!
      κάποια φορά, σταμάτα να πιεις καφέ στην εργασία μου, όχι νοερά, φυσικά!!!
      καλώς μας ήρθες ζουζούνα!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες