ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

2 Δεκ 2010

ΤΙ ΕΙΧΕΣ ΓΙΑΝΝΗ; ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ


Ένα περίεργο πράγμα. Κάθε χρόνο, πριν τα Χριστούγεννα, οι υπάλληλοι της καθαριότητας κάνουν απεργία. Τυχαίο; Δε νομίζω.
Κάθε καλοκαίρι που οι σκληρά εργαζόμενοι όλο το χρόνο, ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για τα νησάκια, απεργούν οι ναυτικοί. Τυχαίο; Δε νομίζω.
Κάθε φορά που αργεί ένα τριήμερο, οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν απεργία. Τυχαίο; Δε νομίζω.
Κάθε φορά που μια ομάδα που έχει δίκιο και κάνει πορεία, οι δημοσιογράφοι απεργούν. Τυχαίο; Δε νομίζω.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, προσπαθούν να πιέσουν για κάτι, κάποιοι, κάποιους άλλους.
Εμένα με ρώτησες, ρε φίλε, αν έχω την πολυτέλεια να κρατήσω τα σκουπίδια μου στη βεράντα μου για δυο βδομάδες;
Εμένα με ρώτησες, ρε φίλε, αν έχω τη δυνατότητα να πάω διακοπές άλλη περίοδο και αν έχω λεφτά να πληρώσω άλλα εισιτήρια και άλλη διαμονή σε νησί;
Εμένα με ρώτησες ρε συνδικαλιστή του κώλου,  αν έχω  πάρει μια μέρα άδεια, δεκαπέντε μέρες πριν ανακοινώσεις την απεργία σου, για εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα, για να πάω σε συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία και τελικά μένω με μια μέρα πλην στην άδειά μου και χωρίς να κάνω και τη δουλειά μου;

Έχει κανείς την εντύπωση ότι οι υπάλληλοι στην καθαριότητα έχουν γίνει συμπαθείς στην κοινωνία;;;
Αν έχει τέτοια γνώμη, να έρθει να του γνωρίσω αξιολογότατους ψυχιάτρους, γιατί ζει εκτός πραγματικότητας.

Έχω πολλές φορές πει ότι δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ. Και δεν πρόκειται να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Όμως καλώς ή κακώς αυτή τη στιγμή είναι η κυβέρνηση της χώρας μας. Ίσως όχι η καλύτερη που έχει περάσει, αλλά είναι η κυβέρνηση της χώρας μας. Στο λίκνο της δημοκρατίας, οφείλουμε να σεβαστούμε τη γνώμη των πολλών. Οφείλουμε να τη στηρίξουμε. Αν μη τι άλλο, είμαστε υποχρεωμένοι να στηρίξουμε τη χώρα μας.

Και πως ακριβώς τη στηρίζουμε; Με τις απεργίες; Με τις φωτογραφίες των δρόμων πήχτρα στα σκουπίδια που κάνουν το γύρο του κόσμου; Με το να διαμαρτυρόμαστε ποικιλοτρόπως μόνο για τα φραγκάκια μας που θέλουμε να τα παίρνουμε χωρίς να δουλεύουμε;;;

Δηλαδή πόσο ηλίθιοι είμαστε;;; είχαμε εκλογές, ψηφίσαμε, οφείλουμε να σεβαστούμε το αποτέλεσμα. Μας αρέσει δε μας αρέσει, αυτό οφείλουμε να κάνουμε. Διαφωνούμε με χειρισμούς της κυβέρνησης. Ωραία. Μήπως ρε μήτσουλα, στο σπίτι σου δε διαφωνείς με τη γυναίκα σου; Τι κάνεις; Δεν το πίνεις με το ζουμί του;

Σταμάτα να κλαίγεσαι για τις κρατήσεις και μην πας κάθε παρασκευοσαββατοκύριακο εκδρομή. Είναι ανάγκη να πας στη Μύκονο ή τις Σπέτσες; Τράβα και στην κάτω ραχούλα που έχει η μάνα σου, ρε κοπρίτη, να σε δει από το γάμο σου με το καρακατσουλιό των βορείων προαστίων!
Πίστεψέ με, ο Ρέμος και ο Πλούταρχος δε θα σου βάλουν απουσία αν ένα Σάββατο βράδυ δεν τους ράνεις με λουλούδια γιατί θα είσαι σπίτι σου.
Δε θα σου κάνει παράπονα η κλίκα της Βουκουρεστίου αν δεν ψωνίζεις μωρή ψωνάρα κάθε μέρα και από κάποιον από αυτούς.
Βάλε και κανένα seiko  στο χέρι σου. Δείχνει και αυτό σωστά την ώρα, δεν είναι μόνο τα rolex  και τα vacheron Konstantin.
Δεν είναι μόνο η Gucci και η louis vouitton τσάντες περιωπής. Μπορείς να ζήσεις και χωρίς todds. Πιάσε μια hunter, την ίδια δουλειά θα κάνει. Και το δονητή σου χωράει μέσα. Όχι μόνο τα γούνινα βραχιολάκια σου!

Άντε ρε παλιοψωνάρες. Που κλαίγεστε για τις κρατήσεις, τις μειώσεις, τις απολύσεις, αλλά κάθε σαββατοκύριακο είστε στο Λονδίνο και το Ντουμπάι. Που φωνάζετε κάθε φορά που σας τσιγκλάνε αλλά δε σας νοιάζει αν το αιγαίο θα το μοιραζόμαστε με τους τούρκους, αν η Θράκη θα ανεξαρτητοποιηθεί, αν θα έχουμε νησιά ή όχι. Τι σας νοιάζει; Εσείς θα κάνετε τα μπάνια σας στα Μπαρμπέιντος.

Είμαστε μια πάμπτωχη πλέον χώρα, με πλούσιους και καρμίρηδες κατοίκους.

Σας νοιάζει το θεαθήναι και όχι η ουσία. Σας νοιάζει η τσεπούλα σας και μόνο. Σας νοιάζει αν θα πουλάτε μούρη και όχι προσωπικότητα…

Γι αυτό λέω, τι είχες Γιάννη; Ότι είχα πάντα. Δηλαδή σκατά για μυαλό!

30 σχόλια:

  1. Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.

    Όσον αφορά τις απεργίες, ξέρουμε πολύ καλά ότι πάντα κάποιον θα ενοχλήσουν. Δεν υπάρχει παραγωγικός κλάδος του οποίου η έλλειψη να μην φανεί, οποιαδήποτε στιγμή και αν απεργήσει. Απλά, αν οι ναυτικοί π.χ. κάνουν απεργία τον χειμώνα, δεν θα ενοχλήσουν εσένα, αλλά τον κάτοικο του νησιού.

    Το θέμα είναι πως η ενόχληση μας από την απεργία ενός κλάδου, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι πολύ εγωιστική. Για αυτόν τον λόγο, και εγώ, ως πολίτης, υπομένω τις απεργίες των υπολοίπων, έτσι ώστε, αν χρειαστεί να απεργήσω εγώ για να διαμαρτυρηθώ για κάτι, να υπάρχει κάποιος να με ακούσει, αν βέβαια όλοι σκέφτονταν όπως εγώ. Θα με ενοχλούσε πολύ να έκανα απεργία για κάποιο δικαίωμα μου και να μην υπήρχε κάποιος να με ακούσει, αλλά αντιθέτως, είχα απέναντί μου πολλούς που με βρίζουν.

    Στα περί στήριξης της χώρας μας, συμφωνώ στην κεντρική ιδέα. Είναι όντως ώρα όλοι μας να δείξουμε λίγο πατριωτισμό παραπάνω, γιατί η χώρα περνάει πολύ δύσκολα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν βλέπουμε να γίνονται παράλογα πράγματα και να μην τιμωρούνται οι υπεύθυνοι για κάποιες ληστείες ενάντια στο δικό μας χρήμα, θα πρέπει να βουλώνουμε το στόμα μας και να στηνόμαστε στα τέσσερα, μην πάμε και στο άλλο άκρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντως στον δημο αθηναιων πουειμαι εγω γινεται ο χαμος με τα σκουπιδια
    απιστευτη μυρωδια σε αλλους δημους τα εχουν μαζεψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τώρα Ρια μου ,μια βδομάδα είχαμε να δούμε καράβι!!από την άλλη πως θα κερδίσουν αυτά που θέλουν; που τον κώλο κάτω να χτυπάνε δεν το βλέπω....
    καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πινακίδα με το παζάρι είναι γαμάτη ...
    Σουβλακια, χαλβάδες, στρινγκ !!!!

    Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τιποτα δεν ειναι τυχαιο Ρια μου..
    Ολα για το τριημερο! Μετα σου λεει στηριζω τη χωρα μου! πολλοι απο αυτους δεν στηριζουν ουτε καν αυτο που ψηφισαν για να τους στηριξει! Τετοιο μυαλο κουβαλαει η Νεο Ελληναρας.. Βρεθηκα εχτες το Λερουα Μερλεν για καποια δουλεια.Το τι χρωματιστο λαμπιονι και τι πλαστικο φουσκωτο αη Βασιλη αγοραζαν δεν λεγεται! Θα γεμισουν παλι οι γειτονιες με κιτσαριο! ( αφου αδειασουν οι τσεπες τους ανευ λογου! ) μετα θα κλαιγονται! Κι αμα λαχει θα σβυσουν και τα φωτα σε συμπαρασταση και ενδειξη οικολογικης συνειδησης!
    Το ξερεις το κλισε το σχετικο με τη μυιγα και το μισω? χαχ
    ε ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπεις, ζει ο Ρωμιός μέσα στην τηλεόραση της Ευρώπης και Αμερικής, έχει στην τσέπη του Ευρώ, που είναι απόδειξη ότι βρίσκεται στην Ευρώπη, και ζεί σαν αυτούς που βλέπει στην τηλεόραση, φορώντας τα Γκαμπάνα του και τα Αρμάνι του, και η ύπαιθρος είναι για διακοπές και τα ψάρια έρχονται κατεψυγμένα από την Ιαπωνία. Κάποτε θα έσκαγε η γελοία αυτή φούσκα, και η ώρα πλησίασε πλέον απειλιτικά!

    Όσο για να σεβαστούμε το δημοκρατικό αποτέλεσμα και να εργαστούμε δια μέσου του πολιτεύματός μας... αυτό πάει ενάντια στην προπατορική αποστολή του Έλληνα του να ξέρει ποιός και γιατί κάνει λάθος, αλλά όχι τόσο το πιο είναι το σωστό...

    Συμφωνώ με την ανάρτηση και δευτεροφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hfaistiwnas

    εγώ το ξέρω ότι έχω δίκιο, οι άλλοι όμως τι κάνουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sourotiri

    φίλε μου θα διαφωνήσω μαζί σου. όταν κάνουμε απεργία, αφήνουμε προσωπικό ασφαλείας. για φαντάσου να απεργούσαν όλοι μα όλοι οι γιατροί!

    είναι θέμα υγιεινής το μάζεμα των σκουπιδιών. δεν μολύνεται μόνο ο αέρας που αναπνέω εγώ. και τα παιδιά τους τον ίδιο αέρα αναπνέουν.

    για ρώτα κάποιον που μένει σε νησί από πότε έχει να φάει μέλι ή μερέντα. απο πότε έχει να βρει σαμπουάν ή σερβιέτες. το καλοκαίρι που πήγα στην πάρο, η απεργια είχε τελειώσει δεκαπέντε μέρες πριν, αλλα με είχαν προειδοποιήσει να πάρω μέχρι και τσιγάρα μαζί μου γιατί δεν έχουν εκεί! για σκέψου κα΄ποιος από την πάρο να χρειάζεται να έρθει στην αθήνα για μια εγχείρηση μετά από ατύχημα. και ο αέρας να μην επιτρέπει ελικόπτερο...

    άλλο το δικαίωμα του διεκδικείν και άλλο του παρενοχλείν!

    και η διαχωριστική γραμμμή δεν είναι λεπτή. και όμως την έχουν περάσει. δηλαδή θες να μου πεις ότι τώρα εσύ είσαι με τους εργαζόμενους στη συγκομιδή αποριμμάτων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    γιατί έγώ δεν είμαι. έχω κατ' επανάληψη δει να μαζεύουν σκουπίδια με γυμνά χέρια, με τα ρούχα τους ενώ τους έχουν προμηθεύσει τα πάντα. το ξέρω γιατί στην πολυκατοικία μου έχω υπάλληλο της καθαριότητας και το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.

    γκρινιάζουν για να γκρινιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Skouliki

    μα εδώ μπορούν να πιέσουν όχι στην άνω ραχούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΟΥΛΗ

    να αφήσουν προσωπικό ασφαλείας. ας μην έρχεται καράβι πέντε φορές τη μέρα. ας έρχεται μία, αλλά ας έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελευθερία

    μα αυτοί είμαστε, φαΐ διασκέδαση σεξ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λιακαδα

    αχ φιλενάδα, μόνο βιτρίνα είμαστε. βρακί στον κώλο μας μπορεί να μην έχουμε, αλλα΄ άμα δε δείξουμε και τα καινούργια λαμπιόνια στο γείτονα, τι κάνουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. thinks

    δημήτρη, αν δεν το έβλεπα, δε θα το πιστευα.
    νοσηλευτρια, που παίρνει 800 ευρώ το μήνα, πληρώνει ενοίκιο, δεν έχει αυτοκίνητο, πηγαινοέρχεται στη δουλειά με το λεωφορείο, αλλά κρατάει αυθεντική τσάντα τοντ'ς. στοιχίζει 1400 ευρώ!
    αντί να πάρει ένα παλτό ή ένα ζευγάρι μπότες, πήρε τσάντα τοντ'ς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω την εντύπωση ότι οι γιατροί που αναφέρεις όντως αφήνουν προσωπικό ασφαλείας, όπως και άλλοι κλάδοι, ευαίσθητοι για την κοινωνική γαλήνη. Εννοείται πάντως πως όταν μια απεργία τραβάει σε μάκρος, για όποιον κλάδο και αν πρόκειται, πρέπει να έχει προσωπικό ασφαλείας.

    Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που αναφέρεις για τις καιρικές συνθήκες των νησιών δεν έχει να κάνει με τις απεργίες, φαντάζομαι. Οι νησιώτες άραγε, ξέροντας ότι ο καιρός πολλές φορές δεν τους επιτρέπει να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα, δεν κάνουν καβάτζες; Για αυτούς η απεργία είναι το ίδιο με την κακοκαιρία.

    Θέλω απλά να σου πω ότι είμαι δίπλα σε κάθε εργαζόμενο ο οποίος διεκδικεί κάποια πράγματα. Εννοείται ότι και εγω ως άνθρωπος έχω τα όρια μου, αν οι σκουπιδιάρηδες κάνουν απεργία έναν μήνα θα τους πω μαλάκες. Απλά μάλλον είμαι πιο ανεκτικός από ό,τι εσύ.

    Δεν ξέρω βέβαια τι παίζει εκεί που είσαι με τους σκουπιδιάρηδες (δεν το έχω παρακολουθήσει το θέμα, για να είμαι ειλικρινής), και μπορεί όντως σε αυτό το θέμα να απεργούν για μαλακισμένους λόγους, το σχόλιο μου μιλούσε γενικά για τις απεργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sourotiri

    μιλώντας γενικά για απεργίες, θυμίσου την απεργία των δικηγόρων πριν πέντε χρόνια. έκανε ακριβώς ενάμισυ χρόνο να βγει το διαζύγιό μου παραπάνω από το προβλεπόμενο.
    θυμισου τους τραπεζικούς. πληρώνομαι με κάρτα και δεν ανεφοδιάζονταν τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης.

    αν έκαναν οι πυροσβεστες το καλοκαίρι απεργία τι θα γινοταν;
    ή οι αστυνομικοί; θα γινόταν το σπίτι σου τσιφλίκι του καθενός;

    αν έκαναν οι στρατιωτικοί απεργία, που θα ήταν τώρα οι τούρκοι;

    για σκέψου να είσαι στη σύρο για δουλειές, να έχουν απεργία οι ναυτικοί και να μαθαίνεις ότι το παιδί σου στην αθήνα είναι στο νοσοκομείο. πες μου τι θα έκανες. δεν είναι υποθέσεις, είναι πραγματικές ιστορίες.

    είμαι εντελώς κατά των απεργιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία, είσαι κατά των απεργιών. Μπορείς να μου δώσεις κάποια ιδέα για το ποια θεωρείς καταλληλότερη κίνηση αντίδρασης απέναντι σε κάτι που θίγει τον εργαζόμενο; Εκτός φυσικά αν πιστεύεις ότι δεν πρέπει καν να υπάρχει και η δυνατότητα αντίδρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sourotiri

    έχω την εντύπωση οτι υπάρχουν νόμοι και δικαιώματα.
    το δικαίωμα και η ελευθερία του καθενός σταματά εκεί που θιγεται η ελευθερία του άλλου.
    όταν εγώ παίρνω άδεια από τη δουλειά μου για να πάρω ένα χαρτί από την εφορία και η εφορία μου απεργεί εκείνη τη μέρα, όταν κλείνει ο δρόμος για να πάω στη δουλειά μου ή όταν δεν έχω μετρό ή λεωφορείο για να πάω στη δουλειά μου και δεν έχω λεφτά για ταξί, η δική μου ελευθερία και τα δικά μου δικαιώματα που είναι;;;

    να κάνουν ενστάσεις, να κάνουν μηνύσεις να κάνουν προσφυγές. όχι όμως απεργίες. το έχουμε παραχέσει με τις απεργίες. πιο πολλές μέρες απεργούν παρά δουλευουν.

    άλλο ελευθερία και άλλο ασυδοσία. και η γραμμή έχει ξεπεραστεί προ πολλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι λίγο αντιφατικό να μιλάς για νόμους και δικαιώματα όταν το δικαίωμα στην απεργία κατοχυρώνεται σαφέστατα από το σύνταγμα (Άρθρο 23). Εκτός αν διαφωνείς και με το σύνταγμα, παρόλο που έχεις ορκιστεί να το υπακούς (αν πιστέψω το προφίλ σου που αναφέρει ως εργασία τον στρατό).

    Τώρα για το αν απεργούν κάποιοι περισσότερο από όσο δουλεύουν, σε βρίσκω υπερβολική.

    Παρόλαυτα, στο κατά πόσο καταπατώνται τα δικαιώματα των υπόλοιπων πολιτών, νομίζω ότι αυτό που σου είπα πριν περί ανεκτικότητας αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα,
    το γεγονός πως το Πασοκ είναι στη κυβέρνηση δε με καθησυχάζει να το σεβαστώ, ούτε αυτό ούτε κανένα άλλο κόμμα όταν κοιτάει όχι το συμφέρον της χώρας και του πολίτη αλλά τις τσεπάρες του!
    Θα συμφωνήσω με το sourotiri, αναφορικά με τις απεργίες!
    Αν ο λαός δεν ξεσηκώνεται τότε αυτοί θα αλωνίζουν ανενόνηχλητοι, κάτι βέβαια που το κάνουν ήδη γιατί βλέπεις εμείς σεβόμαστε όπως λες τη δημοκρατία εκείνοι δε τη σέβονται! Η απεργία είναι ένας τρόπος πίεσης και είναι πολύ εγωιστικό να λέμε με ενοχλεί ο τάδε με την απεργία του. Όποιος κι αν κάνει απεργία κάποιοι θα δυσκολευτούν, κακά τα ψέματα! Όμως πρεπει καθενας να εκφραστεί και αυτός ο τρόπος είναι και νόμιμος και κατα τη γνωμη μου αναγκαίος!

    Τωρα για όλα τα αλλα που λες, δε νομίζω να είναι πολλοί πια που ζουν τη ζωη που αναφερεις, με τους Ρεμους και τις Μυκόνους και με τις μάρκες παραμάσχαλα! Αλλά και αρκετοί να είναι, σίγουρα δεν ειναι αυτοί που βγαινουν στους δρόμους!

    Για τα σκουπίδια τώρα τι να πω; Έθεσες κι εσυ πολλά ζητήματα.
    Βρωμίσαμε, αλλά μόνο αν πιασεις πάτο, θα δεις σε τι κωλοκράτος ζούμε και θα βγεις στους δρόμους κι εσυ!

    Να προσέχουν λοιπόν τους παραγωγικούς τομείς του τόπου, όπως είναι οι οδοκαθαριστές και να καταλάβουμε όλοι πόσο αναγκαία είναι μερικά επαγγέλματα για να μην τα απαξιώνουμε και το κράτος να τα προασπίζει!

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sourotiri

    χμ...
    αν το σύνταγμα δίνει το δικαίωμα της απεργίας, γιατί στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, δεν απεργεί κανείς;
    αν είμαστε όλοι πολίτες του ίδιου κράτους, πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα. δεν είναι σωστό να απεργεί ο υπάλληλος του δήμου ή του τάδε φορέα και ο υπάλληλος του χ εργοστασίου που ίσως να παράγει και περισσότερο έργο, να μην έχει δικαίωμα να διεκδικήσει με τον ίδιο τρόπο καλύτερες συνθήκες εργασίας ή αμοιβή...

    για υπολόγισε τις απεργίες που έκαναν φέτος οι υπάλληλοι της καθαριότητας και θα διαπιστώσεις, ότι ειδικά για το 2010, περισσότερο κάθονταν παρά δούλευαν.

    και στο κάτω κάτω της γραφής, υποτίθεται ότι η θέση τους προάγει την υγιεινή της κοινότητας.
    το καλοκαίρι, απεργία, το πάσχα απεργία, πριν τα χριστούγεννα απεργία, χώρια τις μικρες, γιατί αυτή είναι διαρκείας!

    έχουμε γίνει διεθνώς ρεζίλι με τους δρόμους γεμάτους σκουπίδια. ακόμα και στην αφρική, τέτοια χάλια δεν έχουν.

    την ίδια οικονομική κατάσταση είχαν και άλλες χώρες, δε βρώμισαν όμως...
    άν αύριο έρθει το παιδί σου και σου πει ότι το δάγκωσε ένας αρουραίος, όπως φώναζε μια αλβανή που εβγαλε βόλτα το παιδί της και σταμάτησε να μιλήσει με μια φίλης της και έγινε το συμβάν, το άκουσα το βράδυ πριν κάνω την ανάρτηση και ειδα μαζεμένο κόσμο γύρω από το καροτσάκι του παιδιού, τι θα έκανες μετά; την ίδια γνώμη θα είχες;

    περιέργως, από 'κείνο το βράδυ, κανείς δεν κατέβασε σκουπίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάλι ανέκαθεν ψήφιζα ΠΑΣΟΚ, (να τονίσω τον αόριστο διαρκείας ο οποίος θα γίνει σε λίγο υπερσυντέλικος!) είμαι υπέρ των περικοπών της κυβέρνησης, γιατί πιστεύω ότι δε θα λείψουν τα χήρηματα από τους κακόμοιρους δημ. υπάλληλους, αλλά δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι τα μέτρα αυτά θα έχουν αποτέλεσμα στην οικονομία... ή μάλλον θα έχουν, αλλά δε θα είναι σε καμία περίπτωση το επιθυμητό.

    Πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος να πάρει μπροστά η οικονομία είναι η μείωση των φόρων, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

    Επίσης, να συμφωνήσω μαζί σου στο 100% για τις απεργίες. Το θεωρώ εντελώς αντιδημοκρατικό και ψεύτικο τρόπο διαμαρτυρίας, αν και στην κοινωνία έχει περάσει η ακριβώς αντίθετη αντίληψη. Η δημοκρατια θέλει ενημέρωση και όποιος θεωρεί ότι αδικείται πρέπει να ενημερώσει τις άλλες κοινωνικές ομάδες για το πρόβλημά του και όχι να σταματήσει να δουλεύει, και μάλιστα όποτε τον βοβλεύει, δημιουργώντας περισσότερα προβλήματα απ'όσα θέλει να λύσει!

    Τι άλλο να πω, το θέμα δεν τελειώνει με τίποτα και δυστυχώς, όσο κι αν μιλάμε εμείς, οι εργατοπατέρες δένουν και λύνουν επί του θέματος, σε τέλεια συγχορδία με τους πολιτικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα, είναι προφανής η απάντηση στην ερώτηση που θέτεις. Κάνουν απεργία όχι μόνο όσοι θέλουν, αλλά και όσοι μπορούν ταυτόχρονα. Ο εργαζόμενος στην ιδιωτική εταιρεία νομίζεις δεν θέλει να απεργήσει, επειδή περνάει καλά και γουστάρει με τις συνθήκες εργασίας του; Αν οι του δημοσίου θέλουν να κάνουν απεργία μία φορά, οι του ιδιωτικού θέλουν δέκα. Το γεγονός όμως ότι υπάρχει τρομοκρατία για απολύσεις στους ιδιωτικούς για να μην απεργήσουν, ίσα ίσα είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει και όχι ένα παράδειγμα προς μίμηση.

    Στην τελική, απεργία από απεργία διαφέρει. Συμφωνώ ότι κάποιοι κλάδοι είναι πιο ευαίσθητοι από άλλους, αλλά επισημαίνω ότι κάθε κλάδος έχει την χρησιμότητά του και μια πιθανή απεργία δημιουργεί προβλήματα ούτως ή άλλως.

    Τώρα για τα σκουπίδια που λες, από όπου πήρες την αφορμή για να κάνεις το ποστ και τα'χεις πάρει με τους σκουπιδιάρηδες, σαφώς και είναι κακάσχημη η εικόνα μιας βρώμικης και δύσοσμης πρωτεύουσας, αλλά αλήθεια, έπρεπε να φτάσει να δαγκώσει ο αρουραίος το παιδάκι για να κρατηθούν οι πολίτες να μην κατεβάζουν σκουπίδια; Προσωρινά θα μπορούσε κάποιος είτε να μετριάσει τα σκουπίδια του, ή να τα κρατήσει στο μπαλκόνι (στο οποίο ούτως ή άλλως δεν βγαίνει, Δεκέμβρη μήνα), ή να πετάει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, και πάει λέγοντας. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα όταν είχε απεργία. Δεν θα πάθω τίποτα αν έχω 3-4 σακούλες σκουπιδιών στο μπαλκόνι μου, απεναντίας μπορώ όντως να πάθω πολλά αν υπάρχουν 300-400 σακούλες σκουπιδιών συγκεντρωμένες σε ένα σημείο.

    Επαναλαμβάνω, δεν ζω στην Αθήνα, και μπορεί όντως η κατάσταση να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και όριο, πράγμα που σε δικαιώνει προφανώς για αυτά που υποστηρίζεις, όπως φυσικά θα ενοχλούσε και εμένα. Άλλο όμως αυτό και άλλο να καταδικάζεται κάθε απόπειρα για απεργία πριν καν γίνει.

    Και παρεμπιπτόντως, ο απεργός φαντάζομαι ξέρεις ότι την μέρα που απεργεί χάνει το μεροκάματο του συν το ποσοστό που αντιστοιχεί για τον υπολογισμό των δώρων Χριστουγέννων/Πάσχα, έτσι; Θέλω να πω πως, και για τους απεργούς υπάρχει ένα τίμημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα, είναι προφανής η απάντηση στην ερώτηση που θέτεις. Κάνουν απεργία όχι μόνο όσοι θέλουν, αλλά και όσοι μπορούν ταυτόχρονα. Ο εργαζόμενος στην ιδιωτική εταιρεία νομίζεις δεν θέλει να απεργήσει, επειδή περνάει καλά και γουστάρει με τις συνθήκες εργασίας του; Αν οι του δημοσίου θέλουν να κάνουν απεργία μία φορά, οι του ιδιωτικού θέλουν δέκα. Το γεγονός όμως ότι υπάρχει τρομοκρατία για απολύσεις στους ιδιωτικούς για να μην απεργήσουν, ίσα ίσα είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει και όχι ένα παράδειγμα προς μίμηση.

    Στην τελική, απεργία από απεργία διαφέρει. Συμφωνώ ότι κάποιοι κλάδοι είναι πιο ευαίσθητοι από άλλους, αλλά επισημαίνω ότι κάθε κλάδος έχει την χρησιμότητά του και μια πιθανή απεργία δημιουργεί προβλήματα ούτως ή άλλως.

    Τώρα για τα σκουπίδια που λες, από όπου πήρες την αφορμή για να κάνεις το ποστ και τα'χεις πάρει με τους σκουπιδιάρηδες, σαφώς και είναι κακάσχημη η εικόνα μιας βρώμικης και δύσοσμης πρωτεύουσας, αλλά αλήθεια, έπρεπε να φτάσει να δαγκώσει ο αρουραίος το παιδάκι για να κρατηθούν οι πολίτες να μην κατεβάζουν σκουπίδια; Προσωρινά θα μπορούσε κάποιος είτε να μετριάσει τα σκουπίδια του, ή να τα κρατήσει στο μπαλκόνι (στο οποίο ούτως ή άλλως δεν βγαίνει, Δεκέμβρη μήνα), ή να πετάει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, και πάει λέγοντας. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα όταν είχε απεργία. Δεν θα πάθω τίποτα αν έχω 3-4 σακούλες σκουπιδιών στο μπαλκόνι μου, απεναντίας μπορώ όντως να πάθω πολλά αν υπάρχουν 300-400 σακούλες σκουπιδιών συγκεντρωμένες σε ένα σημείο.

    Επαναλαμβάνω, δεν ζω στην Αθήνα, και μπορεί όντως η κατάσταση να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και όριο, πράγμα που σε δικαιώνει προφανώς για αυτά που υποστηρίζεις, όπως φυσικά θα ενοχλούσε και εμένα. Άλλο όμως αυτό και άλλο να καταδικάζεται κάθε απόπειρα για απεργία πριν καν γίνει.

    Και παρεμπιπτόντως, ο απεργός φαντάζομαι ξέρεις ότι την μέρα που απεργεί χάνει το μεροκάματο του συν το ποσοστό που αντιστοιχεί για τον υπολογισμό των δώρων Χριστουγέννων/Πάσχα, έτσι; Θέλω να πω πως, και για τους απεργούς υπάρχει ένα τίμημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Coula

    όπως έχω γράψει δεν είμαι του κυβερνώντος κόμματος, αλλά αφού οι έλληνες στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές, προτίμησαν να πάνε για μπάνιο, ας λουστούν την κατάσταση.

    αν δέν έχεις καταλάβει ποιος είναι ο στόχος, λυπάμαι. στόχος είναι να αποκρατικοποιηθούν κάποιες ή όλες οι υπηρεσίες.

    εγώ και σχεδόν όλοι οι αθηναίοι που μένουμε στο κέντρο της αθήνας, ευχαρίστως θα δεχόμασταν να είναι ιδιωτική η εταιρεία συλλογής απορριμμάτων. ξέρεις πόσες φορές τηλεφώνησα για να πάρουν το παλιό πλυντήριο πιάτων απο το δρόμο;;;

    αν ήταν ιδιωτική η εταιρεία, θα έκαναν απεργία οι υπάλληλοι;

    έχεις πάει να δεις, σε πόση ώρα εξυπηρετείσαι στον οτε; σε ντε τε. πριν ιδιωτικοποιηθεί, σε δυο μέρες και μόνο που δε σε έδερναν. αν είναι να εχω τέτοια εξυπηρέτηση, χίλιες φορές να γίνουν ιδιωτικά τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hellenic Potion

    σκεπτόμενος άνθρωπος και ψηφίζεις πασόκ;;;
    όταν οι προσλήψεις στο δημόσιο έχουν παγώσει, και καλά κάνουν δηλαδή, η βουλή προσλαμβάνει πέρσοναλ τρέινερς;;;

    οταν έχω χάσει το χρόνο 10.000 ευρώ, το να αυξάνεται η αποζημίωση των βουλευτών και των υπαλλήλων της βουλής, μου προκαλεί βολβοστροφή!

    ας έρθουμε στις απεργίες. οι πολίτες είναι ίσοι. αν δεν μπορεί να απεργήσει ο ιδιωτικός υπάλληλος, να μην απεργήσει και ο δημόσιος. δεν υπάρχουν αμνοί και ερίφια. όλοι είμαστε ή αμνοί ή ερίφια. και τα δυο δε γίνεται. πολίτες με διαφορετικά δικαιώματα, δεν το δέχομαι. και είμαι και στο δημόσιο παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Sourotiri

    κάτσε αγόρι μου, όποιος δεν περνάει καλά, φεύγει. όταν είδα ότι δε μου άρεσε το κλίμα στο στρατό, είπα θα φύγω. ο πατέρας μου ήταν δεν ήταν διατεθιμένος, έκανε τις απαραίτητες κινήσεις που του ζήτησα και το κονδύλι που έπρεπε να πληρώσει για τις σπουδές μου ήταν το 1990 δέκα εκατομμύρια δραχμές. θα τις έδινα και θα ξεμπέρδευα. αλλά ο εγωισμός μου δε μου επέτρεπε για άλλα έξι χρόνια να παίρνω λεφτά από τους γονείς μου και γιαυτό συμβιβάστηκα.
    με άκουσες ποτέ να κλαίγομαι;;;

    σε όποιον δεν αρέσει η θέση του να φύγει, να βρει αυτό που τον ικανοποιεί. το να κλαίγεσαι και να απεργείς δεν είναι λύση.

    τόσοι αλβανοί και πακιστανοί και δεν ξέρω και εγώ τι άλλης εθνικότητας αλλοδαποί πως σκατά βρίσκουν δουλειές και οι έλληνες είναι άνεργοι;;;

    μήπως γιατί, ψάχνουν να γίνουν κατευθείαν διευθυντές με 7000 ευρω το μήνα;;;

    άμα δε σου αρέσει φεύγεις.

    πριν 3 χρόνια όλες οι ένοπλες δυνάμεις έψαχναν έναν αλβανό που είχε περάσει σε στρατιωτική σχολή. πληρωνε τα δίδακτρα το αλβανικο κράτος. θα γινόταν αξιωματικός της αλβανίας. αλλά δεν του άρεσε και έφυγε. τρεις μήνες τον έψαχναν όλοι. βρέθηκε να δουλεύει σε φυτώριο στη χαλκίδα. δεν του άρεσε η στρατιωτική σχολή. δεν κλάφτηκε, έφυγε, βρήκε δουλειά και ήταν και ευχαριστημένος. ήξερε τι δεν ήθελε.

    δηλαδή μπορεί ο καθένας αλλοδαπός αλλά όχι ο έλληνας;;;

    πριν αρχίσει η επέλαση των αλλοδαπών στη χώρα μας πως δούλευαν τα βενζινάδικα, τα εργοτάξια, τα φυτώρια, η αγροτιά;;; έλληνες δε δούλευαν εκεί;;; τώρα η αξία του κάθε επιχειρηματία μετριέται με το πόσους αλλοδαπούς απασχολεί!

    όχι κύριε, γιατί να κρατήσω τα σκουπιδια μου στο μπαλκόνι;;; είμαι φορολογούμενος πολίτης και μάλιστα υψηλά φορολογούμενος πολίτης, απαιτώ η δημόσια υπηρεσία που μαζεύει τα σκουπίδια, να κάνει τη δουλιεά της. αν δεν πλήρωνα φόρους, να τα φάω όχι απλά να τα έχω στο μπαλκόνι μου. αλλα΄πληρώνω για να τα μαζεύουν όχι για να τα έχω στη βεράντα μου.

    προσωπικά μια σακούλα τη βδομάδα έχω σκουπίδια και αυτό γιατί δουλειές δεν κάνω, δε μαγειρεύω, τρώω έξω. αλλά ακόμα και αυτή τη σακούλα γιατί να την έχω στη βεράντα μου αφού υπάρχει ΔΗΜΟΣΙΑ υπηρεσία για αυτή τη δουλειά;;;

    αν έρθεις στο νοσοκομείο γιατί το παιδί σου είναι άρρωστο και απεργώ και το αφήσω να ψήνεται στον πυρετό, δε θα θυμώσεις που είναι δημόσιο νοσοκομείο και πληρώνεις φόρους για να έχεις υγειονομική κάλυψη;;;

    είναι ακριβώς το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λες "σε όποιον δεν αρέσει να φύγει". Δεν είναι έτσι τα πράγματα, και θα σου εξηγήσω το γιατί.

    Όταν υπογράφεις μια σύμβαση [ό,τι σύμβαση και αν είναι αυτή], περιγράφονται κάποια πράγματα σε αυτήν. Σύμφωνα με αυτά που περιγράφονται στην σύμβαση κρίνεις εσύ αν σου αρέσει ή οχι. Αν λοιπόν σου αλλάξουν τους όρους της δουλειάς σου πριν λήξει η σύμβαση, και σου τα φέρουν έτσι τα πράγματα που δεν σου αρέσουν, δεν πρέπει να αντιδράσεις;

    Γιατί δηλαδή να πρέπει να φύγει ο εργαζόμενος από την δουλειά, που στην τελική μπορεί να έχει και στόματα να θρέψει, και μάλιστα όπως λες εσύ να παραιτηθεί, να μην πάρει καν αποζημίωση δηλαδή. Δεν είναι παράλογο αυτό;

    Το θέμα με την ελληνική ανεργία είναι πολύ μεγάλο, και εν μέρει έχεις δίκιο όταν λες ότι όλοι ψάχνουν δουλειές με εφτά χιλιάρικα τον μήνα. Αλλά επειδή αν ανοίξουμε και αυτό το παρακλάδι του διαλόγου θα πάμε στην παιδεία και στα βίτσια που έχουν οι γονείς, προτιμώ να το κρατήσω κλειστό.

    Όσον αφορά τα σκουπίδια, ισχύουν όσα σου είπα πριν περί ανεκτικότητας. Σεβαστή φυσικά η άποψη σου, αλλά κατακριτέα η πράξη του να κατεβάζεις τα σκουπίδια ξέροντας ότι -καλώς ή κακώς, για λάθους ή για σωστούς λόγους- υπάρχει απεργία.

    Το ξαναλέω για να συνεννοηθούμε, πιστεύω πως όντως κάποιοι κλάδοι, ιδίως η Υγεία, είναι πολύ ευαίσθητοι και πρέπει να γίνεται το παν για να μην απεργήσουν. Γιατί συνεχίζεις να μου φέρνεις τέτοιου είδους παραδείγματα που ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είναι ο μέσος όρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λες "σε όποιον δεν αρέσει να φύγει". Δεν είναι έτσι τα πράγματα, και θα σου εξηγήσω το γιατί.

    Όταν υπογράφεις μια σύμβαση [ό,τι σύμβαση και αν είναι αυτή], περιγράφονται κάποια πράγματα σε αυτήν. Σύμφωνα με αυτά που περιγράφονται στην σύμβαση κρίνεις εσύ αν σου αρέσει ή οχι. Αν λοιπόν σου αλλάξουν τους όρους της δουλειάς σου πριν λήξει η σύμβαση, και σου τα φέρουν έτσι τα πράγματα που δεν σου αρέσουν, δεν πρέπει να αντιδράσεις;

    Γιατί δηλαδή να πρέπει να φύγει ο εργαζόμενος από την δουλειά, που στην τελική μπορεί να έχει και στόματα να θρέψει, και μάλιστα όπως λες εσύ να παραιτηθεί, να μην πάρει καν αποζημίωση δηλαδή. Δεν είναι παράλογο αυτό;

    Το θέμα με την ελληνική ανεργία είναι πολύ μεγάλο, και εν μέρει έχεις δίκιο όταν λες ότι όλοι ψάχνουν δουλειές με εφτά χιλιάρικα τον μήνα. Αλλά επειδή αν ανοίξουμε και αυτό το παρακλάδι του διαλόγου θα πάμε στην παιδεία και στα βίτσια που έχουν οι γονείς, προτιμώ να το κρατήσω κλειστό.

    Όσον αφορά τα σκουπίδια, ισχύουν όσα σου είπα πριν περί ανεκτικότητας. Σεβαστή φυσικά η άποψη σου, αλλά κατακριτέα η πράξη του να κατεβάζεις τα σκουπίδια ξέροντας ότι -καλώς ή κακώς, για λάθους ή για σωστούς λόγους- υπάρχει απεργία.

    Το ξαναλέω για να συνεννοηθούμε, πιστεύω πως όντως κάποιοι κλάδοι, ιδίως η Υγεία, είναι πολύ ευαίσθητοι και πρέπει να γίνεται το παν για να μην απεργήσουν. Γιατί συνεχίζεις να μου φέρνεις τέτοιου είδους παραδείγματα που ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είναι ο μέσος όρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Sourotiri

    δεν υπάρχουν κομμάτια της δημόσιας υπηρεσίας που είναι ή δεν είναι ευαίσθητα. γιατί για τα σκουπιδια, που τα θεωρούμε μη ευαίσθητα, λίγο ακόμα να μείνουν, και όλοι στα νοσοκομεία θα τρέχουν.

    ποιος τομέας θεωρείς ότι δεν είναι ευαίσθητος, η παιδεία; η άμυνα; η υγεία; η δεη; η ευδαπ; το υπουργείο οικονομικών; το υπουργείο δημοσίας τάξεως;

    μήπως ξεχασες τις απεργίες της δεη το καλοκαίρι;;; εξ' αιτίας της βρήκα το ψυγείο μου γεμάτο πτωμαΐνη. αν δεν έκανε διακοπές ρεύματος, δε θα έπεφτε το ρελέ να τα βρώ όλα ζουμί.

    θες να πάρουμε την ευδαπ;;; δε νομίζω. το τρεχούμενο νερό είναι απαραίτητο στην καθημερινότητά μας.

    όλοι οι τομείς είναι ευαίσθητοι. αν δεν απεργούσαν οι δικηγόροι, θα είχα διαζύγιο ενάμισυ χρόνο πριν. και καλά εγώ. δεν άλλαξε και τίποτα στη ζωή μου. αν όμως είχα δικαστήριο για την επιμέλεια του γιου μου, μου λες τι θα γινόταν;;; και δεν είμαι μόνο εγώ. είναι χιλιάδες που περιμένουν να λύσουν σοβαρά προβληματα!

    ο δημόσιος τομέας όπως λέει και η λέξη είναι για το δημόσιο καλό. αν δε λειτουργεί όπως πρέπει, τότε δεν εχει λόγο ύπαρξης.

    οταν κάνουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας απεργία, δεν είναι ευαίσθητος τομέας; αν όμως χτύπαγε η μάνα σου και δεν μπορούσες να πας να της συμπαρασταθείς στο νοσοκομείο ή να τη δεις πριν ξεψυχίσει, ευαίσθητο θα τον έλεγες και αυτόν τον τομέα...

    επαναλαμβάνω, δεν υπάρχουν ευαίσθητοι ή μη ευαίσθητοι τομείς του δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες