ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

16 Ιουν 2008

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ

Αφού έγραψα τρία ψέματα και μια αλήθεια, ήρθε η ώρα να σας δώσω κάποιες εξηγήσεις.

Αλλά πρώτα ας δούμε τι θεώρησαν οι φίλοι μπλόγκερς ότι είναι αλήθεια.

Το οτι είμαι μια στριμμένη καραβανού που θα εξέθετα τη χώρα μου στο εξωτερικό, είχε τις περισσότερες ψήφους ήτοι, zambia, red&black, blueprints,kwstas vrakas, aunt donna. Πόσο λίγο με ξέρετε! Δε θα εξέθετα τη χώρα μου ποτέ. Πριν πάω στη Μολδαβία, ως εκπρόσωπος του Ελληνικού ΓΕΕΘΑ, είχα δει στο ίντερνετ ότι το πιο αξιοπρεπές ξενοδοχείο στο Κισινάου το είχε ένας τούρκος επιχειρηματίας. Πολύ απλά, τηλεφώνησα στον ΑΚΑΜ και του υπενθύμισα ότι οπωσδήποτε δε θα μέναμε σε αυτό. Και φυσικά και ο ΑΚΑΜ είχε φροντίσει ώστε να μείνουμε σε ένα εξίσου καλό, μόνο που ο ιδιοκτήτης είναι μολδαβός.

Δεύτερη επιλογή των φίλων μπλόγκερς (κωλόγρια και μπλογκούλης) για την αλήθεια είναι η περιπέτεια στον αχυρώνα. Διακαιολογείστε γιατί δε με ξέρετε από κοντά. Ότι έχει περισσότερα πόδια από εμένα, είναι εχθρός μου. Στον αχυρώνα του παππού υπήρχαν εκτός από άχυρα, κουνέλια, ποντίκια και πλήθος μαμούνια. Δεν υπήρχε περίπτωση να κρυφτώ για λίγο και φυσικά να κοιμηθώ εκεί με τίποτα. Οι καλοκαιρινές διακοπές στο χωριό που η μάνα μου με έσερνε στα χωράφια για θέρισμα με δρεπάνι ή να μαζέψω φασολάκια ανάμεσα σε φασολιές δυο φορές το μπόι μου, ήταν για μένα μαρτύριο. Μέχρι που είδα μια τεράστια αράχνη με κίτρινες ρίγες (τεράστια, δεν κάνω πλάκα), έκανα την επανάστασή μου και δεν ξαναπήγα μαζί της στα χωράφια. Ποτέ δε συνέβει αυτό το γεγονός!

Τελευταία επιλογή για την αλήθεια από το φίλο σπύρο1000, είναι η φρίκη που τραβάνε οι χωρισμένοι. Είναι γεγονός ότι είμαι μοιραία γυναίκα, δε λέω, πράγματι πρώην γκόμενος κλείστηκε στο μοναστήρι γιατί δεν μπόρεσε να με ξεπεράσει (αλήθεια λέω το έκανε, ακόμα έχω τύψεις), αλλά τουλάχιστον η μάνα του δε με ενόχλησε και εγώ το έμαθα αφού είχα χωρίσει με τον άντρα μου και εντελώς τυχαία. Δε θα επέτρεπα ποτέ και κανένα να διαταράξει την οικογενειακή μου γαλήνη, πόσο περισσότερο για κάποιο λόγο που την κύρια ευθύνη την έχει η ίδια η οικογένεια που έχει το πρόβλημα. Είμαι κέρβερος όσον αφορά την περιφρούρηση της οικογένειας μου.

Κανείς δεν υποστήριξε ότι είναι αλήθεια αυτό που είναι αλήθεια εντελώς. Πράγματι ο προ-προ-προ-προ-πάππος μου σκότωσε τους δυο τούρκους, πέταξε τα σώματα στον ποταμό Ιλισό και τα κεφάλια στην Αλαμάνα, η ιστορία του αποτελεί την αρχή ενός μυθιστορήματος που γράφω και περιγράφει την εξέλιξη της οικογένειά μου μέχρι εμένα από την τουρκοκρατία ως σήμερα. Ο προπάππος μου μου την έλεγε όταν ήμουν παιδί και μέχρι τα δεκαοχτώ μου νόμιζα ότι ήταν ένα παραμύθι. Σε μια συζήτηση που είχα με τον πατέρα μου για τον προπάππο Αριστείδη και παππού του, του είπα τι ωραίο παραμύθι ήταν αυτό που μου έλεγε όταν του πήγαινα νερό κρύο από την πηγή τα καλοκαίρια και τότε έμαθα ότι ήταν αλήθεια και κατέγραψα το γενεαλόγικό δένδρο της οικογένειας και εδώ και μερικούς μήνες γράφω ένα μυθιστόρημα.
Όπως καταλαβαίνετε, μη μου πολυκολλάτε γιατί αν τα πάρω, θα βρεθείτε παζλ σε διάφορα μέρη της χώρας. Τώρα που υπάρχουν και αυτοκίνητα θα πετάξω τα τεύχη των εχθρών μου προτού προλάβουν να βρωμίσουν!

9 σχόλια:

  1. πλακα μας κανεις,

    δεν προκειται να ξαναπιστεψω τιποτα απο αυτα που γραφονται ,

    δεν μπορω να ξεχωρισω το αληθινο απο το ψευτικο

    ειμαι απογοητευμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. red&black

    και όμως αλήθεια είναι!

    λυπάμαι αν σε απογοήτευσα, το ένα και το τρία έχουν μια δόση αλήθειας απλά δεν έγιναν έτσι όπως τα έγραψα.
    το τέσσερα δεν έχει συμβεί.

    έτσι έχουν τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία στον κανακάρη σου. Τουλάχιστον να έχει καλύτερη τύχη από εμάς εδώ μέσα που μείναμε μετεξεταστέοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπλογκούλη

    ευχαριστώ, μόλις γυρίσαμε, τα πήγε καλά είπε.

    δεν πειράζει, θα έχω και άλλη εξεταστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαπα, με συμπαθείς, δε με συμπαθείς; είπα εγώ κακό πράγμα για σένα; (καταλαβαίνεις, πρέπει να προσέχω μετά από αυτή την αποκάλυψη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. blueprints

    δε μου 'χεις κάνει τίποτα, ακόμα δηλαδή, γιαυτό μην επαναπαύεστε!

    μ'άρεσε όμως που κανείς δεν είπε ότι μπορεί να είναι αλήθεια το μοναδικό αληθινό στοιχείο του παιχνιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανταποδίδω την επίσκεψη. Ενδιαφέρον το blog, πολύ πολύ ενδιαφέρουσες οι ιστορίες. Με βλέπω μόνιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήταν στημμένο. Παγίδα! Παρά το γεγονός ότιδεν συμμετείχα στην ψηφοφορία λόγω απουσίας από το pc, ομολογώ ότι το μόνο αληθινό σενάριο είναι το πιο κουλό και κατ' επέκταση δεν θα το επέλεγα. Ακούς εκεί. Ράμπο ο προ-προ-προπάππος. (αν έχασα κάποιο προ διόρθωσε με :p) Καλή τύχη με το βιβλίο, θα το εκδόσεις right?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θάνο

    όταν με το καλό το τελειώσω ναι θα το δώσω σε εκδοτικό οίκο!


    διαστήματα

    καλώς ήρθες. αν είναι να είσαι μόνιμος προμηθεύσου ηρεμιστικά. είμαι γνωστή γκρινιάρα και παράξενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες