ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

16 Ιουλ 2010

ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ, ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ...


...το καλοκαίρι!
Θα με τρελάνει ο καιρός.
Είναι αυτό καλοκαίρι;
Ξεκινάς το πρωί για τη δουλειά σου, με ένα πολλά υποσχόμενα ήλιο. Έρχεται μεσημέρι και ενώ είσαι καλοκαιρινά ντυμένη, ο ουρανός υπόσχεται στα διψασμένα χώματα, απόλαυση διαρκείας. Και κρατά και την υπόσχεσή του.
Είναι Ιούλιος αυτός; Ούτε μια μέρα καύσωνα, ούτε μια μέρα να ανάψω το κλιματιστικό. Καθημερινά βροχή και συννεφιά.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά έκλεισα και ξενοδοχείο στην Πάρο για τον Αύγουστο. Άμα είναι να πάω και να κουβαλώ μαζί μου ζακέτα και αλεξιβρόχιο (ομπρέλα ελληνιστί) τι να το κάνω; Μου άρεσε που έψαχνα και δωμάτιο με κλιματισμό. Τι να τον κάνω; Έκανε καμιά μέρα ζέστη;
Τα μαγιώ και τα καπέλα μου πρέπει να κουβαλήσω στις διακοπές μου, όχι μπουφάν και ζακετάκια! Έχω αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες μου. Το λαπιτόπι μου, τα μαγιώ, το αντιηλιακό μου, τα φουστανάκια μου, βιβλία, πολλά βιβλία και τον καφέ μου. Ζακέτες, ομπρέλες και συναφή δεν έβαλα στη βαλιτσούλα μου. Τι στο διάολο, θα την πάθω όπως πέρσι που πήγα στο Λονδίνο και μου έλεγαν όλοι ότι είχε καύσωνα και η θερμοκρασία ήταν 16 βαθμοί κελσίου;
Αν είναι να μου κάτσει τέτοια γκαντεμιά, του χρόνου θα πάω στο Μαρόκο! (Το Ντουμπάι το έκλεισα για τα Χριστούγεννα!)
Θέλω ζέστη, ήλιο, τα τζιτζίκια να ακούγονται μέχρι το βράδυ. Να νιώθω τη θάλασσα σαν τη μοναδική ελπίδα δροσιάς!
Που στο καλό είναι το καλοκαίρι που γνωρίζαμε; Που πήγαν οι καύσωνες και οι γριές που λιποθυμούσαν με τις δεκάδες; Που είναι οι ειδήμονες που βγαίνανε στα κανάλια και δίνανε οδηγίες για να αποφύγουμε τη θερμοπληξία; Που είναι εκείνες οι ωραίες εποχές που ήμουν στη σχολή και δεν είχαμε κλιματιστικά (δεν είχαν εφευρεθεί ακόμα) και ψεκάζαμε τους τοίχους στην εξεταστική για να έχουμε δροσιά στα δωμάτια;
Που είναι ο καθαρός αττικός ουρανός που άμα βρισκόσουν έξω από την πόλη έβλεπες αστέρια; Τώρα με τη νυχτερινή νέφωση, ούτε τη μύτη μας δε βλέπουμε…
Αρχίζω και ανησυχώ σοβαρά. Πάει ο λαμπερός ήλιος μας και τα δαντελωτά ακρογιάλια. Δε θα τα χαιρόμαστε εμείς που μάθαμε να τα απολαμβάνουμε με ήλιο. Θα τα χαίρονται όλοι αυτοί οι ξανθομπάμπουρες που ήλιο βλέπουν ένα αναιμικό κίτρινο μέσα στο κρύο της βορείου Ευρώπης.
Σας προειδοποιώ, αν πάω διακοπές και έχει τέτοιο παλιόκαιρο, δυο μήνες θα παραπονιέμαι. Θα βάλω και την κωλόγρια να μου γράψει κείμενο για να το ευχαριστηθώ!
Σας αφήνω. Θα γράψω γράμμα στον καιρό για να ικανοποιήσει την επιθυμία μου. Δεν του έχω ζητήσει και τίποτα μέχρι τώρα. Καιρός να αρχίσω!



16 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Πάντως εδώ όλη την εβδομάδα εκτός Δευτέρας είχε πολύ καλό καιρό και καύσωνα για τα εδώ μέρη! :)
    Θα φτιάξει μωρέ που θα πάει;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν θα είσαι στην Πάρο κάνε μια πεταλιά και στην Αντίπαρο, εκεί από καιρό τα ίδια θα είναι αλλά από παρέα ζεστή και καλοκαιρινή άλλο τίποτε. Να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Ρια μου μια χαρά είναι, αν έχει άπνοια δεν θα μπορούμε να σταθούμε!!!
    και που να πιάσουν τα μελτέμια!!
    Φιλιά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμεις εδω καιγομαστε παντως
    αντε ξεκινα διακοπες και ασε την γκρινια


    Φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwnas

    μα θα φτιάξει, ή θα πάμε όλο το καλοκαίρι με ομπρέλλα μέσα στην τσάντα μας;
    αισθάνομαι σα να ζω στο λονδίνο που κάθε μέρα βρέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. m o u t r o

    καλώς ήρθες.
    το έχω στο πρόγραμμα το πέρασμα στην αντίπαρο. έχω και φίλους εκεί, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. stella

    άχ άχ αχ, κορίτσι.
    δεν εξαρτώνται οι διακοπές μου από εμένα. θα φύγω όποτε μπορώ και αυτό μάλλον αργεί...
    πάντως θα πάω. έκλεισα ξενοδοχείο, εισιτήρια, κανόνισα τα πάντα. ο καιρός μου τα χαλάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΟΥΛΗ

    φιλενάδα, δεν ξέρω πως είναι στα νησιά, αλλά εδω την έχουμε δει κάπως με τις καθημερινές βροχές.
    μια μέρα με ηλιοφάνεια, τη χρειαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στις 'Καρδιτσίους Νήσους' όπως τις αποκαλείς ,τη ζέστη δεν χρειάζεται να την αναπολείς- ΤΗΝ ΖΕΙΣ !!!! χεχεχεχεχε........
    Ε-ΖΕΜΑΣΤΗΣΤΗΚΑΜΑΝ !
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ................
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΒΡΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    θα τις βιώσω και αυτές τις ζέστες, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, στο χωριό μου βρέχει κάθε απόγευμα! τι στο καλό, πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα, εσύ το έγραψες και ήρθανε τα σύνεφα εδώ!!!
    Θα ερθεί το καύσωνα, θα δείς, και τότε θα έχουμε άλλα παράπονα!!

    Φιλάκια, φιλη μου (εμένα να μου πείς φιλεναδίτσα, χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για ζεστη και καυσωνα,
    επρεπε να ησουν εδω στην Γερμανια τις περασμενες δυο εβδομαδες.
    Απο χθες δροσισε λιγο.
    Οποτε καθησε και περιμενε εκει τον δικο σας!
    Θα σας ερθει σιγουρα.
    Αλλα μετα θα παραπονιοσαστε;)
    Καλη υπομονη μεχρι την αδεια σου.

    Υγ..Παλι το..βαρυνες το Blog σου,
    αλλα τωρα δεν βγαζει τουλαχιστον εκεινα τα bugs.
    Ομως αργει να γεμισει λιγο η σελιδα σου.
    Ιδιως αν τρεχει καποιος με χαμηλες ταχυτητες.
    Κι αυτη η γοργονα εκει πανω,
    ειναι GIF File.Βαραινει πολυ..
    Και στο φιναλε,ουτε ψαρι να την φας ειναι,
    ουτε γυναικα να την ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν βλέπω τα σχόλια μου...
    Με τη θερμότητα, λες να λιώσανε;
    Θα δείς, όταν ο δυτικός αέρας θα "τσουρουφιαστεί" το κεφάλι μας, εμείς επίσης θα διαμαρτύρομαστε ...
    Εσύ πάρε ένα σακάκι σε περίπτωση που ...
    Εμείς έχουμε κοιμηθεί απόψε με κουβερτούλα!

    Τον Οκτώβριο θα πεθάνουμε από ζέστη ...

    Φιλιά και αγκαλιές.

    Πολύ παράξενο να σου μιλήσω για τον καιρό, UF!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρία για την Αθήνα λες ή την Καρδίτσα; Διότι στην Αθήνα όλο το μήνα (εκτός από κανα δυο ημέρες) έχει ζέστη, τις τελευταίες μέρες δε αφόρητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρία, Καλά να περάσεις τον Αύγουστo των διακοπών σου, αν και θα τα ξαναπούμε...Ελπίζω!
    Η φωτό στο τέλος, με το "αστροπελέκι", άπαιχτη!!!

    Τις "καλύτερες" αναμνήσεις έχεις από τη Λόντρα! Φρόντισε να ξαναπάς, να τις αλλάξεις.

    *Ο μικρός πώς τα πήγε στις εξετάσεις του;
    Σας είχα στο νου μου.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρία, σου απευθύνω ανοιχτή απειλή, δημωσίως! Αν ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να κλείσεις αυτό το blog θα σε ....... αναγκάσω ν'ανοίξεις άλλο κι ας μη σε γνωρίζω προσωπικά. Θα ζητήσω βοήθεια απ' τον καλό μου τον Ηφαιστίωνα. Μόλις σε βρήκα και δεν σκοπεύω να σε χάσω παρά μόνο για τίς απαραίτητες διακοπές σου στην αγαπημενη μου Πάρο.

    Αντε αντε, φύγε γρήγορα για να γυρίσεις πίσω ανανεωμένη. Φιλιά από τον πολύ-ανατολικο-κεντρικό Βορρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες