ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

25 Ιουν 2009

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

10 σχόλια:

  1. Ria,
    σε παρακολουθώ και έχω ένα βραβείο για σένα. Αν θέλεις έλα να το παραλάβεις. Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό διάλειμμα.....
    Καλά να περάσεις, εμείς θα σε περιμένουμε φιλιά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή S

    σε ευχαριστώ φωτεινή

    πέρασα από το μπλογκ σου και το είδα, και το παρελαβα και σε ευχαριστώ και εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΟΥΛΗ

    καλέ δεν πάω πουθενά, απλά μου άρεσε το τραγούδι και το ανέρτησα ως διάλειμμα από τα γραπτά!

    εδώ θα είμαι, διακοπές δύσκολα προβλέπονται για φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φεύγεις για διακοπές;;;
    Καλά να περάσετε!!!
    Και να επιστρέψετε ανανεωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hfaistiwnas

    δυστυχώς όχι φίλε μου!

    θα πάμε λονδίνο για δέκα μέρες με τον ιάσιο και το γιο μου αλλά ενώ εγώ έχω και άλλη άδεια, δε νομίζω ο ιάσιος να μπορεί να αποδεσμευτεί λόγω των χειρουργείων που έχει!
    έτσι, δεν προβλέπεται να κάνω μπάνια φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χωρίς μπάνια λοιπόν ε;;;
    Δεν πειράζει, καλά να περάσετε όπως και να έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hfaistiwnas

    μάλλον δε θα βοηθήσω τους λουόμενους φέτος!

    ξέρεις εγώ όταν κολυμπώ, επιτελώ κοινωνικό έργο. απλώνω την κυτταρίτιδα και τα ξύγκια στο νερό και φεύγουν οι τσούχτρες!!!

    ε, φέτος, θα τσιμπήσουν πολλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. iii μα τι είναι αυτά που λες!
    Θα το κάνω εγώ το έργο αυτό για φέτος!! χαχαχαχα! Θα με πεθάνεις βρε Ρία! λολολολ!
    Α και να σου πω! Ο καθένας με τη γοητεία του! Κάνουν πολλοί κοινωφελές έργο νομίζεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hfaistiwnas

    ε τότε σίγουρα θα έχουμε τις πιο καθαρες ακτές στην ευρώπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες