ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

28 Οκτ 2013

ΜΗΝΥΜΑ




Προς τον ανώνυμο σχολιαστή που από τον Ιούνιο με βρίζει και με  απειλεί.

«Κοριτσάκι μου, δεν πας μια βόλτα να ξελαμπικάρεις; Δεν τα έχω με τον γκόμενό σου, δεν ασχολούμαι μαζί σου, δεν ξέρω ποια είσαι και δε με ενδιαφέρεις. Αν το πρόβλημά σου είναι πως δεν έχεις ζωή, λυπάμαι, αλλά δε σου φταίω εγώ. Άντε το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία! Αν και το καλύτερο για τη περίπτωσή σου είναι ένας καλός ψυχίατρος και δίγραμμες συνταγές…»

Θα σας παραθέσω κάποια από τα σχόλια που μου αφήνει και διαγράφω, γιατί από μυαλό φυραίνει, είναι γεγονός.
Και επειδή οι άντρες δεν είναι κατίνες, σίγουρα πρόκειται για γυναίκα.
Τώρα τελευταία, το παίζει και εισαγγελέας. Απειλεί εμένα, τους σχολιαστές, όσους έχω στο μπλογκρόλ…
Θα σας δείξω τα πρώτα σχόλια. Τα τελευταία τα έδωσα στο θείο μου τον εισαγγελέα!

Άντε λοιπόν κάνε ασκήσεις παραδοχής τώρα κι ας έχεις καθυστερήσει κάτι χρόνια. Θυμάσαι το ποιηματάκι λατρεύω να σε μισώ με τα πεσμένα βλέφαρα και το σπίτι με τις γάτες; Ο κυνισμός ήρθε να σε συναντήσει. Γι αυτό σου είπα πως είσαι ακόμα έτσι όπως είσαι. Hera

Εγώ αυτό το ποίημα δεν το γνώριζα και δεν είμαι και φαν της γάτας. Σίγουρα δε θα είχα στο σπίτι μου γάτες. Άσε που έτσι όπως γράφει, υποτίθεται ότι με γνωρίζει. Έλα όμως που όποιος με ξέρει, γνωρίζει ότι δε θα έβαζα ποτέ γάτα στο σπίτι ή δε λατρεύω την ποίηση! Το δε όνομα Ηρα προδιαθέτει σε γυναίκα και αν λάβω υπ’ όψιν μου πως η Ήρα ως θεά ήταν εξαιρετικά ζηλιάρα και εκδικητική στα παραστρατήματα του άντρα της, για αυτό της λέω πως δεν τα έχω με τον γκόμενό της.

Παράσιτο είσαι και παράσιτο ήσουν πάντα. Χυδαίο παράσιτο και επιπλέον θρασύδειλη. Η παραδοχή ο εφιάλτης σου και η ανικανότητά σου να γίνεις άνθρωπος η μοναδική σου κατάσταση. Και τώρα βούλωσέ το και ασχολήσου με τα δικά σου γιατί η ψυχραιμία μου δεν σε ευνοεί πλέον.
Μ

Τι να πω; Όποιος με ξέρει, που με ξέρετε αρκετοί, μόνο θρασύδειλη δε θα με χαρακτηρίζατε. Γλωσσού, μπορεί. Σαρκαστική, σίγουρα. Είρων, χωρίς αμφιβολία. Αλλά θρασύδειλη;; Jamais! Ευτυχώς που υπάρχει αυτή που είναι άνθρωπος γιατί εγώ δεν είμαι. Όπως γράφει. Μόνο που εγώ γράφω με το όνομά μου αλλά αυτή με ανωνυμία. Ποιος είναι τώρα θρασύδειλος;


Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΟΙ ΚΥΚΝΟΙ":
Κι επίσης να ξέρετε πλάσματα με μυαλό μόνο νοσηρό και τιποτένιο πως ούτε πόλεμο έχω ανοίξει ακόμα μαζί σας ούτε τίποτα γιατί δεν θέλω ούτε κι αυτή την παρτίδα με σας. Δεν θέλω απολύτως τίποτα αλλά αν ανοίξω αληθινό πόλεμο δεν έχετε καμιά ελπίδα γιατί τέτοιοι πόλεμοι είναι έξω απο τα μέτρα τα δικά σας.
Γι αυτό μην πολεμάτε με σκιές όσο ηλίθιες κι αν εισαστε. Απλά εξαφανιστείτε.

Εμείς έχουμε νοσηρό μυαλό. Και ποιοι ακριβώς είμαστε εμείς; Γιατί εντάξει, έχω κάποια κιλά παραπάνω αλλά ακόμα απέχω πάρα πολύ απ το να μου μιλούν σα να είμαι δυο ή παραπάνω άνθρωποι. Κοπελιά, το μπλογκ το έχω μόνη μου. Δεν έχω συνδιαχειριστές! Αχ και πόσο φοβήθηκα τον πόλεμο… άντε παίξε με τις κούκλες σου!

Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΟΙ ΚΥΚΝΟΙ":

Πες στο και στη φίλη σου το αδερφό φίδι το κολοβό που τη λένε ιανο και "είναι και καλά¨ όπως τολμάει να ειρωνεύεται και δε φοβάται το Θεό. ΚΟΨΤΕ ΤΟ όσο προλαβαίνετε το σιχαμερό σας παραμύθι με το ίντερνετ γιατί θα γίνει τόσο άνω κάτω όλο σας το σύστημα που θα εκτεθείτε όσο δεν φανταζόσαστε. Θα σας αποκαλύψω ανοιχτά για όλα και σε ανθρώπους που δεν ανήκουν στην παρέα σας και κάθε λέξη που θα γράφετε σχετικά θα την καταγγέλλω με στοιχεία που θα σας κάνουν να κρυφτείτε για πολλά χρόνια. Θα ξεσκεπάσω όλο το υπόγειο κύκλωμά σας και μην κάνεις πως εκπλήσσεσαι θα πέσεις να χτυπήσεις. Τι είδους "προστασία" θέλει να πουλήσει το άτομο ΑΥΤΟ και για πόσο ακόμα νομίζει ότι θα τη γλυτώνει για τις βρωμιές που έχει γεμίσει τον κόσμο; Κόφτε το λοιπόν για όσο ακόμα μπορείτε γιατί τόση καλοσύνη απέναντι σε τέτοια παλιανθρωπιά ούτε ο Θεός δεν θέλει να βλέπει κι ας μην σκαμπάζετε απο τέτοια σκαμπάζω εγώ και μου φτάνει. 'Οπως σας το λέω Πικρού και σία.

Δημοσίευση


Λόγω του παραπάνω μηνύματος, σταμάτησα να διαβάζω τον μπλόγκερ που αναφέρει για να μην της δίνω λαβές για σχόλια περαιτέρω, αλλά αν ανακατέψει και άλλους μπλόγκερ όπως έκανε στα επόμενα σχόλια, στο τέλος δε θα μπορώ να διαβάζω ιστολόγια που μου αρέσουν! Σημειωτέον, ότι τον άνθρωπο που λέει, δεν τον ξέρω. Απλά με σχολίαζε πριν χρόνια, με είχε λινκ, τον έβαλα και εγώ και τον παρακολουθούσα. Δεν ξέρω αν είναι άνδρας η γυναίκα, αν είναι Αθήνα ή αλλού, απλά τον διάβαζα. Πως έτυχε να έχω τώρα εγώ υπόγειες διασυνδέσεις με αυτόν, δεν ξέρω!!!

Στην τελευταία ανάρτηση, ξανάρχισε. Επίτηδες δε διέγραψα τα σχόλιά της. Επιβεβαιώνει πως είναι γυναίκα και ξανά απειλεί. Τώρα και τους σχολιαστές. Προφανώς στο μυαλό της έχει μεγάλο μπερδέμα, αλλά αυτό εμένα γιατί να με αφορά και γιατί να έρχεται και να με ζαλίζει;
Άσε που υποπτεύομαι ποια είναι…

Τι λέτε; Πώς να το χειριστώ; Δε μου έχει ξανατύχει τόση ανωμαλία!


38 σχόλια:

  1. Τι να σου κάνω.γαλανή,να γίνεις μαυρομάτα:),που τραγουδάτε και σεις εκει εις τας ορεινάς Καρδιτσιους νήσους:) http://www.youtube.com/watch?v=8VndP7406Bw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ μαυρομάτα είμαι βαντ μου!
      αλλά τι να τους κάνεις μερικούς; αν για μυαλό έχουν άχυρα;
      απλά τους ανέχεσαι γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς!
      ωραίο το άσμα!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Ρια σβήνε τα μηνύματα και μην ασχολείσαι καθολου......
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έσβηνα φούλη και εσείς δεν τα βλέπατε, αλλά σε μια ανάρτηση, σε κατηγορούσε και σε έβριζε, το είχα πει στην αθηνά και αυτό ήταν αιτία να γράψω την ανάρτηση. εμένα ας με βρίζει. οι σχολιαστές μου όμως, δεν χρωστάνε τίποτα!
      και ναι, χωρίς να σε ξέρει σε κατηγορούσε. εσένα που δεν έχεις βλάψει κουνούπι...
      οπότε μην είσαι τόσο ανώτερη, δεν το αξίζει!

      Διαγραφή
  3. Ρία κατά πάσα πιθανότητα είναι όπως το είπες, πρόκειται για γυναίκα, κατίνα, πωρωμένη με τη θρησκεία και παρανοϊκή. Παίζει να είναι πρώην κάποιου πρώην σου και νομίζει ότι είσαι η αιτία που χωρίσατε. Παίζει να είναι παρανοϊκή θεούσα που πιάστηκε από κάποια φράση σου και νομίζει ότι τα έχεις με το θεό, οπότε είναι εδώ για να σε κάνει ντα! Ή απλώς είναι μια τρελή που δεν έχει τί να κάνει και ασχολείται μαζί σου. Σε κάθε περίπτωση κάνε αυτό που λέει η Φούλη, σβήνε μηνύματα και μην ασχολείσαι με την τρελή, έχει πολυ΄πιο ενδιαφέρονται πράγματα να κάνεις στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα παραπάνω και πόσα ακόμα πάνο μου!
      τα έσβηνα και την αγνοούσα, μέχρι που έβρισε ένα σχολιαστή μου. αυτο πυροδότησε την ανάρτηση και φυσικά μετά από αυτήν την ανάρτηση δε της επιτρέψω να ξανασχολιάσει. σ αυτήν όμως την ανάρτηση θα επιτρέψω τα σχόλιά της για να δείτε τι άρρωστη είναι!

      Διαγραφή
  4. > έχει πολυ΄πιο ενδιαφέρονται πράγματα να κάνεις στη ζωή σου.

    έχεις πολύ πιο ενδιαφέρονται πράγματα να κάνεις στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κατάλαβα πάνο μου πως ήταν λάθος δακτυλογράφησης!

      Διαγραφή
  5. Με αυτή την ανάρτηση έδωσες την απάντησή σου. Από εδώ και μπρος θα συμφωνήσω με την Φούλη.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ τα ξέρεις από πρώτο χέρι αθηνά μου. φυσικά και μέχρι εδώ ήταν η σύντομη ύπαρξή της. μετά θα τη φάει το μαύρο σκοτάδι!!!

      Διαγραφή
  6. Ζούνε κι αυτοί ανάμεσα μας!
    Να χαίρεσαι Ρία, δίνεις λόγο ύπαρξης σε άλλους.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκό μου πρόβατο, δυστυχώς ζουν ανάμεσά μας και ψηφίζουν κιόλας! και η ψήφος τους μετρά όσο και η δική μας!

      Διαγραφή
  7. εγω αν 'ηξερα ποιος είναι θα πήγαινα στην σελίδα του και θα τον πλήρωνα με το ίδιο νόμισμα...σε κάθε περίπτωση στείλτον ην στο διάβολο.......και μην σκας....πόσο δεν σε ξέρει....όπως και άλλες όμως..........τα σέβη μου κυρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρω ποια είναι. έδωσε τα διαπιστευτήριά της σε προηγούμενη ανάρτηση. σιγά μην της κάνω τέτοια τιμή να την επισκεφθώ!
      φιλιά στα παιδιά!

      Διαγραφή
  8. Κυρία μου με τα χίλια ψευδώνυμα
    Μας γνωρίζετε και τους δυο με τα ονόματά μας δεν τα έχουμε κρύψει, είναι γραμμένα φαρδιά πλατιά σε αδελφικά σας μπλογκ πολλές φορές. Την διεύθυνσή μας την γνωρίζετε κι αυτήν, την υπέκλεψε η στεν'η σας ηλεκτρονική φίλη που κάποτε έγραφε ως 666art6mis6.blogspot.com με τις πεντάλφες και τώρα με ένα σωρό άλλα μπλογκς που είχατε και έχετε λινκ και που ασχολούνται μαζί μας ακόμη επειδή τότε απο το μπλογκ μας βγάλαμε τα κατορθώματά σας στη φόρα και γίνατε επιεικώς ρεζίλι. Τότε που είχαμε κι εμείς μπλογκ γιατί πλέον για κακή σας τύχη δεν ασχολούμεθα εδώ και χρόνια. Εξού και οι πρόσφατες αναρτήσεις σας περί ιταλών ή πάθατε αμνησία? Θέλετε να συνεχίσω να σας φρεσκάρω την μνήμη και με άλλα πολύ σοβαρότερα που έχετε κάνει όπως χάκινγκ και προσβολές σε τηλέφωνα?
    Φυσικά και δεν θα δημοσιεύσετε το σχόλιο όπως σβήσατε και το προηγούμενο που σας αποκάλυπτε.
    Αδιάφορες οι αναρτήσεις σαν αυτήν για μας κυρία μου. Μην ανησυχείτε δεν κινδυνεύουμε απο σας με τον τρόπο που θα επιθυμούσατε. Όμως θα σταματήσετε να γράφετε χυδαίες ιστορίες για μας.
    Τα υπόλοιπα θα τα βρει με τον θείο σας τον εισαγγελέα, ο δικός μας που είναι αληθινός. Υγιαίνετε γιατί με τόση τρέλλα που πουλάτε.θα πιστέψετε κι εσείς η ίδια αυτά που ισχυρίζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε διεύθυνση να σου στείλω λίστα με εξαιρετικούς ψυχιάτρους. τους έχεις ανάγκη...

      Διαγραφή
    2. και επίσης, έβαλα να δω ποιος έχει το μπλογκ που αναφέρεις.
      Blogger
      Το ιστολόγιο δεν βρέθηκε

      Λυπούμαστε, το ιστολόγιο που αναζητάτε δεν υπάρχει. Ωστόσο, το όνομα 666art6mis6 είναι διαθέσιμο για εγγραφή!
      Κέντρο Βοήθειας | Όροι Παροχής Υπηρεσιών | Απόρρητο | Πολιτική περιεχομένου | Προγραμματιστές
      Πνευματικά δικαιώματα © 1999 – 2013 Google

      αντιλαμβάνεσαι ότι απλά γίνεσαι γραφική και μυθομανής. κορίτσι μου, με μπερδεύεις με άλλη. το αντέγραψα, γιατί σε έχω ικανή να πας και να φτιάξεις μπλογκ με το όνομα αυτό που είναι διαθέσιμο!

      Διαγραφή
  9. 1. Για τους μελλοντικούς αναγνώστες σου η λέξη κάποτε είναι ελληνική και την καταλαβαίνουν και η λέξη τώρα επίσης. Έχε λιγότερο πανικό λοιπόν για τον εισαγγελέα που θα τα διαβάσει όλα και που δεν τον γλυτώνεις με φτηνα τρικάκια. Το απο το 2010 που το κλείσατε άρον-άρον διαθέσιμό σας έχει όλα τα στοιχεία που σας ενοχοποιούν και που είναι κρατημένα ένα προς ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπάρχει πρόθεση για διάλογο μαζί σου και το ξέρεις πολύ καλά. Το θέμα έχει πάρει το δρόμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαίνεται πως δεν έχεις πρόθεση να κάνεις διάλογο. στις έξι παρά δέκα, στις επτά και δύο και στις οκτώ παρά δέκα, γράφεις στο μπλογκ μου. απλά δεν έχεις ζωή!!!
      κατανοητό, αλλά αρρωστημένο!

      Διαγραφή
  11. Καλά βρε ανώνυμη δέν σε απασχολεί τίποτα σοβαρό στην ζωή σου?Εδω βρίσκεις λόγο για την ύπαρξή σου?
    Άδειασε μας την γωνιά με τα ψυχολογικά προβλήματα σου!!!Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε χρήστο. τόσο ήταν. δε θα επιτρέψω ξανά σχόλιό της εδώ. σ' αυτήν την ανάρτηση της δίνω τις δυο μέρες δημοσιότητας που της αναλογούν στο ίντερνετ. μετά θα ξαναχωθεί στο λαγούμι της...
      βλέπεις δε θέλει να πάει και σε ψυχίατρο. εγώ έχω να της προτείνω δυο άριστους επιστήμονες και μια εκπληκτική ψυχολόγο. αλλά δε θέλει να πάρει βοήθεια. για΄τι απλά δεν έχει καταλάβει το πρόβλημά της!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα!!!

    Με την Φούλη θα συμφωνήσω. Απλά αδιαφορείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δίκιο έχεις και εσύ και η φούλη. αλλά μετά από τρεις μήνες και βάλε που με βριζει, καιρός είναι να μάθετε και εσείς τι τραβάω με τους παλαβούς του ίντερνετ. μετά τις κατίνες και οι τρελλές!
      όπως λέει και μια σοφή καρδιτσιώτικη παροιμία, σε κάθε σπίτι ένας τρελλός και στο δικό μας όλοι...
      θα τα πούμε από κοντά!

      Διαγραφή
  13. πω πω, δε μπορω να καταλαβω γιατι ολα αυτα....
    για βλακειες τωρα ο καθενας να εκφραζετε ασχημα..
    τεσπα... εχω ακουσει για πολλα παροιμοια περιστατικα. μην ασχολεισε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είχα πρόθεση να το κάνω θέμα, μέχρι τη στιγμή που έθιξε σχολιαστή μου. εκεί τα πήρα πολύ άσχημα, έγραψα την ανάρτηση αλλά άφησα μια ανάρτηση πριν τη βάλω για να δω αν θα ξαναγράψει γιατί για δυο αναρτήσεις, είχε σταματήσει. αλλά δε σταμάτησε και τελικά έγινε αυτο που βλέπεις σήμερα στα σχόλια.
      βέβαια, η παρουσια της είναι μέχρι εδώ. από εδώ και μπρος δε θα ξαναδείτε δικό της σχολιο. θα τα σβηνω. και βλέπουμε!
      υπάρχουν πολλοί ανώμαλοι στο ιντερνετ όπως και στην πραγματική ζωή!

      Διαγραφή
  14. Εγω αυτόν τον έρμο εισαγγελέα λυπάμαι που θα κάτσει να διαβάσει τόσες μαλακίες μαζεμένες... Κρίμα ο άνθρωπος! Είναι και επιστήμονας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα δίκιο το έχεις. πριν τα δειξω στο θείο μου, το συζητούσαμε αρκετές μέρες και περιμέναμε να δούμε τι θα κάνει. στο τέλος του έστειλα με μέηλ τα σχόλια και μιλάγαμε μια ώρα στο τηλέφωνο γιατι δεν μπορούσαμε να καταλαβουμε τι ακριβώς έκανα για να την ενοχλήσω!

      Διαγραφή
  15. Δυστηχώς μου σβύστηκε το ποίημα κατα λάθος που έγραφα αλλά αδυνατώ να καταλάβω τον λόγο της αντιδικίας; Το γιατί δηλαδή με απλά λόγια σε απλά ελληνικά με δυο κουβέντες και όχι μα, μου, σου, του και στο τέλος οι άλλοι φτάινε! Τέλος δεν είναι ο-η ανώνημος-η χριστιανος-η γιατί ένας που πστεύει στον Χριστό δεν συμπερηφέρετε έτσι!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πειράζει μικρέ ήρωα. προσπαθείς να καταλάβεις το μυαλό ενός τρελλού; δε γίνεται.
      την υγεία μας να έχουμε και άσε τον κόσμο να λέει ότι παπαριά θέλει.

      Διαγραφή
  16. όποιος έχει διαβάσει το ''υπόγειο'' του Ντοστογιέφσκι κατανοεί πλήρως , το περί ού ο λόγος άτομο.

    ΛΥΣΗ: ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΟΚΙΜΙΟ ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΗ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

    http://bookstand.gr/2013/07/16/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%BF-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%83/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις χιούμορ τριανταφυλλε, σου το αναγνωρίζω!
      ωραίο το λινκ!!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα! Άργησα να έρθω! Χρόνια πολλά λόγω των ημερών!
    Το είπαν και παραπάνω, απλά αδιαφορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλά ηφαιστιωνάκο μου!
      από εδώ και μπρος θα τη φάει το μαύρο σκοτάδι!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ νάσια μου, να εισαι καλά. και από υπομονή, άλλο τίποτα!!!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες