ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

12 Οκτ 2012

ΤΕΣΣΕΡΑ... (παιχνίδι είναι καλέ!)



Η φίλη Μαρία με το μπλογκ Σοκακτσού, που ως συνήθως δεν ξέρω πώς να βάλω λινκ, γι αυτό σας παραθέτω απ’ ευθείας το σύνδεσμο


με κάλεσε σε ένα παιχνιδάκι.

Σε αυτό το παιχνιδάκι λοιπόν, πρέπει να αναφέρω τέσσερα, 4, πράγματα από το παρελθόν μου που θα άλλαζα και τέσσερα από το μέλλον που θα ήθελα να μου συμβούν!

Ας ξεκινήσω από το παρελθόν. Τι θα άλλαζα αν είχα το μαγικό ραβδάκι να γυρίσω το χρόνο πίσω.

Χμμμμ…

1.      Δε θα επέλεγα τη ΣΑΝ. Είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο το επάγγελμά μου. Όση ικανοποίηση και αν λαμβάνω από την εξέλιξη της πορείας της υγείας των ασθενών μου, υπάρχουν στιγμές που γυρνώ σπίτι μου κλαίγοντας. Και μερικές φορές δεν μπορώ να διαχειριστώ τον πόνο που μου προκαλούν κάποιες καταστάσεις.
2.      Δε θα διατηρούσα μια σχέση έξι χρόνια. Θα την τελείωνα με τα πρώτα σύννεφα. Πόνταρα σε ένα άλογο που νόμιζα αουτσάιντερ και μου προέκυψε μουλάρι. Έχασα έξι χρόνια από τη ζωή μου, πιστεύοντας ότι η σωστή συμπεριφορά και η αγάπη που δίνεις σε κάποιον, μπορούν να τον αλλάξουν, αλλά διαπίστωσα ότι δε γίνονται αυτά ούτε στα παραμύθια!
3.      Θα αγόραζα το σπίτι που επέμενε ο μπαμπάς μου να αγοράσω και όχι αυτό που έχω, γιατί οι γείτονές μου, στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι μίζεροι. Αν εξαιρέσεις το ζευγάρι στον τρίτο και την οικογένεια στον έβδομο, οι άλλοι είναι πάρ’ τον ένα και βάρα τον άλλο. Βέβαια πως είμαι σίγουρη ότι οι άλλοι θα ήταν καλύτεροι; Δεν είμαι, αλλά το ρισκάρω όπως ρίσκαρα και αυτήν την επιλογή.
4.      Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που κάνω να το γράψω  αυτό, αλλά θα το γράψω. Δε θα έδινα το παιδί μου στους γονείς μου να μείνει μαζί τους όταν χώρισα. Καθημερινά ανακαλύπτω την εκπληκτική προσωπικότητά του και τώρα μετανιώνω που δεν ήμουν ενεργά παρούσα στη μεταμόρφωσή του από ένα μικρό χαριτωμένο παιδάκι σε ένα γοητευτικό με άποψη νεαρό.
5.      Και θα το γράψω και αυτό και ας ξέρω πως αντί για τέσσερα γράφω πέντε. Είμαι γνωστή, άλλωστε, πως δεν τηρώ αυστηρούς κανόνες. Δεν είπα ποτέ στον πατέρα μου πόσο τον αγαπούσα και πόσο περήφανη ήμουν που τον είχα ως μέντορα, ως προστάτη, ως φίλο… Δεν του είπα ποτέ όσα ευχαριστώ του άξιζαν για αυτό που με έκανε, για όσα έκανε για μένα και για το παιδί μου. Για ότι έκανε για το παιδί μου και για την ολοκληρωμένη προσωπικότητά του. Θα το έλεγα καθημερινά πόσο τον αγαπώ και ένα ευχαριστώ.

Τώρα ας περάσουμε στα τέσσερα ( ; ) που θα ήθελα να μου συμβούν.

1.    Να ευοδωθεί η προσπάθεια που κάνω για να φτιάξω μια δική μου επιχείρηση, έτσι όπως ακριβώς τη θέλω.
2.    Να γίνω ταξίαρχος. Σας το έχω πει, είμαι ψωνάρα. Όχι για το βαθμό. Όχι. Γιατί θα ήθελα να μπορέσω να αλλάξω κάποια κακώς κείμενα στο νοσοκομείο. Να περάσω μια γραμμή που ενώ όλοι ξέρουν πως πρέπει να γίνουν τα πράγματα, δεν το κάνουν. Για τους δικούς τους λόγους που όμως εγώ δεν έχω! Αλλά εγώ έχω ένα ελάττωμα, μιλάω. Και άμα βλέπω το στραβό το λέω. Ξέρω πως θα με φάνε πολύ πριν φτάσω στο βαθμό αυτό. Βλέπεις, όποιος χαλάει τη σούπα, μένει απ’ έξω. Παρ’ όλα αυτά, είπαμε, τι θα ήθελα!
3.    Να πάρω εφ’ άπαξ. Το ξέρω είναι ουτοπικό, αλλά είπαμε τι θέλω να μου συμβεί. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, θα έπαιρνα γύρω στα 70.000 ευρώ. Και με 50.000 θα είμαι ικανοποιημένη. Στο χέρι, όχι σε ομόλογα του δημοσίου  με πενταετή ρήτρα και πάει λέγοντας!
4.    Να μπορέσω να μάθω ραπτική. Τι νομίζετε ότι θα έκανα τόσες ώρες στο φάρο μόνη μου; Θα μάθαινα αρχικά να γαζώνω σε ευθεία. Μετά θα ξήλωνα ένα ρούχο και θα το έραβα από την αρχή πάνω στο ξηλωμένο πατρόν. Μετά θα πειραματιζόμουν και κάποια στιγμή θα το μάθαινα. Μήπως οι μοδίστρες γεννήθηκαν μαθημένες; Όχι και αυτές με την εξάσκηση έμαθαν. Θα μάθω και εγώ.


Από όσα έγραψα, μόνο το τελευταίο βλέπω να γίνεται πραγματικότητα. Γιατί μόνο αυτό εξαρτάται από εμένα!!!

Άντε, φιλιά σταυρωτά. Και παράλληλα. Και χιαστί. Και ότι άλλο θέλετε!

30 σχόλια:

  1. εγώ πάλι εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα θέλω για το μέλλον, είσαι τόσο δοτική που σου αξίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με συγκίνησες με αυτά που μετάνιωσες..
    Ανοιξες την καρδιά σου και σκόρπισες το εντός σου όπως "τσεκουράτα" τα λες πάντα!

    Οσο για τα απραγματοποίητα εύχομαι περισσότερο να πετύχεις το Δεύτερο!
    Είμαι σίγουρη πως θα κάνεις πραγματικότητα όσα οι άλλοι δεν θέλησαν!
    Φιλιά χιαστί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ γιαγιά μας!
      τι κάνεις; πως πάει η έκδοση του βιβλίου;

      Διαγραφή
  3. Να είσαι χαρούμενη που το παιδί σου πήρε γερές βάσεις από τους γονείς σου,ποτέ δεν είναι αργά να αναπληρώσεις τα "χαμένα χρονια" μαζί του..
    όσο για το τελευταίο, μόνη μου έμαθα να κάνω παπάδες με τη ραπτική..
    καλημέρα Ρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου δίνεις κουράγιο φούλη μου. έκλεισε και το μπούρντα και πως θα μάθω τώρα...
      αλλά αφού λές πως μπορώ να μάθω και μόνη, κάτι είναι και αυτό!

      Διαγραφή
  4. Ρία πρέπει να μας πεις τι επιχείρηση θέλεις να κάνεις. Μπορούμε να βοηθήσουμε??Μήπως θέλεις να κάνεις νοσοκομείο?? Μπορεί να γίνουμε και πελάτες σου, ποτέ δεν ξέρεις.χιχιχι
    Ευχομαι κορίτσι μου να πραγματοποιήσεις όσα ονειρεύεσαι και να χαίρεσαι τον γιόκα σου.
    σου στέλνω πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν είναι νοσοκομείο...
      ευχαριστώ πολύ μαρία μου και εσύ να χαίρεσαι τα διδυμάκια σου!

      Διαγραφή
  5. εύχομαι όχι μόνο ταξίαρχος αλλά ακόμα παραπάνω να φτάσεις!
    καλημέρες και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα, ούτε για αυτό με βλέπω. βγάζω γλώσσα και δεν είμαι αρεστή!

      Διαγραφή
  6. Σ ακούει και που του το λες τώρα. Και ο δικός μου τ ακούει. Κάθε μέρα...

    Όταν κάνεις επιχείρηση θα με προσλάβεις, κάνω τα πάντα και σε λογικές τιμές! Άντε, πάρε ένα φιλί τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά δεν το συζητώ. είσια πρώτος στη λίστα των προσλαμβανομένων υπαλλήλων!

      φιλιά γλυκέ μου!

      Διαγραφή
  7. Σου εύχομαι να πραγαμτοποιήσεις και τις τέσσερεις επιθυμίες σου. Όσο για τη ραπτική ,σου διαθέτω τη ραπτομηχανή μου ,η οποία ε΄δω και χρόνια έχει γίνει η βίλα του Σπάιντερμαν. Τόσος ζήλος όπως καταλαβαίνεις.
    Καλή σου μέρα κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακάλώ για την άμεση αποστολή της μηχανής. με έξοδα αποστολής δικά μου!

      και το μάνιουαλ μέσα παρακαλώ γιατί είμαι και λίγο άσχετη...

      ευχαριστώ κοπελιά!

      Διαγραφή
  8. καλά ,με το εφάπαξ χρυσή ραπτομηχανή θα πάρεις!!!!!!!!και χρυσές κλωστές!!!!!!!
    για ξεκίνα μαθήματα ,γιατι θα γίνουμε γιαγιάδες και δεν θα έχουμε φτιάξει την προίκα του μωρού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ πες το ψέματα νασια μου. ούτε αυτή θα μπορώ καλά καλά να πάρω. η νεκροψία θα δείξει...

      Διαγραφή
  9. Άντε, μάθε να γαζώνεις να πάρω 4 χιλιόμετρα ύφασμα να μου ράψεις μια φουστίτσα!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη σε νοιάζει. μόλις μάθω, θα σε γεμίσω φουστάνια αυτά που φοράς και μου αρέσουν και μένα!!!

      Διαγραφή
  10. Τώρα που το σκέφτομαι, θα μου φτάσουν 4 χιλιόμετρα ή να πάρω παραπάνω; Γιατί τη θέλω και μακρυά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι αν είχες αγοράσει το άλλο σπίτι μπορεί πάλι να το είχες μετανοιώσει. 'Οπως κι αν είχες παντρευτεί η σχετιστεί με άλλον. Που να βρούμε το ιδανικό; Καλός ο Χαράτσιος (του εφ' άπαξ σου υποθέτω...).
    ΥΓ: Μήπως είναι ώρα να αλλάξεις μουσικό χαλί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το άλλαξα το χαλί. λέω να το κάνω λίγο πιο ρομαντικό.

      ο χαράτσιος είναι ασορτί με το χαράτσι της δεη.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα! Ε νομίζω δεν είναι και τόσο δύσκολα τα μελλοντικά! ΄Τώρα για το ταξίαρχος, που δεν είναι και τόσο στο χέρι σου, στο εύχομαι τουλάχιστον! Τα περασμένα.. περασμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να έρθω στο φάρο να σε μάθω να γαζώνεις?? Και να πλέκεις θα σε μάθω...Να χαίρεσαι το παιδάκι σου...τα υπόλοιπα ...θα έρθουν..φιλιά ταξίαρχε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γαζωμα μόνο. το πλέξιμο δε με ελκύει ιδιαίτερα. εσύ θα πλέκει αυτά που θα βάζω πάνω στα ρούχα που θα ράβω!

      Διαγραφή
  14. Είμαι σίγουρη ότι ο πατέρας σου το ήξερε πάντα..το ξέρει!!
    Αν ψάχνεις εργαζόμενους για την επιχείρηση είμαστε κι εμείς εδώ...καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά την φτιάξω την επιχείρηση, πρώτον θα έχει μόνο έλληνες και δεύτερον θα βάλω αγγελία εδώ στο μπλογκ. οπότε, θα προτιμηθούν οι συμπλόγγερς!

      Διαγραφή
  15. Περνω οπως παντα να ευχηθω μια ομορφη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα,Aργω μερικες φορες να ερθω απο εδω αλλα δεν ξεχνω.Nα εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το μπλοκοσπιτο σου!!
    Ευχομαι να γινεις Ταξιαρχος γρηγορα.Τωρα οσο για τα περασμενα μην τα σκεφτεσαι.Ας προχωραμε μονο μπροστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε φοιτητάκο, το πήρες το πτυχίο; άντε να χαρεί η μανούλα σου!

      πολύ χάρηκα που σε είδα!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες