ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

17 Ιουν 2008

10+1 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥΡ ΜΟΥΑ

Κατόπιν προσκλήσεως του φίλου μπλογκούλη, θα σας μεταδώσω γνώση ανυπέρβλητη, μοναδική και απορώ πως ζούσατε τόσα χρόνια χωρίς να ξέρετε αυτά τα ζωτικής σημασίας πράγματα.
Έχουμε και λέμε: 10+1 πράγματα που θα μάθετε για μένα.

1ον
Έχω 123 ζευγάρια παπούτσια. Μπορεί να μην είμαι σαρανταποδαρούσα, αλλά λειτουργώ σα να είμαι! Λατρεύω τα ψηλοτάκουνα και έχω μόνο 3 ζεύγη αθλητικών (τυχαία αγοράστηκαν) τα οποία δεν συμπεριλαμβάνω στον παραπάνω αριθμό. (διάδρομο με μια πλατφόρμα 12 εκατοστών της Jennifer Lopez κάνω!)


2ον Λατρεύω τα μπλογκοπαίγνιδα και στενοχωρήθηκα που δε με κάλεσε κάποιος να παίξω στο παιχνίδι με τα παπούτσια των bloggers!








3ον
Την τελευταία πενταετία πήγα διακοπές μόνο μια φορά και για πέντε μέρες σε κάμπινγκ πριν δυο χρόνια. Για φέτος δεν κάνω ακόμα προβλέψεις.






4ον Ένα από τα πιο ερωτικά τραγούδια που έχουν γραφτεί και το έχει ερμηνεύσει ο Σταμάτης Γονίδης, έχει γραφτεί για μένα. (είμαι femme fatale τι να κάνουμε τώρα!)








5ον Δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητο με ταχύτητες, αυτό που έχω είναι αυτόματο όπως και όλα τα προηγούμενά μου. Το δίπλωμα το πήρα με την τρίτη προσπάθεια γιατί στις αριστερές στροφές έμπαινα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας (δεν πλήρωσα στους εξεταστές και με έκοβαν, την τρίτη με φλέρταρε ο ένας και έτσι πέρασα).


6ον
Είμαι αλλεργική στην πιπεριά. Δηλαδή μέχρι θανάτου αλλεργική. Όποιος θέλει να με καθαρίσει δε θα χρειαστεί όπλο, τριμμένη πιπεριά και την έκανε τη δουλειά του!








7ον

Λατρεύω τα καπέλα και τα φορώ χειμώνα καλοκαίρι. Έπρεπε να είχα γεννηθεί στην Αγγλία. Εδώ μόνο σα νούμερο με βλέπουν!







8ον



Είμαι φανατική οπαδός του ΘΡΥΛΟΥ και δε χάνω αγώνα στην τηλεόραση. Ουδέν σχόλιον, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι θρησκεία.





9ον Αγαπώ το κέντημα και έχω φτιάξεισεμεδάκια, τραπεζομάντηλα, καρέ, και φυσικά πίνακες μόνο που οι τελευταίοι ήταν σε δικά μου σχέδια που τα είδα από γραμματόσημα και τα ζωγράφισα, τα μεγένθυνα, τα τύπωσα σε ειδικό ύφασμα και τα κέντησα με πάνω από δέκα διαφορετικές βελονιές σε κάθε πίνακα! (και μοιραία και νοικοκυρά!) (το νοικοκυρά παίζεται, μην το δένετε και σκοινί-κορδόνι).





10ον Σ Ι Χ Α Ι Ν Ο Μ Α Ι (αν δεν το εμπεδώσατε, σιχαίνομαι) το μαγείρεμα. Από τότε που χώρισα, οι κατσαρόλες μου κάνουν διακοπές διαρκείας. Άπαξ ετησίως τις πλένω για να μη χάνουν τη γυαλάδα τους!








Και πληροφορία bonus:
Όταν ανακάλυψα ότι ο άνδρας μου με απατούσε, δέχτηκα ψυχολογική υποστήριξη από τον καλύτερο φίλο μου που έκανε ειδικότητα ψυχιατρικής. Με βοήθησε τόσο, που χώρισα γιατί αποπειράθηκε να με δείρει και όχι γιατί το κέρατό μου έκανε τους τάρανδους να ντρέπονται για τα φτωχά τους κερατάκια. Και επειδή το μυαλό σας είναι πονηρό, σας ενημερώνω ότι ο φίλος μου ήταν ομοφυλόφιλος και σκοτώθηκε πριν 10 χρόνια σε τροχαίο όταν γυρνούσαν από τους γονείς του δεσμού του. Ο σύντροφός του αυτοκτόνησε 6 μήνες μετά.

Και τώρα που με μάθατε καλύτερα, μπορείτε να μου τα χώνετε και πιο εύκολα.
Φιλιά και μην ανοίγετε τα κλιματιστικά χωρίς λόγο, επιβαρύνουν το περιβάλλον. (είμαι και οικολόγρια!)
Καλό βράδυυυυυυυυυυυυ.

34 σχόλια:

  1. Καλησπέρα e-φιλενάδα.
    "Σου βγάζω το καπέλλο" για την άνεση που νιώθεις και δείχνεις, με το να αναφέρεσαι σε τέτοιες
    λεπτομέρειες για σένα.
    Το βρίσκω φοβερά δύσκολο να το κάνω εγώ...
    Φιλιά.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζαμπία,

    δεν έχω κάτι για το οποίο να ντρέπομαι και όλα αυτά τα ξέρει κόσμος και οπωσδήποτε οι φίλοι μου, οπότε δε με απασχολεί και πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εννοώ την ηθική πλευρά, αλλά για την ευθύτητα που χαρακτηρίζει το ξεγύμνωμα ψυχής που καταθέτεις.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγά το ξεγύμνωμα ζαμπία μου, σιγά, το μόνο αυστηρά προσωπικό είναι το κέρατο που έφαγα, και τί έγινε;
    όλοι το ξέρουν, για σας ίσως είναι νέο, για τους γνωστούς μου όμως είναι σα να λέω ότι τα τρόλεϋ είναι κίτρινα.

    το χειρότερό μου είναι να με συζητούν πίσω από την πλάτη μου, προτιμώ λοιπόν, να τους βουλώνω το στόμα ακούγοντας τα νέα από πρώτο χέρι και χωρίς σάλτσες! άσε που οι περισσότεροι ντρέπονται και μετά σε βλέπουν με σεβασμό.

    θα ντρεπόμουν αν η αιτία να χωρίσω ήμουν εγώ και καταδίκαζα εγώ το παιδί μου να μεγαλώσει με ένα γονιό. όμως εγώ έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου και τώρα μπορώ να κοιμάμαι μόλις ακουμπώ το κεφάλι μου στο μαξιλάρι.

    άσε που ανακάλυψα ότι δεν πρωτοτυπώ καθόλου! ο κόσμος μιλά για όσα περνά γιατί απλά έχει πάψει να φοβάται το τι θα πει ο κόσμος

    με το κτηματολόγιο τι γίνεται ξέρεις?

    πρέπει να πάω σε δέκα διαφορετικούς δήμους ανά την ελλάδα για να δηλώσω τα ακίνητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς ναι!
    Εκτός αν εξουσιοδοτήσεις κάποιον, κάποιους να το κάνουν για πάρτη σου.
    Σε πρώτη φάση χρειάζεται ένα αντίγραφο συμβολαίου (όχι απαραίτητα θεωρημένο) με το χαρτί του Υποθηκοφυλακείου (της Μεταγραφής).
    Κάνεις την αίτηση και μετά καταθέτεις το τραπεζικό παράβολο των 35 ευρώ ανά ιδιοκτήτη.
    Όσοι ιδιοκτήτες τόσα 35 άρια.
    Στις υποθήκες το δηλώνει και η Τράπεζα.
    *Το P/C μου, παίζει με τα νεύρα μου απόψε...
    Ζ.
    υ/γ Αν έχεις κι άλλες απορίες, πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω και πολλές μάλιστα

    για το νομό αττικής, πρέπει να πάω σε διαφορετικούς δήμους που είναι τα ακίνητα?

    αν το σπίτι έχει αποθήκη και πάρκινγκ θα πληρώσω έξτρα και αν έχει δυο αποθήκες πάλι θα πληρώσω και για τις δυο?

    χρειάζονται τα συμβόλαια να τα έχω μαζί μου?

    έχω μια έκταση στην καρδίτσα που δεν ξέρω που είναι, πως θα τη βρω στην αεροφωτογραφία?

    άσε, μου φαίνεται ότι άλλος πρέπει να κάνει τη βρωμοδουλειά αυτή για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1ον 123;;; Μα, 123;;; Δηλαδή, 123;;; Δηλαδή φορώντας ένα ζευγάρι τήν ημέρα φοράς διαφορετικά παπούτσια επί 4 μήνες; Αααα, εσένα καλύτερα να σε ταΐζουν.

    2ον Αυτό το παιχνίδι πώς και μάς ξέφυγε; Άνθρωπος που αγαπάει τα παιχνίδια δεν σκότωσε ποτέ το παιδί από μέσα του.

    3ον Μακάρι φέτος να σού βγει και να περάσεις τις καλύτερες διακοπές σου.

    4ον Μη μού πεις το "Όλα σ' αγαπάνε".

    5ον Το ζήτημα είναι τώρα τι κάνεις στις στροφές. Εξακολουθείς να φεύγεις;

    6ον Σ' εκείνο το τρίτο από σουβλάκι που θα σού στείλω να βάλω λίγη πιπερίτσα Φλωρίνης; Είναι καλή σού λέω :-)

    7ον Και τα τζόκεϊ όμορφα καπελάκια είναι.

    8ον Έλα βρε. Μη κάνεις έτσι. Δεν είναι και για θάνατο. Κι από τις μεγάλες τι ομάδα είσαι;

    9ον Χρυσοχέρα ε; Τι σε χαλάει με τις κατσαρόλες δε μπορώ να καταλάβω.

    10ον Όχι, αν το πρόβλημα είναι οι κατσαρόλες, λέμε τώρα, μπορείς να μαγειρεύεις στο τηγάνι ή στη σχάρα.

    10+1 Είσαι μεγάλο μαγκάκι και σού βγάζω όλα τα καπέλα τής ζωής μου
    (μπόλικα ήταν).

    p.s. Τώρα που γράφω εδώ έχω αναμμένο το αρκουδίσιον στο FULL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. WTF αλήθεια τόσα παπούτσια; Που τα βάζεις παιδί μου;! Καλά που μας είπες πως μπορούμε να σε σκοτώσουμε για να το ξέρουμε.. για παν ενδεχόμενο! Ποιό τραγούδι όμως δεν μας είπες! Η μπόνους πληροφορία με στενοχώρησε λίγο.. όχι βρε δεν θα σου τα χώσουμε!!! Καληνύχτα θα σου πω μόνο!!

    Υγ. άντε και με διακοπές φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπλογκούλη

    1 126 είναι αλλά τις παντόφλες που είναι παλιές γόβες 12ποντες του μπουρνάζου δεν τις μετράω, έεεεεε όλο προτερήματα θα είμαι; έχω και ένα τόσο δα ελαττωματάκι με τα παπούτσια.

    2 δεν το σκότωσα το παιδί αλλά δεν μπορώ και να το συμμαζέψω

    3 λεφτά έχω, εξοχικό έχω, άδεια όποτε θέλω παίρνω, αλλά το έτερον ήμισυ, δουλεύει σα σκλάβος και οι διακοπές μοιάζουν με το να αγοράσω σουίτα στο καινούργιο πύργο στο ντουμπάι. δε λεει αυτός ο καημένος να δουλεύει και εγώ να λιάζομαι, αν είναι θα πάμε μαζί, μόνη δεν πάω.

    4 όχι δεν είναι αυτό, πάντως από στίχο δε λέει και πολλά (το λιμπρέτο γράφτηκε για μένα) αλλά από μουσική σκίζει


    5 μια χαρά πάω καλέ, και τότε καλά πήγαινα αλλά ήθελαν το λάδωμά τους και δεν τους έκατσε γιατί είπα, αν δεν ξέρω να οδηγώ θα σκοτωθώ, οπότε θα το πάρω με την αξία μου. για την ακρίβεια, με βάλανε να στριψω αριστερά σε ένα δρόμο που δεν είχε σήμανση αν είναι μονόδρομος ή διπλής κατεύθυνσης. εγώ είδα ότι όλα τα παρκαρισμένα είχαν τη μούρη προς τα κάτω, λέω μονόδρομος είναι και πάω αριστερα. δεν έστριψα κόπηκα επί τόπου. είπαν ότι έπρεπε να υπολογίσω ότι ήταν διπλης κατεύθυνσης και τις δυο φορές έτσι κόπηκα. την τρίτη, με βάλανε και πάρκαρα τρεις φορές γιατί ήταν και μια γυναίκα εξεταστής ήμουν και με τη στολή, κάτι θα της έκανα φαινεται. ο νεαρούλης όμως είπε ότι και στην πορεία και τα κόλπα τα ήξερα και το πήρα το ρημάδι. από τότε το φυλάω ως κόρη οφθαλμού (έχω περάσει και το πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης του ιαβέρη, ο μπαμπάς μου με πρόσεχε)


    6 το σουβλάκι να μένει, ευχαριστώ

    7 άμα το καπέλο δεν έχει μπορ γύρω γύρω και μερικές τσαχπινιές δε λεει

    8 θρύλε θεέ μου ολυμπιακέ μου

    9 καλά στο κέντημα δεν πιάνομαι!

    10 δε μ' αρέσει τι να κάνω? αν κάνω φόνο και με κλείσουν φυλακή, με το λαπτοπάκι μου και τα βιβλία μου μια χαρά θα είμαι, αν όμως με βάλουν να μαγειρεύω θα συνετιστώ στα σίγουρα!

    ευχαριστώ

    κλείσε το αρκουδίσιον, βρέξε μια φανέλα και βγες στη βεράντα. μου είχες και στο χωριό σου κλιματισμό και με το παραμικρό στο φούλ όλοι, εγώ γιατί δεν το ανάβω από οικονομία; δεν το ανάβω γιατί αν ανοίξω όλες τις πόρτες θα δροσίσει. τώρα είμαι στη βεράντα και είναι πολύ δροσερά

    άντε βγες να δεις και το φεγγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ηφαιστίωνα

    άμα δω ένα παπουτσάκι που μου κάνει κλικ, είναι σα να με φωνάζει, ρια πάρε με πάρε με πάρε με, και εγώ δεν μπορώ να τους αντισταθώ. δεν έφαγα καλέ ξύλο, αποπειράθηκε είπα, απλά σήκωσε το χέρι του. τώρα θα ήμουν φυλακή αν το κατέβαζε κιόλας!

    μιλ μερσί, ελπίζω να μην έχεις και εσύ το αιρκοντίσιον απόψε (με πιάσαν πάλι τα οικολογικά μου)

    καληνύχτα, το φεγγάρι δε μ' αφήνει να κοιμηθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμείς εδώ δεν έχουμε air condition!!! Δεν τα χρειαζόμαστε!!!!
    :) Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eχω πάθει σοκ.
    Θα κολλησω στο πιο light, το τραγούδι του Γονίδη δηλαδή, ποιό είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχεις τα πιο όμορφα πόδια που έχω δει
    εδω στα μπλογκς(καινουργιος ειμαι βέβαια)
    αλλα η θεματολογία σου σφυρί στο κεφαλι της μιζερης κοινωνιας
    μπράβο, θα σε επισκέφτομαι οσο πιο συχνα μπορω
    δηλωνω οπαδος των αποψεων σου
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν ξεκίνησα να διαβάζω, νόμιζα ότι είναι ένα νέο παιχνίδι! Και αυτός ο παππούς σου τρομερός! Αυτή πάλι η ιστορία με το φίλο σου! Έχω μείνει έκπληκτος.
    Σου έχω πει ότι ο αδερφός μου είναι ιπτάμενος μάλλον επισμηναγός ή μπορεί και παραπάνω στην ιεραρχία?
    Καλημέρα femme fatale!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου μοιραία. Φαντάζομαι τι εντύπωση θα κάνουν αυτές οι αποκαλύψεις στους ιθαγενοίς της Παπούα.
    Ιδιέταιρα αυτή με το κέρατο. Δηλ. να καταλάβω ένας άντρας πάει με άλλη γιατί η γυναίκα του είναι σούπερ. Έτσι είναι τα σοβινιστικά γουρούνια. έχεις δίκιο.
    Σε πάω με 1000 γιατί είσαι νυχτωμένη σε άλλο κόσμο και το χαίρεσαι. Το πρόβλημα είναι ο πονοκέφαλος μόλις ξυπνήσεις, αλλά δε βαριέσαι υπάρχουν και τα ντεπόν.
    Εντ λαστ μπατ νον λιστ: το αρκουδίσιον σε πείραξε, ενώ το εκδορείο που έχεις στα ντουλάπια σου, όχι.
    Μιλλ εκσκιούζ μανταμ, αλλά έπεσα πάνω στο ποστ και δεν μπόρεσα να κρατηθώ.
    Οκ, οκ είμαι αγενής που μπαίνω στο χόρο σου με τέτοια σχόλια, αλλά θα αυτοτιμωρηθώ, θα βάλω πιπεριά στο στόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. hfaistiwnas

    και που μένεις παιδί μου εσύ? μέχρι και στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους, στο βουνό ψηλά εκεί,, έχει ζέστη απόψε!



    πατσιούρι

    πολύ ευχαρίστως ναι αλλά όχι, δε θα σας πω ποιο είναι το άσμα.
    άρχισες την επιχείρηση ανάπαυση;




    γιώργος κάππα.

    έχω πέραση τελικά στους κρητικούς!
    και το έτερον μου ήμισυ είναι από το ηράκλειο κρήτης, γιώργο. αν έχεις κάνει όλα τα εμβόλια είσαι καλοδεχούμενος, α! να μην το ξεχάσω, κάνε και αντιλυσσικό γιατί αν με πιάσει το βλάχικο, λυσσάω για τα καλά! οσκελντίν γιώργο εφέντη!




    ράδιο μαρκόνι

    ώστε και εσείς της μεγάλης ραφ οικογενείας? ευχάριστο. καλά βρε, δεν ξέρεις τι βαθμό έχει ο αδερφός σου? δροπήν. όταν περάσει από το ΚΑΙ να έρθει να με βρει!





    ντιμ

    σ' όποιον αρέσουμε για τους άλλους δε θα μπορέσουμε...
    άσμα ηρωικό και πένθιμο για όσους δεν τους αρέσουν οι απόψεις μου

    ο άνθρωπος, φίλτατε ντιμ, είναι ζώο παμφάγο και κυνηγός. θα σκοτώσει για να φάει και να ενδυθεί. (τώρα πως ήξερες ότι έχω δυο γούνες δεν το κατάλαβα), αν είσαι χορτοφάγος, να κατανοήσω το γεγονός ότι αποκαλείς τα παπουτσάκια μου εκδορείο, αλλιώς δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς καθώς και εσύ τρως τα κοψίδια σου και το τομάρι των αμνοεριφίων που χλαπακιάζεις αντί να το πετούν στα σκουπίδια γίνεται έργο που εκτιμάται από χιλιάδες γυναίκες.
    ας αρχίσουμε να προστατεύουμε το περιβάλλον από τα κλιματιστικά, τα καυσαέρια των αυτοκινήτων και τα σκουπίδια μας και μετά ας κλάψουμε για τα καημένα τα βόδια που τόσο λυπούμαστε όταν μας συμφέρει και καταβροχθίζουμε στον αργεντίνο κάθε σαββατοκύριακο!
    σε σας δεν έχει οσκελντίν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το τελευταίο με τσάκισε. Μπράβο σου όμως που άντεξες...
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kitsosmitsos

    καλέ εγώ περίμενα μια αφορμή για να χωρίσω, γιατί δε λεω βοήθησε ο σπύρος να κατανοήσω γιατί έτρωγα τόσο κέρατο και να καταλάβω οτι δεν εφταιγα εγώ, αλλά πόση κατανόηση να δείξω πια? υπομονή, υπομονή αλλά εφτά χρόνια ήταν αρκετά. δε λέω ότι δεν είχαμε καλές στιγμές, αλλά νισάφι. δεν είμαι και καμιά αγία! του χρωστάω χάρη γιατί μου έδωσε άριστη αφορμή και τον ξεφορτώθηκα. σήμερα, πιο πολύ λυπάμαι για το χαμό του σπύρο παρά για το μακαρίτη εεεε συγνώμη για τον πρώην μου ήθελα να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν σου αρέσει το μαγείρεμα; Τρομερή πληροφορία. Μα είναι απο τις μεγάλες απολαύσεις της ζωής!

    Δεν πειράζει βέβαια. Θα σε δεχτούμε με τα άλλα καλά σου. Και με 132 ζευγάρια παπούτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. locuspublicus

    δε μου αρέσει καθολου το μαγείρεμα, όταν ήμουν παντρεμένη και το παιδί μικρό, μαγείρευα δυο φορές την ημέρα. τώρα ούτε δυο φορές το χρόνο.
    μόνο 123 είναι τα παπουτσάκια μου όχι 132, τόσα πολλά δεν έχω!

    χαχαχαχα!

    κανείς δεν σκέφτηκε να ασχοληθεί με την κυρία που μένει από κάτω. με 8 πόντους τακούνι το χαμηλότερο, όση ησυχία και να θέλω να κάνω, δε γίνεται. ηρωϊδα η γυναίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή μου κυρία, εφ' όσον γράφω στο μπλόγκ σας δεν τίθετε λόγος απόρριψης, και το αρχικό σχόλιο ήταν περιτό. Τα σχολιά μου παρόλο που ήταν δεικτικά, διαλέγοτο με ένα κείμενο και όχι βεβαίως βεβαίως με ένα πρόσωπο, σε αυτό που εννοείται-υποννοείτα-ερμηνεύεται και όχι στον συγγραφέα ως οντότητα. Αυτά για την αποκατάσταση της διακειμενικής αλήθειας.

    Συγχωρήστε μου επίσης το λάθος για την ανακυκλωμένη συλλογή των παπουτσιών σας και το γουνών επίσης. Φαντάζομαι ότι ο αριθμός σε ζευγάρια είναι ο σύνηθες, που ούτως η άλλως δεν λείπουν από κανέναν και φυσικά είναι όλα τους από τα απορρίματα των κοψιδιών μου (μην μου αποκαλύψετε εκ των υστέρων ότι τρώω σαύρες, κροκόδειλους και φίδια δεν θα το αντέξω, θα φορέσω τη γούνα σας από προβατίνα και θα σκάσω στον καύσωνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λεγε πιο τραγουδι ειναι γιατι θα αναρτησω τη φωτογραφια με τα Jimmy Choo και την τσαντα απο τη λαική!
    Επίσης είσαι πολυ γαματη!
    έτσι απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. IF
    {by Sir Rudyard Kipling}

    If I had more than 2 pairs of shoes
    If I knew other games apart from those on bed
    If I had any vacations the last twenty years
    If I could compose a song for you
    If I had not driven millions of miles
    If I was not a pepperplant lover
    If I did not hate inprisoned hair
    If I was not an enemy of soccer
    If I did prefer embroidery than knitting
    then...
    I would ask you to marry me because both of us hate cooking.

    {of course you could keep your other-half...}

    Για την μεταφορά
    Α.Α.Α.

    Έρρωσθε!

    Υ.Γ.
    Το αρκουδίσιον το χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟΝ στο αυτοκίνητο και ΜΟΝΟΝ όταν πάμε σε χωματοδρόμους!
    Ποτέ ΑΛΛΟΤΕ!
    Παντού αλλούΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ!
    Κατά προτίμηση ΟΡΟΦΗΣ!


    ...ξαναέρρωσθε!
    Α.Α.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ντιμ

    τρώτε και καμιά σαυρίτσα όπως και κανάδυο κροκοδειλάκια, αλλά και στρουθοκαμήλους
    οι γούνες μου δεν είναι από πρόβατα, αλλά από τρωκτικά όπως το βιζόν και το τσιντσιλά! α! και μια αλεπού...




    θεία ντόννα

    και ύστερα σου λένε κάνε θείες να δεις καλό! από κινέζο η τσάντα θεία όχι από λάικα!





    ατρέα,

    αμ σόρρυ, είμαι δεσμευμένη με ένα υπέροχο άνθρωπο, ένα λαμπρό επιστήμονα και εκπληκτικό μυαλό! και ο μελ γκίμπσον να ήσουν ΄πάλι θα έχανες!
    όσο για το αρκουδίσιον, σωστό σε βρίσκω. εγώ δυο μέρες τώρα, δεν το άναψα καθόλου. και αυτή τη στιγμή, έχει τόσο ρεύμα στο σπίτι που δε ζεσταίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κλαπ, κλαπ, κλαπ (χειροκρότημα δλδ), μάθαμε κι ότι δεν φανταζόμασταν, κι ομολογώ ότι μερικά κάνουν τόσο κόντρα μεταξύ τους που τελικά αναδεικνύουν το ενδιαφέρον του χαρακτήρα σου
    (άλλη φορά να το ξέρω ότι σ'αρέσουν τόσο τα μπλοκοπαίχνιδα γιατί δυσκολεύομαι να χώσω άλλους όταν με καλούν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μπλουπριντσ

    είμαι ένα σπάνιο κορίτσι με σπάνια ονόματα και σπάνια χαρίσματα!

    ναι να χώνεις εμένα στα παιχνίδια (ψοφάω για τέτοιες χαζομαρίτσες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όλα καλά, φιλενάδα. Αλλά αυτό το "οπαδός του Θρύλου" δεν καταπίνεται από ένα καρντάσι (ειδικά μΠΑΟΚτσή)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά, είσαι αλήθεια κάραβαν;

    Anyway αφού είσαι θρύλος σου συγχωρούνται τα πάντα. Θέλω μία μέρα να κάνω μία έρευνα συσχέτισης στρατού και ολυμπιακού. Θυμάμαι στο ένδοξο πυροβολικό που υπηρέτησα ακόμα και οι οβίδες ήταν βαμμένες κόκκινες.

    Για το κτηματολόγιο εγώ περιμένω να ξεκινήσει η διαδικασία από το internet. Τι το έχουμε δηλαδή; Πληρωμή με πιστωτική και αποστολή ταχυδρομικώς τα δικαιολογητικά.
    Για τα πάρκινγκ-γκαράζ πληρώνεις για όσα είναι αυτοτελή ακίνητα και όχι για αποκλειστική χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα.
    Τα είπε όλα ο Mistirios παρα πάνω, και το βασικότερο να αρχίσει να δουλεύει η ηλεκτρονική διαδικασία καταχώρησης μπας και ξεμπλοκάρει λίγο το σύστημα.
    Αυτοτελή ακίνητα (γκαράζ)= έχει γίνει συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης.
    Σε πολλές περιοχές αξίζουν ως ένα μικρό διαμέρισμα.
    Κάνε μια βόλτα στο: http://www.ktimatologio.gr/

    _____________
    *Είχα πρόβλημα στα συστήματά μου και σου γράφω καθυστερημένα.
    Την καλημέρα μου.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. diastimata

    λυπάμαι αλλά προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?
    εγώ όταν δεν είναι αντίπαλοι ο ολυμπιακός με τον παοκ, είμαι πάντα με τον πάοκ!



    mistirios

    αγαπητέ μυστήριε, μήπως νομίζεις ότι τώρα κατάλαβα?
    το πάρκινγκ είναι στην πυλωτή της πολυκατοικίας και οι αποθήκες στο υπόγειο, μετράνε ως ξέχωρα 20άρια?

    ολυμπιακός και ξερό ψωμί.

    ναι είμαι καραβανού αλλά ραφ καραβανού!




    zambia

    μου φαίνεται ότι πρέπει να βάλω κάποιον άλλο να τρέξει για όλα αυτά!
    θα λειτουργεί το κτηματολόγιο τον αύγουστο ή θα πρέπει να πάρω άδεια τον ιούλιο για να το διευθετήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Από 17 Ιουνίου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου δηλώνουμε την ακίνητη περιουσία μας στο Εθνικό Κτηματολόγιο"

    "Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να επισυνάπτουν οι πολίτες μαζί με το έντυπο της δήλωσής τους έχουν περιοριστεί μόνο σε απλό φωτοαντίγραφο του τίτλου κτήσης (π.χ συμβόλαια) και το αποδεικτικό πληρωμής πάγιου τέλους κτηματογράφησης. "

    Για τα πάρκινγκ και τις αποθήκες πρέπει να κοιτάξεις το συμβόλαιο αγοράς ή ότι αντίστοιχο έχεις για να δεις αν είναι βοηθητικοί χώροι ή αυτόνομα ακίνητα.

    Απορία (τώρα που έμαθα ότι είσαι ραφ-καραβάν) η απόδοση του "ιπτάμενος και τζέντλεμαν" στη θυληκή έκδοση πως να είναι; "ιπτάμενη και κυρία"; Δεν μου πάει. Ακούω προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. mistirios

    ιπταμενη και lady!!!

    ευχαριστώ
    αυτό ήταν όντως κατατοπιστικό (να δω το συμβόλαιο δηλαδή για να ξεκαθαρίσω το τι γίνεται με το πάρκινγκ και τις αποθήκες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανταποκρίθηκα κι εγώ στο μπλογκοπαίγνιο, αν και γενικά δεν το συνηθίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αιρετικέ

    ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες