ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

17 Μαΐ 2013

ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΜΠΤΟ ΟΡΟΦΟ...



…αφού απέτυχες στις πανελλαδικές και έπιασες τέτοια χαμηλή βαθμολογία! Άχρηστη… ανίκανη… κούτσουρο…αποτυχημένη… (θα δείτε παρακάτω γιατί το γράφω).


Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές.
Να γράψουν ψύχραιμα.
Δεν είναι δα, και το τέλος του κόσμου!
Είναι πρωταθλητισμός βέβαια, πρέπει να έχεις προετοιμαστεί κατάλληλα, αλλά δε χάθηκε και ο κόσμος. Μια αποτυχία δεν κρίνει το μέλλον σου.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΒΑΣΙΛΗ, είναι ένα παιδί που έχω στο τμήμα μου, δίνει εξετάσεις σε άλλη κατεύθυνση από αυτή που έδωσε για να περάσει στη Σ/ΣΑΝ, αλλά μπράβο του για το διάβασμα και την προετοιμασία του. Μπράβο για την επιλογή του να ξαναπροσπαθήσει για μια εντελώς διαφορετική σχολή από αυτή που του δίνει τα προς το ζειν. Προσωπικά, τον βοήθησα όσο μπορούσα. Τώρα το παλικάρι μου, έχει άδεια για να δώσει εξετάσεις. Μόνο πέντε μέρες. Τις άλλες τις έβαλα με ρεπό, εορταστικά, με διάφορες άλλες πατέντες για να μη χάσει την καλοκαιρινή του άδεια.
Ως προϊσταμένη, θα λυπηθώ αφάνταστα που θα μου φύγει, πρόκειται για εξαίρετο αξιωματικό, για άοκνο, φιλότιμο, αποτελεσματικό, με γνώσεις νοσηλευτή.
Ως Ρία, χαίρομαι που θα κάνει αυτό που θέλει, που δεν το βάζει κάτω, που προσπαθεί να βελτιωθεί.

ΒΑΣΙΛΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


Πριν χρόνια, όταν έδινα
εγώ πανελλαδικές, η κολλητή μου, δεν τα πήγε καλά. Όταν μετά από ένα μήνα βγήκαν οι βαθμοί, εγώ περνούσα με τα τσαρούχια στη ΣΑΝ, αυτή όμως δεν τα πήγε καλά.
Μου τηλεφώνησε και έκλαιγε. Η μάνα της, της είπε να πέσει από τον πέμπτο που απέτυχε…
Έκλαιγε η φίλη μου, έκλαιγα και εγώ, με είδε ο μπαμπάς μου που έκλαιγα και την παρηγορούσα, μου παίρνει το τηλέφωνο και της λέει: Φύγε τώρα από εκεί και έλα να μείνεις μαζί μας. Τι δυο παιδιά, τι τρία. Και φέρε μου και τη μάνα σου στο τηλέφωνο. Της τραβά και μια κατσάδα της μάνας της φίλης μου.
Έρχεται η κολλητή και μένει σπίτι μας μερικές μέρες. Μετά πήγε στη γιαγιά της στην Άρτα. Εκεί θα περνούσε το καλοκαίρι της. Η μάνα της, ούτε φωνή ούτε ακρόαση… Εκεί, στης Άρτας το γιοφύρι, η φίλη μου γνώρισε κάποιον. 20 χρόνια μεγαλύτερό της. Απεγνωσμένη όπως ήταν, τον παντρεύτηκε μερικούς μήνες μετά. Με καλή δουλειά αυτός, ευκατάστατος, εμφανίσιμος, κύριος. Αλλά 20 χρόνια μεγαλύτερος. Έκαναν δυο παιδιά. Την επισκεπτόμουν και την επισκέπτομαι συχνά. Τα τρία τελευταία χρόνια, ο άντρας της λόγω εγκεφαλικού είναι κατάκοιτος και η φίλη μου, που δεν ήθελε να πάει στη σχολή νοσηλευτριών που είχε η Άρτα και θα την πλήρωνε ο μπαμπάς μου, περιποιείται σαν αποκλειστική όλο το 24ωρο τον άντρα της. Και όλα αυτά γιατί η μάνα της, της είπε να πέσει από τον πέμπτο που απέτυχε στις εξετάσεις.

Και αυτή έπεσε…


20 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά και συμβουλευτικά να πω στους γονείς να μην τα φορτώνουν και με το δικό τους άγχος...έχουν το δικό τους,τους αρκεί.
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη επιτυχία κοπελιά, δεν είναι μόνο το άγχος, είναι και η ψυχολογική πίεση όχι μόνο τώρα αλλά και μετά όταν βγαίνουν οι βαθμολογίες!
      τα παιδιά δεν είναι προέκταση του εαυτού μας να υλοποιήσουν τα δικά μας όνειρα. πρέπει να τα αφήσουμε να ανοίξουν τα δικά τους φτερά. να χαράξουν το δικό τους δρομο. η δική μας συμβολή είναι να τους παρέχουμε τα μέσα να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. μέχρι εκεί φτάνει η δική μας βοήθεια. το ποια θα είναι αυτά τα όνειρα, δεν είναι δική μας δουλειά να τα επιβάλλουμε!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία σε όλους τους εξεταζόμενους και ιδιαιτέρως στον Βασίλη!
    Δεν ξέρω τι σκεφτόταν η μαμά της φίλης σου και συμπεριφέρθηκε έτσι στην κόρη της, εγώ όμως το παιδί μου το αγαπάω κι ας μην σπούδασε!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η μαμά της φίλης μου, έχει μυαλό άχυρο.
      η φίλη μου μπορεί να μην έπεσε από τον πέμπτο κυριολεκτικά, έπεσε όμως μεταφορικά.
      ότι ζήσαμε εμείς ως φοιτήτριες ή νέες αξιωματικοί, αυτή ποτέ δεν τα είδε. ούτε ως όνειρο!

      και πολυ καλά κάνεις και το αγαπας το παιδί σου. δεν κερδίζει το πτυχίο την αγάπη σου. ο άνθρωπος την κερδίζει!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία στα παιδάκια!
    Πάνω απ'όλα όμως να έχουνε την υγειά τους γιατί με τόσα που βλέπουμε γύρω μας...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς έτσι είναι λιακάδα μου. αν δεν είναι γερά, τι να τα κάνουν τα πτυχία και τους βαθμούς; τις επιτυχίες και τα μεγαλόπνοα σχέδια;

      υγεια για τα παιδιά όλου του κόσμου!

      Διαγραφή
  4. δυστυχώς υπάρχουν κι αυτοί οι γονείς ,που λειτουργούν καθαρά εγωιστικά!
    καλή επιτυχία στο Βασίλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και είναι πάρα πολλοί δυστυχώς νάσια μου...
      βλέπουν τα παιδιά ως μέσο να πραγματοποιήσουν τα δικά τους όνειρα!

      Διαγραφή
  5. καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά....εγω στα δικά μου τα δύο που δίνουν για δευτερη φορά τους είπα τα ίδια όπως πέρυσι.....
    πήγαίνετε δώστε την μάχη σας.....είμαστε μαζί σας......σε όλα τα αποτελέσματα...ότι και να γίνει...

    να σαι καλά κυρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχοντάνθρωπος σε όλα σου παναγιώτη!
      αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση και συμβουλή των γονιών στα παιδιά τους.
      για αυτο σε αγαπάω ρε παναγιώτη, γιατί πάνω από όλα, είσαι σωστός!

      καλή επιτυχία στα βλαστάρια σου!

      Διαγραφή
  6. Δε φταίνε μόνο οι γονείς Ρία, φταίει και αυτή η σκατοκοινωνία που θεωρεί τον ιατρό επιστήμονα και επιτυχημένο ενώ τον ποιμένα ή τον σκουπιδιάρη ως περιθώριο. Έτσι έχουμε καταντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν όμως ο σκουπιδιάρης κάτσει σπίτι του, θα πνιγούμε στα ίδια μας τα απορρίματα!
      το εχω ξαναγράψει, στην πολυκατοικία μου, ο γιατρός κυκλοφορει με ένα χιουντάι, ο υδραυλικός με μερσέντες τελευταίο μοντέλο!!! βγάλε τα συμπεράσματά σου!

      εμείς φταίμε με το μετακατοχικό σύνδρομο. κάποτε ο παπάς, ο δάσκαλος και ο γιατρός ήταν οι αρχές του τόπου. τώρα;;;
      οι γιατροί δουλεύουν για 600 ευρώ, οι υδραυλικοί πέρνουν επίσκεψη 50 ευρώ για να διαγνώσουν βλάβη στο καζανάκι που το ήξερες!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πάνο μου. είναι εξαιρετικό παιδι και του αξίζει να επιτυχει τους στόχους του!

      Διαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στον Βασίλη, για τις προσπάθειες που κάνει του αξίζει κάθε βοήθεια που του προσφέρεις, φαντάζομαι και την δική σου αγωνία, μακάρι να το έκαναν και πιο πολλοί. Καλό Σαββατοκύριακο Ρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ εύη μου. είναι εξαιρετικό παιδί και η σκέψη όλων μας έιναι κοντά του!
      ότι διευκολύνσεις χρειαστεί ως φοιτητής από μένα θα τις έχει!

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στον Βασίλη...
    Ποτέ δε θα καταλάβω τους γονείς που διώχνουν έτσι τα παιδιά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί εγώ θα τους καταλάβω μαρία μου;
      το έχω ζήσει με τη φίλη μου και ξέρω πόσο βαρύ είναι για το παιδί. πόσο καταρρακώνει την αυτοπεποίθησή του και τον αυτοσεβασμό του!

      Διαγραφή
  10. Μα τι γονείς υπάρχουν πια!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχουν και χειρότερα, ηφαιστιωνάκο μου!
      δε θυμάσαι πέρσι που ένα παιδί αυτοκτόνησε; πως; έτσι; προφανώς δεν άντεξε την πίεση από το σπίτι του!

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες