ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

16 Νοε 2008

ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ???

Αξιόλογοι μπλόγγερ με χιούμορ και ευαισθησίες κλείνουν τα μπλογκ τους.

Σχέσεις φιλικές, ερωτικές, επαγγελματικές χαλάνε.

Καυγάδες και παρεξηγήσεις αναδύονται από παντού.

Αδεξιότητες, λάθη και ζημιές γίνονται καθημερινά.

Μέχρι, λοιπόν να στρώσουν τα πράγματα, θα βάζω μερικά βιντεάκια για να μη δημιουργήσω νέα προβλήματα. Έχω κανει καλούς φίλους εδώ μέσα και θέλω να παρερμηνεύσουν κάτι γιατί θεωρώ ότι η φιλία είναι πολύ σημαντικό πράγμα.



Το βίντεο αφιερώνεται στον ήλιο του δικού μου σύμπαντος!





Υ.Γ. καλά μην το δένετε και κόμπο ότι δε θα γράψω σύντομα, όλο και κάτι θα γίνει που θα με κάνει έξω φρενών και θα το μοιραστώ μαζί σας. Είμαι γνωστή γλωσσοκοπάνα και ψωνάρα άλλωστε!

40 σχόλια:

  1. ουγκ!

    spam!

    !ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ!

    - ΝΑΙ, ΚΑΠΝΙΖΩ

    - ΝΑΙ, ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ 1)ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ 2)ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ-ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ-ΑΓΝΩΣΤΗ-ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ 3) ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ

    - ΝΑΙ, ΦΕΥΓΩ ΤΑΞΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ

    - ΝΑΙ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΟΥ ΠΑΩ, ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ...

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

    - ΝΑΙ, ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΦΡΑΓΚΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ

    - ΝΑΙ, ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΜΕΝΩ ΠΑΝΙ ΜΕ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ Κ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΦΑΚΕΣ!

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΦΙΛΟ-ΦΙΛΗ ΜΟΥ

    - ΝΑΙ, ΚΑΝΩ ΕΚΤΡΟΠΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ Ή ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΑΘΕΡΟ

    - ΝΑΙ, ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΛΕΟΝ

    - ΝΑΙ, ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΟΛΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΛΑ ΟΙ (ΛΟΥΛΟΥ)ΔΟΥΔΕΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ!ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ?

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑΤΟΟ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ AUTO STOP

    - ΝΑΙ, ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΞΟΥΝ!

    - ΝΑΙ,ΝΑΙ....ΦΥΣΙΚΑ Κ ΦΟΡΑΩ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΖΩΝΗ!

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ!ΚΑΙ ΝΑΙ..ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΠΙΑΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ!

    - ΝΑΙ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΟΟΟΛΛΛΛΑΑΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ

    - ΝΑΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ...

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ-ΒΔΟΜΑΔΑ-ΜΗΝΑ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΕΝΕΡΓΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ-ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΜΟΥ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΡΙΟ...ΚΑΙ ΠΑΡΤΟΥΖΑ!!

    - ΝΑΙ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΦΙΞΕΩΣ ΣΑΣ

    - ΝΑΙ, ΤΡΩΩ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΙΑΤΑ Κ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΙΡΟΥΝΙΑ Κ ΠΟΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 1)ΑΠΛΥΤΑ 2)ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΑΚΙ ΜΟΥ!

    - ΝΑΙ, ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ...

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ 1)ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΗ ΒΑΣΗ 2)ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ 3)ΣΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ!

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΣΚΑΦΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΓΙΑ ΟΥΖΑ

    - ΝΑΙ, ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΣΑΚΩΝΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΤΙΣ 3 ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΗΛΙΘΙΟ ΛΟΓΟ

    - ΝΑΙ, ΔΕ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ..ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΞΩΣΗ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΛΟΓΟ!

    - ΝΑΙ, ΠΕΡΝΑΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΑ..ΤΟ 5!

    - ΝΑΙ, ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ

    - ΝΑΙ, ΤΟ ΟΤΙ ΕΠΑΘΑ ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ 1)ΤΟ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΞΕΝΥΧΤΙ 2)ΕΞΑΝΤΛΥΤΙΚΟ ΣΕΧ

    - ΝΑΙ, ΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΡΙΚΕ Η ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΟ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

    - ΝΑΙ, ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΣΟΝΤΑ!ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΤΑ!!

    - ΝΑΙ, ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΑΝ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΑΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ

    - ΝΑΙ, ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ...ΕΣΦΑΛΑ!ΑΛΛΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. spam

    ΣΥΝΤΑΓΗ : Κοτόπουλο με Ουισκι

    Αγοράζετε ενα κοτόπουλο 1200 γρ. και ενα μπουκάλι Ουίσκι
    Προβλέψτε , αλάτι, πιπέρι ,ελαιόλαδο, και μπείκον σε λωρίδες

    Για καλό και για κακό βεβαιωθήτε οτι εχετε και ενα βάζο μαγιονέζα

    Τυλίξτε το κοτόπουλο με τις λωρίδες, αλατοπιπερώστε, και ρίξτε μία υποψία ελαιόλαδου

    Προθερμάνετε τον φούρνο σε μεσαία θερμοκρασία, (220 βαθμοί ή θερμοστάτης στο 5 ) για 10 λεπτά
    Σερβιριστήτε ενα ποτήρι Ουισκι και πιειτε το

    Βάλτε το κοτόπουλο στον φούρνο αφου πρώτα το τοποθετήσετε σε καταλληλο σκευος

    Βάλτε και πιειτε ακόμα ενα ποτήρι Ουισκι
    Επαναλάβατε αυτο το βήμα αλλες δυο φορές

    Μετά απο ένα τέπαρτο φουρνίστε το ανοιγμα για να επιγλέψετε το κλείσειμο του ψοτόπουλου

    Λιάστε ξανά το ουικάλι του Μπίσκη και καπιατήτε μια καλή λουγία

    Μετά απο ενα κετα.. οχι πέταρτο της ώρας, αργότερα τελος πάτνων ....
    κλιτρίστε μέχρι τον μπούρνο
    ανοίφτε την χόρτα, ξεγυρνίστε, απαναδονήστε
    βάλτε τελος παντων το φωτόπουλο απ την αλλη

    καφήστε σε μια λωκο καλέκρα και καβετάστε κανα'δυό φατήρια Κίσκη αμόκα

    Νυστε, λυστε ψηστε το κουφόλουπο για μιση φώρα ακόμα .

    3 λοτήρια αρφότερα ....

    Ζαμέψτε το γατόπουλο απο χαμω, ( επεσε το μακαλισμένο) , καφαρίστε το, και γάλτε το σε μιάτο

    Φτάτε τα κούτρα σας απο το νέσιμο στο κάτωμα απ τα γάδια που μυθικαν στα κλαπάκια της μουζινας

    μην αποχειραθητε να κησωθειτε, μια φαρά ειμαστε εδω μάτω
    απομελειώστε το δουκάλι του Ρίσκι

    αργόμπερα σαρθήτε ως το κρεμάτι και κοιθωμητε ως το χρωι

    Την επομενη μέρα , παρτε ενα αλκα σελτζερ
    Πηγαινετε να φάτε κρύο kοτόπουλο με μαγιονεζα
    και καθαρίστε το μπουρδέλο που δημιουργήσατε στην κουζινα


    την αλλη βδομάδα θα δοκιμασουμε την Κρητικη συνταγη : Κατσικακι με τσικουδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πολλά γίνονται...
    Μακάρι να είναι περαστικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλέ πάει η Πανσέληνος άντε σώνει..τωρα δεν πιάνονται τα νεύρα.....
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναπόφευκτα είναι όλα αυτά,όσο υπάρχουν
    ανθώπινες σχέσεις!
    Είναι πολύ καλύτερο όμως απ΄΄το να μήν υπάρχουν καθόλου!
    Ποιός έκλεισε το μπλόγκ του;
    εκτός απ τη Μαργαρίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. spark

    ευτυχώς που θελω δηλαδή τρία ακόμα χρόνια για να πάει ο γιος μου πανεπιστήμιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σπαρκ (παγτ ντε)

    και μετά κόκκορα με βότκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ηφαιστίωνα

    το ίδιο εύχομαι και εγώ φίλε μου, μακάρι να είναι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δήμητρα

    φαίνεται ότι η δύναμη αυτής της πανσελήνου έχει δράση και μετά...

    σιγά καλέ, θα σου φύγει το κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kostaslogh

    σαφώς και είναι ωραίο να υπάρχουν ανθρώπινες σχέσεις ακόμα και αν γίνονται παρεξηγήσεις και καυγάδες γιατί δηλώνει ότι υπάρχει επικοινωνία τουλάχιστον υποτυπώδης.
    από την πλευρά μου όμως, στενοχωριέμαι που ο μπλογκουλης που είναι κύριος και η ετέρναλ ντρήμερ με τις τόσες ευαισθησίες της, έκλεισαν τα ιστολόγιά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρεξηγήσεις για ποιο πράγμα; Η δική μου πείρα λέει πως αν τουλάχιστον ένας μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ανθρώπων δεν έχει κάποια πρόθεση να παρεξηγηθεί δεν δημιουργείται τέτοιο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ουπςς Πανσεληνο έχουμε? ωωχχ
    Παντα αρνητικα μ επιρρέαζε..
    Αντε να περασει και περασε!
    καληνυχτα Ρια- κι
    μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα!
    καλη εβδομαδα και ελπιζω τα λιγοτερα με την πανσεληνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτι σαν λευκή απεργία κι εσύ ε;
    Άντε...με τη νίκη!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για να σου δωσω μια αφορμη για συνεχεια λοιπον βαλε κατι και για τους κοκκινους νανους και αυτα αστερακια του ουρανου ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρία, αυτό ονομάζεται ανθρώπινη φύση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτός ο ανώνυμος πολύ σπαζοκλαμπάνιας είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. konstantine

    θα σου αντιπαραθέσω ακριβώς το αντίθετο. αν κάποιος θέλει να παρεξηγηθεί μπορεί να το κάνει και με το που αναπνεει κάποιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λιακάδα

    είχαμε πανσέληνο και εκεί ήθελα να αποδώσω ένα σωρό παρεξηγήσεις και κλεισίματα ιστολογίων γιατί αλλιώς θα πώ ότι κάτι βρωμάει στο βασίλειο της δανιμαρκίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. στέλλα

    εμένα καλά μου πήγε η πανσέληνος, απλά διαπίστωσα πολυ ανακάτωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μανιταράκι

    σιγά μην κάνω εγώ λευκή απεργία!
    σου μοιάζω για τέτοιος τύπος???

    τι γίνεται φιλενάδα? πως τα πας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιδροκόπησα μέχρι να μπω στο Blog σου! Τα windows προσπαθούσαν, συνέχεια, να κατεβάσουν ένα πρόγραμμα, άγνωστο για ποιον λόγο! Ούτε να διαβάσω το ποστ κατάφερα, από τα συνεχόμενα παράθυρα που άνοιγαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ανώνυμε

    δε με αφορούν οι κόκκινοι γίγαντες και οι νάνοι!
    εμένα ο δικός μου ήλιος με αφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πάνος κωνσταντινίδης

    έτσι είναι. έτσι δημιουργούνται οι σχέσεις και οι παρεξηγήσεις όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. διαστήματα

    λυπάμαι φίλε μου!
    άν ρυθμίσεις το φάιρ φοξ δε θα σου ανοίγουν παράθυρα!
    προσπάθησα και εγώ και ο ιάσιος να το καθαρίσουμε, αλλά δεν είδαμε φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όλα καλά! Πήγα στο ΙΚΕΑ το Σάββατο και μου βγήκε η Παναγία (ξανάβαλα το κολάρο... φταίει η πανσέληνος). Πολύς κόσμος, χαμός στα ταμεία (παραλίγο να τσακωθώ με μια μαλακισμένη Β.Π. που κουτσομπόλευε την μπροστινή μου επειδή ήταν ντυμένη λέει σαν κάτι γύφτους τουρίστες -εξάρχειο ήταν στην πραγματικότητα η κοπελίτσα-..αλλά με συγκράτησε ο Λ.) και μόλις κάτσαμε να πιούμε ένα καφεδάκι... τσούπ και μια τρελλή δίπλα μας που δε μας άφησε να πούμε μια κουβέντα..κρίμα όμως η κακομοίρα...δεν την αφήνουν να πιεί φραπέ και είχε λαλήσει... όλο για τον φραπέ μας έλεγε..να 'ναι καλά ..!
    Λάλησα κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όσα γράφεις συμβαίνουν.
    Παρεξηγήσεις θα γίνονται πάντα. Καλή διάθεση χρειάζεται και χιούμορ.
    Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, έλα όμως που μερικοί το πιστεύουν!!!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρια με μαθηματική ακρίβεια το 28% των ανθρώπων που θα σε ανταμώσουν δεν θα σε καταλάβουν, δεν έχουν τα προσόντα και βέβαια δεν φταις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρία, υπάρχει ΣΙΓΟΥΡΗ λύση για να φύγουν όλα, μα όλα τα πρόσθετα από το ιστολόγιό σου (μόνο που τότε θα ξαναρχίσεις από την αρχή): αλλάζεις πρότυπο (template ή layout). Μόνο που τότε χάνεις και λίστες συνδέσμων και τα πάντα, οπότε δεν κάνεις κάτι τέτοιο πριν σημειώσεις κάπου αυτά που όντως θες. Αυτό στο λέω από δική μου εμπειρία (γιατί νομίζεις ότι η "Αιρετική Πολιτεία" έχει αυτά τα χάλια σε εμφάνιση; Άλλαξα πρότυπο, τα έχασα όλα τα πρόσθετα και μετά, αφού αποκατέστησα κάμποσα, βαρέθηκα να φτιάξω τα υπόλοιπα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διόνυσε, θα σου επισημάνω ότι τα μαθηματικά είναι η επιστήμη της προσέγγισης (ειδικά η αριθμητική ανάλυση), συνεπώς είναι εσφαλμένη η φράση "μαθηματική ακρίβεια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. manetarius

    καλά να πάθεις που δε με πήρες να πάμε μαζί στο ΙΚΕΑ!!!
    με εμένα, θα είχες περισσότερα να πεις γυρνώντας από τα ψώνια!

    τουλάχιστον άλλαξες παραστάσεις!
    τον αυχενικό κηδεμόνα, να τον φοράς, να παίρνεις τα φάρμακά σου και να βάζεις από μέσα ένα φουλαράκι για να μην ιδρώνεις και όταν τον βγάζεις να κρυώνεις και πάθεις ψύξη!

    περαστικά ρε φιλενάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ράδιο μαρκόνι

    το σωστό και το λογικό είναι αυ΄το που λες φίλε μου!
    έλα όμως που κάτι παθαίνουν και το χιούμορ και η κατανόηση πάνε περίπατο και μετά να δεις χαμός στην μπλογκοχώρα!

    πως πάνε οι εκπομπές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. διόνυσε

    μόνο το 28%????

    γιατί έχω την εντύπωση ότι ο κόσμος έχει χάσει τη λογική του και την εξυπνάδα του! λες να φταίνε τα πολλά μεσημεριανά που παρακολοθούν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αιρετικέ

    τα μισά από όσα έγραψες κατάλαβα!
    ο ιάσιος έχει πολλές δουλειές για να καθίσει να κάνει όσα είπες.
    εγώ το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να διαγράψω την τσι τσίου και την μπε μπε κα και τουλάχιστον οι μισες διαφημίσεις έφυγαν!

    στο κάτω κάτω, άμα θέλει ο κόσμος να με διαβάσει, ας ταλαιπωρηθεί και λίγο, αγάπη χωρίς πείσματα δεν έχει νοστιμάδα που λένε και στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αιρετικέ

    προσεγγίζοντας τα μαθηματικά, χάνεςι τη ζωή και τους φίλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ιάσιε

    μωρό μου, έχει και ίντερνετ στο αεροδρόμιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. A, ok, τώρα άνοιξαν τα σχόλια... Ωραίο το τραγουδάκι πάντως. Τί άλλο βιντεάκι ακολουθεί?

    Ελπίζω οι παρεξηγήσεις να λύνονται πάντα. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σουζάννα χατζηνικολάου

    φιλενάδα, όταν το βρήκα, δεν πίστευα στα μάτια μου. λατρεύω αυτά τα παλιά τραγούδια.

    δυστυχώς μερικες φορες, οι εμπλεκόμενοι στις παρεξηγήσεις δεν προσέχουν τι γράφουν ή τι λένε γιατι τους τυφλώνει ο θυμός και ο εγωισμός!

    δυο πολύ καλά μπλογκ έκλεισαν από χαζομάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες