ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

21 Ιαν 2012

Η ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ

Είμαι στη δουλειά. Χτυπάει το κινητό μου από άγνωστο νούμερο. Το σηκώνω γιατί δεν ήταν με απόκρυψη. 
-Η κυρία Α…; 
-Μάλιστα, η ίδια, απαντώ. 
-Τηλεφωνώ από το αστυνομικό τμήμα, πρόκειται για τον κύριο. Ι.Π.Γ… 
-Είμαι η μητέρα του, τι συμβαίνει;

Μια μεγάλη παύση από την πλευρά της αστυνομίας και ένας βαθύς αναστεναγμός από τον αστυνομικό, με έκανε και έχασα το χρώμα μου. Το τι σκέφτηκα δε λέγεται. Τι ότι μπουζούριασαν το γιο μου γιατί θα έμπλεξε σε κανέναν καυγά. Τι ότι τον τραυμάτισαν αλλοδαποί που έχουν εμπορικά σεντόνια έξω από τη νομική. Τι ότι τον μάζεψαν από κανένα χαντάκι. Ότι μπορείτε να φανταστείτε πέρασε από το μυαλό μου στο χρονικό διάστημα του αναστεναγμού του αστυνομικού!
 
-Τι συμβαίνει κύριε; Ρωτώ φανερά αναστατωμένη.
-Τίποτα σημαντικό, του ήρθε το χαρτί να παρουσιαστεί φαντάρος…

Ουφ, εντάξει. Αυτό το περίμενα. Ρωτώ για πότε είναι η ειδοποίηση, μου λέει για τον επόμενο μήνα και του υπόσχομαι ότι θα πάω να πάρω την ειδοποίηση.

Τηλεφωνώ στο γιο μου. Τον ξυπνώ. Ήταν και η ώρα εννέα και μισή, το παιδί κάνει κούρα ύπνου τις παρασκευές!

-Που είσαι αγόρι μου, τον ρωτώ.
-Που να είμαι ρε μάνα; Στο σπίτι είμαι.
-Σήμερα παλικάρι μου, γιατί στις 14 Φεβρουαρίου θα είσαι στην Τρίπολη. Σε καλούν σμηνίτη!

Για πότε ξύπνησε, δε σας λέω, το φαντάζεστε. Βάζει κάτι γέλια.
-Ρε μάνα, έχεις έναν τρόπο να τα λες!

Πήγε πήρε το χαρτί από την αστυνομία, πήγαμε στου Ρουφ, πήρε την αναβολή και τώρα περιμένουμε την επίσημη ενημέρωση ότι το παιδί, θα έχει αναβολή ως το 2020!


Ακούμε την κραυγή του ανέμου σε σύνθεση Έννιο Μορικόνε.

32 σχόλια:

  1. 2020;;; Πολύ μου φαίνεται αλλά δεν θυμάμαι πόσο ήταν η δική μου..
    χαχαχαχα!
    Οι σπουδές προηγούνται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, οπότε αναβάλεις το πλέξιμο της φανέλας του σμηνίτη μέχρι το 2020!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήγε η ψυχή σου στην κούλουρη....εδώ πήγε η δική μου μέχρι να μας πεις τελικά τι σε ήθελε ο ευλογημένος.
    Μέχρι το 2020 νομίζω που έχει αναβολή δε θα χρειαστεί να πάει καθόλου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ το παιδί φανταράκι, μεγάλωσε ε; Μα του Αγίου Βαλεντίνου θα το βάλουν μέσα; Καλά κάνατε τότε και το αναβάλλετε, μέχρι το 2020 μπορεί να έχει καταργηθεί η θητεία! Σιδεροκέφαλος να ναι αγαπημένη, να τον καμαρώνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάλι καλά φιλενάδα...εμένα μου συνέβη ακριβώς το ίδιο ...όχι φέτος ....και του λέω του όργανου...πότε???? μου λέει αύριο στην Τρίπολη...ορίστε λέω...Το παιδί είναι στα Χανιά...και αύριο το πρωί πρέπει να είναι στην Τρίπολη???Μαθες δεν μπορούσαν να βρουν τρόπο να μας ειδοποιήσουν νωρίτερα....Σώου...πότε να τρεξουμε ...άσε ...τελικά ΟΚ...το ζήσαμε και αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ως το 2020??? α καλά έχει μέλλον ο (προφανώς) μικρός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2020!!!!Xμ!!!...προλαβαίνεις δε προλαβαίνεις!!!! να μπλέξεις καλε τη φανέλα!!!!!ΧΑ!ΧΑ!

    τέτοια γαϊδούρια είναι παίρνουν τηλέφωνο και σου κόβουν τη ζωή μέχρι να καταλάβεις...

    τι έγινε κοριτσάρα μου σε χάσαμε...επέστρεψες από τα χιόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εδώ έπιασε και εμάς αγωνία έτσι που τα είπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε, και με το καλό να το αποφύγει! Εμάς μας στείλανε για τον Κώστα στο Φάληρο και η πρεσβεία στην Βοστώνη έκανε 9 μήνες να το ξεκαθαρίσει αφού πρώτα έχασε τα χαρτιά του δύο φορές. Εγώ δεν μπόρεσα να κάνω θητεία λόγω Αγγλίας και περίμενα τα χαρτιά μου δυό βδομάδες στην Τρίπολη να ξεκουμπιστώ, αλλά προλάβανε και με κουρέψανε γουλί πριν τους απο-χαιρετήσω... Μόνο ο συνδετήρας στη μύτη μου έλλειπε και το δαχτυλίδι στ' αυτί! Και στα δικά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ έχω για ένα χρόνο ακόμη, μετά πρέπει να το ψάξω. Και βαργιέμαι να ψάχνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οπότε μέχρι το 2020 θα μπορεί να κοιμάται άνετα και μέχρι τότε μπορεί και να έχει καταργηθεί... η Ελλάδα σαν χώρα και να ξεμπερδέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μέχρι το '20.."φρέσκα πσάρια"!!
    Ασε που πλέξε -πλέξε θα πηγαίνεις Τρίπολη με επιστροφή!
    Και που είσαι μια καλή μια ανάποδη είπαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχεις δίκιο Ρια, κάθε μάνας σκέψης και φόβος, αφού κι εμείς τρομάξαμε.

    Α βρε μαρτύριο κι αυτός ο στρατός,με το καλό, εάν σκέπτεται να κάνει σταδιοδρομία εκεί.

    Αλλά γιατί τόσα πολλά χρόνια αναβολή?

    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σμηνίτης;εγώ έλεγα ότι το καμάρι σου θα ήταν τσολιάς στο Σύνταγμα,μεχρι το 2020 μαρη θα εχω γίνει πιπέρι πως θα τον καμαρώσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά μιλάμε γελασα με τα σχολια απο κατω! χαχα
    Αθηνά, PerOtel και το βαρΓιέμαι του αμερικλάνου!

    Αφου σπουδαζει το παιδι, ετσι πρεπει!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μια χαρά,μέχρι τότε μπορεί να μην υπάρχει καν φανταριλίκι!!!
    καλό βράδυ...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hfaistiwnas

    αν τα παρατήσει τώρα, αργότερα δε θα στρώνεται. και ενώ τώρα συμφέρει γιατί θα αυξηθεί η θητεία, είναι καλύτερα να παρει τώρα την αναβολή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αθηνά...

    μπα, μόλις τελειώσει τη σχολη θα την κόψει για να πάει όσο ακόμα θα είμαι εν ενεργεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. anthivolon

    μου κόπηκαν τα πόδια, αλλά ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε χώρα μέχρι τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. tremens

    ευχαριστώ γλυκέ μου, αλλά ναι, το παιδάκι μου, το κουτσουνάκι μου μεγάλωσε και το θέλουν φαντάρο... σνιφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. mia

    μωρέ όσον αφορά την ταχύτητα, καλοί ήταν, στον τρόπο με λαχτάρησαν καπως!

    τελειωσε τη θητεία του το παιδί ή ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mahler76

    άσε μαλεράκο, νόμιζα ότι αργεί ο χρόνος αλλά χθες τον είχα στην κοιλιά, σήμερα ειναι φοιτητής και τον θέλουν να φυλάξει και την πατρίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ElenaG

    επέστρεψα έλενά μου, αλλα΄είμαι εξουθενωμένη. πάγωσε ο κώλος μου στο βουνό. ογδόντα πόντους χιόνι είχε. βέβαια, εγώ δεν άγγιξα με το πόδι μου χιονι. στα χέρια με είχανε, στα χέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dark13Sun

    και σας τα είπα εξωραϊσμένα. αναφέρθηκα μόνο στην ταχυκαρδία, όχι στην εφίδρωση, τη χλωμάδα και την έκφραση τρόμου που πήρε το πρόσωπό μου... τα παιδιά στο τμήμα νόμισαν ότι ποιος ξε΄ρει τι μου είπαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. thinks

    δε νομίζω ότι θα το αποφύγει και δεν το θέλω να το αποφύγει. ούτε και ο ίδιος. θέλει να υπηρετήσει. αλλά δεν το διακινδυνεύω να πάει τώρα που είναι ακόμα ζεστός με το διάβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αμερικλάνος

    χρειάζεσαι μια βεβαίωση από το αμερικάνικο πανεπιστήμιο ότι φοιτάς και ότι η φοίτηση είναι ακόμα όσα χρονια είναι και με αυτό πας στη στρατολογία. και ξέρουν αυτοί τι θα κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. PerOtel

    αυτό φοβάμαι. ότι δε θα υπάρχει χώρα φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιαγιά Αντιγόνη

    έτσι χρυσοχέρα που είμαι στο πλέξιμο, ζήτημα αν μέχρι το είκοσι έχω φτιάξει πέντε πόντους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Evie

    και εμένα μου φάνηκαν πολλά τα χρόνια, αλλά τόσα έγραψε το παιδί στο χαρτί. τώρα τι να σου πω, τέσσερα χρόνια είναι οι σπουδές στη σχολή του και μετά βλέπουμε!

    σταδιοδρομία στις ένοπλες δυνάμεις, δε θέλει. μακάρι να ήθελε, αλλά δε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΟΥΛΗ

    είναι ένα και ενενήντα αλλα΄είναι γυαλαμπούκας ο χρυσός μου και δεν παίρνουν παιδιά με μυωπία στους ευζώνους...

    μη σε νοιάζει, θα παμε μαζί να τον καμαρώσουμε στο βιτσι που θα τον στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Coula

    πως με κατάλαβαίνεις εσύ που είσαι φοιτήτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. christina

    να παρακαλάμε αν υπάρχει θητεία γιατί αλλιώς θα είμαστε όλοι γιουσουφάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες