ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

12 Σεπ 2010

ΑΒΓΑΤΕΨΑΜΕ...

Ουάου!
Το ένδοξο Α…..κο, αβγάτεψε κατά ένα άτομο!
Άρτι αφιχθείσα από την κοντινή Κέα, σας ενημερώνω για το γάμο που πήγα το σαββατοκύριακο.

Ξεκινήσαμε με πολύ ωραίο καιρό για την Τζια. Στο καράβι βρήκα ένα σημείο και το νερό που έσκιζε το καράβι, δημιουργούσε ένα μίνι ουράνιο τόξο. Χάζεψα. Ούτε ξέρω πόση ώρα έμεινα εκεί να το χαζεύω.
Το ταξίδι ήταν σύντομο. Η Τζια δε λέει και τίποτα. Προσωπικά δε με ενθουσίασε. Είναι πανάκριβη, οι δρόμοι είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι και οι ντόπιοι σε βλέπουν σαν ευρώ με ποδαράκια. Είσαι πράσινη (εκατοντάευρο), κίτρινη (πενηντάευρο), μωβ (πεντακοσάευρο). Υπάρχουν ωραίες παραλίες και γραφικοί κολπίσκοι που μπορείς να κολυμπήσεις ή να ρεμβάσεις. Έχει όμορφα καφέ και περιποιημένα εστιατόρια.
Το βράδυ το Α…κο δεύτερης γενιάς, βγήκε να τα πιει πριν η γενιά μας αυξηθεί! Από εκεί και η φωτό!
Ο γάμος ήταν το Σάββατο αλλά ο καιρός ήταν εναντίον του χτενίσματός μου. Μόλις ετοιμαστήκαμε και βγήκαμε να πάμε στο αυτοκίνητο, ξέσπασε μια βροχή, άλλο πράγμα. Έσκασα. Όχι για το μαλλί ή για το φόρεμα, αλλά γιατί δεν ήθελα ο αγαπημένος μου ξάδερφος να παντρευτεί με τον ουρανό να ξεσπάει… Ευτυχώς μετά μισή ώρα και πριν φύγουμε από το ξενοδοχείο του γαμπρού η βροχή σταμάτησε και ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέλαβε να μας αποζημιώσει για την αναμπουμπούλα. Μέχρι και ουράνιο τόξο είδαμε…
 Ο γάμος έγινε σε ένα μοναστήρι ψηλά σε μια κορφή πάνω από τη θάλασσα. Είχε εκπληκτική θέα όπως διαπιστώνετε…
Ο στολισμός της εκκλησίας ήταν λιτός και διακριτικός.
Σύσσωμο το σόι έδωσε το παρόν και πετάξαμε τόνους ρύζι στους νεόνυμφους. Το δούλεμα που έπεσε, δεν περιγράφεται!
Μετά συμφάγαμε σε παραλιακό κέντρο, πάνω από το κύμα, θα ήταν η σωστή έκφραση. Και ξανά μανά έξω η γενιά μας αλλά με την καινούργια ξαδέρφη. Να ξέρει με τι έχει να κάνει δηλαδή. Και εκ του ασφαλούς, γιατί μετά από την απομάκρυνση από το μοναστήρι, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται!!! Οπότε, δε μας ένοιαζε να σχηματίσει καλή γνώμη, ήταν πλέον αργά! Τα είδε όλα το κορίτσι. Υποθέτω ότι θα φρίκαρε. Αλλά δεν πειράζει. Να ξέρει τι να περιμένει.
Φτάσαμε ο καθένας στο ξενοδοχείο του για χθες βράδυ, σήμερα το πρωί. Βροχή, αστραπές, φουρτούνες, δεν χαμπαριάσαμε γρι!
Κοιμηθήκαμε που λέει ο λόγος κανένα μισάωρο και ξανά όλοι μαζί για καφέ… Τι καφέ, για νταμιτζάνες καφέ. Πήγαμε και άνοιξε το βλέφαρό μας κανένα δίωρο μετά. Πήγαμε για φαγητό όλοι μαζί, μαζέψαμε τα τενεκεδάκια της κόκα κόλα και τα βάλαμε στο αυτοκίνητο. Γίναμε εν ολίγοις σόου στο νησί. Οι συμπέθεροι πρέπει να τα είδανε όλα. Ειδικά όταν μέσα στην εκκλησία αρχίσαμε να κρεμάμε λίρες χρυσές στο ζευγάρι. Τυπικό καρδιτσιώτικο έθιμο. Χώρια το κόσμημα που της πήρα εγώ. Και φυσικά ρίξαμε και τα τυπικά φακελάκια. Γιατροί και οι δύο, πρέπει να αρχίσουν να συνηθίζουν !
 Επιστρέψαμε σήμερα. Είμαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας… Δεν ορίζω άκρα και κεφάλι. Νυστάζω, έχω και να σιδερώσω στολές.



Σας αποχαιρετώ με το πιο σικ ζευγάρι του γάμου. Ο άντρας της ζωής μου και εγώ! 


31 σχόλια:

  1. Να ζήσουν τα παιδιά!
    Ελπίζω να συνέλθεις σύντομα, ξεκίνα τα τσάι για κάνα δυο μέρες και όλα θα πάνε μια χαρά!
    Εσύ είσαι;;; Είσαι πολύυυ όμορφη!!!
    Ωραίος άντρας όντως!! Όπως και ο άλλος στην πάνω δίπλα σε σένα στα δεξιά σου! Άντε και στα δικά μας!!!

    Αυτό με τα φακελάκια πολύ γέλιο!
    Καλή Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hfaistiwnas

    ευχαριστώ φίλε μου!
    δεν είναι κούκλος ο γιος μου;;;;;;;;;

    είμαστε ομορφόσογο, τι να κανουμε!

    και στα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσουν καλά κι ευτυχισμένοι οι νεόνυμφοι. Οι φωτογραφίες ωραίες αλλά εσύ ακόμα πιο ωραία!!

    Από την Τζια έχω πολλές αναμνήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, είστε πολύ ωραίοι και οι δύο!
    Να ζήσει το ζεύγος και να καμαρώσεις και το γιόκα σου (Τι γιόκας δηλαδή, τρία κεφάλια σου ρίχνει πια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσουν οι νεόνυμφοι..

    καλά, εκεί που είπες για τα φακελάκια, γέλασα πολύ..
    χαχαχα

    και σίκ και ομορφιές :)

    εύγε σας Ρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ria μου
    πολύ χαίρομαι που πέρασες καλά.
    Και όσο για το μαλλί, η βροχή είναι ύπουλη.
    Δεν πειράζει.
    Το φόρεμα όμως ΥΠΕΡΟΧΟ.
    Να σας ζήσουν τα παιδιά.
    Αυτή η κούραση είναι η πιο γλυκιά.
    Να σου ζήσει και ο γιός, καλή σχολική χρονιά του εύχομαι.
    Να είσαι καλά.
    Καλή ξεκούραση.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε καλως την, βρε καλως την!!
    Τον γιο τον καπαρωνω!! Μου ταιριαζει τελος!!
    Να ζησουν τα παιδια παντα αγαπημενοι!
    Καλα το φορεμα σου θ ε ι κ ο!! Απο σχεδιο, απο χρωμα, απ'ολα!!

    Καλη εβδομαδα!
    Καλη ξεκουραση!
    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να ζήσουν τα παιδιά!! βρε αν είναι να μου κρεμάσεις λίρες ξανά παντρεύομαι.....
    πανέμορφη Ρια μου, το φόρεμα οπτασία και ο γιος! να τον χαίρεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστραπές, καφέ νερουλό, φακελάκια... χαχαχαχα, πεθένω αποό το γέλιο!

    Αλλά, κοίτα τι φίλη που έχω>

    ESTO ES BELLEZA!!!

    (Αυτό είναι ωορφιά!!)

    Φιλάκια, χάρηκα πολύ που σε είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν κρίνω από σας, είστε πράγματι ομορφόσογο! Φτου σας! (Φυσικά, εξέτασα με ιδιαίτερη προσοχή τα πέδιλά σου και τα βρίσκω σούπερ!)
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ώστε εσείς ευθύνεστε για την τροπή που έχει πάρει το έθιμο με τα φακελάκια!!!! :))

    Να καμαρώνεις το παλικαράκι σου, κούκλος είναι και έχει ένα ...λονδρέζικο στυλ!
    Πολλές ευχές στους νεόνυμφους και εσύ όταν χαμογελάς ...δεν χρειάζεται να έχεις τα χείλη σου σφραγισμένα!!! lol

    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Evie

    ευχαριστώ πολύ κυρία εύη!
    και για τα παιδιά και για μας...

    η τζια είναι όμορφη, αλλά οι δρόμοι, καλύτερα να μην αναφερθώ. πρώτη φορά τρόμαξα ως οδηγός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. athinovio

    αθηνά μου εσύ τον έχεις δει διά ζώσης!
    ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    ψήλωσε πολύ και με λέει τάπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευρύνοος

    τάσο, πρέπει να τους μάθουμε τι θα αντιμετωπίσουν. όχι ότι δεν τα ήθελαν, αλλά ένιωθαν και άβολα. καλυτερα με εμάς, να μαθαίνουν.

    και ο δικός σου γιος τάσο, είναι κούκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Savvina

    κωλώνει η αεροπορία στον αέρα;
    έβαλα μια σακούλα στο κεφάλι. το φόρεμα έγινε μούσκεμα, αλλα΄το μαλλί κόκκαλο!

    ευχαριστούμε σαββινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    καλή εβδομάδα πιστέ μας φίλε και καλό πτυχίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Marouli

    μαρούλι, στείλε κανένα καφάσι συνονόματό σου, γιατί έφαγα του σκασμού στην τζιά.
    όσο για το γιο, μπες στη σειρά, το μισό γνα τον θέλει για τον εαυτό του και το αλλο μισό για τις κόρες του!

    το φόρεμα έγραψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΦΟΥΛΗ

    ο γιος έκαψε καρδιές, φούλη μου.
    ξαναπαντρέψου εσύ και κάτι θα κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Verónica Marsá

    θα με δεις και από κοντά βερονικούλα!
    μη νομίζεις, δεν είμαι κάθε μέρα με τόσο βάψιμο και το μαλλί στην πένα!

    και εσύ είσαι κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. sstamoul

    μαμά εις τον κύβο, τα πέδιλα είναι ασημί με σβαρόφσκι στη σόλα στα δάκτυλα και πίσω στο μέταλο που στηρίζει το λουράκι στον αστράγαλο.
    είναι η δεύτερη φορά που τα φορώ. η πρώτη ήταν στο γάμο της κολλητής μου με μαύρο μακρύ φόρεμα με κόκκινη εσάρπα κεντημένη με πούλιες,(σιφόν η εσάρπα)!

    είμαστε ομορφόσογο.
    φτύστε μας μη μας ματιάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Radio Marconi

    εμείς ευθυνόμαστε για τα πάντα. οι καρδιτσιώτες φταίνε για όλα!

    δε χαμογελούσα, μιλούσα! με έπιασε ο μικρός σε τέτοια φάση.

    όσο για τον παίδαρο, όντως έχει βρεττανικό στυλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ria, να σου ζήσει και να τον δεις όπως επιθυμείς!

    Δηλαδή φωτιά η Τζιά! (και το κάψατε και σεις το πελεκούδι!) Έχω πάει σχεδόν παντού στην Ελλάδα, μα Τζιά δεν έχω πάει.

    Και να ζήσει το ζευγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nα χαιρεσαι τον Βρεταννο που σε συνοδευε! Οποιοσδηποτε αλλος αυτη τη στιγμη θα ωχριουσε μπροστα του!
    Καλοπερασες παλι πουλακι μου ... κι ας κλαιγεσαι, Καρδιτσιωτισα ! λολ
    Πολλα φιλια. Θα τα πουμε συντομα ελπιζω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λιακαδα

    που εξαφανίστηκες εσύ κυρία μου;;;

    που τριγυρνάς πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά Ρία μοιάζετε πολύ με τον υιό σου. Ίδιοι είστε. Μου θύμισε πολύ Beatles φάση!! Να σου ζήσει το παλικάρι.

    Υγ. Είστε και οι δύο κούκλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Panos Konstantinidis

    καλά, εγώ κούκλα δεν είμαι, έπεσαν τόνοι στόκου επάνω μου. ο μικρός είναι νάτιουραλ.

    την ομοιότητα που στο καλό την είδες; ίδιος ο πατέρας του είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε πως, μοιάζετε και στα μάγουλα και στο πηγούνι και στη μύτη. Τουλάχιστον από μακρυά έτσι δείχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες