ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

17 Ιουλ 2008

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ!

Τι μου κάνετε?
Μου λείψατε αυτές τις λίγες μέρες που πήγα τη μαμά και τον υιό στο χωριό!
Μου χάλασε και το μαρτζαφλαράκι που κάνει σύνδεση με το ίντερνετ και ίσα που πρόλαβα να απαντήσω σε μερικά σχόλια και μετά… πέθανε. Θα το πάω αύριο να δω τι έγινε γιατί πληρώνω και πόσα λεφτά κάθε μήνα γι' αυτή τη χαζομάρα. (μου γίνατε απαραίτητοι, τι να κάνω…).
Ξεκίνησα σήμερα το πρωί για την Αθήνα και στο δρόμο άκουγα μουσικούλα και απόλαυσα το οδήγημα. Δεν έτρεξα πάνω από 120 χιλιόμετρα την ώρα και όταν έφτασα διαπίστωσα ότι το ρεζερβουάρ της BMW δεν είχε κατέβει και πολύ. Το αυτοκίνητο είναι 1800 κυβικά, βαρύ από μόνο του, του έβαλα και εγώ ότι μπορείτε να φανταστείτε και το φούλαρα έξω από το χωριό (για να υποστηρίξουμε και τον καημένο που στη μέση του πουθενά άνοιξε ένα βενζινάδικο). Όταν έφτασα στο σπίτι, είχα λίγο πιο κάτω από τα τρία τέταρτα του ρεζερβουάρ γεμάτο βενζίνη στο γερμανούλι μου! Η απόσταση από το χωριό μου ως την Αθήνα είναι 350 χιλιόμετρα!
Είχα και ευτράπελα στο δρόμο. Μ’ αρέσει να οδηγώ με ανοιχτά τα παράθυρα, και μπήκε στο τουτού μου ένα τέρας με φτερά. Τα χρειάστηκα! Ευτυχώς σε ένα χιλιόμετρο υπήρχε πάρκινγκ. Παρκάρω και βγαίνω από το αυτοκίνητο ψάχνοντας κανένα κλαράκι για να διώξω το ζουζούνι. Και μπαίνουν στο πάρκινγκ δυο νταλίκες. Εκεί να δείτε πανικό. Τι είναι χειρότερο; Το ζουζούνι ή δυο νταλικέρηδες? Το ζουζούνι! Οι άνθρωποι με βλέπανε σ’ όλο το δρόμο και όταν μπήκα στο πάρκινγκ ανησύχησαν και ήρθαν να δουν μήπως έπαθα βλάβη. Τους λέω τι έγινε, κατεβαίνει ο ένας (ένα γομάρι γύρω στα δυο μέτρα που η περιφέρειά μου ήταν όσο το μπράτσο του) και βάζει τα γέλια, πάει στο αυτοκίνητο και με πολύ τρυφερότητα, πιάνει τη μέλισσα και την αφήνει στον αέρα. Τους χιλιοευχαρίστησα και μου κάνανε και τοίχο για να βγω στο δρόμο μήπως και με χτυπήσει κανείς περαστικός!
Φανταστείτε να συνέβαινε αυτό στην Αθήνα. Θα κατέβαινε ταξιτζής για να με βοηθήσει? Με καμιά κυβέρνηση!
Μην ακούσω κανένα να κακολογεί φορτηγατζή/νταλικέρη, θα έχει να κάνει μαζί μου. Σε όλο το δρόμο ήταν πίσω μου ή μπροστά μου και αν ήταν να προσπεράσω μου κάνανε και νόημα για να μην κινδυνέψω. Τους ευχαριστώ άλλη μια φορά!
Τώρα έχω να συμμαζέψω και θα τα πούμε αύριο με ένα καυτό θέμα! (άμα θέλω να διαφημιστώ…)
Φιλούθια σταυρωτά και χάρηκα που είμαι πάλι μαζί σας!

19 σχόλια:

  1. Βρε καλώστην!!! Εύθυμη είσαι που σημαίνει ότι πέρασες καλά! Είπε κανείς κακό για τους νταλικιέρηδες; Άμα σου κολλήσει η ρετσινιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εσύ καλά πέρασες είδα!

    πολύ ώραία η τοποθεσία στη μονή προυσσού και φοβερό το ποτάμι. έχω φάει κάτι κοψίδια εκεί, έτσι εξηγείται και η περιφέρειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς το κορίτσι μου...
    ματς μουτς...
    Νταλικιέρηδες..για πες για πες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θεία ντόννα

    ευγενέστατοι, στον πληθυντικό μου μίλησαν, κύριοι και φυσικά σωτήρια η παρέμβασή τους!

    πως εισαι θεία μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλως ηρθες!
    Θα ξαναπερασω Κυ/ria μου!
    Υγ Εχω διαβασμα τωρα.Η μαλλον διαβασα αρκετα.Να δουμε τι θα γινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κώστας βράκας

    καλώς σε βρήκα κώστα.

    για να δούμε τι θα κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, αυτό όμως δεν είναι διακοπές... :) μια βόλτα ήταν λίγων ορών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήλθες.
    Άντε και στα δικά μας...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλωσόρισες. Όμορφα πέρασες, είχες και τα τυχερά σου, τι άλλο θέλεις από τούτη τη ζωή; Πάντως αυτή τήν κίτρινη νταλίκα (renault είναι) πολύ τήν συμπάθησα. Εντάξει, δεν θα πω καμία κακία για τούς νταλικέρηδες. Τουλάχιστον όχι ακόμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. hfaistiwnas

    καλά τί νομίζεις ότι εγώ πήγα καμιά δεκαπενταριά μέρες? τέσσερις μέρες ήταν!!!

    η άδειά μου δεν ήρθε ακόμα, δεν έχω κάνει ούτε ένα μπάνιο και αν τα καταφέρει ο ιάσιος, τον αύγουστο θα διακοπιστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρόλοι ζωής

    όχι καλέ, δεν ήταν διακοπές! σιγά μην πάω μόνο 4 μέρες διακοπές. από 6 και πάνω και μια μέρα να πάω και μια μέρα για επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. blogouli

    πέρασα καλά γιατί ήθελα να περάσω καλά. δεν άφησα κανένα να μου χαλάσει τη διάθεση.
    και οι νταλικέρηδες πραγματικά με έσωσαν γιατι τα έντομα, είναι η φόβος και ο τρόμος μου.
    και τι μέλισσα! μεγάλη ήταν και έκανε πολυ θόρυβο! να ΄ναι καλά οι άνθρωποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να μεγαλώσω τον τρόμο σου:

    http://www.news247.gr/a/5!53266

    http://www.imdb.com/title/tt0071718/

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mistirie

    δεν ντρέπεσαι να παίζεις με τον πόνο μου?

    άντρες, τσ τσ τσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πΩ ΠΩ..Εμένα με είχε τσιμπήσει μέλισσα στ' αυτοκίνητο, ευτυχώς ήμουν συνοδηγός.. αλλά σταμτήσαμε σ' ένα πάρκιγκ και προσπαθούσαν να με κατουρίσουν στην πλάτη, γιατί στη μέση του πουθενά που να βρεις φαρμακείο; Τέτοιο γέλιο δεν έχει ξαναγίνει...!!!
    Όσο για τους νταλικιέριδες, είναι τα καλυτερα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. manetarius

    και πόνοοοοοοοο!
    με τσίμπησε και μένα μέλισσα ή σφήκα δεν ξέρω και στο εσωτερικό των μηρών, πόνος πολύς πόνος. εμείς όμως ήμασταν στην αθήνα και πήγα κατευθείαν στο νοσοκομείο και ντρεπόμουν να πω που με τσίμπησε κιόλας. είχαμε ανοιχτά παράθυρα, το αυτοκίνητο εν κινήσει, και πως μπήκε, τρύπωσε κάτω από το φόρεμα και με τσίμπησε δεν πήρε κανείς χαμπάρι!

    οι νταλικέρηδες, τα καλύτερα παιδιά!
    με έπιασε λάστιχο πέρισυ το καλοκαίρι που γυρνούσα από καρδίτσα, σταμάτησαν, μου άλλαξαν το λάστιχο σε ντε τε! και με πήγαν και σε βουλκανιζατέρ να φτιάξω το λάστιχο γιατί η ρεζέρβα του γερμανού είναι για μηχανάκι λίγων κυβικών και ο λαστιχάς, δε μου πήρε λεφτά γιατί με έφεραν οι φορτηγατζήδες. και όσο περίμενα, με κόλπο πλήρωσα τους καφέδες που ήπιαμε και διαμαρτυρήθηκαν κιόλας. ο ένας μάλιστα έφερε και τη γυναίκα του στο νοσοκομείο μου να τη δει ένας χειρουργός που είχε πρόβλημα!
    πολύ παρεξηγημένοι είναι. ο άλλος μου έδειχνε φωτογραφίες από τα τρία του παιδιά, το μικρό τον είχε του χεριού του εντελώς! ψυχούλες μανιτάρι μου, ψυχούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. hfaistiwnas

    ευχαριστώ, αν και πολύ φοβάμαι οτι θα τη βγάλω στην αθήνα λόγω δουλειάς του ιάσιου, δε λέει εγώ να είμαι αραχτή στην παραλία και αυτός να ψήνεται στη ζέστη και τη δουλειά! αν αγαπάς, μοιράζεσαι και τα καλά και τα κακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. την καλημέρα μου..τα γράφεις πολύ γλαφυρά και μ αρέσει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες