ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

11 Απρ 2008

ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ

Ψάχνοντας σήμερα στο διαδίκτυο διάφορους ιστοτόπους, έπεσα πάνω στο καινούργιο blog του Ιάσιου!

Είχα αναφερθεί και στο παρελθόν στον Ιάσιο, γιατί τα άρθρα του είναι πολύ πατριωτικά και τα αναρτεί μετά από ενδελεχή έλεγχο και εν τω βάθη έρευνα.

Χαίρομαι πολύ που είναι πάλι μαζί μας και θα μας ενημερώνει και διδάσκει με ήθος και αρχές που είναι χαρακτηριστικά του!

Καλώς σε βρίσκουμε φίλε Ιάσιε και ελπίζουμε σε ακόμα πιο ενδιαφέροντα άρθρα!

1 σχόλιο:

  1. Εδω σφυρι καλει δρεπανι οβερ...
    Σορρυ για το παραληρημα που θα ακολουθησει αλλα δεν φταιω εγω..

    Κατ΄αρχην δεν πρεπει να αφηνουμε ποτε μια ψηλη ξανθια με γαλαζια ματια (φατε ψαρια και κοιλια περιδρομο)να περιμενει τοσο καιρο αλλα α)εχω να bo στο μπλογκ μου τοσο καιρο που εχει γινει concept.. β)εχω αρχισει διαιτα εδω και τοσο καιρο που εχω σταματησει το νερο για να μην σκουριασω αφου εχω γινει σιδερο
    γ)εχω παθει αυτο που οι αμερικανοι συγγραφεις αποκαλουν "writer's block" (το οποιο δεν εχω καταλαβει ακομη τι σχεση εχει με μενα γιατι ουτε αμερικανος ειμαι ουτε συγγραφεας...τωρα το να κανω λογοπαιγνιο με το ραιτερς μπλογκ ειναι χοντραδα αλλα εδω που φτασαμε...)
    δ)εχω σοκαριστει απιστευτα απο το γεγονος οτι το μπλογκ σου εχει ροζ background
    ε)καποιος περαν των φιλων μου εκανε σχολιο στο μπλογκ μου
    ζ)το χω ριξει στο facebook γιατι αμαρτια να παει χαμενη τοση διαιτα
    (και περιπτοντως αφου και οι αγελαδες τρωνε τοσο χορτο γιατι ειναι τοσα κιλα;)
    Σορρυ για το ασχετο ποστ αλλα δεν ειχα αλλο τροπο να σε βρω (και στις ψηλες ξανθιες με γαλαζια ματια που κανουνε διαιτα ενοψει καλοκαιριου ειναι αμαρτια να μην δινουμε motivation πρωτα ως επιστημονες και μετα ως ανθρωποι..απλως να επισημανω την προσοχη οτι το see-through απο το sugrou ειναι επικινδυνα κοντα)
    ε)Σοβαρα τωρα δυσκολα να το ανανεωσω το μπλογκ γιατι πλακωσανε δουλειες...στειλε ενα mail στο patrikail@gmail.com για να μαθεις τα μυστικα της διαιτας μου χωρις καμμια υποχρεωση..

    Υ.Γ1 Α!! και αν δεν το καταλαβες ο πορνονιφαδας ειμαι ...
    Υ.Γ2 please σβησε ολο το σχολιο οταν το διαβασεις γιατι ειναι ασχετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες