ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

23 Ιουν 2010

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΟΣΚΙ!

και ... εννοούμε βεβαίως, τη ραδιοφωνική εκπομπή της NET 105,8 που μας κρατάει συντροφιά ( κάθε βράδυ 22¨00-24¨00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής)




Μετά απο την τελευταία δική της ανάρτηση και τα σχόλια που διάβασα στην ιστοσελίδα της, εγώ ένιωσα την ανάγκη να πάρω θέση, να σταθώ στο πλευρό της και να διαμαρτυρηθώ στην ΕΡΤ.

Καλώ λοιπόν όλους εσάς που κείμενα σας έχουν φιλοξενηθεί στην εκπομπή, όλους εσάς που μας διαβάζετε καθώς και όλους όσους ακούνε συστηματικά ή περιοδικά την εκπομπή,
να υπογράψετε πατώντας ΕΔΩ ή πάνω στη φωτογραφία της, την επιστολή-διαμαρτυρίας, για να Μη "γκρεμιστεί" το "ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΟΣΚΙ".

Θα χαρώ ιδιαίτερα να δω στο πλευρό μας, σε αυτη την προσπάθεια,  όλους εσας, και αν θέλετε, και τους γνωστούς και φίλους σας !

Σας φιλώ και περιμένω ανταπόκριση .

Υγ. Όποιος επιθυμεί μπορεί να φιλοξενήσει ο μπανερακι πέρνοντας τον κώδικα

από τα δεξιά της σελίδας μου.

8 σχόλια:

  1. Δεν έχω ακούσει την εκπομπή, σπάνια ακούω ράδιο, θα πάω να ρίξω μια μάτια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω μεσα
    η νανα ειναι και ηταν ικανη και πολυ καλη στην δουλεια της

    αν και πιστευω οτι μπορει να παρει το κιοσκι της και να παει σε αλλη στεγη .... αλλωστε το ονομα της και μονο φτανει για ενα νεο ξεκινημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει τύχει να την ακούσω και μου άρεσε!!
    Καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα Κυ/ria μου...

    Δεν γνωριζω σε τι αναφερεσαι..
    Αλλα θα δω και θα σου πω;)

    Σιγουρα ομως κι επειδη μου το ζητας εσυ;)
    εγω θα υπογραψω.
    Το αυτο θα επιθυμουσα και απο τους αλλους εδω μεσα.
    Τα καλα λογια και μονο,
    δεν φτανουν πολλες φορες.

    Τα σεβη μου!

    Υγ..Ενας λογος που δεν επισκεφτομαι το ιστολογιο σου,
    ειναι οτι γιατι ειναι "μολισμενο"..απο πανω εως κατω:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwnas

    κακώς ηφαιστιωνάκο. αξίζει και έχεις χάσει. ισως να μην την ξανακούσουμε τη νανούκα από το ραδιόφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Skouliki

    σκουληκάκι, μακάρι να βρει αλλού στέγη και εμείς εκεί μαζί της θα είμαστε. πάντως είναι απογοητευμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΟΥΛΗ

    και σε ποιον δεν αρέσει φούλη μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Vrakas Kostas

    ευχαριστώ κώστα!

    όσο για το μπλογκ μου, τι έννοείς;;;;;

    έχει ιούς;;; και κόρες μη σου πω! αλλά ευελπιστώ ότι ένας καλός φίλος από το μακρινό βορρά θα με βοηθήσει στο μικρό αυτό πρόβλημα!

    τάνκεσεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες