ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

5 Δεκ 2011

ZOYΔΙΑ...

Η φήμη μου εξαπλώνεται. Θα έλεγα αν ήμουν διάσημη. Πάντως, κάποιος επιχειρηματίας, έμαθε τα οργανωτικά και διοικητικά μου προσόντα και θέλησε να μιλήσουμε για να μου προσφέρει εργασία στο να του οργανώσω ένα πρότζεκτ που πάντα ήθελε να υλοποιήσει.
Και συναντιόμαστε.
Την πρώτη φορά στο γραφείο του και τη δεύτερη φορά στο σπίτι του με τη γυναίκα του και το γιο του.
Εκπληκτικό σπίτι, υπέροχα έπιπλα, ωραίοι πίνακες, πολύ καλή μουσική. Τέλειο το φαγητό!
Και περνάμε στο σαλονάκι για καφέ.
Και ενώ έχουμε μιλήσει για τα πάντα, ξέρω τι σπουδές έχει κάνει ο καθείς τους, τι μεταπτυχιακά, τι βιβλία διαβάζουν, τι ταινίες και τι μουσική απολαμβάνουν, τι με ρωτάει ο επιχειρηματίας;
Όχι, ρε παιδιά, τι με ρώτησε;;;
Τι ζώδιο είμαι.
Mais oui!
Ένα πτυχίο, δυο μεταπτυχιακά, ένα μάστερ και το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν το ζώδιό μου.

Ταραντούλα με ωροσκόπο μονόκερο είμαι!

Το πώς έκανε τόση περιουσία αυτός ο άνθρωπος, δεν ξέρω.

Προσωπικά θεωρώ εντελώς μουρόχαβλους όλους αυτούς που τα ζώδια καθορίζουν τη ζωή τους.
Θα σου πει η ψ αστρολόγα, ρε μπάρμπα, τι θα γίνει στη δουλειά σου ή την προσωπική σου ζωή;
Έλα! Αν ήταν έτσι, αυτές οι τσούπρες και οι τσούπροι, γιατί δεν κάνουν τις τέλειες επιλογές να είναι σήμερα τρισεκατομμυριούχοι και κάθονται και ξεφτιλίζονται καθημερινά στα πρωινάδικα με την κάθε Κατίνα;

Αν είχα το κουμπί να γνωρίζω τα μυστικά του σύμπαντος, λέμε τώρα, θα τα χρησιμοποιούσα να γίνω παμπλούτου! Θα έκανα τη ζωή που ήθελα, θα γύριζα τον κόσμο, θα  θα θα…

Θα καθόμουν να λέω τι θα συμβεί στην κάθε @γ@μήτου και @π@ρτου γωνία;
Όχι βέβαια, θα απολάμβανα αυτά που θα φρόντιζα μέσω του κλειδιού που θα είχα να αποκτήσω! Θα έκανα ζωή χαρισάμενη. Δε θα γινόμουν αστρολόγος!

Και πόσο λογικοί είναι αυτοί οι άνθρωποι που καθορίζουν την καθημερινότητά τους ή τις μεγάλες τους αποφάσεις. από το τι θα  του υπαγορεύσουν τα άστρα;

Τα ζώδια φίλε, έτσι για να μαθαίνεις, γιατί το μόνο που σε νοιάζει δεν είναι πως ονομάστηκαν και από ποιον αλλά το τι θα πουν για σένα (γιατί άλλο πόνο δεν είχε ο Άρης ή ο Πλούτωνας, να ασχοληθεί με τον κάθε παπάρα!), θα είχαν νόημα, αν λέω ΑΝ, τα διάβαζες μερικές χιλιάδες χρόνια πριν. Τότε που τα καθορίσανε. Έκτοτε, έχουν επέλθει τόσες αλλαγές στη θέση των πλανητών, που κανονικά τα ζώδια θα έπρεπε να αλλάζουν κάθε 300 περίπου χρόνια. Και ενημερωτικά, δεν έχουν αλλάξει ποτέ.

Μη σου πω για τις καφετζούδες. Ή τις χαρτορίχτρες. Η άποψή  μου είναι ότι δε θα έπρεπε τις απατεώνισσες να τις καταδικάζουν γιατί τρώνε λεφτά από τα χάπατα.
Αφού αυτές είναι χαζές, ας πληρώσουν! Η χαζομάρα πρέπει να πληρώνεται. Γιατί πιάνουν τις χαρτορίχτρες ή τις καφετζούδες και δεν πιάνουν τις ηλίθιες που τις πληρώνουν; Αφού υπάρχουν τόσο ανόητες γυναίκες, και άντρες αλλά δεν είναι τόσοι πολλοί, φταίνε οι έξυπνες που τις κοροϊδεύουν; Τι θα πει να τις προστατεύσει το κράτος; Να τις προστατεύσουν οι δικοί τους άνθρωποι. Όχι το κράτος να ασχολείται με τη μ@λ@κί@ που δέρνει την κάθε χαζιοβιόλα!

Αυτά. Με τέτοιο αφεντικό, τη δουλειά, δεν την θέλω. Δε θα επιλέγω τους εργαζόμενους ανάλογα με την ημερομηνία γέννησής τους. Ούτε να καθορίζω διάφορα μεγάλα γεγονότα ανάλογα με τη θέση των πλανητών στο σύμπαν, μη χέσω!

Καλή εβδομάδα να έχουμε, παίδες!

40 σχόλια:

  1. Πρώτον, λατρεύω τη μουσική που βάζει όταν δε διαβάζω
    Δεύτερον, ταραντούλα με μονοκερω είπαμε; να προσέχετε τις εκλείψεις γλυκειά μου, είναι πάνω στο μονόκερω, μην κάμετε γιουβαρλακια εντός της εβδομάδος, υπάρχει κίνδυνος να σας πιάσουν ή να μη χυλώσουν σωστά! Καλή σας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Δεν δίνω σημασία στα ζώδια.. δεν έχω ασχοληθεί ποτέ εκτός περιστασιακών αναγκών!! χαχαχα! Μα μερικοί άνθρωποι είναι κολλημένοι με αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Ρία μου!
    Η βλακεία είναι αήττητη και "καλοπληρωμένη" στην προκειμένη περίπτωση!

    Φιλιά αστεράτη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπότε καταλήγουμε πως αν του άρεσες ζωδιακώς ,δεν θα τον ενδιέφεραν τα πτυχία ή το πόσο καλή είσαι στη δουλειά σου;;
    Χαχαχα ria mου ,έχουμε χάσει κάθε ίχνος σοβαρότητας ή έχουμε αποθέσει τις ελπίδες μας στα άστρα;;;
    Τι να πω καλή μου. Και σε πληροφορώ πως δεν είναι ο μόνος που ασχολείθται με τέτοια συμπαντικά ερωτήματα.
    Καλά κάνεις και τα "χώνεις".
    Καλή σου μέρα κια καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια φορά σε μία έκθεση εναλλακτικής... ιατρικής στη ΔΕΘ ήταν αυτός το χοντρός ο αστρολόγος που μου διαφεύγει το όνομά του αλλά είναι πασίγνωστος, και για να μου κάνει ανάγνωση λέει ενός χάρτη ήθελε 200 ευρώ!!!

    Σκέφτηκα να του δώσω τ'αρχίδια μου αλλά η αλήθεια είναι, κοστίζουν περισσότερο.

    Εγώ πάντως προτιμώ το κινέζικο στο οποίο είμαι κάτι ανάμεσα σε αρούρι και βόδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα άστρα και τα ζώδια μας φέρανε εμπόδια που λέει και το άσμα...χχαχαχαχχχα...
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, τουλάχιστον είχες φάει. Χαχαχαα!

    Φιλιά, φιλενάδα. ΠΟλύ γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα αυτό μου θύμισε φλερτ κατά την δεκαετία του '80. Τότε ήταν της μόδας να ρωτούν με νόημα για το ζώδιο! Λες να σε φλέρταρε διακριτικά;
    Αλλά πάλι μπροστά στη γυναίκα του θα το έκανε. Μάλλον όχι...
    Άρα; Τι μας μένει να υποθέσουμε;
    Μια ιδέα ανοησίας, ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν και πιστεύω ότι μόνοι μας δημιουργούμε τις συνθήκες στην ζωή μας...με έχει σώσει αρκετές φορές ο ανάδρομος Ερμής και κάτι εκλείψεις γιατί πολύ απλά το πίστευαν οι άλλοι και το είχαν σαν δικαιολογία όταν συμβεί καμιά στραβή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδα μου ...αυτή η κουκλάρα με τη ζέμπρα είσαι εσύ???
    γνώρισα τα πόδια...χιχι
    Ζώδια???? ποιος ήρθε????
    καφετζούδες????ξέρω πολλές που έχουν σκάσει περιουσίες....
    άμα μου περισσευαν χρήματα ...ήξερα πως θα τα τσάκιζα για να νιώσω καλά.....
    Μόρφωση πτυχία?? και ποιος σου είπε ότι πρόλαβε ποτέ αυτός ο άνθρωπος να μιλήσει με τον εαυτό του???
    ΨΙΨΙΝΟΎΛΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη δουλειά,μωρε,να του λες του χαζού το φλιτζάνι καθε μερα,"μεγάλη πόρτα θα διαβείς,λεφτά θα πάρεις" και τέτοιες ηλιθιότητες,να του λες για τον ανάδρομο Ερμή,τον καρόδρομο,τον παράδρομο,ξέρω γω...τι τα θέλεις τα πτυχία και τα ντοκτοράτα;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nα κάνω το δικηγορο του διαβόλου ή θα μου κρεμάσετε την ταμπέλα "ΧΑΠΑΤΟ" "χαζοβιόλα"?
    Ναι δεν πιστεύω στις καφετζούδες ούτε είμαι χαζή αλλά ούτε εχω και λεφτά για πέταμα...
    Ναι δεν πιστεύω στην "Αστρολογία" στις καθημερινές προβλεψεις στα περιοδικά όμως πιστεύω στα εν γένει χαρακτηριστικά των ζωδίων κι αυτό γιατί από την εφηβεία μου μέχρι σήμερα που ασχολούμαι ρώταγα το ζώδιο των ανθρώπων που με περιστοιχίζανε με τον ένα ή τον άλλον τρόπο. Ετσι εμπειρικά στην πορεία είδα ότι αν και τα ζώδια ήτανε 12 εγώ ελκυόμουνα πάντα ερωτικά ή φιλικά από 4-5 τα άλλα μου ήταν ή αδιάφορα ή συνήθως αντιπαθητικά. Κι αυτό ακόμη κι αν ήταν ίδια ομάδα με μένα ή εξίσου τρελλή φιλόζωοι... Τυχαίο? Δε νομίζω!
    20 χρονια μετά ισχύει ακριβώς το ίδιο!!!
    Αυτό που ήθελα να πω είναι να μην είμαστε μηδενιστές για πράγματα που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ.
    Κριός με κριό μπορεί να διαφέρει αλλα πιστέψτε με κριός με κριό που είναι γεννημένος ίδια μέρα και ιδια ημερομηνία στο ίδιο μέρος με λίγες μόνο ώρες διαφορά εσωτερικά μοιάζουνε σαν δίδυμα αδέλφια! Γνώρισα έναν τέτοιο δίδυμο αδελφο τον "ναυαγό στο γαλαζιο" εδω μέσα και τα τελευταία 4 χρόνια κάθε μέρα ανακαλύπτω ΜΟΝΟ πόσο πολύ μοιάζουμε...
    Αυτά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
    Καλή συνέχεια και καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέσ'τα χρυσόστομη, πέσ'τα! Κακιά πληγή έχουν γίνει αυτοί οι αστρολόγοι που διαχέουν την ...αφέλεια (για να είμαι επικεικής...) και τη δειδιδαιμονία, μαζί με χαρτούδες, καφετζούδες και άλλα όντα της απάτης και της εκμετάλλευσης των αφελών! Μου κάνουν κι εμένα ενίοτε, αυτή την ερώτηση κι αν είναι (υποψήφια) γκόμενα είναι και η τελευταία που μου κάνει,αλλά υπάρχουν και αρσενικοί που έχουν πειστεί ότι ο ανάδρομος πλούτωνας ή φεγγάρι θα κάνει τούτο ήτο άλλο στη ζωή τους. Αν είμαστε χώρα που σέβεται τον εαυτόν της θα έπρεπε αυτές οι εκπομπές να απαγορευτούν, το ίδιο και η εξάσκηση του σχετικού επαγγέλματος του απατεώνα. Κάθεται και ρίχνει εκατομμύρια πρόστιμα το ΕΣΡ για ένα βυζί ή έναν κώλο στο γυαλί κι αυτές τις μαλακίες τις θεωρεί ανώδυνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε ουτε εγω τα πιστευω, παρολο που εχω δυο πτυχια και ενα μεταπτυχιακο!

    Αλλά οταν κατλα τυχη αναβεις τη τιβι, εισαι ηδη μεσα σε κακα χαλια κι ακους την χοντρη την Αρση να σου λεει θα ανακάμψεις το 2012 ε δε σε πιανουν τα νευρα σου;

    Οκ, κλεινεις τη τηλεόραση, αλλά ειπαμε, ειμαι ευαλωτη αυτες τις μερες!

    Τα χαπατα λεει...χαχα που τι θυμηθηκες τη λεξη; θα την χρησιμοποιήσω σε επομενη αναρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. tremens

    δεν είναι υπέροχη η μουσική;;; έχω ένα σωρό τέτοιες λίστες με κομμάτια τόσο υπέροχα...

    αν φτιάξω λαχανοντολμάδες θα μου κάτσει το αυγολέμονο ή θα μου κόψει λόγω ανάδρομου μονόκερω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hfaistiwnas

    δε λες τίποτα ηφαιστιωνάκο. μιλάμε ότι ανάλογα με τις θέσεις των πλανητών δρομολογούν συναντήσεις, μη σου πω και περιπτύξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιαγιά Αντιγόνη

    αχ βρε γιαγιά, με μια κουβέντα σου μου φτιάχνεις τη διάθεση!
    ευχαριστώ για το αστεράτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Venus on fire

    καλέ, πήγαμε να δούμε τις εγκαταστάσεις και το ρυθμίσαμε ανάλογα με το τι του είπε η αστρολόγος του! το καταλαβαίνεις; πήγαμε στην αρκαδία και φύγαμε μετά τις τέσσερις για να είναι σε άλλο ζώδιο. γυρίσαμε βράδυ και με είχε πιάσει και μια νύστα μεσα στο αυτοκίνητο. άσε τα λαικά που άκουσα πήγαινε έλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αμερικλάνος

    φταίω εγώ ρε φαρμακοτριφτάκο; φταίω;;;
    σκέφτεσαι στο κινέζικο να ησουν κάτι μεταξύ αρούρι και γουρουνιού;;; δε θα ήταν καρμική η σχέση σου με το εργαστήριό σου;;;

    απορία. αν σου ζητήσουν να γίνεις δωρητής οργάνων και απαντήσεις πάρτε τα αρχίδια μου, είναι σα να απαντάς θετικά;;;

    ξανθιά είμαι, ότι θέλω λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. christina

    πουλούιν μου, το άσμα είναι ντιριντάχτα και δεν το κατέω το!

    αλλά για να το λές εσύ, κάτι θα ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Verónica Marsá

    και μετά φιλενάδα, είχε και μια τυραμισού, όνειρο... αφού έφυγα και την τυραμισού σκεφτόμουν. οχι τον υιό που τον είχα και του χεριού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αθηνά...

    το μια ιδέα μου άρεσε ρε αθηνά. δε λες καντάρια χαζομάρας να είσαι μέσα στο νόημα!

    όχι καλέ, τι να με φλερτάρει; 70 φεύγα ο παππούς. αφού ο γιος είναι 50 +. και ήταν μπροστά όλη η οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. PerOtel

    πολύ τυχερός είσαι φίλε μου!
    εμένα δε με παίρνει να χρησιμοποιήσω τέτοια δικαιολογία, δε την τρώει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mia

    όχι ρε κοπελιά, δεν έχω ακόμα φόρεμα καναπέ!
    προσεχώς θα έχω φόρεμα μία, γιατί θα σε γδάρω και θα βάλω νυχτικό το πετσί σου!!!!!!!!!!!

    ελπίζω να κατάλαβες τι σου έγραψα στο μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. VAD

    να σου πω, άδικο δεν έχεις. το σηκώνουν μερικοί το δούλεμά τους.
    σάματις τα μεταπτυχιακά και το μάστερ μου έδωσαν περισσότερα χρήματα; μή σου πω ότι για το μάστερ πλήρωσα κιολας τα μαλλιοκέφαλά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΛΙΑΚΑΔΑ

    εγώ που είμαι δίδυμος λατρεύω τον αέρα και ο γιος μου που είναι καρκινάκι λατρεύει το νερό. αλλά πέρα από αυτό δεν έχω δει τίποτα άλλο που να έχω κοινό με τα κορίτσια του ερμή και τους διόσκουρους!

    μερικές φορές θέλουμε να πιστέψουμε ότι ταιριάζουμε με κάποιους. μετά βέβαια χτυπάμε το κεφάλι μας σε κοφτερή γωνία, αλλά άν έχεις πραγματικά ανάγκη να νιώσεις έτσι, ποιος να σε κατηγορήσει κιόλας;;;

    τώρα το να βρεις την αδελφή ψυχή, μπορεί να συμβεί και χωρίς να ανήκετε στο ίδιο ζώδιο.

    είχα έξι χρόνια εκρηκτικότατη σχέση με τέλειο σεξ με ζώδιο που σύμφωνα με τους αστρολόγους δεν ταιριάζει καθόλου με τους διδύμους. αλλά εμείς ταιριάζαμε... και έξι χρόνια δεν τα λες και λίγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Heliotypon

    ας μην τις προβάλει στην τηλεόραση αλλά όχι να τις βάλει και μέσα. αυτές που πληρώνουν λεφτά πρέπει να μπαγλαρώσει, τέτοια ανοησία πρέπει να πληρώνεται! χώρια που η ψήφος η δική τους και η δική σου, έχουν την ίδια αξία! αυτό με διαολίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Coula

    κατ' αρχάς, τέλειο άβαταρ!

    μην ανοίγεις πουλάκι μου πρωινάδικα! βάλε ραδιόφωνο, βάλε σκάι, τέτοιες χαζομάρες δεν έχει. και ωραία, λέει ότι θα ανανήψεις το 2012, ωραία, σε 25 μέρες 2012 θα είναι. γιατί πρέπει αυτά να σε ρίχνουν; άμα είσαι πεσμένη ψυχολογικά, πάρε με τηλέφωνο να σου φτιάξω τη διάθεση!

    άντε ρε χαζό που σε επηρεάζουν οι χαζές. κουίζ. ποια αστρολόγα ήταν πετυχημένη φαρμακοποιός στη θεσσαλονίκη και εν μια νυκτί έκλεισε το φαρμακείο και το έριξε στην αστρολογία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στο σεξ κορίτσι δεν παίζει ρόλο το ζώδιο αλλά σε ποιο πλανήτη είναι η Αφροδίτη (αντιπροσωπεύει το σεξ) το καθενός... (ξέρω σε τρέλλανα τώρα αλλά έτσι είναι)

    Γι'αυτό λέω ότι δεν πιστεύω στα ζώδια (γενικότητες) αλλά στο προσωπικό χάρτη του καθενός. Εκεί είναι η ειδοποιός διαφορά της απατεωνιάς και της ασχετίλας με τη βαθιά γνώση την οποία δε χρειάζεται να τα ακουμπήσεις σε αστρολόγο τα προγραμματάκια που υπάρχουνε στην αγορά (και πολλά απ'αυτά είναι και freeware) κάνουνε μια χαρά τη δουλειά τους.

    Για του λόγου μου το αληθές ρώτα το γιατρό μας το Marco που του έκανα το προσωπικό ωροσκόπιο και έμεινε αφώνου και αλάλου γωνία λέγοντάς μου ότι είναι "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ" (και όλα αυτά χωρίς καν να είμαι επαγγελματίας αστρολόγος) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απλά θα συμφωνήσω με τη φίλη Λιακάδα,ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του,έτσι απαλά.......
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα πρότεινα να αποφεύγατε μέχρι τις 14/12/2011 τα περίπλοκα εδέσματα και να προτιμούσατε κάτι ψητό ή μια μακαρονάδα απλή. Δεν είναι μόνον ο Μονόκερως ανάδρομος αλλά και η Ταραντούλα έχει τα ρούχα της οπότε μη διαννοηθείτε καν να φτιάξετε προφιτερόλ, κανένα ζελεδάκι και πολύ είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η άρση;;;; ε οχι

    φαρμακοποιος ηταν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ξέχασα να σας πω ότι αυτο που με ξετρελαίνει είναι το masquerade waltz... τι να πω, I could have danced all night

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΛΙΑΚΑΔΑ

    αν εγώ το έχω στο κρεββάτι, τι και αν λέει το ζώδιό μου ότι δεν... εγώ θα ανάβω φωτιές στα σεντόνια.

    σιγά μην περιμένω τα ζώδια να μου πουν τι είμαι και τι θα κάνω!

    μπράβο αν οι προβλέψεις σου πέφτουν μέσα, απλά δε με πέιθει το σύστημα γιατι σε μεγάλο ποσοστό είναι γενικότητες και αλληλοκαλυπτόμενα.

    δε γίνεται να με πείσει κανείς επ' αυτού, μην το προσπαθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΦΟΥΛΗ

    και πολύ καλά κάνεις. απλά οι απόψεις οι δικές μου, δε συμβαδίζουν με τις απόψεις περί ζωδίων και της επίδρασης αυτών επί των γεγονότων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. tremens

    θα τηρήσω κατά γράμμα τις οδηγίες σας φίλτατε, είναι γνωστόν άλλωστε ότι το προφιτερόλ είναι από τα καλύτερα και πιο επιτυχημένα μου γλυκά. δε θα ήθελα με τίποτα να χαλάσω τη φήμη μου ως η τέλεια μαγείρισσα λόγω των ρούχων της ταραντούλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. mia

    τι γελάτε μανδάμ; αυγά σας καθαρίζουνε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Coula

    η λίτσα πατέρα!
    στη θεσσαλονίκη, είχε γίνει μεγάλο σόου τότε. τη μια μέρα φαρμακοποιός, την επομένη αστρολόγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. tremens

    είναι υπέροχο. έχει το τέμπο του, έχει το ρυθμό του, τη μελωδία του, δε σου πάει η καρδιά να το ακούς καθιστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες