ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

17 Μαρ 2008

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Πίσω στα πάτρια εδάφη.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Ενημερώθηκα για τα ευχάριστα νέα της μικρής Λυδίας και ακάθεκτη συνεχίζω να εκφράζω τις σκέψεις μου από τον ιστότοπό μου.
Σήμερα γύρω στις δώδεκα ο γιός μου παίρνει βαθμούς και έτσι θα μοιραστώ τις εμπειρίες μου από το ταξίδι και τα συμπεράσματά μου το απόγευμα που θα χαλαρώσω.
Εύχομαι να είστε όλοι καλά.
Ματσ μουτσ και περισσότερα σε λίγες ώρες(να έχετε ηρεμιστικά μαζί σας, τίγκα στο παράπονο και τη γκρίνια γύρισα- τι νόμιζατε με ένα ταξίδι θα άλλαζα;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες