ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

29 Ιουν 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...

Για τα γενέθλιά σου και την ονομαστική σου εορτή!
Να είσαι υγιής, να είσαι ευτυχισμένος, να είσαι τυχερός και χιλιόχρονος.

Πριν 19 χρόνια, πήγα να γεννήσω με ραντεβού. Από τις 06:00 ως τις 16:30 κοιλοπονούσα. Και ξαφνικά, μου ήρθε η λαμπρή ιδέα. Ζήτησα καισαρική. Στις 16:35, όλοι σε κρατούσαν στην αγκαλιά τους. Πρώτη η θεία η Αλεξία που ήταν μέσα στο χειρουργείο. 

Στις 17:00 σε είδα και εγώ. Ημουν πολύ κουρασμένη να σε πάρω αγκαλιά. Σε αγκάλιασα μετά που ξύπνησα για τα καλά. Και σε λάτρεψα από την πρώτη στιγμή.

Είσαι το φως της ζωής μου. Σε λατρεύω, η μανούλα!


Να χαίρεσαι τα νειάτα σου, την ομορφιά σου, τη φοιτητική ζωή σου, την ανεμελιά σου και να θυμάσαι, η μανούλα είναι πάντα δίπλα σου!

54 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά!!!! Να τον χαίρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το παλληκάρι σου και να το καμαρώνεις. Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, μαρία, και εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου!

      Διαγραφή
  3. να τον χαίρεσαι καλή μου, δώσε του πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, γιάννη μου, να χαίρεσαι τον παύλο σου!

      Διαγραφή
  4. Αγάπη μου γλυκιά, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις! Δώστου ένα φιλί από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και γενέθλια και γιορτή!!
    να τον χαίρεσαι καλόστρατο,γερο και ευτυχισμένο Ρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, φούλη μου, και εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου!

      Διαγραφή
  6. Να το χαίρεσαι το παλικάρι σου!
    Και να είσαι και συ πάντα καλά να τον καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, αθηνά μου, και εσύ να χαίρεσαι το νίκο σου!

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχα γέλασα με τη διαδικασία της γέννας!!!!
    χρόνια του πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, νάσια. και εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου. γιορτάζουν και τα δίδυμα!!!

      Διαγραφή
  8. χρόνια του πολλά. να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεσαι Ρία μου τον κούκλο σου και να τον καμαρώνεις πάντα χαρούμενο κι ευτυχισμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, παύλο μου, χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς. να σε προσέχει ο γιάννης!

      Διαγραφή
  10. Θα ευχηθώ στο φως της ζωής σου...τα πάντα όλα.....
    και στην μανούλα ...να είναι βράχος ...εκεί δίπλα του...
    Φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, μία μου. και εσύ να χαίρεσαι το γιο σου!

      Διαγραφή
  11. Να τον χαίρεσαι Ριάκι! χρονια του πολλά και καλά με ανθρώπους που τον αγαπούν γύρω του και πολλές στιγμές χαράς και ευτυχίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, κατερινάκι. να μου φιλήσεις τον αρχιμήδη!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά από Ισπανία και 19 φιλιά σε σένα που τον γέννησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, βερονικάκι. να χαίρεσαι τα παιδιά σου!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στα νιάτα, στην ξενοιασιά, στον όμορφο λεβέντη σου, ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!!!! Να τον χαίρεσαι και να κορδώνεις καμαρώνοντας τον Παύλο σου γλυκιά μαμά!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, εύη μου. να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου!

      Διαγραφή
  14. Κοριτσάρα μου όλα τα καλά του κόσμου να βρεθούν στη στράτα του...και συ να τον καμαρώνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, έλενά μου. και εσύ να χαίρεσαι το γιό σου!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Ρία, να τον χαίρεσαι και να σου ζήσει. Κι εσύ να είσαι πάντα καλά να τον καμαρώνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να τον χαιρεσαι ρια μου,παντα με χαμογελα!φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, χριστινάκι, και εσύ να χαίρεσαι τον αρραβωνιάρη!

      Διαγραφή
  17. Αχ μάνααααααααααα!Να τον χαίρεσαι!!!!!!!Χρόνια του πολλά και καλά!μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, σιγά καλέ θα μου το κατσιάσεις και μετά θα παρατήσεις το γαμπρό!!!

      Διαγραφή
  18. Να τον χαίρεσαι ria μου τον γιόκα σου. χιλιόχρονος να είναι και γερός.
    Έχω κι εγώ τον πρωτότοκο Καρκινάκι,με καισαρική (βεβαίως βεβαίως) και σε νοιώθω.
    Να είσαι καλά και να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα. να χαίρεσαι τα παιδιά σου. καισαρική, η πιο απλή μέθοδος γέννας! και δεν πονά κιόλας!

      Διαγραφή
  19. Να τον χαιρεσαι!
    Παντα καλοτυχος να ειναι και ευτυχισμενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, καθαρματένιε μάγειρα, να χαίρεσαι το ντινάκι σου και με το καλό ένα παιδακι!

      Διαγραφή
  20. Και τις δικές μου θερμές ευχές για ΥΓΕΙΑ και καλή ΤΥΧΗ στη ζωή του!!!!
    Κι ο δικός μου γιος εορτάζει το όνομά του,ο Απόστολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, βασιλη. να χαίρεσαι τον απόστολο και ότι επιθυμεί να το καμαρώσεις!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, γιάννη μου. να χαίρεσαι τη σοφούλα σου!

      Διαγραφή
  22. Να σου ζήσει! Να είναι ευτυχισμένος, με υγεία και επιτυχία στα όνειρά του! Να τα εκατοστήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, δήμήτρη μου. εύχομαι να με κάνει τόσο περήφανη όπως εσένα ο κώστας!

      να τον χαίρεσαι!

      Διαγραφή
  23. Να το χαιρεσαι το καμαρι σου!!! Ο,τι επιθυμει να το πετυχει!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ κούλα μου, αλλά και ότι επιθυμώ εγώ να το πετύχει, για΄τι αν το αφήσω σε αυτόν μπορεί να περιοριστεί στο να πετυχαίνει το στόχο της η μολότωφ!!!

      Διαγραφή
  24. Χρονια του πολλα του παιδιου! ΝΑ ειναι καλα κι ευτυχισμενο! Να το εχεις κοντα και να το δεις οπως επιθυμεις ..Ολα τα αα΄λλα πιστεψε με ειναι απλως οδοντοκρεμες!
    Φιλια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ φιλενάδα!
      και εσύ να χαίρεσαι την κόρη σου!

      Διαγραφή
  25. Γραφετε παρα πολυ ομορφα,πραγματικα το μπλογκ σας ειναι απο τα πλεον ενδιαφεροντα.....η μαμα μου, βρισκετε στην Αρητη,ειμαι ευχαριστημενη απο το νοσηλευτικο προσωπικο,τυχαια, ψαχνοντας βρηκα το μπλοκ σας....υποθετω οτι δεν εισθε πλεον μελος του προσωπικου ....ενας νοσηλευτης με τα ενδιαφεροντα τα δικα σας ειναι ενα πολυτιμο αποκτημα για μια μοναδα.....ευχομαι να συνεχισετε να εξελισεσθε σαν ανθρωπος...καλημερα σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως εδώ και ένα χρόνο δεν είμαι εκεί. αν εσείς είστε ευχαριστημένη τότε μάλλον έκανα καλά τη δουλειά μου και δε με χρειάζονται πλέον εκεί...

      και παρεπιπτόντως, είμαι γυναίκα!


      πάντως ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια του πολλά Ρία μου !!! Να είναι πάντα καλά και εσύ να τον καμαρώνεις !!!

    Καλώς σε βρήκα. Μου αρέσει πολύ το μπλοκ σου θα κάτσω να μελετήσω τις αναρτήσεις σου !

    φιλια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ευχαριστώ πολύ μαρία μου. και συ να χαίρεσαι τα παιδιά σου!
    σε βλέπω να έχεις πολύ μελέτη...
    καλώς ήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες