ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

9 Δεκ 2013

ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ, ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ



Και ξημερώνει ο θεός το Σάββατο και η μαύρη η Ρία σηκώθηκε στις έξι το πρωί. Χωρίς ξυπνητήρι, χωρίς κινητό, χωρίς τηλεφωνήματα από τη δουλειά. Στις έξι.
Λες και θα άρμεγα τα πρόβατα…
Εννοείται πως πάλι έφαγα τον άμπακο. Αυγά από κότες αλανιάρες, πίτες φρεσκοψημένες. Κέικ της ώρας και καφέ ζεστό ζεστό και να το φτιάχνουν και άλλοι. Μπέηκα πέρασα όσον αφορά την περιποίηση.
Αλλά ο καιρός μας τα είχε χεσμένα. Για την ακρίβεια κατουρημένα. Από το βράδυ της Παρασκευής ο ουρανός κατουρούσε. Ούτε προστάτη να είχε.
Το βράδυ έβρεχε τόσο που νόμιζα πως θα βγάλω βρύα και λειχήνες…
Η ώρα με τη βροχή δεν περνούσε. Και έπρεπε να πάω και στην Καρδίτσα να πάρω τα αρτίδια μετά τις δέκα το πρωί.
Στις εννέα ξεκίνησα 
σιγά σιγά για την πόλη να ξανακατέβω το βουνό. Με τη βροχή όμως, που έπεφτε καταρρακτωδώς, δεν έβλεπα πάνω από δέκα μέτρα και οδηγούσα πολύ προσεκτικά. Στις δέκα ήμουν έξω από κομμωτήριο. Δεν ξέρω πως έφτασα εκεί, ως συνήθως είχα χαθεί, αλλά αφού ήμουν εκεί, κορνάρισα στην κομμώτρια. Και ως εκ θαύματος, ξεπαρκάρει κάποιος ακριβώς μπροστά από την πόρτα του κομμωτηρίου…
Δεν ήταν αυτό σημάδι; Ήταν. Και παρκάρω στη θέση του και πάω κομμωτήριο. Με έλουσε, με χτένισε η κοπέλα, με ξαναέκανε μια θεά και έφυγα. Πήρα τα αρτίδια και ξανάρχισα να ανεβαίνω το βουνό.
Και ξανά τρελή βροχή. Και πάω στο χωριό.
Η θεία είχε μαγειρεμένα. Φάγαμε, ήπιαμε και το μπρούσκο μας και ένιωσα μια γλυκιά υπνηλία. Πάω να μπω στο δωμάτιό μου και να ένα τέρας τόοοοοοοοσο
μέσα στο δωμάτιό μου. Βάζω τις φωνές. Έρχεται η θεία. Σκοτώνει το τέρας. Σαρανταποδαρούσα ήταν τεραστίων διαστάσεων. Μπορεί και δύο εκατοστά να ήταν!
Ξαπλώνω. Κοιμάμαι. Αρχίζουν τα τηλέφωνα από τη δουλειά. Τα τηλέφωνα από Καρδίτσα για νέες ομιλίες. Από τους Σοφάδες για βόλτα το βράδυ. Και κοιμήθηκα λίγο και με διακοπές.
Ξυπνώ για τα καλά. Πάω να σηκωθώ, αλλά φαίνεται πως είχε πέσει σύρμα στις σαρανταποδαρούσες πως είμαι νοστιμούλα και ήταν άλλη μια στον τοίχο μου. Φωνάζω πάλι αλλά κανείς δεν ανταποκρίθηκε. Με την ψυχή στο στόμα, βάζω παντόφλες και πάω στο σαλόνι. Η θεία άφαντη. Την παίρνω στο κινητό, το κινητό στο τζάκι επάνω. Και έξω να ρίχνει καρέκλες!
Κλείνω την πόρτα του 
δωματίου μου και περιμένω στο σαλόνι με το ένα πόδι έτοιμο να την κοπανήσω για έξω αν εμφανιστεί άλλο τέρας.
Σε καμιά ώρα έρχεται και η θεία. Είχε πάει να μαζέψει χόρτα. Με τη βροχή. Με το κρύο. Με τον αέρα. Μυαλό δεν έχει αυτή η γυναίκα. Της τα χώνω που δεν προσέχει τον εαυτό της. Της τα χώνω που με άφησε και κινδυνεύω να με φάνε εμένα την ντελικάτη οι σαρανταποδαρούσες ως μεζέ!
Σκοτώνει και αυτό το τέρας. Καθαρίζει τα χόρτα, μαγειρεύει, καθόμαστε στο τραπέζι και το κινητό να βαράει συνέχεια. Και μεταξύ λουκάνικου, μπρούσκου και κινητού, ρίχνω το μπρούσκο στο τραπεζομάντιλο. Και πάει η ψυχή μου στην κούλουρη. Γιατί όταν πέθανε η γιαγιά μου, όταν πέθανε ο θείος μου, όταν πέθανε  η ξαδέρφη μου, είχα ρίξει στο τραπεζομάντιλο κόκκινο κρασί. Κατατρόμαξα…
Τριάντα τηλέφωνα έκανα στο γιο μου μέχρι να γυρίσει σπίτι. Με σιχάθηκε το παιδί. Το ότι δε με έβρισε οφείλεται στο ότι έχει πάρει αρχές. Αλλιώς, ένα γαμοσταυρίδι θα το έτρωγα, δεν υπήρχε περίπτωση να το γλιτώσω.
Στις τρεις τη νύχτα που το παιδί γύρισε σπίτι, εδέησα να ξαπλώσω. Ξύπνησα τη θεία να ελέγξει το δωμάτιο και έπεσα για ύπνο.
Αλλά… τι ώρα ξύπνησα; Εεεε; Τι ώρα; Έξι και μισή. Ναι σηκώθηκα έξι και μισή!!! Είδα το ρολόι και γύρισα πλευρά. Αλλά φευ… δε νύσταζα. Και σηκώθηκα.
Η Κυριακή σε άλλη ανάρτηση…

20 σχόλια:

  1. καλημερα!
    καλη εβδομαδα!
    περι,μενω τη Κυριακη! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κυριακή είναι το κάτι άλλο κοριτσάκι!
      θα γελάσεις με την καρδιά σου!

      Διαγραφή
  2. άντε καλέ! το ερπετούλι φοβήθηκες; πάντως η καλύτερη παρεα είσαι για διακοπές!θα σε ειχα πνιξει να μου σηκωνοσουν αχάραγα! τα ιδια τραβουσα με τον Κωστα ,στην αρχη της γνωριμίας μας! του τα'ψαλλα και μουδιαζε μέχρι να ξυπνησω ,κατά τις 10 χαχαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου άρεσε; εγώ ήθελα να ξυπνώ και όλο το χωριό να κοιμάται και να κάνει και ψοφόκρυο; αλλά ξύπναγα. λες και το σήκωνε το υψόμετρο...
      πάντως ψήνομαι για διακοπές μαζί σου. θα χορτάσουμε γλυκά!!!

      Διαγραφή
  3. Ούτε ένα ποίημα δεν θα διώρθωνε την κατάσταση! Μα καλά τι εμμονή και αυτή με το πρωινό ξύπνημα; Και τα κινητά τα κλέινουμε για να υσηχάσουμε λιγουλάκι! Αν δεν πάρεις δραστικά μέτρα σε βλέπω να κάνεις τζόκιν το πρωί και να αθλήσε όταν πάρεις την σύνταξη με το καλό! Λύση υπάρχει αλλά θα στην πω μια άλλη φορά!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να πάθω τέτοια νείλα όταν πάρω σύνταξη μικρέ μου ήρωα; δε θα το αντέξω!
      το κινητό δεν κλείνει ποτέ. έχομεν υιό και νέο και ζωηρό. πρέπει να έχει πρόσβαση στη μανούλα ανά πάσα στιγμή. άσε που στο νοσοκομείο με χρειάζονται και φυσικά ενημερώνομαι για το οτιδήποτε!

      Διαγραφή
  4. 2 εκατοστά και είναι μεγάλη; Δεν έχεις άλλες γι'αυτό..
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τεράστια ήταν ηφαιστίωνα. θα με έτρωγε... είμαι και νόστιμη, δε θα μορούσε να μου αντισταθεί. ευτυχώς ήταν ο σωτήρας η θεία εκεί και τη φόνευσε πάραυτα. αλλιώς με έβλεπα να κοιμάμαι στο γερμανό!

      Διαγραφή
  5. Ένα κορίτσι ζηλευτώ
    που ξυπνάει την αυγή!
    Με ένα παράπονο μικρό
    δεν του λένε το σ΄αγαπώ!

    Που να βρει λίγη χαρά
    στην Αθήνα την κακιά;
    Πήγε για λίγο στο χωριό
    και τρέλανε τον γιο της στο κινητό!

    Άντε να μάθουμε και εμείς
    αν σκώτωσε κανένα θερίο!
    Που είναι λίγα εκατοστά
    μα δεν μπορεί και τρέμει!

    Τρέμει σαν είδε τα θεριά
    στους τοίχους στα ζωντανά!
    Σαν να έβλεπε τον εχθρό
    τον τούρκο ζωγραφιστό!

    Πάρε τα όπλα σου ξανά
    μυγοσκωτώστρες και από αυτά
    Ψέκασε και με αεροζόλ
    να κοιμηθέις στο λεπτό!

    Όχι που θα σε άφηνα και δεν θα σε πείραζα
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και έχω δείξει να ενοχλούμε με το πείραγμα εγώ μικρέ μου ήρωα; πείραζέ με όσο θες. δε μασάω. φοβάμαι και το λέω μόνη μου. να με δεις με το fn και το colt, να πάθεις πλάκα. άριστο σημάδι. από μαμούνια όμως είμαι ... να με κλαίνε οι ρέγγες!

      Διαγραφή
  6. Αυτή η απαίσια σκολόπενδρα του γένους Μυριάποδων,της οικογένειας Σκολοπενδρίτες
    και της συνομοταξίας Αρθρόποδα κάνει και την δική μου ζωή κόλαση όταν βρίσκομαι στα πάτρια εδάφη.
    Η ευλύγιστη κορμάρα της εκτός από σιχαμάρα κουβαλάει πάνω της και δηλητήριο.
    Άστα να πάνε αγαπητή πατριώτισσα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρέσει που ξέρεις τα πάντα για το σιχαμερό αιμοβόρο και τρομερό τέρας!
      γενικώς με όλα τα έντομα έχω ένα κάτι... ότι έχει περισσότερα πόδια από μενα, είναι εχθρός μου!
      φιλιά πατριώτισσα!

      Διαγραφή
  7. Ολόκληρη γυναίκα και έβαλες τη θεία να σκοτώσει το ζουζουνάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιο ζουζουνάκι ρε φαρμακοτριφτάκο; εδώ μιλάμε για τέρας. σου είπα, δυο εκατοστά ήταν! τρελλάθηκα όταν το είδα. με άκουσε από την τσιρίδα όλος ο μαχαλάς!

      Διαγραφή
  8. Όταν λέμε " η ζωή είναι ωραία "
    , είναι γιατί τη ζούμε, όπως την περιγράφεις,
    κι όχι γιατί ....τά ' χει μ΄άλλον ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δούλευέ με και συ βασίλη... φταίω εγώ που φοβάμαι; υπάρχει και ορολογία για το φόβο των εντόμων!
      που χάθηκες; πως είσαι;

      Διαγραφή
  9. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ xaxaxaxa2 εκατοστα βρε τι επαθες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλός πολίτης αγόρι μου!
      να είσαι καλά.
      καλές γιορτές και να περάσεις υπέροχα.
      όντως φοιτητάκο μου, τεράστιο το τέρας. δυο εκατοστά!

      Διαγραφή
  10. Ααααα μάλιστα! Από ότι κατάλαβα η Καρδίτσα περνάει αυτή την εποχή την περίοδο της σαρανταποδαρούσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και είναι και ψοφόκρυο. το χειμώνα υποτίθεται τα μαμούνια δεν κυκλοφορούν. αλλά αυτή, παρά ήταν θαρραλέα!
      έχουμε και αρκούδες ρε φιλενάδα στο βουνό!
      αλλά έχουμε και λύκους και κυριως σαρανταποδαρούσες! μπρρρρρρ

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες