ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

1 Ιουν 2010

passepARTout

Χθες, ήταν η πρώτη μέρα μετά από οκτώ εβδομάδες συνεχούς εργασίας που δεν είχα να ξυπνήσω στις 05:30. Δούλευα με ένα ρεπό την εβδομάδα και οι αντοχές μου είχαν εξαντληθεί.
Αλλά άμα είσαι άτυχη, είσαι άτυχη. Από τις 07:30 το τηλέφωνο δε σταμάτησε να χτυπά. Έτσι στις έντεκα είπα τέρμα οι ξάπλες και σηκώθηκα. Με το ένα μάτι κλειστό, έφτιαξα καφέ και από την κρεβατοκάμαρα άπλωσα την ατέλειωτη κορμάρα μου στον καναπέ. Σε κανένα μισάωρο άνοιξε και το άλλο μάτι και είπα να δω ποιος τηλεφωνούσε από τα χαράματα. Και οποία έκπληξις!!! Δεν ήταν κανένα τηλεφώνημα σημαντικό.
Αποφάσισα να βγω στα μαγαζιά γιατί την τελευταία φορά που πήγα, ήταν η παραμονή της πρωτοχρονιάς και πέρα από ένα ρολόι, που δεν ήταν και για μένα, δεν είχα αγοράσει κάτι!
Μετά από τρεις ώρες περπάτημα, χάζεμα στις βιτρίνες και 500 ευρώ ελαφρότερο το πορτοφόλι μου, ανέβαινα την ανηφόρα για το σπίτι μου.
Εδώ και μερικά χρόνια παρακολουθούσα ένα μαγαζάκι που πριν δέκα χρόνια ήταν παπουτσάδικο (μάλιστα είχα γίνει φίλη και με την ιδιοκτήτρια), να αλλάζει συνεχώς. Τη μια ήταν φωτογραφείο, την άλλη ψιλικατζίδικο, μετά ίντερνετ καφέ… αυτό είχε αντέξει δυο χρόνια και δεν έκλεισε αμέσως. Χθες διαπίστωσα ότι είχε αλλάξει πάλι και ήταν καφέ – μπαρ.
Σταμάτησα λίγο στην πόρτα προκειμένου να δω πως διαμορφώσανε το χώρο και μου έκανε εντύπωση το γούστο που είχε. Και πριν προλάβω να σχολιάσω μέσα μου το πόσο χαριτωμένο, είναι ακούω να με φωνάζουν από μέσα! Κοιτάζω και τι να δω! Η φίλη μου η Στέλλα, που είχε αρχικά το μαγαζί με τα παπούτσια, το είχε αποφασίσει τελικά και το έκανε αυτό που πάντα ονειρευόταν! Ένα art-café!!!
Εννοείται ότι τις επόμενες τρεις ώρες τις πέρασα εκεί ακούγοντας μουσική και γευόμενη υπέροχα σπιτικά κουλουράκια που φτιάχνει μόνη της η Στέλλα.

Ο χώρος είναι ζεστός, περιποιημένος με φοβερή εξυπηρέτηση και φυσικά φιλικός προς τον καπνιστή! Στους τοίχους υπάρχουν έργα ελλήνων ζωγράφων που μπορούν να πουληθούν, υπάρχει έκθεση χειροποίητου κοσμήματος και τα τραπεζάκια είναι διακοσμημένα με αφίσες από παλιές ελληνικές ταινίες.
Χάρηκα πάρα πολύ που το όνειρο της Στέλλας έγινε πραγματικότητα και που πάει και τόσο καλά.
Το όνομα του μαγαζιού είναι passepARTout, παρακάτω σας έχω και μερικές φωτογραφίες. Βρίσκεται στην οδό Ιππάρχου στο Νέο Κόσμο και πραγματικά είναι μια όαση στην καθημερινότητά μας.

20 σχόλια:

  1. Όμορφο είναι!
    Καλές δουλειές να έχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο φαίνεται από τις φωτογραφίες, αλλά αυτό το "φιλικό προς τον καπνιστή" (άρα "εχθρικό προς τον μη καπνιστή") με χαλάει κάπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές δουλειές στην φίλη σου!!!
    Καλό μήνα Ρια μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραια χρωματα!
    τι νοσταλγικο καφε
    τελειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwnas

    και εγώ το βρίκα πολύ όμορφο!
    και με πολύ καλά μπισκότα και κουλούρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Panos Konstantinidis

    εγώ που είμαι καπνίστρια το βρίσκω καλό. το θέμα είναι ότι παρότι καπνίζαμε μέσα, δε μύριζε καθόλου γιατί εντυπωσιάστηκα από το σύστημα εξαερισμού σε τόσο μικρό χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΟΥΛΗ

    ευχαριστώ φούλη μου. να περάσεις καλά στην κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. stella

    πότε θα έρθετε μαντάμ να το επισκεφτούμε;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να, ένας όμορφος χώρος για να σου υπογράψω το βιβλίο!
    Το μόνο κακό, όπως είπε και ο Panos το κάπνισμα. Όμως μέχρι να διαβάσεις το βιβλίο, θα έρθει και ο Σεπτέμβρης, οπότε θα καταργηθεί.
    …έτσι λένε, αν και δεν το πιστεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρά το γεγονός ότι μας αρέσει να πάμε έξω για καφέ, από καιρό σε καιρό, θέλουμε επίσης το καφενείο έχει ένα άρωμα και μια γεύση σπιτιού, ζεστό και φιλόξενο.
    Αυτό θα ήταν ένα μέρος που μου άρεσε να πάω για καφέ.

    Πες συγχαρητήρια στην φίλη σου από μένα!!


    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άθεος

    μέχρι το σάββατο, θα φροντίσω να το προμηθευτώ. πότε θα το υπογράψεις;;;
    κερνάω καφέ στο πασπαρτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. VERÓNICA MARSÁ

    θα το πω βερονικούλα, θα το πώ και θα χαρεί πολύ.

    δύσκολη γλώσσα τα ισπανικά. όλο το πρωί προσπαθούσα να συμβαδίσω με το τραγούδι ρε βερόνικα... για στείλε και τη μετάφραση να ξέρω τι στο καλό μαθαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ βιαστική είσαι βρε παιδί μου!
    Διάβασε πρώτα λίγο… τι θα συζητάμε εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άθεος

    είναι που δε με ξέρεις. αν έχω βιβλίο στο σπίτι, δεν υπάρχει τίποτα άλλο. που σημαίνει ότι σε δυο τρεις μέρες το πολύ θα το έχω διαβάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χε, χε, αυτό δεν διαβάζεται σε δυο τρεις μέρες!
    Πρώτον είναι μεγάλο και δεύτερον θέλει μελέτη!
    Μ’ αρέσεις όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίος χώρος!

    καλές δουλειές να έχει..

    ενδόμυχα, ζηλεύω, αλλά με την καλή έννοια..
    πάντα ήθελα να φτιάξω κάτι τέτοιο..

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλού κακού όμως, στείλε μου ένα email!
    …είσαι πολύ καπάτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άθεος

    δεν ξέρεις με τι έχεις να κάνεις!
    είμαι βιβλιοσκούληκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευρύνοος

    είναι μικρός και χαριτωμένος.
    και εγώ πραγματικά το απόλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άθεος

    είμαι το άτιμο, είμαι!
    όμως είμαι και άσχετη με το αουτλουκ, γιαυτό στείλε μου εσύ που έχω το τζι μέηλ μου κάτω από το προφίλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες