ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

13 Ιαν 2013

ΟΙ ΚΑΜΕΝΟΙ



Tα δυο τελευταία καλοκαίρια, δυο μέρες πριν φύγω για διακοπές έπεσα και χτύπησα το πόδι μου. Και τα δυο καλοκαίρια έμεινα στο σπίτι με τις πατερίτσες και το νάρθηκα. Η πιο μακρινή διαδρομή που έκανα ήταν κρεβατοκάμαρα-κουζίνα!

Η αλήθεια είναι ότι οι φίλες μου με στήριξαν πολύ. Περισσότερο ίσως από όσο άξιζα. Ένα βράδυ, μεταξύ ούρσους και νορθ, με ρώτησαν πως αντέχω μόνη μου.
Και εκεί έκανα τη μέγιστη χαζομάρα. Τους εξομολογήθηκα ότι όντως μου λείπει η συντροφικότητα. Αλλά για χάρη της συντροφικότητας, δεν είμαι διατεθειμένη να κάνω μεγάλους συμβιβασμούς. Καλύτερα μια αξιοπρεπής μοναξιά παρά μια συμβιβαστική σχέση. Τόνισα δε, ιδιαίτερα, ότι υπήρχαν περίοδοι που ήμουν σε σχέση, αλλά ήμουν πιο μόνη από τώρα που είμαι χωρίς σχέση…

Τι το ήθελα και το έλεγα; Τις έπιασε όλες μια μανία να με αποκαταστήσουν. Θα μοιραστώ λοιπόν τις εμπειρίες μου από τα προξενιά που μου έγιναν.
(Το γέλιο της αρκούδας όμως…)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Ο ΠΟΡΝΟΓΕΡΟΣ

Φίλη καρδιακή, που μιλάμε στο τηλέφωνο με τις ώρες κάθε βράδυ,  πέρα από το όσο βλεπόμαστε καθημερινά, με έχει φάει να γνωρίσω ένα γνωστό της γιατί αυτός είναι άνθρωπος του πνεύματος και πιστεύει ακράδαντα πως θα ταιριάζουμε τα μάλλα!
Αφού με έχει πρήξει πάνω από ένα τρίμηνο και εγώ κρατάω αντίσταση ωσάν τους ηρωικούς μεσολογγίτες, κάνω την εξίσου ηρωική έξοδο με τον υποψήφιο γαμπρό!!!

Δίνουμε ραντεβού τυφλό.
Δεν τον ξέρω, δε με ξέρει.
Έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο μόνο και έχουμε πει που θα συναντηθούμε.
Ηλικιακά, ψιλοτρώγεται.
Επαγγελματικά, τέλειος.
Από ενδιαφέροντα, ενδιαφέρον.
Αλλά από κοινωνικότητα τι να πω;;;
Από το σημείο του ραντεβού μέχρι το ρεστωράν με έψελνε γιατί είχα χάσει το σημείο συνάντησής μας!
Χιούμορ, ανύπαρκτο. (Και έχω μια μέντα με το χιούμορ παιδιά…)

Και εν μέσω τύρου και οίνου, αρχίζει να μου λέει κάτι κουλά, μα κάτι κουλά! Τι για δονητές, τι για χειροπέδες, τι για ένα δεν ήξερα τι ήταν, (το έβαλα στο γούγλη και έμαθα τι ήταν αυτό), τι για ξεσκίσματα, τι για όργια… (αγαμήτου και απάρτου γωνία μάλλον ο τύπος!).

Έπαθα την πλάκα μου! Και όλο να προσπαθεί να έρθει πιο κοντά μου, να μου πιάνει το χέρι, να μου χαϊδεύει τα μαλλιά, να με αγκαλιάζει από τους ώμους, τα είδα όλα. Άντεξα μέχρι το κυρίως πιάτο. Έφαγα σιωπηλή, ωραίο το φαγητό, το συνιστώ το ρεστωράν αυτό, στη Γλυφάδα είναι, μετά είπα πάω στο μπάνιο και την έκανα κρυφά. Αυτός ήταν ικανός να με χουφτώσει στο δρόμο μέχρι το αυτοκίνητό μου!

Παίρνω τηλέφωνο τη φιλενάδα μου, το τι γέλιο έκανα από τις αντιδράσεις της όταν της έλεγα τι μου έλεγε, χαλάλι το κάζο που έπαθα.

Τη άλλη μέρα το πρωί, μου τηλεφωνεί η φίλη μου. Του έχει τηλεφωνήσει του πορνόγερου και ο πορνόγερος θέλει σώνει και καλά να με ξαναδεί. Της έχει πει τα καλύτερα για μένα, το βρήκε χαριτωμένο που έφυγα κρυφά και του αρέσουν οι δύσκολες. (Τι να πει κανείς;;; γούστα είναι αυτά!).

Η φίλη μου του εξήγησε, κάπως κομψά ομολογουμένως,  ότι είναι απερίγραπτος και μάλιστα πολύ προκληκτικός για τη θέση του και την ηλικία του. Εγώ πάλι προτίμησα να δώσω την άποψή μου με τη φυγή μου. Τη θεώρησα πιο εύγλωττη, αλλά δεν το έπιασε μήνυμα το σιτεμένο παλικάρι!!!

36 σχόλια:

  1. Αν βαριέσαι μόνη σου Ρία μου, παντρέψου για να βαριέστε παρέα χιχιχι
    Περιμένω το επόμενο επεισόδιο.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πας καλά; εγώ δεν είμαι για να ανοίγω σπίτια!
      αν ήταν να παντρευτώ, θα το είχα ξανακάνει!!!

      Διαγραφή
  2. ρια ρια ρια.....θα δω και τους άλλους και θα σου πω.....χαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε, αυτός ήταν το χειρότερο γιατί και η θέση του δεν επέτρεπε τέτοιες εξαλωσύνες!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα για δες και τους άλλους Ρία μου.
    Πάντως κι εγώ μόνη είμαι, καμιά γαιδάρα φίλη δεν είπε να μου γνωρίσει κάποιον!
    Οχι, να τα λέμε αυτά!! Εχεις καλές φίλες!!!

    Φιλάκια και προσοχή στους πορνόγερους χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω κάβα, να σου δώσω μερικούς;;;
      οι φίλες μου έχουν ξεσκιστεί σερενάτα στα συνοικέσια. το έχουν πάρει πατριωτικά. μετά συναντιόμαστε και κράζουμε όλες μαζί αυτή που έκανε το πιο καμένο!!!

      Διαγραφή
  4. Πιο καλή μη μοναξιάααααααααα...απο κάτι τέτοιους που γέμισε η αγοράαααααααα...χαχα
    Εύχομαι τα καλύτερα ...να έρθουν φιλενάδα...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήρθαν, ήρθαν!!!

      σιγά καλέ, μην καθίσω μόνη μου! γιατί; τι μου λείπει;;;

      Διαγραφή
  5. κάνει και μαγκιές ο υπέργηρος από ότι κατάλαβα!!!!
    έχει αρχίσει και ξεσπαθώνει η τρίτη ηλικία τώρα τελευταία μου φαίνεται!
    ρε δεν είμαστε καθόλου καλά!περιμένω και τις επόμενες ιστορίες σου,και μετά θα αποφασίσω ποιος είναι ο καλύτερος!

    φιλί και ζούληγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι να μεγαλώνεις γέρους σήμερα χριστίνα μου!
      όλοι με το μπλε χαπάκι στη χούφτα είναι!!!

      ζούλα, δε με πειράζει!

      Διαγραφή
  6. Ρία περιμένω τις συνέχειες!!!!! Μερικές φορές άνθρωποι που μας αγαπάνε κάνουν κάτι κινήσεις που σε βάζουν σε σκέψεις. Έχω μια φίλη επίσης .... προς αποκατάσταση. Νεανικής κοψιάς και αξιόλογη. Ξέρεις τι μου είπε μια φορά; "Μα να μου συστήσουν έναν αλκοολικό που έκανε μπαμ από μακριά ή τον άλλο με το γυάλινο μάτι;" Άβυσσος η ψυχή των προξενητών!!!!
    Πεθαίνω για τέτοιες ιστρορίες, ιδίως όταν ξέρω τον άνθρωπο!!!!!!
    Φιλιά.
    Υ.Γ. Δεν είναι τυχαίο που ο Sinatra .... μου τραγουδάει στο μπλογκ σου τώρα, το My way!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτοί που μου γνωρίζουν εμένα, έχουν επίπεδο, είναι καθώς πρέπει, είναι ευκατάστατοι αλλά από μυαλό, μάλλον χάνουν! ίσως επειδή θέλουν να το παίξουν προχωρημένοι!!!

      Διαγραφή
  7. AAXAXAXAXAXAXA βρε το θείο! Και δονητές και τα άλλα που έψαξες στο γουγλ!

    Να προσέχεις Ρία εκεί στας Αθήνας κυκλοφορούν ανώμαλοι και πολλοί πορνόγεροι και στα μπλογκς επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τι στο καλό; τους αμόλυσαν τους πορνόγερους απο κανέναν ίδρυμα;;;;

      αλήθεια και στα μπλογκς; έχω χάσει επεισόδια!

      Διαγραφή
  8. Οριστε;;;;Πλακα κάνεις,δεν το πιστευω!!!Η έμεινα πίσω ή...,ξερω γω,δεν εχω λόγια,έχω γέλια :)))

    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς δεν κάνω καθόλου πλάκα! μιλάω σοβαρότατα!
      το τι έχω ακούσει, δε θες να ξέρεις!

      Διαγραφή
  9. xaxaxa κοίτα που μπήκε κατευθείαν στο ψητό ο τύπος!
    χαχχα! Με προσοχή!
    Καλημέρα! Καλύτερα αξιοπρεπή μοναξιά παρά συμβιβασμός, σωστό αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να του καθόμουν, να μου μείνει και στα χέρια το πουρό!!!
      άντε μετά να μη μου βγει όνομα!

      τι κάνεις ηφαιστιωνάκο; χάθηκες. αγαπάς;;;;

      Διαγραφή
  10. Επιτέλους, άκουσες τη συμβουλή μου και ανέβασες το post! Τα βλέπεις τι ωραίο που βγήκε;

    Βέβαια, αν πήγαινες μαζί του θα είχες ανοίξει τους ορίζοντές σου, αχ τι θα σε κάνω, τι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε με έχω για πέταμα γλυκέ μου!
      είναι δυνατόν να του κάτσω του πορνόγερου;
      ΠΟΤΕ!

      δίκιο είχες που το έλεγες! ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Καλέ εδώ άλλοι στην ηλικία του νομίζουν ότι σφάζονται οι άλλοι για πάρτη τους κι αυτός ο καημενούλης που είπε για έναν δονητή θα το κάνουμε θέμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για φαντάσου να μην είχε "ανοιχτεί" στην αρχή και να το καταλάβαινες με "άλλο τρόπο" αργότερα...
    Σκέψη δεύτερη: για φαντάσου αυτούς που ανγοούν το σπορ...
    Τελικά κάθε περίπτωση ε΄χει και τα καλά της!
    (Όχι ότι συντάσσομαι με τον τύπο, απλά πάντα μ αρέσει να προσπαθώ να βρω και τα καλά μέσα στα κακά)
    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητέ μου, δεν είμαι τόσο χάπατο. μέχρι να του κάτσω και να ανακαλύψω τα βίτσια του, κάτι θα είχε πει, κα΄τι θα είχα πιάσει... θα είχα λακίσει αρκετά έγκαιρα!

      Διαγραφή
  13. Ηθελα να ήμουν από μια μεριά να σε έβλεπα!!
    περιμένω τις επόμενες φάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα έριχνες το γέλιο της αρκούδας, φούλη μου!
      σου το εγγυώμαι! θα γέλαγες με την καρδιά σου!

      Διαγραφή
  14. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ μλκ δεν μπορώ πεθαίνω! (καλές οι χειροπέδες και τα dildo και τα μαστίγια αλλά συγγνώμη κιόλας, του σηκώνεται ακόμα;) ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά, δεν ήταν και σαν την ακρόπολη, αλλά τα λες αυτά σε γυναίκα που θες να τη γοητεύσεις; που δεν την ξέρεις και θες να της κάνεις καλή εντύπωση;
      δεν τα λες...

      Διαγραφή
  15. ΑΥΤΗ ειναι η Ρια που γουσταρω! Αντε γιατι το ειχες βαρυνει λιγακι ψυχολογικα το πραμα με τις τελευταιες αναρτησεις. Και κορυφαια ιδεα για ποστ. Θα σε αντιγραψω! Απο "δικες μου" καμενες να φανε και οι κοτες! Αναμενω ενδοξη και cult συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ αδερφέ μου!
      που να δεις τι ακολουθεί!
      θα πάθεις!

      Διαγραφή
  16. ΧΑ!ΧΑ!!!! και γιατί έφυγες μάνα μου κρυφά μια μπουφλα να του έδινες για να μάθει!!! όχι που το βρήκε και χαριτωμένο! ελπίζω τηλεφωνα διευθύνσεις να μην έχει...περιμένουμε τη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τηλέφωνο το έχει, αλλά προς τιμήν του, δεν το ξαναχρησιμοποιήσε. όχι σαν κάτι άλλους!

      σιγά μην του κάνω την τιμή να τον δείρω... άσε που μπορεί να του άρεσε κιόλας!

      Διαγραφή
  17. Τελικά όσο πιο πολύ τους παιδεύεις (υποψήφιους γαμβρούς) τόσο πιο πολύ κολλάνε. Τουλάχιστον έχουν ενδιαφέρον τα ραντεβού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ραντεβού μου είναι να τα γράψω σε βιβλίο!
      θα γελάσει ο κάθε πικραμένος πάνο μου!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες