ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

25 Ιαν 2011

ΑΚΟΜΑ...



...έχω τα νεύρα μου και το κομμάτι που ακούτε, είναι αυτό που με συντροφεύει αλλά που δυστυχώς δε με ηρεμεί... Θα μου πείτε και δικαίως, ας αλλάξω τη λίστα αναπαραγωγής στον υπολογιστή, αλλά δε θέλω. Θέλω να είμαι σε υπερένταση, για να ξεσπάω εδώ και όχι μπροστά στο παιδί. Όχι μπροστά του και στη μητέρα μου που στενοχωριέται. Μήπως πραγματικά να στείλω κανέναν να τον κάνει μπλε μαρέ;;;




τελικά το παιδί μου είναι πολύ πιο ώριμο από την ηλικία του και πιο λογικό!
Κάτι πήρε και από τη μανούλα του! ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!


14 σχόλια:

  1. τυχαίο?
    δεν το νομίζω!
    :)

    έλα βρε ριούλι, αφού εσύ δε μασάς!
    μόλις ανακτήσεις την ψυχραιμία σου, θα δείς ότι ένα "φου" να του κάνεις αυτός θα κλάσει πατάτες...
    αρκεί το "φου" να είναι σωστά σχεδιασμένο και προσεκτικά εκτελεσμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάντους 2 αυτούς που θα στείλεις. Έχω κι εγώ κάποιον υπόψην μου.

    Καλημέρα...όσο μπορεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα αν δεις ότι τραβάει, κάνε του περιοριστικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού δεν ασχολείται το παιδί τι σκας;
    άσε το λάλο να λέει ότι θέλει...
    αλλά πάλι, εσύ ξέρεις καλύτερα....
    Φιλιά Ρια μου χαλάρωσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η απορία σου επισκέπτεται όλους μας σε καμιά-δυό στιγμές της ζωής, αλλά στο τέλος η μεγαλύτερη νίκη είναι το ότι δεν το κάνουμε –παρά μόνο στην φαντασία μας, ξανά και ξανά, και με παραλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νέος στο ιστολόγιό σου, έριξα μια ματιά στις τελευταίες σου αναρτήσεις. Μην κατηγορείς τον εαυτό σου για την ανωριμότητα του άλλου. Βέβαια, αντίστοιχες καταστάσεις δεν έχω βιώσει και σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να ξέρω ούτε στο ελάχιστο πως αισθάνεσαι και πως νιώθεις. Όμως, νομίζω ότι το κυριότερο απ΄ όλα δεν είναι τι θα πει ο νόμος, αλλά τι θα πει ο γιός σου. Κι αφού είναι ώριμος και λογικός θα κάνει τις σωστές επιλογές. Άλλωστε την αγάπη δεν μπορεί ούτε να την επιβάλλει ούτε να την χαρίσει κανένας δικαστής…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βρε μη σκας, άστον (τους) να κουρεύεται, εσύ μη χαλάς τη ζαχαρένια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. athinovio

    όχι βέβαια, έχει μάνα σαΐνι γιαυτό ξέρει και πως να απαντήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαμάει και Δέρνει

    πολύ καλή δεν ήταν αλλά τη βελτίωσα...
    κάποιος έχει χάσει τον ύπνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hfaistiwnas

    δεν μπορώ να τεκμηριώσω τα περιοριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΥΛΗ

    έλα ομως που του τρώει χρόνο και του βάζει ιδέες για ταξιδια μεσούσης της πιο σημαντικής σχολικής χρονιάς!

    αλλά τα πήρε τα μαντάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. thinks

    αυτό το σεναριάκι το έχω εξαντλήσει και στις 89865 εκδοχές του.

    αλλά φρόντισα να ανησυχήσει αρκετά και αυτός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. teleytaios

    το τι θα πει το παιδί όταν θα έχει χάσει τη χρονιά του, χεσμένο το έχω. με ενδιαφέρει να μη χάσει τη χρονιά του με τις μαλακίες του αλλουνού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. BLUEPRINTS

    χωρίς παρεξήγηση, κατέβα από το γαλάζιο συννεφάκι σου. μιλάμε για ένα άκαρδο και συμφεροντολόγο άτομο και μόνο για ένα τέτοιο. το οποίο θέλει να μην περάσει το παιδί στο πανεπιστήμιο για να σταματήσει να πληρώνει διατροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες