ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

13 Δεκ 2010

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

Είμαι πολύ κουρασμένη. 
Όχι σωματικά, ψυχικά.Είμαι από τους ανθρώπους που μου αρέσει να βοηθάω. Με όποιον τρόπο μπορώ.
Το τελευταίο τρίμηνο, έχω διαθέσει πολύ χρόνο, χρήμα, κόπο και φαιά ουσία για να βοηθήσω μια γυναίκα που πραγματικά χρειάζεται βοήθεια.
Της έχω εξηγήσει τουλάχιστον εκατό φορές, τι έγινε και γιατί. Της έχω πει εγώ και δυο άλλοι άνθρωποι τι πρέπει να κάνει για να δικαιωθεί. Της συμπαραστεκόμαστε, τη βοηθάμε ψυχολογικά, την υποστηρίζουμε με όλα τα μέσα. Και αυτή τι κάνει;;;
Τα τελείως αντίθετα από ότι της λέμε. Αμφισβητεί τα πάντα. Δέχεται επιρροές από άτομα του στενού οικογενειακού της περιβάλλοντος που ενώ όφειλαν να τη βοηθήσουν έβγαλαν την ουρά τους απ’ έξω. Που με το ζόρι πείσαμε ένα να τη βοηθήσει. Και μόλις της λένε κάτι, ότι έχουμε πετύχει να κάνει μέχρι τώρα, το γκρεμίζει!
Κουράστηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια. Κουράστηκα να μην έχω προσωπικό χρόνο. Πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ, τηλεφωνούσε. Δεν την ένοιαζε αν ήμουν στο νοσοκομείο, στο αυτοκίνητο, στη δεύτερη δουλειά, κοιμόμουν (μόνη μου ή με παρέα), αυτή το χαβά της. Τηλεφωνούσε να μου πει τον πόνο της.
Ένιωθα την αγανάκτησή της. Την άφηνα να με χρησιμοποιεί για να ξεσπάσει να πει ότι ήθελε να πει. Είχε ψυχολόγο αλλά εγώ ήμουν καλύτερη, έλεγε. Την άφηνα να με κρατάει στο κινητό με τις ώρες, να με αφήνει άυπνη, να είμαι στο super market και να κάνω λειψές αγορές γιατί ξεχνούσα τι ήθελα να πάρω, να απολαύσω μια ταινία. Το είχε ανάγκη, το κατανοούσα.
Όμως, ρε άνθρωπε, και εμείς σου είπαμε τόσες φορές τι πρέπει να κάνεις, πώς να κινηθείς, τι ενέργειες πρέπει να προγραμματίσεις, πώς να φερθείς… εξήγαγε η γλώττα μας βοστρύχος εκ το πολλώς ειπείν, όπως λέει και ο γιος μου.
Και εσύ τι έκανες; Πέρα από το να κλαίγεσαι όπου σταθείς και όπου βρεθείς; Τι από αυτά που σου είπαμε ακολούθησες;;;
Τίποτα.
Άμα εσύ δε νοιάζεσαι για την πορεία της υπόθεσής σου, γιατί εμείς να ασχολιόμαστε μαζί σου; Αν εσύ δεν έχεις τον κοινό νου, να κατανοήσεις μερικά πράγματα και αμφισβητείς εμάς, γιατί εμείς να χαλάμε τη ζαχαρένια μας για την πάρτη σου;
Έχουμε ζωές, οικογένειες, προβλήματα δικά μας. Θα κοιτάξουμε και εμείς τον εαυτό μας και να πας στο διάολο!
Η προσφορά έχει την έννοιά της όταν ο ευεργετούμενος δέχεται, εκτιμά, υλοποιεί και συμμορφώνεται. Αν κάνει του κεφαλιού του ο ευεργετηθείς, ποιος ο λόγος να ασχολείσαι μαζί του;
Και το πιο ωραίο; Να μην μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιος αποφασίζει να αποστασιοποιηθεί!
Στο είπα τόσες φορές, ο στόχος είναι αυτός, οι ενέργειές σου πρέπει να είναι  συγκεκριμένες και μεθοδικές. Πρέπει να είναι ακριβώς αυτές. Μας έγραψες στα παλιά σου τα παπούτσια κανονικότατα.
Προσωπικά εγώ σου είχα εξηγήσει ότι όταν δω ότι κάποιος δε συμμορφώνεται με τις οδηγίες που είναι σαφέστατες, δε χάνω άλλο χρόνο με άτομα που αρνούνται να δεχτούν βοήθεια.
Τώρα τι θες; Δεν εξηγήθηκα σαφώς;
Άστε που κάθε φορά που χτυπάει το τηλέφωνο, είναι αυτή και δεν το κλείνει κιόλας! Ότι ώρα να είναι. Τέσσερις το πρωί, έξι το πρωί, δέκα το πρωί, τρεις το μεσημέρι, εννέα το βράδυ (κάνω διάδρομο εκείνη την ώρα), δώδεκα τα μεσάνυχτα. Και εκτός από αυτήν, τηλεφωνούν και οι άλλες δυο να μην εγκαταλείψω. Αλλά κουράστηκα. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ.
Αφού είναι καμένο χαρτί. Γιατί να χαλάσω τη δική μου ζωή για ένα άτομο που δεν καταλαβαίνει; Γιατί να χαλάω χρόνο και να χρησιμοποιώ τις γνωριμίες μου για να τη βοηθήσω;
Δεν αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου.
Αν είναι να φορτιζόμαστε ψυχολογικά εμείς και αυτή πέρα βρέχει, γιατί να ζοριζόμαστε εμείς; Το εξήγησα και στις άλλες δυο, αλλά αυτές τη λυπούνται. Εγώ δε την λυπάμαι.
Είμαστε εκεί που είμαστε εξ αιτίας των επιλογών μας, των δυνατοτήτων μας και της εκμετάλλευσης των ευκαιριών που μας δίνονται. Αν δεν εκμεταλλευόμαστε όχι μια, αλλά τρεις και περισσότερες ευκαιρίες που μας δίνονται, τότε δε φταίνε οι άλλοι. Φταίμε κατ’ αποκλειστικότητα εμείς οι ίδιοι.
Όποιος το καταλαβαίνει αυτό, τροποποιεί τις αντιδράσεις του. Αν όχι, ας βράσει στο ζουμί του. Γιατί θα πρέπει να σε βγάλουν οι άλλοι από τη λίμνη όταν εσύ δε θες να βγεις;
Τα είπα και ξεθύμανα. Σας νευρίασα και εσάς αλλά…
(ωραία ξεκινά η εβδομάδα μου!)

34 σχόλια:

  1. Μα είναι να μην αγανακτείς;
    Έχεις δίκιο απόλυτο και καλύτερα να μην σηκώνεις τέτοια βάρη, κάνε ότι μπορείς να κάνεις και τέλος..
    Δεν γίνεται να χαλάς εσύ την ψυχολογία σου και να είναι και οι άλλοι αναίσθητοι!!!
    Καλημέρα! Χιονισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hfaistiwnas

    τι θα πει χιονισμένη, φωτογραφίες δεν έβαλες. καλά βρε, τέτοιο θέαμα από το παράθυρό σου και δεν το μοιράστηκες μαζί μας;

    στα έγραψα και στο μπλογκ σου.

    το πήρα απόφαση, δε θα χαλάω το χρόνο μου γι όσους δεν καταλαβαίνουν το συμφέρον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω έρθει σ' αυτή τη θέση κι ενδεχομένως να έχω φέρει κι εγώ στη θέση αυτή τους άλλους.Αλλά κατά τη γνώμη μου, όταν προσφέρεσαι να βοηθήσεις δεν το κάνεις με τη λογική να επιβάλλεις τις όποιες οδηγίες κι ο άλλος να ακολουθήσει οπωσδήποτε αυτό που του λες.Εσύ θα πεις τη γνώμη σου, θα συμπαρασταθείς αλλά η τελική απόφαση είναι του άλλου κι όχι δική σου. Όσο για το δικαίωμα να παίρνει όσο θέλει κι όποτε θέλει χωρίς να υπολογίζει το'χω κάνει κι εγώ και σε καταλαβαίνω.Εσύ συμπαράστάθηκες κι έκανες ότι μπορούσες. Αν οι άλλες δύο δεν θέλουν να εγκαταλείψουν, ας μην το κάνουν.Το τί θα κάνεις εσύ όμως είναι δικός σου λογαριασμός.Προτείνω την επόμενη φορά να μην απαντήσεις στο τηλέφωνο.Πίστεψέ με, σε μια ανάλογη ανάγκη τέτοιοι άνθρωποι σε κλάνουν. Το πέρασα και το περνάω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα δεν μπορώ απτη δουλειά! Και τα σχόλια που κάνω πολύ είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάγισσα Κίρκη

    πόσο δίκιο έχεις κίρκη!
    το θέμα είναι όιτ πρέπει να κάνει πολύ συγκεκριμένα πράγματα τα οποία της λεμε και της ξαναλέμε αλλά αυτή πέρα βρέχει.
    τι δηλαδή, θα σκάμε εμείς και αυτή θα κάνει του κεφαλιού της; οχι. θα την παρατήσουμε ολοι στο τέλος. πήρε από χθες βράδυ τέσσερις φορές. αν ήμουν με κάποιον στο κρεββάτι, θα πίστευε ότι θα τηλεφωνούσε τόσο επίμονα μια που έχει ανάγκη τις συμβουλές μου ή θα έλεγε ότι είναι γκόμενος; θα μου έκανε και χαλάστρα η χαζοβιολα!
    εγώ ξεκαθάρισα τη θέση μου και ας κάνει ότι θέλει με δική της ευθύνη.

    εσύ μη στενοχωριέσαι με όσα θυμάσαι. δε χρειάζεται αυτήν την περίοδο.

    χαδάκι στην κοιλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hfaistiwnas

    άσε τις δικαιολογίες, ας τράβαγες όταν πηγαινες. (αστειεύομαι)

    πάντως σε ζηλεύω. μου αρέσει το χιόνι πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "αν ήμουν με κάποιον στο κρεββάτι, θα πίστευε ότι θα τηλεφωνούσε τόσο επίμονα μια που έχει ανάγκη τις συμβουλές μου ή θα έλεγε ότι είναι γκόμενος; θα μου έκανε και χαλάστρα η χαζοβιολα!"

    Χαχαχα με έκανες και γέλασα χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάγισσα Κίρκη

    ρε κική, έτσι δεν είναι;
    χαμήλωσα το τηλέφωνο για να μη με ξυπνά κάθε τόσο, και δεν το άκουσα το πρωί που με πήραν για ενημέρωση από το γηροκομείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα αυτά τα λες για μένα το κατάλαβα η γάτα τι νόμιζες,οκ έβγαλα τη χολή μου που μου είπες,δεν σε ξαναπαίρνω την ώρα που βλέπεις το έργο σου, ούτε την ώρα που κάνεις διάδρομο...
    πες μου μόνο τι ώρα θα έχεις καλή παρεούλα οριζόντια, να πάρω τότε....
    οι φάροι, αγαπημένο μου θέμα,σαν παλιά αναγνώστριά μου το ξέρεις αυτό...
    Αντε σε φιλώ εκεί που θες!!!
    καλό μεσημέρι φιλενάδα,τι άλλο να βγάλω για πάρτη σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλεναδα μου φαινεται τα θες και τα τραβας! Τι να πω! να σε ρωτησω αν εισαι μαζοχα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΥΛΗ

    αν έκανα ανάρτηση για σένα θα έλεγα πως ένας άνθρωπος ακουει τι του λένε αυτοί που ξέρουν. σου είπα είναι η χολη, την έβγαλες, ησυχασες. εσύ ανησυχούσες χωρίς λόγο.

    άλλη είναι η ξεροκέφαλη. θέλει τις μπάτσες της αλλά όταν τις φάει, θα έχει χάσει κιόλας αυτό για το οποίο αγωνίζεται. αλλά δική της επιλογή είναι, δεν της φταίει κανείς!

    τι κάνει η σύρος; κρυώνει;;; εδώ έχει ψόφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Liakada

    μια χαρά τα λες, τα θέλω και τα παθαίνω.
    αλλά νομίζω ότι εβαλα μυαλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη εβδομαδα κοκονα μου
    εσυ φταις που εισαι καλη
    ακομη κι εμενα ποσες φορες μου εχεισ σταθει που δεν ειμαι και φανατικη στο να παιρνς τηλεφωνα
    εισαι καλοψυχη γιαυτο
    μηπως πρεπει να νοιαστεισ λιγο την Ρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. stella

    άμα έτσι είναι ο άνθρωπος, τι να κάνεις;
    εγώ είμαι διατεθιμένη να βοηθήσω, αλλά να είναι και ο άλλος διατεθιμένος να βοηθηθεί. αν όχι, ας φάει το κεφάλι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ πάντως, λίγο πριν φτάσω στο σημείο να σκέφτομαι και να νιώθω όσα περιγράφεις στο αρχικό σου κείμενο, το γυρνάω αλλιώς:

    Σου έδωσα μια συμβουλή για 3-4 φορές που αποδεδειγμένα οδηγεί στην λύση και δεν με άκουσες, δεν προσπάθησες καν, και συνεχίζεις να κλαίγεσαι;

    Ε, την πέμπτη φορά που θα έρθεις να κλαφτείς για το ίδιο θέμα θα σε αρχίσω σε κάτι ξεγυρισμένα "πολύ καλά να πάθεις", "τι περίμενες δηλαδή;", κτλ, και αν δω ότι ούτε και έτσι βάζεις μυαλό θα σου απαγορεύσω να μιλάς μαζί μου για αυτό το θέμα. Πράγμα που συνήθως θα μας οδηγήσει στην απομάκρυνση, αλλά και πάλι, δεν θα στεναχωρεθώ και πολύ.

    Κατά τα άλλα, έχω πάντα στο νου μου πως όταν ένας φίλος έχει ένα πρόβλημα και ζητάει βοήθεια, ναι θα του σταθώ, ναι θα του συμπαρασταθώ, ναι θα τον βοηθήσω, αλλά πάντα θα έχω στο μυαλό μου -και θα το περάσω και στον απέναντι- ότι δεν είναι και ούτε πρόκειται να γίνει δικό μου πρόβλημα (αυτό για να αποφύγω τα τηλεφωνήματα σε περίεργες ώρες).

    Αλλά συμφωνώ απολύτως, πως αν πρόκειται για έναν άνθρωπο που πολύ απλά δεν καταλαβαίνει, τον στέλνεις στο διάολο και ησυχάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρια, ασχολείσαι με κάποιους που δεν σε κατανοούν, και εμένα με έχεις στο περιθώριο, που ενδιαφέρομε για σένα!
    χρηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι είναι δυστυχώς Ρία μου, μπαίνει κάποιος σε ένα λούκι βάζοντας τον εαυτό του, και μετά δεν κάνει τίποτα απ' ότι του λένε. Πέρσι έδωσα πάμπολλες ώρες που τις έπαιρνα από την δουλειά μου, να βοηθήσω ένα φίλο που χώριζε, πάνω από 15.000 λέξεις σε μέηλ να του εξηγώ τι να κάνει στο Αμερικανικό σύστημα για να μην μείνει αδέκαρος. Στο τέλος σταμάτησε τα μέηλ και έκανε του κεφαλιού του. Σήμερα είναι αδέκαρος και τελματωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρία λυπάμαι αλλά θα πρέπει να συμφωνήσω με τη λιακάδα. Αφού βλέπεις ότι δεν υπάρχει ελπίδα γιατί κάθεσαι κι ασχολείσαι; Είπες μία, δεν άκουσε, αυτό ήτανε. Μην ασχολείσαι άλλο, εσύ τη συμβουλή σου την έδωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα κουβαλούσα σακ βουαγιάζ!!!!!
    Τώρα θα βάλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sourotiri

    θεωρητικά έχεις δίκιο. αλλά κάθε περίπτωση εξατομικεύεται.
    τη βοήθησα, πρακτικά, ψυχολογικά, ηθικά. της συμπαραστάθηκα τηλεφωνικά εις βάρος της προσωπικής μου ζωής. και του ύπνου μου. της είπα ξεκάθαρα τι πρέπει να κάνει. της το είπαμε επιστήμονες άνθρωποι. κάναμε υπομονή. επιμέναμε. αλλά εγώ βαρέθηκα να χτυπάω τοίχο. και αποχώρησα.
    από τις τέσσερις το πρωί, μου έχει αλλάξει τα φώτα στα τηλέφωνα...
    αλλά βράχος η ρία. δεν απαντώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. thinks

    δε σε τσατίζει που δεν έπαιρνε από λόγια;
    δε λυπάσαι που είναι χαμένος επειδή έκανε του κεφαλιού του;
    δε θυμώνεις με τόση βλακεία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Panos Konstantinidis

    έκανα υπομονή γιατί έβλεπα ότι βρισκόταν σε κυκεώνα συναισθημάτων. αλλά και η υπομονή έχει τα όριά της. και η δική μου εξαντλήθηκε.
    ας πορευτει όπως μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hfaistiwnas

    άμα σου πω ότι το θεωρώ χαζοδικαιολογία;;;

    πάω στο μπλογκ να δω μια άσπρη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ορίστε μέχρι κι ο γκόμενος αγανάκτισε και μπήκε στο μπλόγκ σου να διαμαρτυρηθεί. Ο Χρήστος να υποθέσω είναι αυτός με τον οποίο σου έκανε χαλάστρα η φίλη σου; :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κοριτσάκι...μερικοί άνθρωποι ηδονίζονται να "υποφέρουν" γιατί οι άλλοι ασχολούνται μαζί τους. Ξες πόσοι εκει έξω κάνουν κρα για αυλικούς που θα είναι απίκο όταν και για όσο; Αλή σε εμάς!

    Καλημέρα

    (τώρα βρηκα το μειλ ο γκάβακας. θα σου στειλω αυριο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δώσε μου το τηλέφωνό σου, πρέπει να πω τον πόνο μου σε κάποιον!!!! :P

    Καλημέρα!!!

    PS. Καλά τα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γαμάει και Δέρνει

    δεν το σκέφτηκα αυτό...
    είδες, τι καλά που έκανα που έγραψα τον πόνο μου;
    περιμένω μέηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μάγισσα Κίρκη

    δεν ειμαι, κίρκη μου, απελπισμένη να ψάχνω γκόμενο στο ίντερνετ!!!

    παρεπιπτόντως, ο γιος μου βρίσκεται σε πενθήμερη εκδρομή και ένας φίλος του που δεν τον άφησαν οι δικοί του να παει, ήρθε χθες και μου άφησε το βιβλίο σου. εννοείται ότι στη μηνυση που θα μου κάνουν οι αποκάτω που γελάω δυνατά μεσα στη νύχτα και τους ενοχλώ, θα πληρώσεις εσύ το δικηγόρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Radio Marconi

    εδώ ο καλός συμβουλάτοράααααααααας
    περάστε κόσμε!

    καλά έχεις πολύ χιούμορ και μου αρέσει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κοίτα εξαρτάται ποιο ειναι το πρόβλημα και ποια η σχέση σου με τη λεγάμενη!

    πχ αν δεν είσαι ψυχίατρος και είσαι φίλη νομίζω πως μπορείς να κανεις τα στραβα ματια και να την ακους εξηγώντας απλά πως δεν μπορεί να σου τηλεφωνεί όποτε γουστάρει!

    Αν εισαι όμως η ψυχίατρος της και σε πληρώνει τότε αλλάζει το πράμα! Οφειλεις να την βοηθησεις και να μην γκρινιάζεις!

    Ομως απ' ότι καταλαβα εισαι φίλη και ουχί ιατρός της, οπότε νομίζω πως μια συζητηση αιχμηρη ειναι αναγκαία!

    Υπαρχουν άνθρωποι που ειναι πολυ κουραστικοί και θα συνεχισουν να ειναι αν δε τους κοβουμε τη φορα. Ανθρωποι που μπορει να ειναι ακόμη και μέλη της οικογενειας μας!

    Το να βοηθας τον αλλο ειναι ευχής έργον, το να βοηθάς τον άλλο χάνοντας παράλληλα τον εαυτό σου είναι δώρο άδωρον.

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Coula

    δεν είναι επαγγελματική η σχέση μας. μια γυναίκα απελπισμένη είναι, τη βοήθησα, τη στήριξα, τις έδωσα κατευθύνσεις, με άκουσε για λίγο, άλλαξε δικηγόρο και μετά τίποτα. δεν ακούει τη δικηγόρο, την ψυχολόγο, εμένα. ακούει τη μάνα της που την έφερε σε αυτό το σημείο, τον αδερφό της που δεν ξέρει και τη φέρνει πολύ πίσω, το θείο της που της σύστησε το δικηγόρο που την πούλησε και έχασε τα παιδιά της. να την ακούσω, αλλά άμα η ίδια αδιαφορεί, εγώ γιατί να ακούω τις κλάψες της αφού κάνει του κεφαλιού της;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σου Ρία,

    Μια χαρά τα λες. Οταν κάποιος έχει ανάγκη προσφερόμαστε να νοηθήσουμε όχι σώνει και καλά για να επιβάλλουμε την άποψη μας, αλλά αν την πατήσει κάνοντας ακριβώς το αναποδο δεν μπορούμε να επιμείνουμε και για μια ζωή. Το σωστό (νομίζω) είναι να λέμε τη γνώμη μας και μετά ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

    Νομίζω το καλύτερο είνια να της μιλήσεις εξηγώντας της την γνώμη σου και ότι αν δε χαλάει τα πάντα κάθε φορα καλό είναι να μη ζητάει τη συμβουλή σου από εδώ και πέρα.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τετοιοι ανθρωποι ειναι πολυ εκνευριστικοι. Εγω στο τελος θα ελεγα οτι η θα ακουσεις η δε θα ξαναενοχλησεις. Αλλιως θα επαιρνα αλλη καρτα για το κινητο και θα ελεγα σε οποιον χρειαζεται οτι πλεον χρησιμοποιω αλλον αριθμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες