ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

11 Μαΐ 2012

ΕΞΩΤΙΚΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ

Φρούτο εξωτικό.
Καινούργιο.
Εισαγώμενο.
Ευδοκιμεί σε εύκρατα κλίματα.
Έχει χρώμα φλούο. Ροζ, λαχανί, πράσινο, γαλάζιο, πορτοκαλί
Φύεται σε μπαράκια, γυμναστήρια, αθλητικούς συλλόγους.
Και το όνομα αυτού, ποδηλάτης.

Και εξηγούμαι…
…θα ασχοληθώ με ένα θέμα που με καίει. Κάθε πρωί, ξυπνώ στις πέντε και μισή και φεύγω για τη δουλειά στις έξι και τέταρτο.
Στο δρόμο έχει κίνηση. Κατανοητό. Πάει ο κόσμος στη δουλειά του με αυτοκίνητα. Θα μου πεις, κυρά μου, αφού μπορείς να πας με το μετρό, γιατί παίρνεις το αυτοκίνητο; Πρώτον, γιατί είμαι παλιοκαπιτάλα του κερατά και θέλω, γουστάρω, κάνω κέφι, να πληρώνω βενζίνη. Δεύτερον, γιατί ποτέ δεν έχω φύγει στο ωράριο. Δηλαδή ποτέ δεν έφυγα στις τρεις. Κατά μέσον όρο, φεύγω στις πέντε. Όμως είμαι εξαιρετικά κουρασμένη και δεν έχω διάθεση να βαδίσω ένα τέταρτο ως το μετρό και μετά ένα τέταρτο ως το σπίτι μου. Άσε που μέχρι τώρα, στο Σύνταγμα δεν κατέβαινες γιατί ήταν κλειστό λόγω των διαδηλώσεων.
Το πρόβλημά μου είναι οι ποδηλάτες.
Καινούργιο φρούτο και αυτό (για να εξηγήσω και τον τίτλο!).
Σήμερα το πρωί, πήρα το γερμανούλι και βγήκα στη λεωφόρο Ηλιουπόλεως. Πριν βγεις στο δρόμο που είναι πριν τη βασιλίσσης Σοφίας, έχει μια ανηφορίτσα και ταυτόχρονα μια στροφή δεξιά.
Ενώ, λοιπόν, περιμένω στο φανάρι, φτάνει από δεξιά, ένας ποδηλάτης. Φορά κράνος, έχει και μπουκαλάκι με νερό, λιπαντικό μάλλον δεν είναι, στον άξονα που συνδέει τις δυο ρόδες. Φορά το ειδικό σορτσάκι των ποδηλατιστών, έχει και τα ακουστικά στα αυτιά και ακούει και μουσική. Δε σταματά παρά μια στιγμή στο φανάρι, ελέγχει και ξεκινά με κόκκινο. Καλύτερα σκέφτομαι, γιατί θα έχει φύγει και δε θα έχω το νου μου να τον προσέχω μην τον εκσφενδονίσω πουθενά…
Ανάβει το πράσινο, ξεκινώ και τον φτάνω στην ανηφορίτσα. Εν τω μεταξύ, του έχει φύγει το ποδήλατο και ενώ φουριόζοι οι οδηγοί αυτοκινήτων τον φτάνουμε, αυτός από τελείως δεξιά, για να μην πέσει, τον παίρνει η ανηφόρα, τον παίρνει η στροφή και μας έρχεται αριστερά, φρενάρει απότομα ο δεξιός μου, ακόμα πιο αριστερά, φρενάρω εγώ, πιο ήπια γιατί τον έκοβα από νωρίς τι θα πάθαινε, μπαίνει μεσαία λωρίδα, συνεχίζει ακάθεκτος την πορεία του στα αριστερά, φρενάρει σα δαιμονισμένος ο αριστερός μου, εγώ έχω πάρει τη στροφή, είμαι στο επόμενο φανάρι αλλά από τον καθρέφτη βλέπω τι γίνεται…
Έχει φτάσει ο φλούο τύπος, γιατί φορά και ροζ φλούο μπλουζάκι για να φαίνεται στο δρόμο, έχει φτάσει λοιπόν, στην αριστερή λωρίδα, έχει βγει από τη στροφή, σηκώνει το δεξί χέρι και μας έρχεται δεξιά πάλι. Φτάνει και σταματά στη δεξιά μεριά του δικού μου αυτοκινήτου. Ελέγχει το δρόμο και δεν περιμένει όπως εμείς οι ανόητοι, αλλά φεύγει πάλι με κόκκινο και συνεχίζει.
Και αναρωτιέμαι.
Είμαστε στην Ολλανδία που όλα είναι φλατ και μπορούν οι ποδηλατιστές να κοντρολάρουν το δίτροχό τους;
Έχουμε ποδηλατοδρόμους όπως η Καρδίτσα;
Έχουν πάρει χαμπάρι πως είναι όχι επικίνδυνοι, αλλά σκοτώστρες όχι μόνο για τους εαυτούς τους αλλά και για μας που οδηγούμε αυτοκίνητα;
Θες να αυτοκτονήσεις ρε φίλε, διάλεξε έναν άλλο τρόπο. Γιατί πρέπει να με χώσεις μέσα με τη μαλακία που σε δέρνει;
Με ρώτησες εμένα αν με ενοχλείς; Πάρε το σκατοποδήλατό σου και κάνε διαδρομές εύκολες. Πήγαινε και κάνε ποδήλατο όπου δεν έχει ανηφόρες. Όπου δεν έχει κίνηση.

Και που πας ρε μαλάκα στις έξι και τέταρτο το πρωί;
Στη δουλειά σου; 
Με τι; 
Με το σορτσάκι που έχει μαξιλάρι στον κώλο και τα αχαμνά σου; 
Με το φλούο ροζ μπλουζάκι; 
Χωρίς τίποτα; 
Μόνο με το κινητό και τις μουσικές των Άνδεων; 
Φτάνεις στη δουλειά ιδρωμένος; 
Να ζέχνεις σαν παλιάλογο και να μη σε πλησιάζει άνθρωπος; (γιατί την ανηφόρα δεν τη βγάζεις χωρίς να ιδρώσεις)!
Όχι. Πας βόλτα. Και βγήκες, ρε ηλίθιε στις έξι και τέταρτο το πρωί να πας βόλτα, όταν όλοι οι νορμάλ άνθρωποι, μισοξυπνισμένοι, χωρίς μια στάλα καφέ να ανοίξει το γκαβό μας, πάμε να βγάλουμε τον επιούσιο;

Τράβα Σάββατο πρωί στην παραλιακή να κάνεις βόλτα που μου έκατσες μπροστά να με στείλεις καρφί στο αεροδικείο!

Που νομίζεις ότι βρίσκεσαι; Σε ιδανική κοινωνία με ιδανικούς δρόμους; Με ιδανικούς οδηγούς; Με  τέλεια συντηρημένα αυτοκίνητα;

Είσαι στην Αθήνα του 2012, με τους ανασφάλιστους οδηγούς, με τους αγουροξυπνημένους οδηγούς. Με ανηφόρες. Με κατηφόρες. Με οδηγούς χωρίς δίπλωμα (μου έτυχε, με τράκαρε αλβανάκι χωρίς δίπλωμα και φυσικά πλήρωσα μόνη μου τις ζημιές, αυτό έφυγε μόλις κάλεσα την αστυνομία, ευτυχώς είχα συγκρατήσει αριθμό κυκλοφορίας), με μεθυσμένους που γυρνούν από κέντρα διασκέδασης.

Ωραία η μόδα σας, ωραία η άσκησή σας, αλλά σε όλα πρέπει να υπάρχει λογική. Δε θα βγεις να ασκηθείς στις έξι που πάει ο κόσμος στη δουλειά να τον καθυστερείς για να κάνεις εσύ τον καμπόσο στα ξέκωλα το βράδυ.
Πήγαινε σε μέρη χωρίς κίνηση. Πήγαινε σε ώρες χωρίς κίνηση.

Πας και δίνεις ρε καραγκιόζη του κόσμου τα λεφτά να πάρεις ένα ποδήλατο που το μόνο που θα κάνεις με αυτό είναι να βγεις μερικές μέρες στο δρόμο και μετά από συνεχή φασκελώματα, δυο τρία παρ’ ολίγον χτυπήματα, να το βγάλεις στη βεράντα και να μην το ξαναχρησιμοποιήσεις.

Ποιον κοροϊδεύεις; Για φιγούρα το κάνεις. Άσε λοιπόν, τις φιοριτούρες, πάρε το τουτού σου και άντε στη δουλειά σου γιατί δε σου χρωστάμε τίποτα εμείς οι πραγματικοί οδηγοί.

Τη Δευτέρα που πήγαινα στη δουλειά, ανοίγω την πόρτα του οδηγού ενώ ήμουν σταματημένη στο φανάρι και παραλίγο να χτυπήσω ένα ποδηλάτη που ήταν στο χώρο μεταξύ μεσαίας και αριστερής λωρίδας και πήγαινε και γρήγορα. Θα μου πείτε και πολύ λογικά, γιατί άνοιξα την πόρτα. Και μάλιστα στη μεσαία λωρίδα. Για να ξεράσω. Στην αριστερή λωρίδα ήταν μια κοπέλα μέσα σε ένα μαύρο  RAV 4  που καθάριζε τη μύτη της, έβγαλε μια μύξα ναααα και την έφαγε. Άνοιξα και εγώ την πόρτα και έκανα εμμετό. Έβγαλα τα σωθικά μου. Σημειωτέων ότι κατέβηκε και ήρθε να δει μήπως θέλω βοήθεια. Την έβλεπα και ξερνούσα περισσότερο. Ακόμα και τώρα που γράφω, μου γυρνάνε τα εντόσθια!!!

34 σχόλια:

  1. να έβλεπες εδω που κυκλοφορουν ολοι οι παππουδες με ποδηλατα!!!!!εκει να δεις νευρα!!!!οσο για το τελευταιο,πώς κρατιεμαι να μην ξερασω τον καφε μου ,πρωί πρωί!!!!!!!!!αντε απο τους αντρες το περιμενω ,αλλα και απο γυναικες;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά είμαστε χειρότερες από τους άνδρες.

      και που είσαι ρε κοπελιά εκτός από την καρδίτσα, που αλλού οι παππούδες αντί να καβαλίσουν αναπηρικό αμαξίδιο καβαλάνε ποδήλατα;

      Διαγραφή
  2. Εγώ ήμουν βρε κουτό ,δεν με γνώρισες; έτρεχα στο μαιευτήριο,τι να εκανα η γυναίκα, μηχανή δεν έφερα,αμάξι ούτε, πως να κινηθώ στην Αθήνα,δεν βγαίνω μάνα μου σου λέω ,εχω έξοδα,τα ταξί πολλά λεφτά και εχω άσχημη εμπειρία!!
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου ροκ γιαγιά!

      να σου ζήσει η εγγόνα. μπα δεν ήσουν εσύ. εσύ θα άκουγες ροκ όχι ύμνους των άνδεων!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα ειναι της μοδας να τρώνε μυξες οι ανθρωποι!! Τι να κανουν οι δολιοι; Αν δεν εχουν φαι να φάνε τρωνε τις μυξες τους! οχι σαν εμας τους καπιταλες του κερατα!

    φιλια πολλά, καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς οι καπιτάλες προτιμούμε τα κρουασάν για πρωινό...

      φιλιά ρε κούλα. τι κάνει η ανηψιά;

      Διαγραφή
  4. Υπομονή και ανοχή... Υποθέτω ότι θα ήταν η πρώτη του φορά σε τέτοιο τοπίο. Μάλλον δεν θα το ξανακάνει ο ποδηλάτης με τα ζόρια που τράβηξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ να μην τον πετύχω πάλι. γιατί αυτή τη φορά δε θα φρενάρω... ας πάει στο διάολο αφού δεν έχει μυαλό!

      Διαγραφή
  5. Καλά, κάτι τέτοιοι ποδηλάτες θέλουν ξύλο. Οι σωστοί ποδηλάτες παίρνουν το -σπαστό- ποδήλατό τους στο τελευταίο βαγόνι του μετρό και πάνε εκεί που ξέρουν ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν. Ο τύπος ήταν επιεικώς για κλωτσιές, αλλά τι να κάνεις, τρεντ είναι αυτό!
    Για την άλλη στο RAV δεν έχω σχόλιο, απλά έπρεπε να έχεις σακούλα, για να τη γεμίσεις και μετά να την εκσφενδονίσεις πάνω της! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Μου γυρίσανε τα άντερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρό μου που χάθηκες; πως περνάς; μου έλειψες!

      οι σωστοί ποδηλάτες δεν πάνε έξι και τέταρτο για βόλτα αγάπη μου, πάνε το απόγευμα. και όπου μπορούν. όχι όπου νά 'ναι!

      Διαγραφή
  6. Που πας βρε Κίτσου 'μ στην ανηφόρα;
    Εδώ να δεις τι γίνεται.. που επίσης έχει ανηφοριές...
    Τα εφημερεύοντα πολλές δουλειές σου λέω!
    Οσο για τη μανδάμ με τη μύξα άσε και ακόμα πίνω καφέ!

    Κοριτσάρα μου καλή δύναμη!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τι δουλεια βρήκαν οι ορθοπεδικοί, δε λέγεται! στο δικό μου νοσοκομείο να δεις. ένας γιατρός πήγαινε με το ποδήλατό του στην ανηφόρα, τα έφαγε τα μούτρα του και το ποδήλατο τώρα το κρέμασε στον τοίχο. αλήθεια λέω. το κρέμασε στον τοίχο του σαλονιού γιατί το είχε πληρώσει 1500 ευρώ!

      Διαγραφή
  7. Απαπαπαπαπαπα ρε φιλενάδα και τρώω... με το ζόρι θα τον τελειώσω τον ντάκο γιατί άρχισα τη δίαιτα την καταραμένη...

    (είμαι ποδηλάτης κι εγώ αλλά δεν φορώ ροζ φλούο ούτε πηγαίνω σε μέρη με κίνηση, ψάχνω για δρόμους σχετικά άδειους και προσέχω πολύ τα αυτοκίνητα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκέ μου, στη βασιλίσσης σοφίας μη σε πετύχω, σε μικρά δρομάκια κάνε ότι θες!

      καλή δύναμη στη δίαιτα!

      Διαγραφή
  8. Και καλά όλα αυτά. Τα ακουστικά στα αυτιά με τη μουσική, φαντάζομαι, στη διαπασών που τα πας; Και να του κορνάρεις που λέει ο λόγος δεν πρόκειται να ακούσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ πως νομίζεις ότι ήξερα τι άκουγε; και είχα και τα ταγκά μου στη σιντιέρα του τουτού μου!

      Διαγραφή
  9. Βαγγελίστρα μου!!!! φεύγω για να επιστρέψω όταν ηρεμήσεις!!!!!!

    ...E! καλά ένα δίκιο το έχεις...μη σου πω δυο και τρία!!!

    Φιλια κοριτσάρα μου καλο Σ/K
    (χαθήκαμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ το ξέρω ότι έχω δίκιο, το θέμα είναι που να το βρω. μας έφαγε η μόδα, μη χέσω!

      φιλια έλενά μου!

      Διαγραφή
  10. Γι αυτο το τελευταίο περί μύξας,η μακαρίτσσα η μάνα μου θα έλεγε,"ασκασιές":))(συχαμάρες!)Ε,να της χέσω το RAV4,χαμένο πάει το ωραίο αμάξι σε τετοιον άνθρωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ήταν και νέα κοπέλα και εντυπωσιακή εμφανισιακά. και το λέω εγώ που είμαι γυναίκα. φαντάσου όμως, απο έξω μπέλα μπέλα και από μέσα κατσιβελα που λέει και μια φίλη μου!

      Διαγραφή
  11. Πω, πω... Διάβασα όλη την ανάρτηση, αλλά αυτό το τελευταίο... Όπως είπε και ο Vad πιο πάνω, να το χέσω το RAV :)

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ραβ και παπαριές; σε ένα ξύλινο παράπηγμα πάνω στα βουνά έπρεπε να μένει!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. εσύ να τα βλέπεις αυτα. μην πέσεις στην έρωτα καμιας τέτοιας αγόρι μου! μικρό μου φαρμακοτρυφτάκι! πρόσεχε. προσεχε μην έρθει κανένα εγκεφαλικό της δόλιας μάνας σου αγόρι μου! για τη φουκαριάρα τη μάνα σου αγόρι μου, πρόσεχε!

      Διαγραφή
  13. ria....δίκιο έχεις που πάει ο ασυνηδητος..που.....με το διτροχο με τα πετάλια....
    προηγουνται τα τετράτροχα......στην χωρα που ζουμε.....ε.προηγουνται...
    βρε ρια ολοι έχουμε τυχη με τέτοια .....δεν πειραζει που θα πάει....θα κουραστούν...χαχχαααα
    νασαι καλά κυρα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε τη λαχτάρα που έπαθα παναγιώτη μου...
      χώρια την αηδία...

      τέτοια μέρα, εγώ δεν την εύχομαι ούτε στον εχθρό μου φίλε μου!

      Διαγραφή
  14. axaxxaxaνομιζω οτι η ελενα με καλυψε, βαγγελιστρα μου ! ηρθα τελευταιος αλλα το καταφχαριστηθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βαγγελίστρα μου, βαγγελίστρα σου, βαγγελίστρα ολονών μας!
      τώρα μια δόση μαζοχισμού την έχεις φίλε μου, αν καταευχαριστήθηκες μια τόσο αηδιαστική ανάρτηση...

      Διαγραφή
  15. Ααααα αυτά τα έχουμε κι εδώ τα σιχαμερά και παρατηρώ ότι το χουν οι Ασιατες που πάει από την παραγωγή στην κατανάλωση. Αηδία!!!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ, ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή δεν ήταν ασιάτισσα εύη μου. ελληνίδα φαίνονταν...

      ευχαριστώ για τις ευχές, και εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου!

      Διαγραφή
  16. Καλά ο ποδηλάτης, σκωτόστρα ναι αλλά το τελευταίο με την τύπισσα, θεϊκό.. και αηδιαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς το παλικάρι μας που μας αναστάτωσε με τους μαλάκες τους φίλους του. ελπίζω να τους έβρισες κανονικά, ηφαιστιωνάκο. η καημένη η τζίντζερ τα είχε παίξει...

      αηδία ήταν ηφαιστιωνάκο. σκέτη αηδία. ξέρναγα ένα πεντάλεπτο... μεχρι το χάπι του θυρεοειδούς έβγαλα που το είχα χωνέψει.

      Διαγραφή
  17. ...εφαγε μυξα και την ειδες εισαι αετοπουλο Αγρορια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στάουρους, που την πέτυχα;
      έξω από το κέντρο ερευνών. εκεί ήταν. μπλιαχ...

      πως περνάς χωρίς εμένα;;; σου έλειψα;;; ούτε ανεβαίνεις να με δεις...

      Διαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες