ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

22 Οκτ 2012

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΥΦΥΙΑΣ

Και να γιατί γουστάρω τους στρατιωτικούς, πέραν του ότι είμαι μια από αυτούς. Έχω ξαναβάλει φωτογραφίες με το στρατιωτικό χιούμορ, τώρα σας βάζω βιντεάκια!

West Point παρακαλώ!




Εδώ η εκδοχή της American Naval Academy




Και φυσικά δε θα έμενε πίσω η αεροπορία τους!



Αυτό θα πει χιούμορ! Άλλο σοβαροφάνεια και άλλο σοβαρότητα!!!

Πάρτε μια δόση και από τη Βασιλική Στρατιωτική Ακαδημία του Καναδά!



 

18 σχόλια:

  1. Θα τα έβλεπα τα βιδεάκια, αλλά δεν μπορώ γιατί μιλάω μαζί σου στο τηλέφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά κλέβεις και λουφάρεις!κλείσε το τηλέφωνο ή πάρε κι εμένα να έχω δικαιολογία...απο το λίγο που είδα μου αρέσει της Αεροπορίας!
      Νάσια!

      Διαγραφή
    2. μα και σύ όλο στο τηλέφωνο με τη ρία. δες και κανένα βίντεο!

      Διαγραφή
    3. πες τα νάσια. η αεροπορία πάντα ψηλότερα από όλους!

      Διαγραφή
  2. Το Ελληνικό στρατιωτικό χιούμορ που είναι???? Ελληνικά βίντεο να μας δείξεις για να σε πιστέψουμε.
    εν αναμονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς αν γίνει κάτι τέτοιο, βλέπω τους ευέλπιδες να αφήνουν τον κόσμο με παλτό και να τον ξαναδούν με μαγιώ από τις ποινές που θα μαζέψουν!

      Διαγραφή
  3. Στρατιωτικό χιούμορ είναι αυτό;.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αλλά όχι ελληνικό. στις ελληνικές παραγωγικές σχολές αυτά απαγορεύονται!

      Διαγραφή
  4. Μέρες γιορτής (;) που έρχονται, ένα γενικευμένο χακί μας χρειάζεται, κι ένα όπλο στο χέρι!
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά είναι, αλλά σαν τον Κάκαλο και τον Χλαπάτσα στης Ελλάδος τα παιδιά δεν είναι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ήταν τελείως όμως σήριαλ μαλακία...

      αυτά είναι ερασιτεχνικά βίντεο από δόκιμους!

      Διαγραφή
  6. http://vagelisstories.blogspot.gr/

    συμφώνο απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοείται, κ εγώ είμαι ιδιοφυία δεν το συζητώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι φαρμακοτριφτάκο μου. είσαι ιδιοφυΐα δεν το συζητώ!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες