ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

24 Απρ 2011

ΜΙΑ ΛΙΒΥΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...


Να πω ότι φταίει το νέφος, ψέματα θα είναι.
Να πω ότι φταίει η περιβαλλοντική μόλυνση, πάλι ψέματα θα είναι.

Ο άνθρωπος. Μόνο αυτός φταίει. Όπως είπε και ο αριστοτέλης, ο αρχαίος όχι ο Ωνάσης, έλεος, μόνο τα φράγκα έχετε στο νου σας, ο άνθρωπος είναι το ωραιότερο και το χειρότερο ζώο της φύσης.

Χθες είπα να πάρω τη μαμά μου και το βλαστάρι μου να πάμε στην εκκλησία για την ανάσταση. Όχι ότι το πολυήθελα, αλλά μου το ζήτησε η μαμά και δεν ήθελα να της χαλάσω το χατίρι.

Και πήγα. Και αυτό ήταν. Δε θα ξαναπάω.

Βγαίνοντας από την πολυκατοικία της μαμά μου, μια κυρία  με άσπρα μαλλιά, μα το θεό ρε παιδιά, μα το θεό, έριχνε αυτά τα βαρελότα που κάνουν ένα διαολεμένο θόρυβο. Αλήθεια σας λέω. Αφού το σχολιάσαμε με το παιδί και μας άκουσε κιόλας. Μέχρι να φτάσουμε στην εκκλησία, τα είδαμε όλα. Κάθε τέσσερα βήματα και βαρελότο η κωλόγρια.

Εκεί, στην εκκλησία ντε, γινόταν το μουρλής. Παιδιά να κλαίνε. Γέροι να βρίζουν. Μερικοί να κουνούν το κεφάλι τους αποδοκιμαστικά. Βλαμμένα να ρίχνουν βαρελότα συνεχώς. Η ώρα ήταν έντεκα και μισή. Είπαμε να ακούσουμε και λίγη λειτουργία. Αμ δε! Επάνω σε μια αερογέφυρα για τους πεζούς, ήταν μαζεμένα τα περισσότερα βλαμμένα και ρίχνανε τα βαρελότα στο δρόμο. Πέρασε ένα σμαρτ, κόντεψε να γίνει Κούγκι!

Προς τις δώδεκα παρά τέταρτο, ο κόσμος άρχισε να έχει φως στις λαμπάδες τους. Πως το πήραν αφού ο παπάς δεν είχε πει το δεύτε λάβετε φως, δεν ξέρω. Άρχισαν όλοι να έχουν αναμμένες λαμπάδες και μου γύρισε το μάτι. Μια τύπισσα που σίγουρα μετά το χριστός ανέστη, θα πήγαινε στη Βανδή άναψε τη λαμπάδα της και μου άναψε και τα μαλλιά. Μου τα έσβησε η μαμά μου. Την Τετάρτη έχει κομμωτήριο μπας και σουλουπωθώ! Την Τρίτη έχω να πάω τη μαμά στον Αϊ Γιάννη το Ρώσο. Οπότε, η επιχείρηση συμμόρφωση αναβάλλεται μια μέρα.

Μαζεύτηκαν όλοι στο υπόστεγο της εκκλησίας και εκεί γινόταν το αδιαχωρητο. Να προσέχεις τη λαμπάδα σου να μη σβήσει με τον αέρα, να μην κάψεις τον άλλο, να μην καείς και συ. Και σε όλα αυτά, να ρίχνουν και βαρελότα. Ξαφνικά όλοι απομακρύνθηκαν από δίπλα μου. Εγώ δεν πήρα χαμπάρι. Σκάει ένα μπαμ ακριβώς πίσω μου. Λαμπαδιάζει το φόρεμα στον ποδόγυρο. Αυτό ήταν. Φεύγω, λέω στη μαμά μου. Ο παπάς δεν είχε πει ακόμα το χριστός ανέστη. Αλλά για μένα αυτό ήταν. Δεν ξαναπάω στην ανάσταση.
Ξεκινάμε με το παιδί και τη μαμά να πάμε στο σπίτι. Τοίχο τοίχο πηγαίναμε και πάλι κινδυνεύαμε.

Και στη λωρίδα της Γάζας, λιγότερα μπαμ άκουγες. Εμπόλεμη ζώνη η Παναγίτσα πίσω από το Ιντερκοντινένταλ! Μέχρι να πάμε σπίτι, θυμηθήκαμε όλους τους αγίους και τους θαυματοποιούς.

Με το που μπήκαμε στο σπίτι, κάναμε καταμέτρηση απωλειών. Ένα φόρεμα με τρύπες και μια τούφα καψαλισμένη. Σχετικά λίγες σε σχέση με το χαμό που γινόταν.
Άσε την τρομάρα από τα μπαμ μπουμ. Είμαι και καρδιακή, το πώς τη γλίτωσα, ένας θεός ξέρει!




22 σχόλια:

  1. χαχαχα Χρόνια πολλά βρε.
    Εμπόλεμη ζώνη?
    Άντε και του χρόνου....(με κράνος και στολή παραλαγής. Που μου θέλετε και φόρεμα στην Ανάσταση. Δεν ήξερες, δε ρώταγες? Πρόπερσι κάηκε καινούργιο κουστούμι του συγχωρεμένου του άντρα μου. Οχι, γμτ, αυτός δεν έπαθε τίποτα)
    Φιλιά και καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για σαρραντα λεπτα στον καναπε,
    παιρνω 85 ευρακια και σου δινω δωρο για προστασια ενα χαπακι;)
    Για προστασια ψυχης εννοω;)
    Αυτη δεν ηταν Θεικη προσεγγιση κυ/ria μου..
    Αυτο ειναι ψυχολογικο τραυμα ολκης;)
    Τι το θες εσυ η ειδωλολατρης το..εκκλησιαζειν;
    Αλλο η πιστη,αλλο η θρησκεια,
    κι αλλο το..μπουρδελο η εκκλησια.
    Οπως επισης και αλλο,
    το κανιβαλιστικο εθιμο
    τα βαρελοτα.
    (γνωριζεις σχετικα..)
    Λοιπον..
    Μην σε πτοει τιποτα απο εδω και περα!
    Πηρες το βαπτισμα του πυρος;)

    Χαιρετα μου τον Αι Γιαννη τον Ρωσο.
    Τελευταια φορα πριν 35 χρονια που τον ειδα,
    ηταν πολυ..ξερακιανος;)

    Χαιρετα μου και την ..κομμωτη σου;

    Παραυτα..
    Χριστος Ανεστη τρελοκομειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πεθαίνω με σένα, φίλη μου. Πρωσπάθησα να μεταφρασω το κείμενο σου στον Χουαν Αντονιο αλλα με το γέλιο δεν μπορούσα!

    Τώρα έμαθες, αχαχαχχαχαα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο με αντιπυρική στολή μπορείς πλέον να πηγαίνεις ήσυχος στην Ανάσταση.

    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!!!
    Αχ δεν είναι για Αθήνα! Καλύτερα επαρχία!!! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπας και δεν φταίει η θρησκεία ή η εκκλησία, αλλά οι άνευ ανατροφής, άνευ παιδείας, άνευ εσωτερικού κόσμου, άνευ μυαλού, άνευ ελπίδας υποκριτές που παριστάνουν ότι πάνε για την ...ανάσταση;

    Αν θέλεις να δεις την παραδοσιακή ανάσταση όπως υποτίθεται ότι θα έπρεπε να ήταν, σαν εμπειρία, πήγαινε με Έλληνες του εξωτερικού σε Ορθόδοξη εκκλησία στο Εξωτερικό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλι καλά που δε λαμπαδιασες ολοκληρη!!!
    Λιγο το κακο...

    χαχαχα

    Αντε και του χρόνου με στολή πυροσβέστη!!!!

    Χρονια Πολλά με υγεια!

    ΥΓ Και καλή επιτυχία στο γιοκα, πλησιαζει ο καιρος για εξετασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ! Τι να πω που η ανθρωπότητα πίστεψε πως μπορεί να αναστηθούν οι νεκροί και το έκανε πανηγυράκι! Κρίμα στην ανθρώπινη σοφία που έπεσε σε τέτοιο επίπεδο! Αλήθεια, η φωτογραφία με τον Κάρολο (ή δεν είναι αυτός;) και τη γκόμενα που κολλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα είδα και τις άλλες φωτογραφίες... Κι αυτές πού κολλάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη,και του χρόνου να είσαι καλά στους Καρδιτσίους νήσους!!
    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nefelokokkugia

    χρόνια πολλά και σε σένα. ήρωας είσαι. δεν είναι εύκολο να μεγαλώνεις δυο παιδιά μόνη σου και να εισαι και γυναίκα με όλη τη σημασία της λέξης!

    φιλιά στα ζουζουνια σου.
    του μακαρίτη το κουστούμι δε μου μπαίνει, είμαι πολύ κοντή για να το βάλω. άσε που αμα λαμπάδιαζε πως θα το έβγαζα; λαμπάδα θα γινόμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vrakas Kostas

    θα πάω για τα μαλλιά της κεφαλής μου φίλε μου, και χαιρ στάιλιστ έχω μια εκπληκτική κοπέλα στο κολωνάκι... (είμαι καρασνομπάρα του κερατά, το ξέρεις άλλωστε)
    όσο για τα τραύματα, αφορμή ζητούσα να σταματήσω τις κοινωνικές επισκέψεις μου στην εκκλησια.
    αντί να είμαι σε κάποιο μπαράκι στις δώδεκα το βράδυ, ή να είμαι στο κρεββατάκι μου να χαζεύω μια ωραία ταινία, πρέπει να ντύνομαι υπερπαραγωγή να χτενίζομαι, να βάφομαι και να παρακολουθώ τα βαρελότα να σκάνε. σκασίλα μου. προτιμώ την άνεσή μου!
    και το ταξιδάκι, για τη μαμά μου το κάνω. σιγά να μην ήθελα να πα΄ρω τους δρόμους ενώ θα μπορούσα να ξεκουραστώ...

    φιλιά φίλε μου ξενιτεμένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Verónica Marsá

    και δε σου έχω πει και πόσα φιλενάδα!
    χαίρομαι που σε κάνω να γελάς!
    φιλιά στο χουάν αντόνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Nat

    ή να μην πας καθόλου!
    που να πω και την αλήθεια, μου αρέσει καλύτερα σα λύση!

    καλώς ήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hfaistiwnas

    στην επαρχία φίλε μου είναι ακόμα χειρότερα. μπορεί να μην έχει τα ίδια όσων αφορά τα βαρελότα, έχει όμως το κουτσομπολιό. γιατί άργησε να έρθει, τι είναι αυτό που φοράει, τι είπε στον άλλο, ποιος είναι αυτός που τη συνοδεύει, γιατί κρατάει ροζ λαμπάδα και πάει λέγοντας. όλα έχουν δυο όψεις. και εμένα δε μου αρέσει αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. thinks

    ίσως να έχεις δίκιο δημήτρη. τις ευχές μου στη μαργαριτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Coula

    του χρόνου δε θα πάω καθόλου.

    ευχαριστώ για τις ευχές. κορίτσι, κάπως μου έρχεται, σε δεκαπέντε μέρες αρχίζουν οι πανελλαδικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Heliotypon

    οι άνθρωποι έλκονται από παραμυθάκια, ανέκαθεν συνέβαινε αυτό!

    όσο για τη φωτογραφία, μου άρεσε και όντως ο κάρολος είναι αυτός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Heliotypon

    δεν κολλούν πουθενά, είναι αστείες, και μου άρεσαν...

    έτσι επιλέγονται οι φωτογραφίες στις σκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΟΥΛΗ

    ευχαριστώ φούλη μου, επίσης!
    του χρόνου, σιγά μην καθίσω εδώ. με βλέπω στο ντουμπάι να ανανεώνω τα χρυσαφικά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η καλυτερη ανασταση που εχω κανει ειναι σε νησι. Με τα εθιμα του, τις κροτιδες και τα πυροτεχνηματα. Και κανεις ποτε δεν επαθε τιποτα. Αντιθετα ουτε κανενας ουρλιαζε ουτε εβριζε. Τωρα αυτοι που φτιαχνουν τα δικα τους εκρηκτικα η που αυτα που χρησιμοποιουν ειναι πολυ ισχυρα ειναι μια αλλη ιστορια. Οχι οτι για μενα η ανασταση ειναι ΤΟ γεγονος αλλα νιωθεις οτι βρισκεσαι σ ενα πανηγυρι. Τωρα αν φοβαστε μην καει κανενα καλσον και βαζετε το καλο σας συνολακι λες και πατε στη δεξιωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος

    αν είχες περάσει έξω από εκκλησία, θα έβλεπες πινακίδα που λέει, ο ναός είναι τόπος ιερός γι αυτο παρακαλείστε να εισέρχεστε με ευπρεπή ενδυμασία!

    είναι βάρβαρο και ενοχλητικό αυτό με τα βεγγαλικά και τα βαρελότα. θα επρεπε όχι μόνο να απαγορευτεί αλλά και να τιμωρούνται βαρειά οι χρήστες τους! χώρια που κάθε χρόνο όλο και κάποιος κλαίει από αυτήν την ηλίθια συνήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες