ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

13 Ιουν 2011

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΩΑ ΚΑΙ ΑΒΛΑΒΗΣ (για το αβλαβής θα σας πω αύριο)


Το ξέρω πως χάθηκα, αλλά είχα κάτι περίεργα με τον υπολογιστή και τον έδωσα για φτιάξιμο. Τώρα αν τον φτιάξανε ή όχι, δεν ξέρω. Πάντως δε μου κάνει τα κόλπα που έκανε πριν.

Έδωσα τον υπολογιστή σε ένα φίλο που είναι τεχνικός. Θα μου τον έφερνε σήμερα. Όμως κάτι έτυχε σε κάποιο συγγενή του και έπρεπε να φύγει εκτάκτως χθες. Έστειλα, λοιπόν, τη μαμά μου να πάει να τον πάρει, τον υπολογιστή καλέ.
Να δείτε τη μαμά μου με την τσάντα του υπολογιστή και το μπαστουνάκι, να γελάσει ο κάθε πικραμένος!

Εγώ πήγα στην εξωτική Άρτα.
Αθηνόβιο, σήμερα είδα την κράτηση που μου έκανες, αλλά προσπάθησα να σου τηλεφωνήσω από την Πέμπτη  αλλά μου έλεγε ότι το νούμερό σου έχει αλλάξει. Λυπάμαι για την αναστάτωση, αλλά αφού δε μου είχες απαντήσει νωρίτερα, έβαλα ένα συνάδελφο και μου έκλεισε ξενοδοχείο στην Άρτα. Και πραγματικά ήταν φανταστικό. Βρε την Άρτα εξέλιξη!!!

Η σουηδέζα, δηλαδή εγώ, πήγα το γιο μου στο χωριό του πατέρα του επειδή παντρευόταν η πρώτη του εξαδέλφη. Μου είχαν τηλεφωνήσει αρκετές φορές και αφού και το παιδί ήθελε, τον πήγα για το γάμο. Για να είμαι ειλικρινής, είχα κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μόλις είδα τον τρόπο που τον καλοδέχτηκαν, διαλύθηκαν και οι παραμικροί ενδοιασμοί μου! Το κλου του γάμου ήταν η νύφη και ο κανακάρης μου!

Διασκέδασε, χόρεψε, έριξε τις ζεϊμπεκιές του, κράμα που δεν τον είδα, και πήγα και τον πήρα από το χωριό ξημερώματα της Κυριακής. Εγώ δεν ήμουν καλεσμένη στο γάμο… Έπεσε ψόφιος για ύπνο και στις εννέα ξεκινήσαμε για την επιστροφή.

Χάθηκα σε όλους τους κόμβους και όταν πηγαίναμε και όταν γυρνούσαμε. Τι στο καλό, οικονομία στις πινακίδες κάνουν. Γράψε ρε κύριος, για Αθήνα δεξιά, αριστερά, ευθεία, αλλά γράψε. Σταματούσα με αλλάρμ στο δρόμο, έβγαινα από το αυτοκίνητο και έκανα νόημα στα αυτοκίνητα που περνούσαν. Περίμενα και κάνα δεκάλεπτο γιατί Κυριακή πρωί εν μέσω τριημέρου, δεν περνούσε κανείς!

Και καπάκι, όταν πήγα να μπω στην αττική, πιάνει μια μπόρα, μα τι μπόρα! Ορατότητα μηδέν. Μιλάμε με αναμμένα φώτα και αλλάρμ, με το ρελαντί του αυτοκινήτου, με τους υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στο φουλ και να μη βλέπουμε στα πέντε μέτρα! Σταματήσαμε στη μέση της εθνικής αλλά επειδή δεν περνούσε η μπόρα, ξεκινήσαμε κονβόι όλοι μαζί με πέντε χιλιόμετρα την ώρα για τον προορισμό μας. Εκεί έχασα την αττική οδό και ήρθαμε από Ελευσίνα. Εκεί να δεις χάλι. Ποτάμια οι δρόμοι. Ο μικρός τραβούσε βίντεο, μου έλεγε αστεία του τύπου, και αυτοκίνητο και κρις κράφτ, μπράβο μπε εμ βε, αυτοκίνητο αμφίβιο, τώρα και σε βάρκα! Δε μου έφτανε η έλλειψη ορατότητας είχα και τα γέλια. Σταμάτα ρε να κάνεις αστεία, να λέω εγώ, δεν αστειεύομαι να λέει ο μικρός, κάνω αναμετάδοση των γεγονότων.

Και με τούτα και με εκείνα έφτασα στο σπίτι. Μέχρι να ξεφορτώσω την προίκα μου από το αυτοκίνητο, είχα βλέπεις αγοράσει και φρούτα από το Μεσολόγγι, έγινα παπί. Μέχρι τα εσώρουχα, όλα μούσκεμα. Αφού τα έβγαλα και πριν βάλω τα ρούχα στο πλυντήριο, τα έστυψα πρώτα!

Σήμερα το πρωί, πήγα στη χήρα μάνα και πήρα το λαπιτόπι μου!

Επέστρεψα και έχω  να κάνω ένα σωρό δουλειές. Και λείπει και η γυναίκα στα Γιάννενα που έσπασε η μάνα της το πόδι της… την περασμένη Κυριακή που έκανα φασίνα, έσπασα το δαχτυλάκι του ποδιού μου. Βάλτε με το μυαλό σας τι θα πάθω σήμερα!


6 σχόλια:

  1. xexe Aφού επέστρεςψες καλά, αυτό έχει και σημασία!!! Με γεια και το πισί!!! Άντε και στο επόμενο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά τα άλλα δεν πας πουθενά πονηρή σουπιά.... τώρα θα τα δεις όλα στρώσου στης δουλειές αμεεεεεε.
    φιλιά πολλά,και στου κανακάρη σου, και στα δικά σου!!! μη βαράς
    καλέ, ευχή είναι...μπααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παει χαλασε ο κοσμος! Παντρευονται ξανα και... οι νανοι? χαχα
    Ωστε εκει μου ησουν γυριστρω! Κι εγω ελεγα πως κατασκηνωσες στο ..Συνταγμα!
    Ασε τα συγυρισματα τωρα! Θελω ντητειλς! Θα σε παρω για κοινωνικο σχολιο! :)p
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hfaistiwnas

    μια χαρά πάει τώρα. μάλλον το επόμενο θα είναι apple...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΟΥΛΗ

    εισαι καθόλου καλά; τις ευχές τις δέχομαι. σημασία έχει ότι με σκέφτηκες. έπειτα, οι δικές μου ευχές μετράνε.
    ωραία ήταν και ας καταξοδεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιακαδα

    φιλενάδα, εμείς θα τα πούμε τηλεφωνικά.
    θα σου τα πω όλα με ανατριχιαστικες λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες